משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
קניתי לפני שבוע את המשחק BF2, ולפני יומיים שידרגתי את כל המחשב (רשום בצד). הורדתי את הדרייברים הכי חדשים מ-NVIDIA, וה-DIRECTX מעודכן לגרסה הכי אחרונה. יצרתי לעצמי חשבון במשחק, אבל כל פעם שאני מנסה להיכנס לשרת מסויים דרך the all seeing eye או להיכנס לרשימת השרתים דרך המשחק עצמו, מופיע לי בסמל של העכבר את המספר "2" בצבע אדום, שממשיך לחשוב ולחשוב, ולא קורה כלום! חייב כל פעם לסגור את המשחק דרך מנהל ההתקנים, כי הוא פשוט נתקע! אישרתי את התוכנה ב-SYGATE, וגם הגדרתי שהיא תוכל לתקשר ולקבל מידע מכל פורט ומכל כתובת איפי אבל לא עוזר. מישהו נתקל בתופעה הזאת? דרך אגב, לא רוצה לפתוח הודעה נוספת אז אני אשאל כאן. הכרטיס מסך שיש לי אמור לסחוב משחקים בצורה יפה! אם כך, למה כל ההגדרות במשחקים…
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
שלום יש לי איזה בעיה מוזרה במשחק Ghost Recon Advanced Warfighter 2 התקנתי לפנ שבועים ויסטה 64 ביט והכול פועל מצוין התקנתי את המחשק. עכשו כל פעם שאני מפעיל תמחשק הוא עובד מצוין אבל מידי פעם יוצא לי מהמשחק וכתוב לי כמו הודעה כזאות על מסמך טקסט חשוב לציין שזה היה מותקן על האקס פי זה לא עשה שום בעיה!! The application has crashed and was unable to create a log file. Please check your file access permissions. משהו יכול לעזור לי זה קורה באופן קבוע
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
אז ככה נתקעתי כי כשבסוף אחרי שאני נכנס לעיר הזאת אומרים לי ללכת לטירה. אני הורג את כולם ואני לא יודע מה אני צריך לעשות
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
-
איזה סוג קובץ אחראי על השמירה של ההגדרות ואיזה סוג קובץ אחראי על השמירה של המשחק עצמו? יש קובץ SAV ויש עוד קובץ שהוא "קובץ" ואם אתם יודעים מה ההבדל בין התיקיה playersave לתיקיה playersave2? תודה מראש ofeky1
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
הגעתי לשלב שאני עומד מול הכדור הגדול איך אני ממשיך יש דלת גדולה ממול שהיא סגורה . מצ"ב תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
חיפשתי בגוגל זה לא ממש נתן לי ריפלי...אני מדבר על ריפליי של חבילת ההרחבה...תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 577 צפיות
-
-
שלום לכולם, צירפתי תמונה של סימס 2, שבו פתאום בזמן משחק יש שבירה של התמונה. מן קטעים הרוסים פתאום. המערכת ההפעלה שלי: ויסטה באנגלית כרטיס מסך: NVIDIA 6600 GT חיבור: AGP בדקתי בעוד שתיי מחשבים אחרים עם כרטיסי מסך: NVIDIA 7600 GT. 1 ATI 9600 XT. 2 ועם הכרטיסים האלו הכל עובד חלק אשמח אם תעזרו לי להבין מה הבעיה. שלומו [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
שלום! יש בעיה במשחק הזה. כול פעם שהוא נטען,באמצע זה ניתקע ומופיעה שגיאה של prism3d. האם אפשר לפתור את הבעיה ככה שיהיה אפשר להפעיל את המשחק בלי בעיות? ניסיתי שדרוג דרייבר לכרטיס מסך,אך זה לא עזר.[br]פורסם בתאריך: 12.10.2008 בשעה 17:00:12 ??
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-
-
יש הרבה פעמים שיש סיבוב של 180 מעלות ואני לא יודע איך לקחת אותו . אפשר לקחת את הסיבוב במין דריפט כזה? ניסיתי לשחק עם הבלם יד ולא הצלחתי.
