משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אני חודש וחצי לא הייתי מחובר ועכשיו חזרתי ועכשיו כל פעם שאני מנסה להיתחבר לסטים הוא רושם לי שאני לא יכול להיתחבר כי אני עובד באופליין!? למה? אני הרי מחובר עכשיו אז למה זה רושם לי את זה? בבקשה תעזרו חברה
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
מצורפת תמונה עם המשימה שאני אמור לעשות ! עם מה אני פותח/חופר/מנקב את הקבל של ENJAR ?! (אם לא ברור איזה משימה זאת תגידו ואני אפרט בדיוק איפה זה) [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום לכולם, לכל אלה שלא מבינים כלכך מה קורה, אז יש בעיית התחברות אחרי העדכון, הם כותבים שהם עובדים על זה ומעבר לכך אין שום מידע. לא להילחץ (:
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
הדרישות מינימום שלו זה: מעבד 1.7MHz זיכרון 512MB 2.5GB פנוי כ.מסך עם 128MB ותומך DX9 המשחק יפעל לי על הגדרות הכי נמוכות? את המפרט אתם יכולים לראות בצד. תודה.
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
שאלתי את השאלה הזאת כבר אבל פשוט חסמו לי אותו ואז פתחו לי אותו שוב ועבר חודש מאז... ואף אחד לא מגיב... אני אשמח לקבל את הכתובות של השרתים שלהם...(פשוט יש לי מלא לאגים...) ואם מישהו גם יגיד לי מזה לפתוח פוטים בפייר וול ואיך עושים את זה, זה גם ניראה לי יהיה טוב אם יהיה לי פחות לאגים... תודה
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס הנ"ל. שיחקתי בדמו והוא עבד מצויין... המשחק המלא בקושי זז... אולי יש פאצ' או משהו?? תודה~!
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
איך המשחק הזה לעומת קולין מקריי ראלי 2005? תדה.
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
בהגדרות של המשחק עצמו לא ניתן לקבוע AA. יש לי AMD 3800+DC 2G RAM EN8800GT 512MB בכל מקרה,אני משחק על HIGH + 1280x1024-המשחק נראה מצויין ועובד מצויין על 60FPS קבוע. אני רוצה לקבוע AA דרך הדריוור של NVIDIA,ניסיתי,הגדרתי PES2008.EXE הגדרתי לו שיעקוף את הגדרות המשחק ויגדיר למשחק 2AA לא עבד 4AA לא עבד וכך הלאה.. למישו יש פיתרון?מציק לי המספרים המקווקווים על גבי השחקנים.תודה.
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
הורדתי את הפאט' מאתר הבית של המשחק (הורדתי את הקובץ המתאים כמובן) זה קובץ ענקי של יותר מ400 מגה. לאחר שאני "מחלץ" את הקובץ אני מקבל הודעת שגיאה "wrong cd key " מישהו יכול לעזור בבקשה ?
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
אם לא שמתם לא לכותרת... **ספוילר** אז התחלתי לעשות חיים עם 4 panzerkleins ולהרוג את כל מה שזז, כשמגיע מנהל המתקן... אני הורג אותו, שומע את הקטע שהמפעל הולך להתפוצץ, תופס את הגופה שלו ובורח משם. כל האנשים שלי היו כבר מספיק רחוק כשהמתקן התפוצץ, אבל אז קיבלתי הודעת "game over". WTF?! מה הייתי אמור לעשות? לתת לו להמשיך להסתובב ולירות טילים על כל מה שזז?!
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
לפני כחודשיים קניתי כ.מסך של SAPHIRE HD3870 512MB כדי שיעלו לי משחקים כבדים כמו crysis וכו'. המשחקים אכן עלו ורואים בהם טוב ברזולוצייה גבוהה והכל סבבה, רק שפתאום שאני מעלה את PRO EVOLUTION 2008 אז יש פתאום פס כזה שעולה ויורד במסך, כאילו מן מריחה כזאת, מה שלא היה קורה בכרטיס מסך הישן (X800XL 256MB). בפעם הראשונה שהעליתי את ה-PRO... לאחר ההתקנה של הכרטיס החדש המשחק עלה במהירות טיל כאילו מעלים משחק של שנות ה-90 על מחשב חדש ולכן שיניתי איזה הגדרות ב-PRO ועכשיו יש לי את הפס המעצבן הזה. אם מישהו יודע מה אני אמור לעשות כדי שלא יהיה את הפס הזה והמשחק לא ירוץ במהירות פי 4 אז בכבוד... תודה!
