עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by davidcohen,

    שלום, יש לי כמה שאלות על hal life 1.מתי יצא half life 1 ? 2. מה זה בדיוק half life 1 source addon ? 3.מתי יצא half life 2 ? 4. מתי יצא half life 2 :episode one? 5. מתי ייצא half life 2 : episode 2 ? תודה

    • 4 תגובות
    • 568 צפיות
  2. Started by rangex,

    http://www.gamespot.com/pc/action/assassinscreed/index.html?tag=tabs;summary שמעתם על המשחק הזה? אישית אני מצפה לו !

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  3. אם מישהו שיש לו אקסבוקס 360 שצופה כרגע ב"דיון" .. בקיצר אני מחפש מישהו לשחק איתו קול אוף דיוטי 9 באקסבוקס ?:funn:

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות
  4. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9646

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  5. Started by Pitzinyelo,

    מישהו שיחק בשילוב הזה? משום מה כשאני משחק עם הכרטיס הזה, רק הבסיסים של הבתים נראים כאשר אני זז מזוית גבוהה ומשוטט בחלקי העיר....ברגע שאני נעצר, הבתים נראים נורמלי. מישהו מכיר את התופעה? אציין שזה לא קורה אצלי עם GF2 וGF4 הישנים.

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  6. Started by 104952,

    שלום לכולם , התחלתי לשחק לפני שבוע RE4 למחשב , אני נהנה מאוד בנתיים אבל יש לי כמה שאלות למבינים בנושא - 1) האם כדאי לי להשתמש רק בשוטגאן וב HANDGUN ולשפר אותם....או לקנות כל הזמן נשקים חדשים? 2) בשביל מה אני צריך לאסוף את כל האוצרות שבמפה? הם יתנו לי משהו? או שסתם הם פשוט שווים הרבה כסף? 3) מצאתי BEERSTIN ומצאתי שתי אבנים בשם CATSEYE. חיברתי אותם לBEERSTIN , ולא קרה כלום, האם אני צריך למצוא אחד נוסף? ומה יצא לי בסוף ( לא איכפת לי אם זה יהיה ספוליר ) תודה.

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  7. Started by n.L,

    שלום לכולם! בימים האחרונים צצה לי בעיה עם הפפעלה של css כל פעם שאני נכנס לסטים ופעיל את המשחק זה מתחיל להפעיל אותו ואז פתאום כאילו ממזער אותו ונסגר ולפעמים אחרי שאני עושה כמה ריסטים זה פתאום עובד. מישהו יודע מזה יכול להיות ואיך מסדרים את זה?

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  8. Started by kobipk,

    שלום לכולם פתחתי שרת והכול עובד מצוין חוץ מזה שאנשים לא יכולים להיכנס למשחק איך אני מסדר את זה שאנשים יוכלו להיכנס ולשחק תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 568 צפיות
  9. Started by Zelig,

    משהו הגיע לשם? ניסיתי מספר פעמים ולמרות שאני במקסימום stamina (לדעתי) אני לא מצליח.

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  10. Started by yanivsk,

    אני לא הצלחתי למצוא עליו שום דבר. ראיתי אותו בהדגמה של physX באתר של AGEIA ניראה מישחק מדהים אז אם למישהוא יש פרטים עליו אני אשמח מאוד. לינק לAGEIA (המשחק האמצעי): http://physx.ageia.com/footage.html

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  11. אורח Si-Nom

    חיפשתי ברגיסטרי אבל לא מצאתי,ובגוגל כול מה שמצאתי זה טרויינים

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  12. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    1:מה זה chaos 2:למה השם שלי פתאום הפך לצבע כתום? 3:האם יש ציטים למישחק? (כי יש תמיד את האנשים שיש להם כימעט הכול ועוד איזה מיליארד ZEN וזה מעצבן) 4:אם אני הורג אנשים כמה פעמים האם יתנו לי BAN לכול החיים? והאם יתנו לי רק באותו הסרבר? נ.ב:אני תמיד משחק ב Wigle 5 ליפעמים זה מעביר אותי ל 4,אני dark wizard רמה 15,אני ואחי תמיד משחקים השם שלי זה: NickLess09

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  13. Started by kse,

    GeForce 8800GTS 3.00 GHz DX 9 Windows XP HIGH / MINIMUM / LOW ?

    • 1 תגובה
    • 567 צפיות
  14. Started by IlanF,

    היום התקנתי את המשחק, המשחק נחמד מאוד אבל גם מהיר מאוד.. רק רציתי לדעת באיזה שרת אתם משחקים. תמיד עדיף לשחק מול מישהו שאתה מכיר מאשר מול מישהו שרק פגשתה במשחק... יהיה נחמד גם אם תוכלו לרשום גם באיזה כינוי אתם משחקים...

