משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
מכל קונסולה מהדורות הקודמים או לאקס בוקס, רצוי ל2-4 אנשים
-
- 0 תגובות
- 543 צפיות
-
-
היי, אני משחק במשחק DARK MESSIAH, ונכון לפני שאתה מגיע למקום מסוים שממנו הייה לך LOADING ואתה תעבור למקום אחר, אז יש לך בצד ימין של המסך למעלה איקון כזה של דלת עם חץ, אז בקטע כזה באחד השלבים הראשונים, אחרי שאני פוש את הבחורה עם השיער הקצר אבל לפני שאני עוד נלחם באורקים, אז אני בתוך אחוזה גדולה כזאת ונלחם בכל מני אבירים, ואז אני מגיע לתוך חדר קטן ויש שם מדרגות, זה עושה לי את ה-loading ואז נתקע ועושה ריסט. מה לעשות??? וחשבתי אולי לעשות קוד שמעביר אותי שלב אחרי ( בהנחה שהבעיה היא בקטע הספציפי הזה ), אבל אני גם לא מצאתי קוד כזה. תודה לעוזרים, יובל
-
- 2 תגובות
- 543 צפיות
-
-
אני הורדתי את הדמו וזה דבר ראשון מתקין את ה dX, ולאחר מכן הוא אומר שצריך לאתחל המחשב מחדש. אבל לאחר שאני מאתחל ומעלה את המחשב מחדש זה חוזר לאותה נקודה של התקנת הDX וככה כל הזמן . איך אני מתקין את המשחק הזה?
-
- 0 תגובות
- 543 צפיות
-
-
סליחה אם זה לא הפורום המתאים או משהו..והייתי שמח אם תעבירו לפורום המתאים. יש לי משהו שהייתי רוצה לעשות ב-PES 2010 ועוד בעיה אחת. מה שרציתי לעשות זה לשים את כל ההעברות שנכונות להיום ב-PES 2010, יש לי את האדיטור של 2010 ו-2011 ורציתי לשאול איך אני מעביר. ועוד בעיה שיש לי זה כל פעם שאני מנסה להתחיל Become A Legend זה עושה לי קראש, ניסיתי לעשות מצב תאימות, ה-Run as adminastrator עובד והנה הswitches שלפי דעתי לא יעזרו ואין פה זכר ל-BAL: Uploaded with ImageShack.us
-
- 0 תגובות
- 543 צפיות
-
-
מי שרוצה שישלח לי הודעה בפרטי אני אשמח למכור.. למשתמש וותיק באתר אני מוכן לתת את המשחק לפני ההעברה של הכסף כדי שיהיה בטוח שהכל תקין.
-
- 0 תגובות
- 543 צפיות
-
-
היום אוכרז על מישחק חדש של דרגון קווסט שיהיה בילעדי לנינטנדו DS http://www.gamespot.com/news/6163073.html?tag=latestnews;title;0 וזה אחרי מישחק פינל פנטזי שיצא לא מיזמן ועוד מישחקים שיצאו לDS ולGBA לWII יש כבר 2 מישחקים בתיכנון כרגע ואומנן סקוור מפתחת גם לסוני וגם למיקרוסופט אבל איך שזה ניראה (בעינים שלי) יש מגמה שיותר ויותר מישחקים שלה יצאו לקונסולות של נינטנדו אז מה אתם חושבים סקווריניקס חוזרת הביתה לנינטנדו?
-
- 0 תגובות
- 543 צפיות
-
-
אנשים פירמטתי תמחשב אני בא להתקין את מרכז היצירה של הפיפא..זה מתקין סבבה..ואז שאני פותח אותה זה מראה לי שגיאה ואי אפשר להכנס לזה !! יש לכם מושג למה ? בתודה מראש !
-
- 3 תגובות
- 543 צפיות
-
-
בניתי מכונית, אני רוצה להשתמש בה אבל ברגע שאני יוצא מהMAIN MENU לCAREER זה מחזיר לי את המזדה האדומה של ההתחלה.. עוד שאלה, איך אני משיג מכוניות יותר ויותר טובות? ואפשר הסברים על המקוצות ושיש תחרות יש אייקונים כאלה מעל כל מכונית איזה מקצוע כל אייקון?
-
- 0 תגובות
- 543 צפיות
-
-
יצא סרטון חדש בו מסביר ראש צוות הפיתוח על המשחק והמאפיינים השוני םשניתן למצוא בו, בהחלט נראה טוב וחדשני ואם הוא יקיים את כל מה שמבטיחים אז הוא ייתן פייט גדול לCOH בראש פסגת האסטרטגיה. לינק: http://www.gamespot.com/pages/video_player/popup.php?sid=6168652&pid=932462
-
- 1 תגובה
- 543 צפיות
-
-
יש לי בעיה שאני לא יכול להזין שם משתמש במקום המסך שבוא אני כותב את השם משתמש מופיע לי תמונה של שולחן כזה שרואים אותו מלמעלה ולא כתוב כלום
-
- 2 תגובות
- 542 צפיות
-
-
2 סגנונות.. אבל שיהיו באיכות טובה ולא ענתיקה.. הראשון סימולטורי טיסה אבל סימולטורים של קרב ולא סתם טיסה.. השני משחקי מרוץ מכוניות אבל עם נשקים.. יענו שלמכוניות יש נשקים ואתה שולט בהם.. אם מכירים משחק מתאים אשמח לשם שלו..
-
- 2 תגובות
- 542 צפיות
-
-
המפרט מופיע בצד ... הורדתי את המשחק הנ"ל וכל פעם שאני מפעיל אותו הוא מגיע לקטע שרואים את התמונה שלו והמחשב נכבה ישר ... מה עושים בבקשה ... תודה לעונים ... ד"א לחבר שלי זה קרה בדמו של משחק אחר ויש לו מחשב כמעט כמו שלי ...
