עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by amit123,

    כבר היו לי בעיות עם התוכנה הזאת....אבל זאת כבר מוגזמת!יותר משבוע שאני לא מצליח להיכנס לתוכנה...כשאני בא להיכנס הוא רושם לי שהוא מעדכן את הסטים וזה נשאר על 0 אחוז במשך שעות(לא שעתיים שלוש אלא באזור ה20 ומשהו שעות...)ולפעמים סתם יוצא מזה אחרי כמה שניות בלי לעשות כלום!זה ככה כבר יותר משבוע! מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  2. Started by yotam360,

    הגעתי למקום מסויים וברגע שאני חשוף איזה ערבי שולח עלי בזוקה או משהו או שזה טנק. איל עוברים את זה??

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  3. Started by CyberBot,

    אני יודע שיש לי מחשב דיי מעפן לעומת אחרים פה אבל הינה המפרט: mother board:msi-7222 cpu p4:3.8 ram:512 video card:redaon 9550 128MB(maybe( זהו אני בטוח שאתם רגילים לרראות מספרים יותר גבוהים המשחק ACT OF WAR DIRECT ACTION יעבוד? ו BF2?

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  4. Started by 114508534,

    היי נתקעתי במשימה שאלכס נמצא בתוך הבית שלו והדלק נחסמת ויש 4 פאזלים שצריך לפתור, אז הראשון זה עם המסכות שצריך לשים על הגופות, השני זה הסכינים שצריך לתקוע בלוח של הסכינים בחדר עבודה של אבא שלו השלישי זה הארנב שצריך לשים אותו על החור עם האש והשלישי זה למצוא שלוש מדליות ולשים על הג'אקוט,אז מצאתי שתי מדליות ואני לא מוצא את השלישית אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי או לכוון אותי . תודה

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  5. Started by התנין,

    אני מחפש משחק שדומה מאד AGE OF EMPIRES כאילו אותו סגנון של משחק שבונים צבא והעולם מתקדם וניהיה יותר מודרני,צריך לשלוח אנשים לאסוף זהב/תותים/עצים וכו' בלי יותר מידי סיבוכים.. תודה

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  6. Started by chubakon,

    שלום לכולם, התקנתי את הדמו ואני לא מצליח להתחבר למשחק בשום מצב, כל הזמן הוא מנסה להתחבר לשרת ואומר לי "server time out" . איך פותרים את זה?

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  7. Started by abudy,

    האם הכרטיס מסך שליgt 512 mb 8600 מעלה את המשחק טוב?

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  8. Black Ops 2: 300 Kills | WORLD RECORD: Most Kills PS3!

  9. Started by ben060,

    הגעתי למשימה שבה צריך לירות על מעין מכלים כאלה אחרי זה אומרים לי לירות מסביב למכונית אחרי זה אני צריך לעבור את המדרכות ולהיות מול המכונית אבל צריך לקפוץ שם מעל המדרגות נראה לי מישהו יודע על מה אני מדבר ויכול לעזור זה אם אני לא טועה המשימהה השנייה או השלישית

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  10. Started by yuval1101,

    היי, אני מנסה לשחק עם השלט החוטי של ה-360 במחשב ב-UNREAL TOURNAMENT 2004 אבל הכוונת כל הזמן יורדת למטה ונשארת תקועה על הרצפה ואני לא יכול לכוון, איך מכוונים? ואיך משנים את הלחצנים לשלט?

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  11. Started by lielmar1,

    שלום לכולם !! למי שיש את המשחק rollercoster tycoon 3 האם הוא יודע אך להיות כאילו בתוך הרכבת

  12. השאלה בכותרת תודה..

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  13. Started by Armageddon1,

    אפשר לקנות ברשת cd key מקורי ל diablo 2 + Lod ? (הכוונה למקורי שאפשר לשחק בבאטל נט). אם כן, איפה?

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  14. Started by Jack_g,

    איפה אפשר להוריד את הסרטים שרואים במשך המשחק, הכוונה לסרטים ולא קטע מעבר בין קטע לקטע בשלב. אם אין אפשרות למצוא את הסרטים אז אולי איזה צ'יט שיאפשר לפתוח את הסרטים לגירסא של ה XBOX. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  15. לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 17 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. מה למעלה, כלבות? וואו וואו איזה פרק גדוש יש לנו בשבילכם השבוע, מה זה גדוש? מפוצץ! מה זה מפוצץ? אפילו אפשר להגיד “עמוס לעייפה אחושילינג!” בדיוק בגלל זה החלטנו לעשות אותו נא, כלומר לא ערוך, יענו – בלתי נימול! יש לנו משחקים ששיחקנו השבוע (רוקבנד, מאס אפקט 2, בורדרלנדס, סינגולאריטי ועוד…) המלצות על משחקים לאייפון (iKungFu, Skateboard, DonutGame) ים של חדשות חמות (אקסבוקס, פלייסטיישן, PSP, GeOW 3, MW3 ועוד..) ואוקיאנוס של שאלות מאזינים. תחרות הלייקים שלנו בפייסבוק נכנסת לשבוע השני, הכנסו לדף ה…

