עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by mp281111,

    חברה איך אני משחק עם חבר FARCRY ברשת אני צריך להוריד משהו יכול לעזור תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  2. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    קניתי את המשחקים בטלפילד 1942 האוסף בטלפילד ויטנאם עכשיו מה אני מנסה להיתחבר לשרתים וזה לא עובד לא רשום שם כלום דרך המשחק... :-\ :-\ מה עושים? ויש פה עוד שחקני בטלפילד חוץ ממני?? ;D

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  3. Started by MrAnderson,

    המשחק נותן לי פינגים ממש גבוהים. נסיתי.להתקין תיקון של WINSOCK של XP וזה לא עזר. זה קרה לאחרונה. מה זה יכול להיות??

  4. Started by sheff2k1,

    האם ישנה דרך לשחק במסך מלא רגיל כמו בפיפא? ניסיתי לכבות את לוח התוצאה ותצוגת השחקנים אבל זה פשוט משאיר את השוליים השחורים האלה ריקים.. למי שלא מבין על מה אני מדבר הוספתי תמונה. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  5. Started by דניאל52,

    למה לוקח כל כך הרבה זמן להחליף בגדים בגרסת ה PS2?? ולמה כש אני נוסע מהר מאוד במכונית ואני עוצר מהר רואים הכל מרוח כזה זה קורה בגרסת ה PS2. ראיתי שיש את GTA:VCS ל PS2 ו PCGAMES.CO.IL שווה לקנות?

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  6. Started by the kon,

    שלום היום התקנתי שוב את SA ואחרי זה כשלחצתי על האיקון להכנס למשחק זה טוען ואז מפסיק אני חושב שזה עשה לי משהו דומה כשהתקנתי בפעם הראשונה אבל אני לא זוכר מה צריך לעשות והמשחק לא מזויף 100% אמיתי תודה

    • 3 תגובות
    • 561 צפיות
  7. Started by ROTFL,

    שיחקתי במשחק זה זמן מה אך לצערי עקב קריסת ה XP כרגע אני עם ויטסה. התקנתי את המשחק בויסטה, העתקתי את הסיפרייה של השמירות מהיוזר הישן שלי ב XP לסיפרייה של היוזר הנוכחי בויסטה אך משום מה כשאני מעלה את המשחק הוא לא מזהה את השמירות. פיספסתי משהו? ערכיה - הבעייה נפתרה - עכשיו אני נתקל בבעיות טקסטורות קשות :-[

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  8. Started by smootskin,

    הי, כל פעם יש בעיה חדשה עם Origin ו - BF3. הפעם לאחר כמה דקות משחק, אני מקבל מסך לבן ומתרסק ל - Desktop. חיפשתי פתרונות, לא מצאתי משהו שעובד. מישהו יודע איך לפתור את זה?

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  9. Started by MeTaLhAmMeR,

    כשאני משחק בקמפיין אני רואה שהגרמנים זורקים עלי רימון ושמהחיילים האחרים מצליחים לזרוק את הרימון שזרקו עלי חזרה אליהם! איך עושים את זה כמו שצריך? כי ברוב הפעמים פשוט נהרגתי מזה

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  10. Started by assaf990,

    אני משחק את המשחק the lord of the rings (THE RETURN OF THE KING ואחרי שאני מסיים את המסך הראשון, את ההקדמה למשחק, בו אני יורה בשלושת בליסטראות האש, אז כאילו הכל מתפוצץ, נהיה לבן, וכאילו סיימתי את המשימה. לאחר מכן רואים אותי (השחקן, הזקן בלבן) עם המקל ואיזה זרם מן השמים מגיע למקל, ואז אני נתקע,. רשום לי ללחוץ על המקש E אבל אני לוחץ ולא קורה כלום. אני מנסה ללכת, בין שיברי ההריסות של הקרב של המסך הקודם - אז אני מוגבל מאוד ואם אני הולך אז אני (השחקן) נעלם ונתקע. מה עושים? איך ממשיכים?

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  11. Started by toska,

    היום חוויתי פינג גבוה,200 בערך, ולא הצלחתי לשחק. אתמול זה עמד על 50-70, וגם היה קשה לשחק. מה הסיבה? אני מתחבר לראוטר,בבזק בינלאומי על 750 ק"ב. תודה.

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  12. Started by Ametrine,

    המשחק עבד סבבה עד לחלק שהייתי במהרה עם המכשפה מחוץ לעיר ומאותו רגע שיצאתי כל המשחק נהיה כמו מרוח ומטושטש כאילו הדמות שיכורה. למרות שהמשכתי לשחק וזה לא חוזר למצב הננורמאלי. אם אני עושה LOAD אחורה הכל בסדר ככה שזה לא קשור להגדרות או לכרטיס אבל המשכתי לשחק דיי הרבה וחבל לי לעשות LOAD רחוק. למרות שזה ממש הורס את המשחק שזה מטושטש כל כך. מישהו מכיר את התופעה?