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
אני משחק משחקים על רזולוצייה של 1440*900 ובכל משחק אני שם את הרזולוצייה הזו אני מקבל פס שחור בצד ימין של המסך וזה קורה בהרבה משחקים . בסרטים וכל שאר החרטה שהוא לא משחקים אין לי את הבעייה הזו למה זה ואיך אפשר לטפל תודה
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
אני רוצה להביך את אחי הקטן ולנצח אותו בטורניר Pro Evolution Soccer 5 ביתי הבעיה שמהדברים שראיתי יש רק מולטיפליר באינטרנט(חוץ מיכמה באותו מחשב) ואני רוצה לשחק ברשת ביתית בילבד יש דבר כזה ב Pro Evolution Soccer 5? במיקרה שיש תגידו לי בבקשה איך מגיעים לקרבות רשת מהתפריט בתודה STONE
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום, היום סימתי תמחשק fear משחק יפה ברמות ונורא מפחיד. אכשיו יש לי תגירסת הרחבה והיית מעונין לדעת כמה שלבים יש בגרסת הרחבה תודה רבה גיל
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
חבר'ה ! אני חייב עזרה דחוף... נכנסתי לפיר קומבט כמו כל יום שאני משחק בו ולפתע הגיעה ההודעה הזאת : בבקשה תעזרו לי לפתור אותה כי אני חייב לשחק במשחק דחוף
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
בהגדרות אודיו של המישחק ישנה אפשרות לסמן וי בשתי אפשרויות שאיני מבין את פישרם 1) HARDWARE MIXING 2) ENABLE EAX 2.0 אשמח לקבל הסבר על הפונקציות האלו תודה
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
גוד דאמיט, איך אני פותח את הכספת עם הסמל של הדולר? ($) אני כבר שעה יושב על זה ולא מצליח :\ הצלחתי! ;D
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום ראיתי את דרישות המשחק nfs ps והמחשב שלי עובר את הממולצות ושאני נכנס לשחק, אני שם לב שעל הגדרות גבוהות המשחק לא זורם בכלל אלא רק על הכי! נמוכות הוא זורם! למישו יש רעיונות לעזרה?! פאץ'? משו אחר?! תודה
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
-
התקנתי בדיוק את הפאץ למשחק 1.003 ומסתבר שהשמירות לא יעבדו לי יותר איזה באסה כבר סיימתי יותר מחצי משחק,יש איזה פיתרון או משהו קצת קשה להסביר איפה אני נמצא,זה קצת אחרי X16 ובדיוק יצאתי מאיזה מבנה בתוך האדמה ואיך שאני יוצא אני בתוך מערה שיש בקצה שלה קרון של רכבת הרוס ומסביב שטח גדול עם מלא אוייבים. ובלוסט פלאנט אני הגעתי לאיזה תולעת ענקית שיוצאת מהאדמה ממש קשה להרוג אותה,הבנתי שצריך לפוצץ לה את הכתומים בצד אבל עדיין אין לי מספיק טילים בשביל זה וזה קשה, יש לכם איזה טיפים?
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
בכל פעם שאני מפעיל את המשחק, לאחר הטעינה הראשונית וההכנה למסך הראשי המחשב פשוט נסגר. מה אפשר לעשות? :s07:
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
קניתי את השלט הנ"ל עם החיבור שמחברים למחשב בכדי שאוכל לשחק ב-PC שלי עם השלט של ה-XBOX360. התקנתי את הדרייבר ולחצתי על הכפתור בשלט ובמקלט שלו והוא זיהה אותו אבל שאני משחק GRAW2 ומנסה עם השלט כלום לא קורה. האם פיספסתי משהו ?
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
פתאום בשלב התעלות התמונה מתחילה לקפוץ הדרייבר של הכרטיס מעודכן redon 9700 pro הדרייקט איקס מעודכן 9.03c הורדתי רזולוציות אבל רק בשלב הזה התמונה קופצת ניסיתי להתקין מחדש אך ללא הועיל חיפשתי פאט'ץ ואין בשום מקום למישהוא יש מושג מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
אני שיחקתי אתמול בסרבר מדורג , והייתי Private First Class . כשהגעתי ל 500 נקודות , זה לא החליף לי את הדרגה , וכשהמשכתי לשחק הגעתי ל566 נקודות זה עדיין לא החליף. הגרף הלבן הזה שאמור להראות לי את ההתקדמות לקראת הדרגה הבאה הגיעה למקסימום ועדיין לא קורה כלום. מה קורה פה? אני רוצה להרוויח את מה שנלחמתי למעניו! :'(
-
- 5 תגובות
- 570 צפיות
-
-