-
- 0 תגובות
- 542 צפיות
-
-
-
שלום. יש לי כרגע ג'יגה אחד של זיכרון פנימי והרבה פעמים קורה לי שבזמן משחק ה-fps יציב אבל פעם בכמה שניות יש מין תקיעה כזאתי של חצי שניה בערך....האם הוספה של עוד ג'יגה יכולה לפתור את זה ואפילו להוסיף fps או שזה לא משמעותי?
-
- 1 תגובה
- 542 צפיות
-
-
-
שלום, אני רוצה לקנות HL2, אתמול הלכתי ל BUG ואמרו לי שיש רק ב DVD, וילדה מהכיתה שלי הביאה לי את המשחק ב CD רגיל (5 דיסקים). האם יש מקומות שאפשר לקנות HL2 כ CD (ולא במחיר מעל 200 שקל), בסביבות ראשל"צ. תודה
-
- 2 תגובות
- 542 צפיות
-
-
מתי אמור לצאת המישחק B&W 2 ותתנו לי תאריך מדיוק ובטוח. אא ויש לו דמו? תודה.
-
- 1 תגובה
- 542 צפיות
-
-
ה DRIVER החדש של CREATIVE לויסטה 32ביט תוקע לי 2 משחקים של ghost recon 1+2 כאשר אני מנסה להכנס להגדרות.מדוע?
-
- 0 תגובות
- 542 צפיות
-
-
יש לי BF2+SF עכשיו אחרי כמה שמן ששיחקתי במחשק המדהים הזה [סינגלפליר] פתאום המחשב לא עובד לי... הוא נכנס לסקרין מגיעה לתפריט הראשי אני עושה סינגלפליר בוחר מפה ולוחץ על "START GAME" [לא זוכר בדיוק מה זה ] ואז הוא יוצר לי מהשמשחק בלי לטעון בלי כלום.... אני מקבל שולחן עבודה פעם זה קרא לי ואז מחקתי והתקנתי מחדש והבעיה נפתרה אבל עכשיו [אחרי חודשים+-] שוב יש לי אותה בעיה.... :nixweiss:
-
- 1 תגובה
- 542 צפיות
-
-
הנה סקירה מעודכנת על BIA EIB הנה הביקורת שלי על Brothers In Arms: Earned In Blood[/color] קודם כל רציתי להגיד שאני לא אציין את תכונות הגיימפלי כי זה אותו גיימפלי כמעט אז הביקורת תיהייה קצרה יותר Brothers In Arms אם אתם זוכרים את המשחק הקודם אז אתם תבינו שיש קשר "דם" בין שניהם. המשחק הקודם מסתיים כש"מאק" אומר לנו שיש ראיון עם מראיין על איך הייתם בזמן המלחמה המשחק מתחיל כשאנו רואים את Sgt. Hartsock (הוא קודם לדרגת סמל) ואת SLA Marshel שהוא המראיין. כרגע אנחנו משחקים את Hartsock והוא מספר את כל הדרך לגבעה 30. מהצניחה ועד הקרב על העיר. בעצם עכשיו הכל Flashbacks(פלאשבקים) וכשאנו מתחילים משימה אנו שומעים את הארטסוק מדבר עם מרשל. לפעמים בחלק מהמשחק אנו נראה רגעים שבהם הזמן עוצר …
-
- 0 תגובות
- 542 צפיות
-
-
שלום קראתי כתבה על id http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=383752&sid=127 זה העלה לי כמה שאלות על דיוק ניוקם: מי פיתח אותו? למה שמעתי שהוא היה משחק אגדי? ובאיזו שנה הוא יצא? ועוד שאלה לא קשורה לדיוק.... למה יותר קשה לעצב מים ואש במשחקים (באיכות גבוה)?
-
- 4 תגובות
- 541 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק , אני נכנס הכל טוב ויפה יש סרטון עובר את המנויו בוחר קמפיין יש סירטון של המשימה כבר נכנס למשימה ופתאום פוף יוצא לי מהמשחק לשולחן העבודה ומתכבה . יש איזשהו פאצ' לתקן את זה ? באסה רצח
-
- 1 תגובה
- 541 צפיות
-
-
אני ב Campagin 2 (the cultlist) משחק במשחקון השלישי (The Conquest). אמור לכבוש את כל שלוש הערים ולהביס אחד המדמויות... ניסיתי את המערכה הזאת בכל מיני דרכים ותמיד נכשל (בסופו של דבר גם אם אני כובש 2 או 3 ערים, מגיע הדמות אותה אני אמור להרוג ותמיד יש לה צבא בערך פי 2 משלי), מישו יכול לתת טיפ אסרטגי איך עוברים את המערכה הזאת ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 541 צפיות
-
-
מישהו מכיר את המשחק earth 2160? אני הזמנתי אותו באינטרנט והוא משחק חבל על הזמן, משחק האסטרטגיה הכי כיפי ששיחקתי בו... אבל מישום מה נראה לי אני הישראלי היחיד שיש לו אותו.. מישהו גם קנה אותו במקרה?
-
- 1 תגובה
- 541 צפיות
-
-
אני בשלב שאני חושב שהוא קצת לקראת הסוף ומישהו שמדבר איתי (ברדיו בצד-לא זוכר את שמו) כל כמה דקות מוריד לי קצת מה- max health והחץ מוביל אותי לדלת נעולה שנפתחת רק בעזרת קוד... מה הקוד? או איפה משיגים אותו?
-
- 1 תגובה
- 541 צפיות
-


