משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
חבר יכול להביא לי את המשחק הנ"ל מגרמניה, בערך בשליש מחיר מהארץ. השאלה היא האם יש דרך לתרגם את המשחק מגרמנית לאנגלית?
-
- 1 תגובה
- 567 צפיות
-
-
למי שיש את המשחק DEAD TO RIGHTS: יש לי את בעית ה-CANISTER הידועה. לפי מה שהבנתי זה בגלל הכרטיס RADEON 9600XT שלי, אבל לעומתי חבר שלי עם הRADEON 9600PRO שלו מפעיל את המשחק ללא כל תקלה. אני לא מעוניין בפאטץ' אבל יש איזשהי שיטה לפתור את זה אולי בהגדרות של הכרטיס או משהו?
-
- 0 תגובות
- 567 צפיות
-
-
הנה איפה שאני לא יודעת מה לעשות היה איש שאמר לי שיש משהו שמפריד בן הנוסעים לחיילים ושאני צריכה לירות בבר אבל לא הבנתי כלום מזה: [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 567 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/pc/action/sammaxep1/news.html?sid=6157351&tag=topslot;action;1 אני חיב להגיד אני לא שיחקתי במישחקים הקודמים אבל שמתי שהרבה אהבו אותם אז למי שמעונין המישחקים החדשים יצאו בפרקים קצרים והפרק הראשון יצא ב17 באוקטובר
-
- 0 תגובות
- 567 צפיות
-
-
-
יש משחק ישן שאני רק צריך את השם שלו או קישור להורדה ששיחקתי בו בערך ב-97'-98' על לטאה כזאת שהולכת בבית קברות והורגת זומבים עם מכה בזאת של הזנב קיצר חזרה אליי הנוסטלגיה ומי שיביא שם או קישור אודה לו
-
- 1 תגובה
- 567 צפיות
-
-
שאני בא להתקין את המשחק הוא מוציא לי הודעה undefined מה אני עושה עם זה
-
- 1 תגובה
- 567 צפיות
-
-
איך מוכרים מכוניות ? היא צריכה להיות נקייה מWANTED?
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
היום בבוקר הצלחתי להתחבר, הכל פעל מצויין ופתאום אני עושה ריסט למחשב ומאז לא משנה מה אני מנסה לעשות זה כותב לי connection reset ולא מתחבר לשרתים.... ניסיתי להוריד פיירוול, להגדיר אותו... האמת אני ממש לא יודע מה לעשות!! למישהו יש מושג מה עושים?? :'( :'(
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
מישו יכול לשים קישור לאתר שאפשר להוריד ממנו תדמו של bioshock?
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
אני פשוט קיבלתי את המשחק מ SENDIT, ויש כל כך הרבה REALM SERVERS, לא מצאתי עדיין את הכי טוב, כמה הפינג שלכם ? MS לשרת שאתם נמצאים, כי לפעמים זה 80 ולפעמים 250 גם, זה אמור להיות ככה? כי זה ממש מעצבן.
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
שלום, הורדתי את המשחק, הורדתי את כל הפאטצ'ים הקיימים מגרסא 1.5 עד 1.8.26 ושום דבר פשוט לא פועל (אני יודע שמתקינים פאטצ' לפני קראק) כל אחד שאני מנסה עולה השגיאה "This update is not compatible with your installed version" הדבר היחיד שפועל הוא העידכון מהמשחק עצמו, שמעדכן את המשחק לגרסא 1.8.1.21 אבל על גרסא זו ניסיתי את כל הקראקים הקיימים וכשאני לוחץ על איקון המשחק שום דבר אינו קורה לא משנה באיזה קראק מדובר. ניסיתי אפילו להתקין את גרסאת ה"פלוס" של המשחק אבל גם לזה שום קראק לא פועל. עיזרו לי בבקשה. (הדבר היחיד שכן פועל זה הקראק לגרסא המקורית של המשחק, בלי שום פאטצ', אבל יש קטע במשחק בו חייבים פאטצ' תיקון ולכן אני צריך אותו)
-
- 1 תגובה
- 566 צפיות
-
-
משחק גדול! כמה שאלות: 1. אפשר לפצל את הצוות ולא ששניהם ילכו ביחד כל הזמן? 2. ראיתי שיש אפוד מגן (shield) שאפשר להצטייד איתו אבל לא הבנתי איך. 3. אפשר לראות את "מד החיים" שלי? אם אני מחכה קצת בין פגיעות שספגתי, ה"חיים" שלי מתאפסים? אשמח לקבל תשובות!
