עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by mattanl,

    היי, בשבועות האחרונים צצה לי בעיה כשאני משחק ברשת (רשת ביתית) בפיפא 2006. קורה כמעט תמיד שבמצבים של כמעט הבקעה (נגיד שאני ברחבה ובועט ואו שהשוער יעצור או שהכדור יכנס), המשחק מיד מודיע על ניתוק של התקשורת. בעבר היה קורה לי פעם בכמה משחקים שהמשחק היה נתקע לכמה שניות ואז מודיע על ניתוק (בלי קשר למצב, סתם ככה פתאום), אבל עכשיו זה כבר בלתי נסבל כי זה קורה תמיד (אי אפשר אפילו להגיע למחצית). אתם מכירים את הבעיה? מה אפשר לעשות? תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 545 צפיות
  2. Started by davidcohen,

    שלום!! יש לי את המשחק GTA SA במחשב אבל שאני נכנס אליו אחרי שהוא עובר את הסרטונים וצריך להיכנס לתפריט הראשי, המחשב יוצא מהמשחק ופותח דו"ח שגיאות... עד לפני חודש המשחק פעל טוב מאוד ורץ חלק ובלי בעיות...עשיתי הפסקה של שבוע ועכשיו הוא לא נכנס. כבר הסרתי והתקנתי מחדש ולא הסתדר, ניסיתי גם למחוק את תקיית השמירות בנוסף להסרה אבל זה לא מסתדר. זה הדו"ח שגיאות: מה אני צריך לעשות כדי לסדר את זה??? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 545 צפיות
  3. ההכרזה על משחק חדש בסדרת DOOM הצפויה ביוני הקרוב, עשויה לשנות את כל מה שאנחנו מכירים על הסדרה האייקונית - המשחק החדש ייקרא "DOOM: The Dark Ages" ויהיה בהשראת ימי הבינייםלכתבה

  4. החזרתי אותם לתיקיה MY DOCUMENTS GAMES ושאני מפעיל את המשחק זה לא טוען את הSAVE

    • 0 תגובות
    • 545 צפיות
  5. Started by Oranili,

    גם לכם יש תקיעות שמכוניות באות .... או שיש איטיות או שיש תקיעות קטנות רק שמכוניות ( השותפים שלך ) עוברים לידך .. רק רציתי לדעת

    • 4 תגובות
    • 545 צפיות
  6. Started by RoNeR,

    לפני כמה שעות ניתקלתי במשחק הזה... הוא דיי נחמד לדעתי יחסית למשחק חינמי... הגרפיקה שלו ממש מפתיעה יחסית למשחקים חינמיים אחרים... וגם התוכן של המשחק עצמו..

    • 0 תגובות
    • 545 צפיות
  7. Started by shlomibandit,

    דבר ראשון כל פעם שאני יוצא מהמשחק הוא נתקע.. אז מה לעשות? וגם אני לא יכול לשים את המשחק על מקסימום בגרפיקה.. כי אם אני שם את זה על מקסימום אז הכל זז סבבה , אבל המשחק ניהיה עם מלא מלא באגים כמו שלא רואים את הכביש הוא שקוף ודברים כאלה.. אפשר לסדר את זה איכשהו? זה קרה לעוד משהו? אז שמתי את זה לבנתיים על high וזה סבבה..

    • 0 תגובות
    • 545 צפיות
  8. Started by rap 4 ever,

    ההתקנה לוקחת הרבה זמן , היא תוקעת את כל המחשב איזה 3 פעמים והקראק לא טוב ביכלל http://i10.tinypic.com/358701t.jpg מישהו הצליח או יודע איך להפעיל ?

    • 3 תגובות
    • 544 צפיות
  9. Started by yaronshahaf,

    מישהו יודע איך אפשר לשחק במשחק חוץ מהסיפור המובנה אני יודע שאפשר לבנות מפות אבל למי יש כוח לזה... יש אתר שאפשר להוריד ממנו מפות?

    • 1 תגובה
    • 544 צפיות
  10. שלחו לי שמירה של nfs:c והשמירה לא עובדת כמנסים להפעיל אותה הוא רושם Unable to load את השם של השמירה למה?

