משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
פלטפורמת המציאות המדומה המדוברת ביותר מקווה לשכנע את הצרכנים לבצע הזמנות מוקדמות בהמוניהם בעזרת הכותר העתידי EVE: Valkyrie שנת 2016 היא כנראה השנה שבה נגלה מהו הכיוון שאליו צועד הגלגול החדש של טכנולוגיית המציאות המדומה – האם הוא סוף סוף בשל להצלחה במיינסטרים של עולם הטכנולוגיה, או שאנחנו בדרך לעוד כשלון צורם כמו זה שראינו אי שם בשנות התשעים. מי שתוביל את המהלך הזה ותשפיע עליו יותר מכולם היא כנראה חברת Oculus, כיום בבעלות פייסבוק, שמשקפי ה-Oculus Rift שלה אמורים להציע אלטרנטיבה 'לגיימרים אמיתיים' עבור משקפי המציאות המדומה למיניהם שמבוססים על או משתמשים במערכת האנדרואיד. אז איך גורמים לצרכנים להשקיע מאות דולרים בפלטפורמה צעירה שבעצם אין לה יותר מדי תכנים מותאמים מ…
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
-
-
http://img117.imageshack.us/img117/3773/penumbrarequiem1va0.png מכאן אני לוקח את העץ לתא שריפה ? http://img117.imageshack.us/img117/3442/penumbrarequiem2lo7.png אם כן איך אני מוציא אותו משם ? תודה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
http://www.minijuegos.com/juegos/jugar.php?id=3015 חמוד ביותר
-
בפלטפורמת הדירוג הפופולרית החליטו להתמקד בנפילות הכואבות ביותר של השנה, לפני שעוברים אל רשימת המצטיינים המתבקשתלכתבה
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
- 1 follower
-
-
בFIFA MANAGERרשום שאין לי מספיק זיכרון בSWAP FILE ובגלל זה הוא לא נפתח.. מישהו יודע איך לפתור את זה?? דחוףףףףףףףףףףף
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
אז ככה, משחק פשוט לא עולה לי.... אני התקנתי אותו הכל מקורי... ומשחק מנסה לעלות ואז יש מסך שחור וזה חוזר ל desktop. את מפרט אפשר לראות בצד.... הדרייברים של הכרטיס מסך הכי מעודכנים. (7.1)
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
-
-
שימו לב! טורניר PRO EVOLUTION ראשון ויחיד מסוגו בארץ, אשר ייערך בתאריך 3-4.12.06 ברחובות. הרשמה מוקדמת- מספר המקומות מוגבל. לא שילמת->לא נירשמת. לא נירשמת-> לא שיחקת. מהרו להירשם מספר המקומות אוזל. הפנניג של כדורגל וPLAYSTATION, פסטיבל של בירה וכדורגל. שתייה ראשונה חינם. פרס ראשון בשווי 1500 ש"ח. פרס שני מנוי לקבוצת כדורגל. לפרטים והרשמה: טל- 052-3899547 052-6899537 איתי- 052-5783851
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
התקנתי וכל הלך טוב... ושאני מנסה להפעיל אני מקבל הודעה כזאת... מה אני עושה? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
-
משחק האינדי המהיר, המדמם והממכר זוכה לתוספת שעשויה להקפיץ אותו חזרה לרלוונטיות ולשפר אותו באופן משמעותי לכתבה: http://hwzone.co.il/השידרוג-שחיכינו-לו-יוצר-מפות-עבור-hotline-miami-2-מ/
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
צריך שם של מישהו באזור ב"ש שמטפל ב PS2, מישהו מכיר? המכשיר הפסיק לקרוא (גם דיסקים אורגינליים), כן קורא מוסיקה, ללא קשר למדיה עצמה. תודה
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
-
לא מזמן הורדתי את המשחק המצוין הזה: SHade: Wrath of Angels. עכשיו למי שמכיר אז אני נתקעתי במגדל (TOWER) קצת אחרי שמקבלים את הרובה חיצים. אחרי שהורגים את העכביש הגדול. איפה שצריך להרקיב את החלקים של הלב ולהעיר את החור שאמור להתעצבן מזה. עכשיו קניתי כבר 2 קסמים אבל אני לא ממש מצליח להשתמש בהם, אחד זה כדורי אש כאלה ואחד זה Cloud of Imortality. א. אם מישהו יכול לתת טיפ על קסמים אני ישמח או בכלל טיפים ל DEMON. ב. טיפים על החרב כמו שמחזיקים בהגנה ואז התקפה והחרב נטענת והמקות נהיות חזקות. בגדול אני תקוע שם כי יש שם מלא אויבים חזקים והם פשוט קורעים אותי. תודה לכל מי שיעזור.
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
שלום רב אני רוצה לקנות מחשק זה Soldier of Fortune Payback אבל אני לא מוצא את דרשות של מחשק ??
-
- 3 תגובות
- 573 צפיות
-
-
-
שלום אז ככה, כשאני משחק בIndigo Prophecy רוב הזמן הוא עובד בסדר אבל לפעמים יש תקיעות כאלה שהמשחק נעצר לשנייה שתיים וממשיך ויש קטעים מסוימים שבהם פתאום המשחק נהיה איטי במיוחד ונתקע למשך מספר שניות ואף יותר. הבעיה קיימת על שני מחשבים שונים שניסיתי להפעיל את המשחק עליהם והתקיעות בדיוק באותם קטעים. הנה המפרטים: מחשב 1: Pentium 4 3.0GHz 1GB RAM GeForce 6800GS - forceware 84.21 Win XP Pro מחשב 2: Pentium 4 2.8GHz 768MB RAM GeForce 5200 - forceware 66.93 Win XP Pro תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 573 צפיות
-
-
מאחר וקניתי מחשב חדש אז חבהל שלא לנצל אותו למשחקים. מה שאני צריך ממכם זה המלצה על משחקים. אני אוהב משחקי אסטרטגיה בעיקר , מטוסים מלחמה וכו'. אני מאוד אהבתי את AGE OF EMPIRES 2 אני מחפש משהו בסגנון. בקשר למטוסים אני חשבתי על ה FLIGHT SIMULATOR מה אתם אומרים עליו? אבקש גם עוד המלצות בקשר למלחמה אני רוצה משהו עם יריות בסגנון של ניהול מלחמה DOOMSDAY שמעתם? אשמח גם לשמוע על כל משחק שאתם ממליצים. תודה בן
-
- 2 תגובות
- 573 צפיות
-
-
בתחילת המשחק יש לי אפשרות לבחור בין gold ל yellow מה ההבדלים בין שני המצבים האלו? ועל אילו סגנונות לחימה(swordmaster trickster וכו') אתם ממליצים?
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
חבר שלי הביא לי את החשבון שלו בסטים ויש לו שם את counter striek 1.6 עכשיו אני לוחץ עליו מקש ימני ואז install והוא תוך חמש דקות מגיע לסוף ואז כאילו א גומר את ההכנה, הנה תמונה : http://i14.tinypic.com/6286jo2.jpg הוא ככה כבר חמש דקות
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
הדמו קרס לי וגם המלא היום ראיתי שיצא דמו חדש שתיקנו בו את הקריסות http://www.gamershell.com/download_23484.shtml - Fixed some very important rendering issues with new ATI cards and drivers - Other fixes like crashes on certain configurations or even new solutions to some puzzles. והוא רץ לי טוב השאלה שלי אם יש תיקון למשחק המלא ?
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
קניתי את המשחק מפני שבוע ואני לא יכול לשחק ברשת מתי שאני מנסה להתחבר למשתמש שלי זה נותן לי הודעה כזואת
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-


