משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
פשוט אי אפשר לשחק רצוף במשחק הזה הפעם הבעיה היא עם השמירות. פימטתי את המחשב אתמול, שמרתי את השמירות מהמשחק על CD לפני הפירמוט, התקנתי שוב את המשחק על המחשב אחרי פירמוט, הכנסתי את התיקייה "SAVES" של השמירות מהCD למשחק. וכלום לא קרה, הוא אפילו לא הכניס את הפרופיל למשחק, הוא מבקש ממני ליצור פרופיל חדש כשאני נכנס כי אין אף פרופיל במשחק. בבקשה תגידו לי שיש לזה פיתרון, אולי קוד שמעביר שלבים? אולי פאצ' לא רישמי? אולי עשיתי משהו לא נכון? ד"א אני בפרק 12.
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
אחרי שאני משחרר את הבת ארובה מהבית ומתחיל לרוץ במעלה הנהר והורג מלא אנשים אני מגיע ל Cave System אבל המערה סגורה באבנים איך אני עובר את זה?!?!?! Plz Help
-
- 3 תגובות
- 563 צפיות
-
-
שלום לכם, יש לי בעיה עם הPES,ברגע שאני מפעיל אותו,אחרי האדידס הקונמי וכל אלה,יש לי מסך שחור. המחשב שלי אמור להפעיל את המשחק: יש לי מעבד 1.5 P4 256 RAM וג'יפה 5200 (זבל....) למה המשחק לא עובד? (המשחק מקורי,קניתי מחבר יד שניה ב60 שקל,שווה?) אם יש לכם תשובה,תודה רבה. שבת שלום,עדן
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
אך אני מפעיל את אמולטור של PlayStation 2??? יש לי אמולטור PCSX2 תעזרו לי!!!
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
לגבי Need For Speed Carbon מכירים את זה שאתה מוריDים מרפיד את המשחק... ויש משהו כמו 42 חלקים? יש איזשהו דרך שהמחשב יוריד אוטומטי? כלומר שאני לא יצטרך 40 פעם ללחוץ על קישור שונה וכל פעם לחכות וחוזר חלילה פליז HELP!!! תודה לעונים!
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
שלום יש לי סימס שתיים פתוחים לעסקים מקורי שקניתי ברוסיה! הבעיה שאני לא יודע לקרוא ברוסית וכול המשחק ברוסית יש דרך לשנות לאנגלית ?? תודה לעוזרים !!
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
בדמו שיצא שלשום לסילברפול אני לא מצליח לראות את הדמויות והגיבור שלי בכלל, לא בתפריט הראשי ולא במשחק עצמו. אני רק רואה את החפצים שהם מחזיקים, חפצים בעולם עצמו ואת הרקע - ללא הדמויות, פשוט חפצים שנמצאים באוויר! יש לי Geforce Ti 4200 של MSi מעודכן לדרייברים האחרונים של Nvidia. מישהו יכול לעזור לי?
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
קודם כל אחלה משחק כמה שהוא ישן הוא עדייין מצויין כל כך מהנה דבר שני יש אפשרות לעשות כל מני שטיות כל מני כפתורים שעושים פעולות אני רוצה לדעת על מה לחוצים כדי לקלל מישהו או לצחוק
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
המפרט זה מה שיש לי בצד.. הרזלוציה 1280 1024.. ואני שם על details: high כשבתוך המשחק זה סבבה.. משחק לי על 75 FPS(כשאני רץ עם הכדור יענו).. אבל כשיש את הקטעי ביניים האלה.. (יודעים.. תגובות של שחקנים וכאלה.. שמראים מקרוב ובכל מני זויות).. המשחק מתחיל לעבוד לי על 10-15 FPS.. מה הבעיה? =SS
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
אני מחפש משחקים כדוגמת קרייסיס ביושוק AC GOW ובבקשה שלא להזכיר אסטרטגיה
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
-
כשאני מעלה אטת farcry אז התפריט עולה כרגיל, ורק כזה מגיע למסך המשחק ממש, אז הכל הכל לבן. ואני רואה את הדמות שלי אפורה זזה. למה זה? התקנתי והסרתי את המשחק ולא עזר. יש לי geforce fx 550 מעודכן והוא עובד לי מצויין בשאר משחקים. 512 ddr winxp
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
1. איך ניתן לחסום אנשים שמשתמשים בRADAR כי זה ממש מעצבן? אין לי SERVER אבל זה ממש מעצבן לשחק נגד אנשים שיש להם RADAR או AIMBOT. ואיך אני מונע מאנשים אחרים לקחת לי את ה NICK NAME? 2. האם יש GRAND TURIZMO האחרון לPC ולא לPCP כו'. תודה.
