עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by stone cold,

    http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=8665 זה מיספר מאוד טוב אבל חשבתי שהם מכרו הרבה יותר ואין לי מושג אם הם כללו תLITE או לא אני יודע שביפן הם מכרו יותר מ10 מיליון כולל הLITE ועברו באירופה ת5 ככה שזה משאיר 6 לארצות הברית בכל מיקרה המכירות שלהם יתחזקו מאוד מאז הLITE ואני מקווה שהם ימכרו הרבה יותר ודרך אגב זה מכרו ולא שלחו

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  2. Started by moonjib,

    תאריך יציאה באירופה: 13 באוקטובר (13.10.06) תאריך יציאה בצפון אמריקה (ארה"ב וקנדה): 20 בנובמבר (20.11.06) (לפי GameSpot). http://www.vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=12761 לא ראיתי חדשה דומה באתרים מחו"ל או בגיימר, כנראה שויגיימס ראו את ההודעה לפני.

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  3. Started by eladh7,

    לילה טוב! התקנתי לאחרונה את המשחק NFS-Most Wanted, וכאשר אני בוחר בהגדרות של הכפתורים, אז אני מגדיר את ההגה, ובהגדרה, כל הכפתורים בהגה עובדים. אבל רק כאשר שאני בוחר איפה לשים את הכפתור "ברקס" או "אחורה" ואני לוחץ בדוושות על ה"ברקס" אז המשחק לא קולט את הכפתור הזא. למישהו גם קרה את הבעיה הזא? חשוב לציין שההגה והדוושות בסדר גמור ובמשחקים אחרים יש לי ברקס והכל תקין.

    • 4 תגובות
    • 575 צפיות
  4. Started by 104952,

    אהלן, יש לי בעיה - ואולי מישהו מכם יוכל לעזור. יש לי פלייסטיישן2 חביב (אבל יפני) עם צ'יפ מאעפן (S-BOX) והחלטתי שלחבר לו HD יהפוך אותו להרבה יותר כיפי ושימושי. ניסיתי באמצעות winHIIP וגם באמצעות HDLDUMB להתקין images על הכונן ואז העברתי אותו לפלייסטיישן והרצתי HDloader שצרבתי על דיסק (לא באמצעות memory card exploit) הHDL רואה את ההארדדיסק ואת הImages שמותקנים עליו אבל נסיון להריץ את המשחקים מביא מסך שחור ועצוב. אין לי מושג מה הבעיה, למישהו מכם יש נסיון בעסק? תודה מראש,

    • 2 תגובות
    • 575 צפיות
  5. Started by bider10,

    שלום לכולם יש לי בעיה בהתקנה של המשחק אחרי שאני מתקין אני בא להפעיל את המשחק וזה רושם לי default_mp.cfg חיפשתי תשובות באינטרנט ולא מצאתי אם מישהו פה יודע משהו שיענה כי זה חשוב לי תודה לכולם נ.ב אם זה לא המקום המתאים אני מצטער אני פשוט לא ידעתי איפה לשים את הנושא הזה תודה לעונים יום טוב

    • 3 תגובות
    • 575 צפיות
  6. Started by Rhx,

    שלום, אני מקווה שזה קשור לפה, אם לא אז אפשר להעביר. ובכן, יש לי שני מחשבים בבית שמחוברים לראוטר, בקיצור יש רשת. עכשיו, אני רוצה לעשות משחק בין שני המחשבים אבל לא דרך הDirect IP, כיוון שיש לאגים וזה לוקח יותר זמן. אז רציתי לשאול אם אפשר לעשות משחק בין שני המחשבים בלי לאגים שיעבוד חלק, אם מישהו מכיר את האופציה - אשמח לעזרה. אני לא חושב שהסברתי את עצמי כ"כ טוב, אבל מי שהבין אז אשמח לקבל עזרה.

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  7. Started by yaronshahaf,

    מישהו יודע אם יש איזושהיא תוכנה שמתקינה מפות נוספות למשחק? יש לי מפה שהורדתי ואני רוצה להתקין אותה אבל לא יודע איך מצאתי תוכנה שנקראת 21CW Map Installer אבל היא מחפשת מפות מהאינטרנט ולי יש מפה במחשב.. קיצר אם מישהו יודע איך עושים את זה אשמח לעזרה.. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 575 צפיות
  8. Started by omry3000,

    שלום! אני התקנתי לפני מספר ימים ווינדוס ויסטה. התקנתי את המשחק ביושוק והופיעה לי שגיאה שאומרת -- "הפעלת הישום נכשלה מאחר שתצורת "זה לצד זה" שלו שגויה. נא עיין ביומן האירועים של הישום לקבלת מידע נוסף". מישהו יכול לעזור לי? וגם רציתי לדעת אם הויסטה מגיע עם DX10 מובנה או שצריך להתקין אותו? הכרטיס שלי הוא GeForce 8800GTS תומך DX10 ואני לא יודע איך להתקין את הDX10. תודה!