    • 1 תגובה
    • 567 צפיות
  15. Started by gameplan,

    המשחק הוא פיטר פן כשאני פשוט לוחץ על קובץ ה go.exe או pan.exe המשחק אומנם עולה אבל פועל ממש ממש ממש לאט ובסופו של דבר נתקע ולא שומעים כלום. הורדתי את התוכנה dosbox אבל לא ממש הבנתי איך להשתמש בה למרות שקראתי את ה faq מישהו יכול לעזור בבקשה?

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  16. אחד מלהיטי האונליין הוותיקים והמפורסמים ביותר של Valve זוכה לעדכון עם מנוע ה-Source 2 המודרנילכתבה

  17. Started by mambo,

    שלום, כבר כמה שנים לא יצא לי להתעסק במשחקי מחשב (אוניברסיטה וכו'). אני אוהב סימולטורים של מטוסי קרב ומשחקי הרפתקאות (קווסטים בסגנון של monkey island ודומיו). גם אהבתי מאד את star control II למי שעוד זוכר את זה. מה הולך היום בשוק מבחינת סוגי המשחקים האלו? על מה אתם ממליצים?

    • 2 תגובות
    • 567 צפיות
  18. Started by zod1ac,

    שלום, יש לי בעיה בסורס [מפרט חתימה] אני מקבל המארק 6.4K אבל בסורס וב 1.6 הביצועים גרועים 30-50 FPS הזיכרון אנכי מבוטל.. מה זה יכול ליהות? מפרט AMD Athlon 3800+ 64BIT Gigabyte GA-M51GM-S2G Kingston 512 * 2 667Mhz MSI Geforce 7600GT 560@616 1400@1540 3DMark05 : 6.4K

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  19. משהו יודע אולי איפה ה savegame נשמר כי אני רוצה לעשות פורמט למחשב ואני צריך את השמירות? TNX AHEAD !

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  20. שלום, התקנתי בדיוק את המשחק וברגע שבאתי להפעיל אותו הוא נכנס, ואז יוצא חזרה. מישהו מכיר את הבעיה??

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  21. Started by x-boy_24,

    שלום לפני כמה ימים מצאתי אצלי בבית קופסא סגורה של המשחק ששחכתי ממנה לגמרי . התקנתי ונתקעתי באיזה שלב ואני צריך את עזרתכם אז ככה הגעתי לחדר במעבר הזמן וקיבלתי כוח להחזיר את הזמן אחורה לאיזה 8 שניות ואחרי כמה דקות התקדמתי והגעתי לעוד חדר מעבר בזמן אבל או לא פועל ואני לא יכול לחזור אחורה בגלל שאין שם אפשרות לרדת למטה (חשוב לציין שאני בתחילת המשחק ) מישהו יודע מה אני צריך לעשות ? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 567 צפיות
  22. Started by Decktor,

    באמת משחק גדול למרות שהוא קצר בטירוף אני לא הפסקתי לצחוק כמעט כל השלוש שעות שלקח לי לסיים אותו בהחלט שווה את ה 9$ שהוא עולה

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  23. Started by IlanF,

    ראיתי את המשחק במחיר נחמד מאוד בסטים (15 דולר ~ 50 שקל) ואני רוצה לדעת אם יש עדיין אנשים שמשחקים בו.. יצא כבר UT3, אבל המחשב המסכן שלי בקושי סוחב אותו.. אז אני מעדיף לשחק ב2004 אם הוא שווה את זה.. ובנוסף, מה ההבדל בין הגרסה הרגילה ל- Editor's Choice? (בסטים מוכרים את הEditor's Choice...)

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  24. Started by x-boy_24,

    שלום לפני כמה זמן בן דוד שלי התחיל לחפור לי שהוא רוצה לשחק במשחק דרגון בול זי ברשת שפעם היה לו ונמחק .אז ביררתי קצת וקוראים למשחק Bid For Power או אפילו הביא לי כסף ועברתי בכמה חנויות ולא מצאתי אותו ניסיתי להוריד וכלום לא עובד . אז אני פונה אילכם שתעזרו לי למצוא אותו תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 567 צפיות
  25. Started by 104952,

    המכיוון שהמשחק פרוץ ואין לי CD KEY מקורי....איני יכול לשחק ברשת... היכן אני יכול להשיג סרברים פרוצים או סרברים שלא דורשים CD KEY מקורי?

    • 1 תגובה
    • 567 צפיות

דיונים חדשים בפורומים