משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
כשנכנסים למשחק הוא דורש להרשם למשהו אבל אפשר לשחק גם מבלי להרשם לזה. אז השאלה שלי היא מזו ההרשמה הזאת, כדאי להרשם?
-
- 4 תגובות
- 560 צפיות
-
-
שנקרא ROKETZ כדי שהמחשק יעבוד בWIN XP, הוא מוציא לי ERROR כשאני מנסה להתחיל את המחשק. משחק ניתן להורדה כאן: http://www.bluemoon.ee/history/roketz/index.html יש גם תמונות. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 560 צפיות
-
-
-
שלום כולם , לאחרונה מצאתי את העצמי משחק הרבה GTA2 (כן כן , ישן אבל כיף בטירוף ) אחרי העידכון האחרון של הווינדוס המשחק פתאום זז לאט , יכול להיות שזה בעיה ב directX ? בבקשה תעזרו לי , אני לא יכול לצאת מהבית וGTA זה מה שמחזיק אותי שפוי
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
אני לא בטוח שהמשחק יעבוד על המפרט שלי אפשר לדעת מה הדרישות?
-
- 1 תגובה
- 560 צפיות
-
-
שלום, יש לי battlefield 2 (עם עידכון משחק v1.41) והבעיה היא שתוך כדי משחק ב single player (10 דקות פחות או יותר מתחילת המשחק) פתאום המסך מפסיק לעבוד והנורית הירוקה שלו הופכת לכתומה,ובמסך עצמו רואים רק שחור. המקלדת והעכבר כמובן לא מגיבים וחייבים לכבות והלדליק את המחשב. עד אותה שנייה שזה קורה-המשחק רץ חלק בלי תקיעות בלי בעיות! המחשב שלי: amd athlon xp 2500 1.5gb ram כרטיס מסך : radeon 9600 hard-disk : 370GB דרייברים: nvidia + ati מעודכנים. מערכת הפעלה xp pro sp2 . המסך עצמו מוגדר לרענון של 85HZ,הcontrol center של ati מוגדר ב3d לsame as desktop , והמשחק עצמו מוגדר ברזולוציה ורענון כמו המחשב עצמו 1280 על 1024 . תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 560 צפיות
-
-
אני חושב לקנות דרך סטים את זה... והשאלה שלי האם למשחק יש קהל ביכלל?? כמה שרתים יש למשחק והעם הם מלאים באנשים? ואיך המשחק עצמו?מגניב?מרגש?מדהים? כמה שחקנים הכי הרבה אפשר במפה לשחק? תודה לכול העוזר
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
אם יש פה מישהו ששיחק\משחק במשחק הזה שיתן כמה טיפים איך להתחיל כי אני כבר מתחרפן משחק עם כל כך הרבה מקשים לא ראיתי!!! כל פעם שאני ממריא ומתקרב לאויב אני חוטף טיל המטוס נופל ונגמר השלב... מה לעשות!?
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
ורק אל תעיזו להגיד HEROS! כי זה לא-ממש לא!
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
מישהו משחק פה WOW אם כן איזה REALM? אני ב AHHQIRAJ, KULTIRAS. KulTiras (pve) Lvl60 Warrior lvl47 Hunter AhhQiraj lvl18 mage
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
טוב חברה החלטתי לפתוח את הדיון הזה במטרה שתאמרו לי ותשתפו אותנו בדעתכם על המשחק. בקשר לדומינייטור: מה אתם אומרים? איך הוא יהייה? אני כרגע משחק בRevenge וזה אחד המשחקים המעולים ששיחקתי בהם אי פעם! וואו אני כבר מחכה לדומייניטור!
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
משחק בו כרגע אחלה משחק. הגעתי לבוס הראשון ולא מצליח לעבור אותו. יש למישהו טיפים?
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום לכולם לשכוח בבקשה לייק /סאב תודה לצופים http://www.youtube.com/watch?v=x6FeEqbVX-8
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
אני צריך בבקשה חוות דעת על המשחק איך הוא בדיוק? ואם מישהו שיחק בו? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה בסורס [מפרט חתימה] אני מקבל המארק 6.4K אבל בסורס וב 1.6 הביצועים גרועים 30-50 FPS הזיכרון אנכי מבוטל.. מה זה יכול ליהות? מפרט AMD Athlon 3800+ 64BIT Gigabyte GA-M51GM-S2G Kingston 512 * 2 667Mhz MSI Geforce 7600GT 560@616 1400@1540 3DMark05 : 6.4K
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
סימתי את המשחק הראשון ורציתי לדעת אם הבנתי טוב את העלילה . אז תגידו לי אם זה נכון : דליה מקריבה את הבת שלה אליסה כדי לזמן את אלוהים. אבל חלק מהנשמה של אליסה ברחה וזאת בעצם צ'ריל (הילדה המאומצת של הארי) בסוף רואים את את צ'ריל שהיא בעצם בגוף של אליסה ,והאליסה האמתית זה זאת על הכיסה גלגלים . אחרי זה הם משתלבים כדי לזמן את אלוהים ,אחרי זה הכל מובן. ובלי ספולרים ל3 בבקשה כי עוד לא שיחקתי .[br]פורסם בתאריך: 15.04.2008 בשעה 16:45:05 אפשר בבקשה תשובה ?
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
יישר על ההתחלה שאני מעלה את שלב ראשון ממש בסרט הוא עושה לי ריסט למחשב מישהו נתקל בבעיה ? עשיתי אפדייט למשחק .....ניסיתי להעלות אותו מהרדיסק אחר לגמרי עדיין
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
על המחשב אני מתכוון שהכל על HIGH (או VERY HIGH - מה שיש). ועל ה-XBOX 360 על מסך פלזמה עם HD (אבל לא פול HD). זה פשוט מעניין אותי כי ל-XBOX360 המשחק יצא עכשיו ולמחשב לפני כשלוש שנים בערך. תודה.
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום! הגעתי לשלב בHL2 אחרי שאני מקבל את הג'יפ ואני צריך להוריד איזה גשר עם המנוף (להחזיק איזה קרון כזה ואז לפגוע איתו בגשר ולהפיל את הגשר... קחו תמונה: עכשיו הג'יפ שלי עדיין נשאר למטה ...ואני רוצה לעלות אותו למעלה אבל המנוף לא מגיע אליו?! איך אני מעלה אותו למעלה אני לא מוצא את הדרך... תודה!!!
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
-
-
איסיקיו 164931364 msn sheff2k1@yahoo.com ישר אני מזהיר שאין לי שום patches(טלאים) ולא מתכוון להתקין אותם, לכן פנה רק אם המשחק שלך נקי
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
מישהו פה שיחק בזה? מישהו עדיין משחק? יש דברים דומים או שונים בקשר לcity of heroes? איך הדמות של הstalker ושאלה של משהו שלא הבנתי כל כך origin באיזו צורה זה משפיע על הenhancements שאפשר לשדרג איתם את הדמות?
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
מישהו אולי יודע מה יהיו ההבדלים במחירים ?
-
- 3 תגובות
- 559 צפיות
-
-
היי,היום השגתי את המשחק Grand Theft Auto San Andreas ל-PS2 ואחרי כמה זמן שאני משחק מופיע לי מסך שחור וכתוב: Error reading The Grand Theft Auto :San Andreas Disc אני יודע מה זה אומר,אבל מישהו יודע איך לפתור את זה?! יעני שזה לא יהיה. תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-