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
מדובר במשחק שיצא בשנות ה90 דיי בסוף שלהם וזה משחק קווסט שכל הדמויות והתפאורה עשויים מפלסטלינה מישהו אולי יודע??? אני ממש מתגעגע למשחק הזה ואני לא זוכר את השם שלו....
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
הדמו עלה לי, שיחקתי בו איזה פעמיים כבר ופתאום שניסיתי להעלות אותו עוד פעם הוא לא עולה ולא קורה כלום. הוא גם לא מופיע ב-PROCESSES ולא רושם שום הודעת שגיאה. מישהו נתקל בבעיה כזו? מפרט: Athlon XP 2500+ 512MB DDR ATI Radeon 9800Pro ** עריכה ** הסתדרתי, מתברר שהעדכון של MS מספר KB917422 גורם לבעיה.
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
תגידו המשחק קרייסיס יצא כבר להורדה? אני מוריד אותו באמיול מצאתי הורדה באתר אמיול של הורדת המשחק המשחק שוקל 3.7GB
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
אני משחק באינטרנט עם אנשים ופתאום זה יוצא לי מהמשחק ורושם הודעה: error: you have been kicked via Punkbuster אני ממש עצבני כי אני קניתי את המשחק הזה ויש לי סידיקי מקורי ועידכנתי את המשחק לגרסה הכי חדשה שיש ופעם הכל עבד מצויין והיום כל פעם שאני מנסה לשחק ברשת זה רושם לי את ההודעה המפגרת הזאת
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
שלום לכולם, (חג-שמח) המחשב שלי עשה ריסטרט פתאומי לפני כשעה, הפעלתי את המשחק והמשחק לא נראה כמו תמיד - חלק,יפה,דברים במקום,במקום זה במקום שכל דבר שאמור להראות חלק הוא נראה כפיקסל,והמשחק נראה מגעיל. עוד הרבה דברים השתנו במשחק אבל שום הגדרה לא חוזרת לעצמה,אני מנסה להחזיר אבל זה לא חוזר. -המשחק הוא Cs- מה עושים? :'( :'( :'( :'( :'( אני עומד למות!!!. עזרה בבקשה!.
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
-
מישהו יודע אולי אם על מחשב אפל עם מערכת הפעלה של WINDOWS ניתן להריץ את כל המשחקים שניתן להריץ על PC
-
- 1 תגובה
- 566 צפיות
-
-
אין לי ממש מקום בכונן , אז רציתי לשאול אם קרסיס יעבוד לי נורמלי... כי חבל סתם להוריד (אין ממש מקום בכונן) יש לי מחשב: מעבד duo core e6550 2.3 זכרון 2 GB כרטיס מסך ג'יפרוס 8600 GT תודה...
-
- 4 תגובות
- 566 צפיות
-
-
איך אפשר להיכנס לבסיס הצבאי בלי לעורר את כל העולם וגם בלי קודים
-
- 1 תגובה
- 566 צפיות
-
-
המשחק מתחיל אני הולך לפתוח דלת וכשאני פותח אותה המשחק נתקע ותוך כמה שניות יש ריסט זה התחיל מאז שקניתי את הרדאון 9800 וזה גם קרה לחבר שלי שיש לו 9600 פרו משהו יודע מה אני יכול לעשות?
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
אני משחק ב טוני הוק החדש ואני בעיר השלישית (אחרי ספרד) וחסר לי רק עוד 25 נקודות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ויש יש שאומר לעשות מן תרגיל כזה סיבוב בעע לא הבנתי כלום האיש הזה עם שיער בלונדיני,מישהו יודע איך עושים את התרגיל הזה?
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
ישר שמתי לב שהבניינים שמהווים חלק מהתפאורה בחצי חיים 2 נראים קצת כמו מוסקבה... בשלב השלישי או רביעי נתקלתי בשני שלטים שכתובים ברוסית(מצורפים). מישהו יודע מה הסיפור? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-