    • 2 תגובות
    • 575 צפיות
  9. Started by MoRtZkInG,

    www.thief3.com

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  10. Started by musari,

    סימנתי אנגלית בהתקנה ומשום מה התפריטים באיטלקית אז לא מצאתי אבל רק רציתי לדעת אם יש בכלל במשחק הזה סקרימיש או שזה רק קמפיין?

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  11. תודה [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 575 צפיות
  12. Started by DOGMA,

    משחק הסימולציה החדש מהיוצרים של Darwinia המהולל. It's s full sacle thermonuclear war, no one can win. but you can try to lose the least... אם כן מישהו מעוניין במשחק ברשת? אני חייב לציין שאלה ה65 שקל(14.99 דולר עלות המשחק) וה65MB(גודל המשחק) הכי טובים שבזבזתי בחיים שלי.

    • 1 תגובה
    • 575 צפיות
  13. Started by MilkMan,

    הורדתי מהאתר Curse-Gaming.com מספר Addons, שימו לב לתמונה: [ככה נראת התיקיה של הAddons שלי, שמתי אותם ב D:\Games\World of Warcraft\Interface\AddOns]. כשאני נכנס למשחק הכול נראה כרגיל, עקבתי אחרי ההוראות של קובץ ה ReadMe, ועדיין, כלום!

    • 1 תגובה
    • 575 צפיות
  14. Started by עמוס ז,

    http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1037665 כנסו לפרטים נוספים. השרת כבר באויר ואתם מוזמנים להכנס!

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  15. שלום לכולם...פישפשתי במשחקים הישנים שלי ונזכרתי שלא שיחקתי במשחק הנל... אז התקנתי ושיחקתי ואני בשלב 3......שאלתי היא האם המשחק ממשיך ויהיה יפה משלב שלב..... עד עכשיו הוא נחמד....האם כדאי להמשיך לשחק בו ויש מישהו שסיים אותו ויכול לתת חוות דעת????? תודה לכולם.......

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  16. Started by eliil1,

    זה איזה בעיה עם המשחק כאילו?

    • 1 תגובה
    • 575 צפיות
  17. Started by carbon1,

    היי רציתי לדעת איך אני מוכר מכוניות בקרבון עם מישהו יודע שיגיד לי בבקשה ממכם תחזירו תשובה תודה.[br]פורסם בתאריך: 8.05.2007 בשעה 16:24:49 תעזרו זה דחוף בבקשה.

    • 4 תגובות
    • 574 צפיות
  18. שלום,אני צריך אתרים שיעזרו לי להבין איזה משחקים דורשים תשלום חודשי, איזה דורשים הכנסת דיסק לכונן בזמן משחק, איזה משחקים הוחרמו בישראל... האתר שיש בו את כל המשחקים זה מוביגיימס אבל יש בו פרטים? ושמעתי שיש משחקים שאפשר לשחק בהם רק בסרברים של ישראל ולא בינלאומי..זה נכון? תודה ויום טוב

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  19. Started by rasta22,

    מישהו

  20. Started by Pease Brother,

    למה אני לא יכול להתחבבר ל ACCOUNT שלי אני נכנס וזה פשוט מראה את החלון שזה מתחבר אולי זה בעיה באינטרנט? O0

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  21. Started by kfirlion,

    שלום, יש לי את העכבר G5 ורציתי לכוון את הלחצן של המיקרופון כאשר אני אלחץ בדיבור, אני אלחץ בגלגלת כאשר אני מטע את הגלגלת שמאלה או ימינה, ניסיתי ב-CSS ולא הצלחתי, חבר שלי אמר שאפשר לעשות את זה אבל לא הספקתי לשאול אותו- כרגע אני רק יכול ללחוץ על הגלגלת ולדבר אך להטעות ולדבר אי אפשר, אז איך אני עושה את זה?

    • 5 תגובות
    • 574 צפיות
  22. Started by AdiR^SiNaI,

    מרוצים כמו מכוניות,אופנועים,סירות פעולה - כמו קאונטר אסטרטגיה כמו WARCRAFT תביאו לי שמות ואם אפשר לינקים

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  23. Started by dark_zero,

    כשאני משחק הוא יוצא לי מהאינטרנט ומהמשחק אבל כשאני לא משחק במשחק הוא לא יוצא מהאינטרנט

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  24. Started by ex_,

    היי כשאני נכנס לרשימת הסרברים מופיעה הודעה כזו: error dowloadind servers list yo need to enable outgoing UDP conecctions on port 49001 to see other servers כש 5 דקות לפני נכנסתי בלי בעיה לא עשיתי שום שינוי במחשב או משהו כזה(חוץ מלהפתר סופית מהspeedfan) ניסיתי להתחבר גם אחרי שכיביתי את ה firewall ואת nod32 מישהו יכול לעזור? (אגב הfirewall של הווינדוס כבוי) תודה

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  25. Started by gilloze,

    האם אפשר לשחק נגד המחשב במשחק הזה? גם ללא סידיקי מקורי.?

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות

דיונים חדשים בפורומים