משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אהלן חברה ,יש לי בעיה עקרונית בתחילת shellshock ,די בהתחלה צריך להיכנס למערה ולשים בה חומר נפץ ולפוצץ אותה . בשלב הזה אני פשוט לא מצליח לבחור בחומר נפץ , אני מצליח לבחור עם הגלגלת של העכבר כל כלי נשק אחר אבל כשאני מסמן את החומר נפץ זה פשוט לא תופס אותו. בבקשה , כל מי שמכיר את השלב גם אם זה הצליח לו שירשום שהצליח לו שאני אדע שיש לי בעיה במשחק או שירשום פתרון. תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 555 צפיות
-
-
מישהו יודע איך אני מפעיל את המשחק? כאשר אני לוחץ על קובץ SETUP הוא מתחיל את ההתקנה ולאחר 2 שניות הוא נותן הודעה של CODE.EXE לא מוצא אותו או משהו כזה. אני מנסה כבר שלושה ימים בבקשה הגירסא שהורדתי הוא directors edition
-
- 0 תגובות
- 555 צפיות
-
-
מאז שהתקנתי את ה DRIVERS החדשים של ATI (CATALYST 4.10 כל פעם שאני משחק enemy territory לאחר מספר דקות המשחק מפסיק ונתקע... לא היתה לי את התופעה הזו ב 4.9 ולא עשיתי שינויים אחרים ככה שהבעיה כנראה ב 4.10... שלחתי דוא"ל ל ATI בכל מקרה שיבדקו את זה... למישהו אחר גם יש את הבעיה הזו ?
-
פירמטתי את המחשב ולא נשמרו לי שני השמירות של המשחקים האלה אני רק רוצה להגיע לנקודה שנעצרתי ב-GOW נעצרתי בקטע אחרי שתידלקתי את הרכב ואני צריך לסנוור עטלפים וב-AC נעצרתי בקטע שאני רוכב עם הסוס דיי בהתחלה. תודה ושבת שלום.
-
- 3 תגובות
- 555 צפיות
-
-
סיימתי אותו לא מזמן - אולי המשחק הכי טוב ששיחקתי... יש למישהו המלצה למשחק בסגנון דומה? (כלומר 1st/3rd person shooter אם אני לא טועה בהגדרות המקצועיות...)
-
- 0 תגובות
- 554 צפיות
-
-
המלצה למישחקי ראלי טובים לPS2 ולמחשב תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
-
למה הקהילה של ה CSGO הפסיקה לפעול חבל מאוד יכל להביא הרבה שחקנים למה שלא תחדשו
-
- 0 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שלום צריכה בבקשה עזרה במשחק הנ"ל השלב שבו נתקעתי הוא באחד הספרים the detective שם יש מכתב שבו צריך להכניס אותיות במקום האותיות המצויינות מישהו יכול לעזור בבקשה אני לא יכולה להתקדם בגלל זה תודה
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
יש לי את המשחקים המקוריים UNREAL TOURNAMENT 2004 STAR WARS: KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC שניהם במצב חדש לגמרי עם חוברות הדרכה בעברית. מעוניין להחליף אותם במשחק FAR CRY טום 055-666061
-
- 3 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שלום , אני לא יודע אם מותר לי לפתוח אשכול כזה אבל לא ראיתי לנכון לרשום את זה בטרייד זון בכל מקרה מי שיש לו סי די קיי מקורי בלבד של באטפילד 2 ומוכן להחליף על משתמש מקורי של סטים עם המשחקים הבאים Half Life 2 Half Life:Deatchmatch Counter Strike Source אני מאוד אשמח רציניים ולא ילדים בני 12 עריכה: וגם אם יש לכם משחקים כמו שצריך לשחק ברשת ונימאס לכם מהם תציעו
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
יש לי רשת ביתית בין 2 מחשבים עכשיו רציתי לדעת אם אנייכול לשחק ברשת עם חברים? כי שאני נכנס למולטי פלייר לא מופיע לי הIP למעלה יכול להיות שזה בגלל שבהתקנה לא אישרתי לו להתקין משהו שקשור לONLINE ומשחק ברשת של FIFA 07? מה אני יכול לשעות בעניין?