  16. Started by Xardas,

    הגעתי לענק ההוא שצריך לדקור לו ת'עניים ויש שם קטע של תזמון, אז אני מנסה כל פעם.. בהתחלה יש כזה קטע של הילוך איטי... אני לוחץ..טוב נתפסתי עליו... אחרי זה אני לא מצליח... ואני לא מבין מתי צריך ללחוץ... תעזרו לי בבקשה! תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  17. כל פעם שאני עושה משחק בתוכו.. זה נגמר בשנות ה2000 ועדיין לא מספיקים להשתמש בדברים המעניינים באמת.. הטילים, הפצצות, המטוסים המיוחדים.. אפשר איכשהו לשנות שהמשחק יגמר רק כשאתה כובש נגיד 70 אחוז מהעולם? בלי שהוא יגמר מדברים מפגרים כמו מי בורח עם החללית ראשון.. יענו יש אפשרות שאני יחליט וישנה מה צריך בשביל לנצח?

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  18. שלום בשביל להתקין את הבאטלפילד החדש צריך את 2? או כל גרסא אחרת.. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 548 צפיות
  19. הוא טיפה יותר חזק מהגיפורס2 יפעיל לי את WOW על ההגדרות הכי נמוכות.. ברזולוציה 1024? מה לגבי פיפא 2007?

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  20. Started by free fraek,

    אני מנסה וכל פעם הוא נותן לי שגיאה שהוא לא מצליח לקרוא מהקובץ Company of heroes.msi שאמור להמצא בתקייה של ווינדוס ובדקתי ואין שם קובץ כזה... ואח"כ מחקתי ת התיקיה שלו אבל הוא עדיין רשום על המחשב ואני לא יודע מה עושים.. בבקשה תעזרו לי

    • 4 תגובות
    • 548 צפיות
  21. Started by Night,

    אני בHEAVENS PEAK אם אני זוכר נכון, והמשימה היא למצוא את סר וויליאם האביר (?) איפה אני מוצא אותו? "Kill sr william the Blackm paladin of the heavens peak".. אם אני זוכר נכון

    • 2 תגובות
    • 548 צפיות
  22. שלום, לפני שבוע בערך אולי קצת יותר פירסמתי פה הודעה על בעיה בהפעלת המשחק C&C Generals (גם הרגיל וגם חבילת ההרחבה).לאחר שהתייאשתי ואף אחד לא עזר לי ניסיתי להתקין משחק אסטרטגיה אחר שברשותי. ניסיתי להתקין את LOTRTBFME למתקשים בינינו (The Lord of The Rings The Battle For Middle Earth). אך אותה בעיה בדיוק כמו עם הג'נרלס,מסך הטעינה הראשוני שעוד אני בווינדוס מופיע אך הוא יכול להשאר שם ימים שלמים עד שתפתח את מנהל המשימות של ווינדוס ותגלה ש"המשימה אינה מגיבה". אני יודע שגם C&C Generals הרגיל גם חבילת ההרחבה שלו וגם LOTRTBFME מבוססים על אותו מנוע-חשבתי שאולי המנוע מתנגש עם אחד מרכיבי החומרה שלי ובשביל זה אני צריך *שוב* את עזרתם של המבינים פה.תודה מראש. SOMEONE ???

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  23. Started by lowlow1001,

    איזה ילד שאני מכיר את אחותו בא לי למכונית בזמן שאני מחכה לאחותו עם מכשיר לבן קטן נראה כמו GAME GEAR ומציק לי לא עובד המכשיר תעזור לי תפעיל לי משעמום אני מדליק את המכשיר והפתעה ומגלה מכשיר שלא ראיתי קודם תשמעו הדבר הזה מריץ MAME וSEGA כאילו שהוא מחשב DESKTOP אם יש מקום שמוכר את זה בארץ לא אכפת לי יד שנייה המחיר של זה בחו"ל הוא 190$ +\- והבונוס הגדול הוא אפשר לחבר את זה לטלווזיה בקלות ולשחק דרך האמולטורים הללו לפי דעתי להיט בערוץ הנה קישור מחנות באנגליה http://gp2x.co.uk/indexgp2x.html והנה סקירה של המכשיר בתוספת ווידאו http://craig.gp2x.de/review/GP2XReview.html

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  24. כבר בתחילת ההתקנה של המשחק אני מקבל הודעה שגיאה על קובץ msi יש לי את הגירסה: Halo.2.Repack-Razor1911 וגם ויסטה. האם יש פיתרון לבעיה?

    • 1 תגובה
    • 548 צפיות
  25. Started by vacuuuum,

    יש הרבה שרתים ישראלים? אפשר למצא GG?

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות

דיונים חדשים בפורומים