משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
הרזולוציה הכי גבוהה שיש ב-OPTIONS היא: 1280X1024 הרזולוציה הטבעית של המסך שלי היא 1680X1050 מהא אתם ממליצים לי לעשות? יש איזה פאטץ' שמוסיף רזולוציות מסך לאופציות של המשחק?
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
-
32 שחקנים 199.203.56.35:16567 מקווים שהוא יהפוך ל 2142 יאפי!
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
הוא אומר לי שמשחק לא מותקן והוא כן מותקן! והוא מותקן לתיקיה של הברירת מחדל(PROGRAM FILES)... מה לעשות!? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
שלום! יש לי את המשחק NBA LIVE 2007 ויש לי בעיה קטנה... כשאני מסיים משחק ואני לוחץ על quit כדי לחזור לדף העונה שלי, המחשב פותח דו"ח שגיאות ויוצא מהמשחק. יש לי WinXP 64 אם זה משנה משהו מה אני צריך לעשות? אני חושב שאני צריך איזה פאצ' או משהו כזה אבל אני לא יודע איזה אחד ואיפה למצוא. כבר ניסיתי למחוק ולהתקין מהחלה וזה לא עזר, גם את התיקיית שמירות מחקתי אחרי שהסרתי תודה לעוזרים!!! אם צריך תמונה של הדו"ח שגיאות תגידו ואני יוסיף ה ICQ שלי : 417340961
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
-
היי... אני וכמה חברה מארגנים מסיבת רשת בקיבוץ גלאון (ליד קרית גת) והייתי רוצה לראות אם יש כאן אנשים שיהיו מעוניינים... אני הוסיף פרטים אם יהיה עניין.... אילן פיקס
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
אם אני מתקין משחקים בD ואז רוצה לפרמט את הוינדוס שנמצא בC עכשיו אחרי הפירמוט אני אצתרך להתקין את המשחקים שוב?
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
הורדתי פאטצ' 1.2 וגיליתי עכשיו שהוא גורם לבעיות מה כדאי לעשות לעשות התקנה מחודשת או לחכות?
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
איך אני מגיע להגדרות וידאו המתקדמות במשחק? כל מה שיש זה רזולוציה ובהירות! איך אני נכנס להגדרות יותר רחבות על וידאו במשחק?
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
ב WORLD CUP החדש אני מנסה לשנות את הרזולוציה אבל משום מה היא לא משתנה ... אני חייב לשנות את זה לרזולוציה של 1280x1024 אחרת רואים מגעיל יש איזה שהיא דרך אחרת לשנות את זה ? אולי ידנית דרך קבצי המערכת של זה ? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
מה זה אומר אם המשחק עובד בMENU לאט ושאני מתחיל לשחק זה עובד מהר(גם הסירטונים עובדים לאט)
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
שלום לכולם!!! למשהו יש מדריך למשחק HL2??
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
אני מכניס את הדיסק לוחץ התקנה ואז מופיע החלון הזה:
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
מה קורה אנשים... אתמול התקנתי את המשחק Shadowrun... הרבה אקשן, יש לו פוטנציאל. קראתי קצת, יש שמועות שאפשר לשחק עם חברים (כיבכול LAN) דרך התוכנה Hamachi. מישהו יודע איך? להורדה: (100% חוקי וחינמי! ) http://www.hamachi.cc/download/list.php סרבר שקבוצה של אנשים הקימו... Razor1911 מי שמכיר... Room: ShadowrunRazor1911 Pass: demonoid לא הצלחתי להגיע מעבר לכניסה לחדר. מישהו? מצידי אפילו דרך לשחק 1vs1 עם חבר.
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
איך אני יוצר משתמש אונליין למשחק: TmNations בתודה!
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
היי, קניתי 2 GAMEPADS של לוג'יטק דואל אקשן במיוחד בשביל לשחק 2 שחקים בפרו אבולושן... אני לא מצליח לגרום לגיימפאד השני לעבוד משום מה... המשחק מזהה רק אחד. בווינדוס 2 הגיימפאדס מזוהים ותקינים. מישהו יודע איך לסדר את זה? תודה
-
- 2 תגובות
- 569 צפיות
-
-
יש לי שני מחשבים amd 500 mhz tnt riva2 32mb 128mb ram pentium2 300 mhz 128mb ram gforce2 mx איזה גרסא של פיפה +\- כל אחד יכול להריץ???
-
- 2 תגובות
- 569 צפיות
-
-
-
יש לי בעיה די מוזרה במשחק.... איך שאני מפעיל אותו יש את הסרטונים (של החברות והמשחק) בהתחלה.....אם אני לא מעביר אותם מהר, אז אני פתאום מתחיל לראות ריבועים כאלה והמשחק נסגר ומחזיר אותי לוינדוס. בעיה שניה: אחרי שהעברתי את הסרטונים בהתחלה, אני מגיע לתפריט, ובו אני שומע מן רעשים מוזרים ביחד עם המוזיקה שאמורה להיות, ואם אני משתהה עליו יותר מידי זמן המשחק גם זורק אותי ישר לוינדוס. הדבר המוזר הוא שהדבר היחיד שעובד טוב בלי בעיות זה הקטע של המשחק עצמו! אני יכול לשחק שעה, וכל עוד אני לא אשאר בתפריט יותר מחצי דקה, לא תהיה שום בעיה. אבל הקטע שאני צריך קצת את התפריט, וגם בא לי לראות את הסירטונים בלי בעיה.... אין לי מושג מה הבעיה, זה לא קורה שלי בשום משחק אחר.....המחשב שלי בהחלט אמור ל…
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
אני שנה מנסה למצוא באפשרויות את הmovment keys ואין כזה דבר אפשר לזוז רק עם המקלדת ובגיימפאד רק לקפוץ לירות וכאלה אבל אי אפשר לכוון כפתורים של תזוזה בגיימפאד..למישהו יש מושג איך מכוונים??
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
אם כן, אנא אמרו לי אם יש שיפור בפינגים עם אירופה או ארה"ב במשחקים לעומת קודם - אם יש שחקני CS - אז זה מה שמעניין אותי - תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
-
מישהו יודע מאפו אפשר להןריד את הDEMO של COMPANY OF HEROUS ב מהירות גבוהה?
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-