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
טוב אז פתאום היה לי התקף של רצון למשחק אסטרטגיה... יש המלצות? ניסיתי את הדמו של WORLD IN CONFLICT ולא מתתי עליו... יותר אהבתי CNC וכאלה... יש איזהמשהו? רצוי שהמשחק אסטרטגיה לא יהיה סגנון COH ו-WIC, לא ממש אהבתי אותם... תודה
-
- 4 תגובות
- 554 צפיות
-
-
מה אני עוששה כאן? עברתי את המגן הזה הראשון והשני אבל בשלישי אני נפסל [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
אני תקוע בחלק שצריך לכוון את השעור לאיזה שעה..(אני חושב) רק שאני לא יודע לאיזה שעה צריך ( אחרי שמתכופפים בקומה השלישית לקחת את המפתח ואז איזה ילדה יוצאת מחדר ובועטת במפתח ובורחת ) יש מן חידה כזאת אבל לא הבנתי מה צריך לעשות גם כתוב על הקיר ליד השעון "Henry mildred scott" אין לי מושג מה זה אומר אשמח לקבל עזרה.. אני תקוע בחלק הזה כבר כמה שבועות
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם כדי להבין את העלילה של NWN2 אני צריך לשחק ב NWN1. כי יש לי את 2 אבל ב 1 אף פעם לא שיחקתי... ואני רוצה להתחיל לשחק
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
לא יודע מה איתכם... אבל כל ההייפ שנוצר סביב המנוע של האנריל החדש ניחרש בצורה כזאת גדולה שהוא כבר איבד את הערך שלו... כשעוד לפני שנה פורסמו תמונות של UT אנשים היו בהלם כמה שהוא יפה.. אבל אז כשיצאו עוד ועוד משחקים שחרשו אותו מכל הכיוונים.. אנשים כבר לא כל כך נירגשים ממנו וכל ההיפ שנוצר סביב המשחק הזה כבר בקושי קיים... כשיצא הלףלייף2 עד שהוא יצא אם אני לא טועה פעל על המנוע שלו רק משחק אחד bloodlines שהוא כן.. אחד המשחקים היותר חזקים... שגרמו לי לשחק בו יותר מ3 פעמים עד היום (ולא היה שום משחק שגרם לי את זה חוץ ממשחק 2D מסויים שכחתי את השם שלו עם איזה alien שם כבר לא זוכר) טוב סתם רציתי לציין דעה שחשבתי עליה
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק הכל טוב ויפה ניכנסתי לאימונים ואז יש קטע כזה שאחרי שאתה יוצר לוחמים אומרים לך להרוג תאריות ואז לחזור לעיר כדי להגן עליה... ואני חוזר להגן אליה אני עומד עם הלוחמים אל העיר אבל כלום לא קורה ??? צריך עזרה
-
- 4 תגובות
- 553 צפיות
-
-
http://www.yougamers.com/news/13720_crysis_32_vs_64_bit_-_the_real_story/
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
מערכת ה-ROG Ally X מקבלת טיזר שמבטיח חיי סוללה וביצועים משופרים משמעותית, לפני השקה שצפויה במהלך החודש הבאלכתבה
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
- 1 follower
-
-
אני עוד 15 נק' עולה דרגה ואני לא יודע איזה קיט לפתוח אני מתלבט בין medic ל support אני בד"כ משחק support/speical ops פתחי כבר speical ops ולפעמים אני משחק medic אז מה כדיי לי לפתוח כמה שיותר תגובות יותר טוב
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
שלום אם מישהו מכיר א תהמשחק הזה זה קווסט , ויכול לעזור לי כי נתקעתי באיזה חלק ואני לא יודע אך לעבור אותו תודה. :-[
-
- 4 תגובות
- 553 צפיות
-
-
היי אני רוצה לקנות half:life:orange box האם זה כולל את half life:counter strike
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
אני מעוניין לדעת השאלה בכותרת
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום, קיבלתי מאחי את המשחק (רק ללא החוברת...) מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך ניתן לעבוד עם ה- SKIL POINTS שמקבלים בכל רמה ?
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-