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  11. Started by noambaum,

    שלום לכולם! למה לעזאזל הדמו מנתק אותי מהשרת כל פעם אחרי 2-3 דקות? האם זה קורה גם לכם?

    • 2 תגובות
    • 544 צפיות
  12. Started by gt6,

    התקנתי את המשחק הכל טוב ויפה אבל אני לא מצליח להפעיל את המשחק מישהו יכול להסביר לי איך להפעיל את המשחק בבקשה בבקשה תחזירו תשובה.

    • 1 תגובה
    • 544 צפיות
  13. אורח ברק דהן
    Started by אורח ברק דהן,

    .

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  14. המשחק לא עולה לאחר התקנת הפאטצ' השני... הסרתי את המשחק והתקנתי מחדש ולא עזר... מישהו יודע מה הסיפור? מצטער על ההקפצה.... מישהו, בכל זאת??

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  15. Started by matans26,

    שלום שמי מתן ססי ויש לי בעיה במשחק שקוראים לו comandos beyond the call of duty אני מתקין אותו ואז מפעיל אותו ואז כתובים לי not supported on Windows NT המשחק הוא די ישן אבל הקודם שלו עובד במחשב שלי יש לי Windows xp. אם תוכלו לעזור לי אני ישמח נורא. בתודה מתן ססי.

    • 1 תגובה
    • 544 צפיות
  16. Started by ezx,

    אני בא להתקין את הפאץ או את חבילת ההרחבה וזה פשוט אומר שהמישחק לא מותק מישהו יכול להביא לי reg של המישחק?

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  17. Started by lt mor,

    האם מישהו יכול להגיד לי מה הקוד של הכניסה לכספת של אספן הכספים ? יש לי א ת שנ המפתחות אבל לא הבנתי את הרמז ...

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  18. Started by gt6,

    יש לי פיפא 2007 רציתי לדעת איך אני מעביר שחקנים לקבוצות ככה שזה יהיה עדכני לעכשיו עם מישהו יכול להסביר לי אני ישמח תודה.

    • 2 תגובות
    • 544 צפיות
  19. Started by TOMY-BOY,

    שלום לכולם ושבת שלום, אני מחפש משחק רשת טוב ורצוי מרוצים. אשמח לשמוע המלצות. שהיה משהו בסגנון הזה: http://www.codemasters.com/insane/eng/html/index.html נ.ב לא אכפת לי שיהיה משחק ישן.

    • 1 תגובה
    • 544 צפיות
  20. הגעתי לשלב שצריך להשמיד לחבורה של הסגולים את השדות מריחואנה... עכשיו יש כמה שיטות אבל אני לא מצליח אף אחת: יש מקום שמצאתי בו מלא פצצות כאלו עם טיימר אבל זה מדמיד לי רק חצי שדה כל פעם... יש מטוס ריסוס עם חומר כימי אבל אני עובר מעל השדה ולא קורה כלום יש משאיות עם חומרים כימיים אבל אני מפוצץ אותם בשדה וגם כלום... איך אני עובר את המשימה הזאת???

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  21. הורדתי את ה-Supreme Commander World Map Patch ואין לי מושג איפה להתקין.. כאילו כשאני מתקין אז הוא מחלץ קבצים ותקיות ואני לא יודע איפה להתקין אותו.. מישהו יודע?

    • 2 תגובות
    • 544 צפיות
  22. בסוני החליטו כי האינפלציה הבינלאומית הדוהרת לא מאפשרת להם להמשיך למכור את הקונסולות שלהם במחיר המקורי שלהן תוך שמירה על כדאיות כלכלית סבירהלכתבה

  23. אם אני מחבר PS2 ל HDTV הרזולוציה משתנה? ועל איזו רזולוציה עובד XBOX360 אם HDTV איכות כמו של מחשב?? (התמונה)

    • 1 תגובה
    • 544 צפיות
  24. Started by yaloner,

    שלום לכולם, מחפש משחק שאפשר לשחק בין מחשבים בחיבור בלוטות'. יש דבר כזה ?

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  25. Started by carock,

    אם נגיד אני מוריד קרייסיס.. אני יוכל לשחק ברשת..? האם יש איזה פריצה לשחק ברשת..? או שאני חייב לקנות..?

    • 1 תגובה
    • 544 צפיות

דיונים חדשים בפורומים