-
- 4 תגובות
- 576 צפיות
-
-
לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 28 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. מה הענינים, אנשים? אצלנו הכל בסדר, חוץ מיוגי, במהלך ההקלטה הוא חש ברע ונאלץ לפרוש. אז פסענו בזהירות מעל גופתו הגוססת והמשכנו להקליט כמו כלום, כי ככה אנחנו, לא משאירים פצועים מאחור. מכיוון שתיכננו לדבר על המון דברים מעניינים שחשוב שגם יוגי יגיד את דעתו בנושא, עשינו פרק מצומצם ואינטימי יותר ופשוט דחינו חלק לשבוע הבא. בפרק עצמו דיברנו על JUST CAUSE 2 PORTAL 2, ינאי סקר את הדמו של קת’רין. עברנו על כמה חדשות חשובות לשבוע (בורדרלנדס 2, סאקר פאנץ’ שייכת לסוני מעתה, משחק רמבו מגיע?, עידכון חדש לPSN ועוד…) סיכמנו עם סרטון השבוע – RAGE. היה קצר אך משעשע מאוד ובהתאם לשם הפרק – …
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-
-
התערוכה מתקיימת בתאריכים 10-13 ליולי. ובלי להכביר מילים, נעבור למשחקים: E3 07: Starcraft II Impressions - A Few More Details http://www.gamespot.com/pc/strategy/starcraft2/news.html?sid=6174202&om_act=convert&om_clk=multimodule&tag=multimodule;picks;title;3 E3 07: Assassin's Creed Hands-On http://e3.gamespot.com/story.html?sid=6174179&pid=935316&tag=topslot;title;3 E3 07: BioShock Updated Hands-On http://www.gamespot.com/pc/action/bioshock/news.html?sid=6174241&om_act=convert&om_clk=multimodule&tag=multimodule;picks;title;2 E3 07: World of Warcraft Content Upate Impressions - The Dungeon of Zul'Aman http://www.gamespot.com/pc/rpg/worldofwar…
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
שלום מרוב שיעמום של החופש התקנתי את המשחק מיפל סטורי הוא עבד והכול סבבה כמה שבועות שיחקתי בו והיום כשאני מפעיל אותו אז המחשב עושה לי ריסט אפשר איכשהו לתקן את זה? תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-
-
לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 10 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. מה הולך, אנשים? לרגל חגיגת הפרק העשירי התכנסנו כולנו לראשונה בעונה השנייה בבית של יוגי. היה ממש כיף, נהנינו מאוד וההקלטה עפה לנו בלי להרגיש. על הדרך יצא לנו פרק מגניב, יש לנו סיפורי מורשת קרב מהמילואים של לוני, המלצות על משחקי אייפון (רוצח שכיר, דוקים, אבו נפחא) המון חדשות חמות (שדרוג לאקסבוקס, PSN REWARDS בוטל, קונסולת ה3DS, רשימת המשחקים הנמכרים ביותר בXBLA ועוד..) עוד הפתעות שאנחנו שמחים להביא לכם: לראשונה, יוצאת גרסת וידאו לפודקאסט שלנו ו מערכת הפורומים חוזרת לאתר הפאנבויז. אנחנו מאוד מתרגשים ושמ…
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
טוב הרבה בטח יודעים שרכשתי PS2 אתמול וסך הכל בינתים רכישה טובה ואני משחק כרגע בRE4 (מישחק מאוד טוב לדעתי) הבעיה שיש לי חשק למישחק בסיגנון STAR FOX (לא חיב עתידני) ואני לא מכיר שמות של מישחקים טובים בסיגנון לPS2 למישהו יש המלצות ?
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-
-
המשחק אופ"א צ'מפיונס ליג 06/07 עובד על ויסטה? תודה על העזרה
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
יש לי את המשחק KOTOR 1 וזה המשחק הrole-playing הראשון שאני משחק. יש לי 2 שאלות. בהתחלה יש בחירת דמות, מה ההבדל בין solider ,scoundrel ו scout ? שאני נלחם עם משהו ,אם אני לוחץ יותר מהר זה עוזר במשהו ? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
היי אני מחפש משחקים בסגנון Deadly Dozen, Raven Shield למי שלא הבין... זה משחקים שאתה שולט על קבוצת חיילים בבת אחת, כל אחד והכישורים שלו, ואתה יכול להחליף ביניהם... יש צלף גאנר, וכו'... מה המשחקים הכי חדשים בסגנון הזה, ומה המשחק הכי טוב בסגנון הזה.. בקיצור המלצות תודה
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-
-
הגעתי למקום הרשום בכותרת. מהמקום כמובן אפשר לראות את כל בבל. אני גם רואה כל מיני קרניים שיוצאות כנראה משערי חול. אני רואה בסביבות ה-5-6. האם זה אומר ששכחתי\דילגתי\פיספסתי שערים מסויימים? (אני זוכר רק אחד שלא סגרתי -- הראשון) תודה לעונים. נ.ב. - האם יש שערים חבויים וזאת הסיבה שאני רואה את הקרני אור הללו? הנה לינק לתמונה - http://photobucket.com/albums/y137/bookster/?action=view¤t=Screenshot0001.jpg
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
היי חברה וחג סוכות שמח, אני זקוקה לעזרה הורדתי את המשחק 3d worms אבל אני לא מצליחה לשחק איתו הוא מבקש להכניס דיסק.... אני אשמח אם תוכלו לעזור לי לפצח את הקוד..... גירסת המשחק היא 1.0.0.1 יכול להיות שאני זקוקה לסיראל או קראק?????????????? תודה ויום טוב לכולכם
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
הגעתי למקום שיש שם משהו שאפשר לסובב אבל לא קורה כלום. הנה תמונה מהמקום שאני נמצא בו: http://img176.imageshack.us/img176/6513/prince7ip.jpg אם מישהוא מזהה ויודע מה צריך לעשות בבקשה שיגיד לי.
-
- 4 תגובות
- 576 צפיות
-
-
אני לא בטוח אם יצא למחשב אבל לPS2 אני יודע אז האם למישהו יצא לשחק במשחק? כי אני שיחקתי ולא ממש אהבתי אותו, יש שם ממש מבחר ממש קטן של מכוניות בהתחלה ואז כל מכונית שם בקושי עושה 100 MPH, והNOS שם אתה לא יכול לבחור מתי שאתה רוצה להשתמש אלא רק במקרים מסויימים... אני ממש התאכזבתי מהשחק כי ממש אהבתי את midnight club 2 היה מצויין ! אז סתם ככה אני רוצה לדעת מה הביקורות שלכם :s05:
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
יש לי בעיה שאני נכנס לתוך המשחק אז זה מראה לי מסך בכל מיני צבעים ואין לי מושג מה הבעיה זה המשחק היחידי שרץ ככה.. כמו בתמונה מה אני עושה?? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
יש לי כרטיס ג'יפורס 4 mx (מעודכן בדרייברים וב-directx) תקנתי את המשחק nhl 2005 והוא עולה אך התמונה מטושטשת או שלא ניתן לראות כלום, מישהו יודע איך פותרים את זה? בתודה, אלי
-
- 2 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אני משחק כבר זמן רב, התקנתי את ההרחבה והגדרתי אותה ראשונה במוד מנג'ר. בכל זאת כשאני מריץ את המשחק הוא אומר לי none of the master files used in this save game are loded. returning to game אין לי מושג מה לעשות, אשמח לעזרה!
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-


