משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אני פשוט לא רוצה שהדיסק המקורי יישרט לי אז אני רוצה להשתמש בצרוב. האם זה אפשרי ?
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
האם המשחק הראשון דרוש כדי להפעיל אותו או שזה משחק משל עצמו? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 566 צפיות
-
-
אני וחבר רוצים לשחק אחד נגד השני, אז אני פותח חדר ושם מסויים, והוא לא מופיע ברשימם החדרים אצל החבר. אנחנו מנסים דרך דיירקט איי פי, גם לא הולך. לשנינו יש את הגרסאות הכי מעודכנות. הכיצד זה הגיוני? (אנחנו גם לא רואים את אותם השרתים בליסט שאנחנו מקבלים). למישהו יש מושג איך לפתור את זה?
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
אחרי שהתקנתי את הפאטצ' אני מנסה להיכנס למשחק אבל הוא קורס אני מנסה להכנס למשחק חדש אבל הוא נותן לי לבחור בין 3 אופציות... דוקרב משו כזה... 3X3 ועוד איזה משהו. עכשיו אני לא מצליח להיכנס למשחק אני מנסה לבחור כל 1 מהאופציות וזה לא ממשיך לי למשחק... לא יודע מה לעשות עזרה בבקשה
-
- 2 תגובות
- 565 צפיות
-
-
אתם חושבים שבEDITOR יהיה אפשר נניח לבנות שלב ממש חדש? (הכוונה היא שזה לא יהיה באחד השלבים של המשחק אלא אם אפשר לבנות שלב מ0) ועוד שאלה אתם חושבים שיהיה אפשר לעשות נניח 2 קבוצות של חיילים שילחמו זה בזה? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 565 צפיות
-
-
טוב אז ככה המשחק שוחרר היום...... ונראה די מבטיח......נאמר שהוא תומך בשיידר מודל 3. תמונות מגיים ספוט: http://www.gamespot.com/pc/action/monstermadness/index.html?q=monster%20madness&tag=result;title;1
-
- 2 תגובות
- 565 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=8508 למה לעזזל אני לא חי ביפן :'(
-
- 2 תגובות
- 565 צפיות
-
-
-
תישמעו היום חבר הביא לי תמישחק Prince of Persia T2T [אני חייב לציין שהמישחק מקורי לחלוטין],וכשאני מדליק אותו התפריט בריבועים ואי אפשר להבין כלום,אחרי שאני מפעיל את המישחק יש את סרט הכניסה והכול בסדר,אבל כשמישחק מתחיל הכול בריבועים ואי אפשר להבין כלום,מה הבעיה? ניסיתי להוריד את ה OC אבל לא עוזר. עריכה:אוקי פתרתי את הבעיה,התקנתי את הדרייבר החדש ש ATI 5.12
-
-
שלום לכולם! אני מנסה ליצור מפה למשחק, אך איני מוצא את התוספות של המשאבים. אם מישהו מכיר את התוכנה, אני אודה לו מאוד על העזרה. תודה
-
- 0 תגובות
- 565 צפיות
-
-
https://www.youtube.com/watch?v=fP7RGd3rST4
-
- 0 תגובות
- 565 צפיות
-
-
תראו....התקנתי עכשיו את הנסיך הפרסי 3 על המחשב אבל אחרי הריסטרט שדרוש כדי להפעיל את המשחק הוינדווס אומר לי שאין אפשרות להפעיל דרייבר סטארפורס(אני חושב שזאת ההגנה של המשחק,שאגב הוא מקורי בהחלט...)והמשחק לא נותן לי להיכנס(הוא אפילו לא נותן לי לרשום את הסידיקי)וכותב שיש שגיאה כאשר הוא מנסה להיכנס לאחת מספריות התוכנית או משהו כזה.... מישהו יודע מה לעשות?
-
- 3 תגובות
- 565 צפיות
-
-
הורדתי משחק מנג'ר 2006 בשבעה חלקים... יענו זה הגיע לי למצב כזה עכשיו, איך אני מתקין תמשחק? תודה!
-
- 0 תגובות
- 565 צפיות
-
-
עוד בשלב הראשון, בדקות הראשונות הוא קורס על ההודעת שגיאה הזאת: מפרט בצד... עריכה: נראה לי מצאתי את הבעיה, למי שזה גם קורס שינסה לשחק בלי החיילים שלו, שישאיר אותם בצד ותגידו לי אם קורס לכם
-
- 0 תגובות
- 565 צפיות
-
-
יש לי בעיה מעצבנת, שאני צריך להפעיל את steup.exe של משחק לא משנה איזה משחק הוא חושב כמה שניות ואז מפסיק ולא עושה כלום...נראה לי זה בעיה ב xp אבל אני רק משער ....איך פותרים את זה..???
-
- 4 תגובות
- 565 צפיות
-
-
מי שהיה משחק דרך ה ip הרי בטוח יודע שהיה אפשר לדבר באמצע בעזרת צאט בדרך כלל זה היה f10 חיפשתי באתר של ea למה הפסיקו את זה זה הורס את חוית המולטיפלייר ? למה הפסיקו את זה מישהו יודע .
-
- 1 תגובה
- 565 צפיות
-
-
שמתי על ההגדרות הכי גבוהות(שתי האפשריות שהיו שם שמתי על ON) על רזלוציה של 1280... בקטעים שרואים תשחקנים ותמגרש(לא באמצע הממשחק כשאני משחק) המשחק עובד ממש לאט...(על 20FPS) גם בדמו לא נגעתי בכלום כי לא היה ובקטעים האלה שמראים תמגרשים ותשחקנים או מתי שיש חוץ זה היה על 20FPS. מה לעשות??
-
- 2 תגובות
- 565 צפיות
-
-
כשאני מתחיל משחק חדש הוא מתחיל לטעון ואחרי כמה שניות הוא חוזר לתפריט הראשי... משהו יודע מה הבעיה :s05:
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
ערב טוב. התקנתי את המשחק need for speed crabon, משום מה באמצע המשחק אני מגבל את ההודעה של ה-"שלח דוח שגיאות" ממה זה יכול להיות? אין זמן מוגדר להתנתקות של המשחק. המפרט מחשב שלי הוא: Core 2 Duo E6750 זיכרון 2 ג'יגה 800 8800GT 512 תודה
-
- 3 תגובות
- 564 צפיות
-
-
-
-
חברה כל פעם שאני נכנס ל c&c tiberium wars אז כעבור 5 דקות הוא יוצא לי אוטומטית מהמשחק ונותן לי דו"ח שגיאות! (יש לי את הדרישות מקסימום של המשחק) אני מתחנן! בבקשה תעזרו לי!! הנה ההודעה שגיאה: chc3 game.dat has encountered a problem and needs to close. we are very sory for the inconvenience.
-
- 1 תגובה
- 564 צפיות
-
-
אני חושב לקנות את Heroes V. הסיבה העיקרית היא שנמאס לשחק בשלוש עם חברים וצריך שינוי. אז השאלה היא- כדי לשחק עם חברים(קמפיין לא ממש מעניין אותי) כדאי יותר לקנות את Tribes of the east או את המשחק הרגיל? Tribes כולל גם את הגמדים ועורך המפות הרנדומלי או שיש את זה רק בהרחבה השנייה?
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
החנות המקוונת שגם מחלקת חלק מההכנסות לצדקה חוגגת יום הולדת שני עם מגוון הנחות לגמרי לא רעות לכתבה: http://hwzone.co.il/מבצעי-משחקים-נאים-לרגל-החורף-בחנות-ה-humble-store/
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-