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  13. Started by lader,

    שלום לכולם! התקנתי ושיחקתי כמה שלבים במשחק הזה ולאחר כמה ימים שלא שיחקתי בו אני מנסה להפעיל אותו ולא קורה כלום, כאילו לא הפעלתי אותו בכלל. ניסיתי להתקין מחדש אך לא עזר. מה יכולה להיות הבעיה? בבקשה עזרה.

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  14. אוקי קניתי תמישחק מ-AMAZON [מישחק ענק!]. אבל אני תקוע במקום שאני צריך להרוג גובלינים והם במקום גבוהה,ובישביל זה אני צריך קשת,איך אני מחליף את הנשק? כרגע יש לי חרב ואני לא יכול לגעת בהם! ניסיתי הכול בקשה עזרה!

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  15. Started by dj_horse,

    שלום! רציתי לשאול למה נישאלתי את השאלה בתמונה ששלחתי. מקווה שתוכלו לעזור לי,תודה. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  16. מי שחפץ במשחק פיפא איתי בDIRECT IP - תגידו ונחליף מסנג'ר. גם NBA בכיייף.

  17. Started by davidcohen,

    היי עשיתי עונה ואני משחק עם ליברפול ועכשיו הגעתי למשחק מול באיירן מנכן הבעיה היא שגם אני משחק עם התלבושת הלבנה וגם באיירן מנכן איך אני בוחר באיזה תלבושת לשחק ?!

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  18. Started by שלמה הדג,

    אתמול קנו לי HL2 Silver, נתתי למשחק להתעדכן במשך הלילה ובבוקר כשבאתי להפעיל אותו הוא לא עלה. לאחר מכן, הוא עלה, אך רק עד מסך הטעינה ובשלב זה נתקע המחשב. כשחזרתי מבית ספר הפעלתי את המשחק ולקח למשחק ב 15 דקות +/- לעלות. לבעיות הגמגום הייתי מוכן מראש והן לא הטרידו אותי, אך בקטע כלשהו ב Red Letter Day, המסך השחיר והראה רק את התפריט של המשחק. כמה שניות אחריי זה המשחק קרס. לאחר מכן, ניסיתי לטעון את השמירה ללא הצלחה, כל פעם המשחק זרק אותי לווינדוס וקרס. ניסיתי עם כל השמירות וניסיתי גם להתחיל משחק חדש, אך שוב ללא הצלחה. מפרט: AMD Athlon 64 3000 S-939 Gigabyte K8NS Ultra PQI 2x512MB PC3200 400MHz Leadtek GeForce 6800GT +ForceWare 66.93 מישהו בבקשה יכול לעזור? כבר חודשיים שאני מת ל…

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  19. מאחורי הקלעים של הקלטת הקולות ב-GTA: San Andreas, חברי כנופיות אמיתיים הביאו לאותנטיות מרשימה. איך הם הגיבו לתסריטים, ומה זה אומר על התהליך כולו?לכתבה

  20. Started by Shoko,

    ?

    • 3 תגובות
    • 560 צפיות
  21. Started by talisman,

    אני מחפש משחקי פעולה/אסטרטגיה או מירוצים. אבל לא משחקים איטיים כדוגמת total war... אלא משחקי פעולה מהירים (כמו FEAR, call of duty וכו), או משחקי אסטרטגיה בזמן אמת. אפשר גם מירוצי מכוניות טובים... כאלו אבל שכיף לשחק בהם על המחשב...

    • 3 תגובות
    • 560 צפיות
  22. Started by Sonic84,

    שלום חברים. אני רוצה לעניין את החובבים שבינכם במשחקי WoW, Starcraft ואחרים כי יש מכירה מיוחדת של משחקי לוח כיפיים חדשים לרכישה. כל המעוניין יכול לפנות ישירות למדור יד שניה או להיכנס ללינק: http://hwzone.co.il/tradezone/showproduct.php/product/26758 מקווה שתיהנו בלשחק בהם לא פחות מאשר במשחק עצמו במחשב. ותעשו טובה, תנו לעיניים לנוח...

    • 0 תגובות
    • 560 צפיות
  23. Started by amit501,

    הורדתי את המשחק עם כל העדכונים מ-www.muonline.com. וכדי להתחיל לשחק כתוב לי ללחוץ על לחצן ה-CONNECT אך שום דבר לא קורה. קראתי קצת בדרישות חובה מה שנראה לי שחסר לי זה כרטיס גרפי כזה: 3D acceleration Card (Voodoo2.TNT) איך אני בודק את הכרטיס הגרפי? משהו מכיר את המשחק? תודה.

    • 0 תגובות
    • 560 צפיות
  24. Started by The UnKnown,

    אני תקוע בשלב 6 אם אני לא טועה. המשימה: Elcor the goblin to the eastone in the east. ואני פשוט לא מבין לאן לקחת אותו, הרגתי אני חושב את כולם שמה... תודה לכל העוזרים!

    • 0 תגובות
    • 560 צפיות
  25. Started by Galit17,

    כשאני מפעילה את Startup זה מה שרשום לי: תמונה א. תמונה ב היא התמונה ששם נמצאים הקבצים של redists ניסיתי להפעילם אבל הוא לא נותן לי. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 560 צפיות

דיונים חדשים בפורומים