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
יוביסופט מכריזה על שני פרקי Chronicles חדשים עבור סדרת Assassins Creed, שיגיעו בחודשיים הקרובים וישלימו את הטרילוגיה הצדדית שהחלה השנה יתכן מאוד שהוא הלך לאיבוד בין Unity, Rogue ו-Syndicate אי שם בתאי הזכרון שלכם בראש, אך דעו לכם שיוביסופט השיקה כותר Assassin's Creed נוסף במהלך השנה החולפת – Assassin's Creed Chronicles: China, כותר ספין-אוף קטן במבט צד, אשר נכלל בחבילת ה-Season Pass של Unity אך גם הושק לרכישה בנפרד בעבור 10 דולר בלבד. אותו משחק, שהתרחש בסין של המאה ה-16, זכה לביקורות פושרות עד קרירות בשל מנגנוני משחקיות בסיסיים יחסית שהותאמו בין היתר גם לפלטפורמות משחק ניידות (PS Vita), אך נראה שזה לא מרתיע את יוביסופט – משום שכעת אנחנו מגלים כי שני כותרי Chroni…
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
קרה לי כבר מספר פעמים שאני מגיע למקום הראשון רגע לפני סיום המשחק,אני משחק בעיקר בשרתים של סכינים בלבד וקורה לי שרגע לפני סיום המשחק אני מקבל באן מהמשחק, הפעם בגלל שהרגתי NOOB בעזרת תת מקלע כאשר הוא ניסה להרוג אותי בעזרת עם רובה. כמובן שבשלבים המוקדמים אם כזה מצב קורה אז המשחק ממשיך כרגיל. האם גם אתם נתקלים במצבים כאלו של זריקה ממשחק רגע לפני המקום הראשון ? האם יש מה לעשות בנידון ? אני רוצה כבר את המדליה הזאת עם מקום שני ושלישי זה לא קורה.
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-
-
יש לי את DISCWORLD 2 ואני לא מצליח להפעיל אתו :s05: ניסיתי את DOSBOX ו SCUMMVM מה אפשר לעשות?
-
- 1 תגובה
- 562 צפיות
-
-
כהמשך לשאלה הקודמת שלי ( http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=239439.0 ) שיחקתי במשחק בלי הטריינר, הכל עבד כמו שצריך אבל עכשיו מופיעה לי שגיאה אחרת. השגיאה מופיע ברגע שאני יורה טיל על החללית הזאת (כשמקבלים בפעם הראשונה את המשגר טילים, בשלב של הג'יפ), המשחק קורס בהודעה שגיאה של המנוע. יש משהו אחר לעשות חוץ מלהתקין מחדש את המשחק?
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-
-
הבושה סביב הכותר האחרון בכיכובו של האביר האפל נחתמת בתו צורם במיוחד, עם הודאה שהמשחק פשוט לא יהיה מסוגל לפעול כראוי עם מערכים מרובי כרטיסים גראפיים לכתבה: http://hwzone.co.il/הרימו-ידיים-batman-arkham-knight-לא-יוכל-לפעול-עם-מערכי-sli/
-
- 1 תגובה
- 562 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כרטיס קול של קראיטיב 128 ויברה ולמשל FIFA 2006 וNBA LIVE 2006 וניד פור ספיד מוסט וונטד כולם עובדים ללא בעיית סאונד הבעי ה שלי היא התקנתי שני משחקים שעובדים טוב אצל חברים שלי יורו 2004 וTOTAL CLUB MANGER 2005 ובשני המשחקים אין סאונד ואצלהם כן למשל שיש בהתחלה EA SPORTS אז אפילו את זה לא שומעים אצלי ואצל חברים שלי כן ממה יכול להיות הבעיה? תודה רבה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-
-
המשחק עולה הכל טוב ויפה בחרתי מפה והכל ובסוף הטעינה של המפה זה יוצא מהמשחק המשחק לא עובד עם MX440?(כי יש לי את הכרטיס המסריח הזה לצערי) יש דרך להפעיל?
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-
-
כשאני מנסה להכנס זה אומר לי שהחיבור התנתק וכדי לי לבדוק את חיבורי האינטרנט..... אני לא יודע מה לעשות-ניסיתי להכנס לפחות ל10 שרתים אבל כנראה זו בעיה בפאצ'/אינטרנט! צריך עזרה דחוף! (אם זה משנה החלפתי לא מזמן את הספק אינטרנט מ012 ל 013 ברק)
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-
-
שלום , אני התחלתי לשחק במשחק NBA LIVE 07 הבנתי שיש שם כול מיני כוכבים של FREESTYLE שיש להם יכולות משחק יותר טובות מאחרים כמו למשל XFACTOR או INSIDE SCORER SUPERSTAR וכו' עכשיו ראיתי את זה גם בסרטון של NBA בתוך המשחק , איך אני מפעיל לו את היכולות האלא ? יש לי עוד שאלה : אני זוכר שהיה NBA LIVE 06 היו כפטורים מיוחדים שהיה צריך להוסיף כדי שהשחקנים יעשו תנועות יפות יותר . האם יש כזה דבר גם NBA LIVE 07 ? תודה רבה לעזורים !
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-
-
מי רוצה נגדי NHL 2004 ברשת??? מי שרוצה:155302208
-
יצא המשחק המלא מישהו כבר שיחק בוא או ראה ביקורות עליו? איך השינוים? והשאלה הגדולה FIFA07 או PES6?
-
- 4 תגובות
- 562 צפיות
-
-
הישנים האלה? פשוט מניסיון במשחקי חלל חדשים זה סלט שלם שצריך להרכיב ספינה ולנווט וכל השטויות האלה....השאלה היא אם גם המשחק הזה ככה? או שהוא כיפי וקליל כזה שרק טסים קדימה ומפוצצים ספינות אויב קונים נשקים חדשים וכו'....ראיתי הרבה המלצות עליו השאלה היא איזה סוג משחק זה...
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-


