משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אז ככה הפעלתי עכשיו את המשחק........והוא מ-דה-ים!!!!!!!!! משחק הטניס הטוב ביותר שיצא למחשב שיחקתי סהכ 5 דקות וכבר השליטה ריאלסטית גרפיקה מדהימה וממש כייף לשחק בו ושיחקתי בכל משחקין הטניס הקיימים למחשב המשחק הזה לא רואה את top spin 2 שהוא ככ גרוע לעומתו!!!!!!! מומלץ לכולם בחום!!!!
-
- 4 תגובות
- 579 צפיות
-
-
http://vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=12764 או שהם מסבסבים לנו תמחיר או שנינטנדו רוצה להרוויח עלינו כסף גדול (50$ למשחק ל ווי)
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
אני תקוע באחד המשימות עם האגם אם אני לא טועה זה משימה מספר שתיים אני מגיע לסוף והמשימה הבאה לא נפתחת לי רשום בהתחלה להציל תחברים אבל הבעיה שהם לא נמצאים שם מישהו עבר תשלב הזה ויכול לעזור לי? תודה לכולם
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
קבלתי את המשחק מחבר מקורי התקנתי אותו והתחלתי לשחק, אבל לפעמים המשחק עובד לאט בצורה בלתי נסבלת ואם אני מסובב את המצלמה לכיוון אחר אז הכול חוזר לעבוד רגיל יענו עם FPS גבוהה הבנתי שזה בעיה שהמשחק פועל על הגדרות מקסימליות אז חיפשתי חלון הגדרות לא מצאתי חוץ מהחלון הראשון שבו אני בוחר רזולוציה... משהו יכול לעזור למצוא את החלון ההגדרות או פתרון לבעיה?
-
- 3 תגובות
- 578 צפיות
-
-
לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 27 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. מה קורה כלבות? אתם מריחים את זה? עוד שבוע נשרף ואנחנו כרגיל עם פרק חדש. מה לעשות, אנחנו משועבדים לתכנית הזאת, זה כבר ממזמן חזק מאיתנו. אז מה יש לנו בשבילכם היום? טוב ששאלתם: יש לנו סקירה שווה ומעניינת של יוגי על ENSLAVED בכיכוב “קופיפו” והכלבה שמחזיקה אותו קצר. המלצה על אפליקציה ישראלית שווה וממכרת בשם “מוניז” שנכון לעכשיו היא גם חינמית (תודה לבן על ההמלצה). סקירה של הבטה של אנצ’ארטד 3 דרך עיני מאזין (שפי התותח) מבחר חדשות חמות (כל מיני DLC, חדשות דיאבלו 3, XBOX LIVEוהאייפאד הכי יקר בעולם). פינה חדשה הקשורה לגיליונות WIZ ישנים שנמצאו אצל יוגי בשירותים. פליקצ’ארט …
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
צריך להתקשר ל 800-4my-xbox משהו כזה. אי אפשר לבטל בדרך אחרת??
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
ליגת 2007 מסודרת עם מארגנים מנוסים אשר אירגנו בעבר כבר 2 טורנירים של פיפא (מונדיאל ו2006) כל הפרטים באתר: http://www.fifa-il.vez.co.il באתר יש גם הורדה של המשחק וגם טלאים ועוד.... יש לנו גם ערוץ במירק : Fifa.07 להרשמה מהירה אייסי קי:330359325 , 244558519 נ.ב. לאדמין - הטורניר הקודם שהיה פה נגמר , ההרשמה הסתיימה שם....אז פתחתי טורניר חדש
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
יש לי את המשחקבצרפתית איך אני מעדכן אותה לאנגלית? אי אפשר לעשות זאת בהתקנה חוזרת...ניתן להוריד קובץ שפה חוקי של השפה האנגלית?
-
- 2 תגובות
- 578 צפיות
-
-
שלום, אני מוכר משחקים חדשים כמו FIFA 07, DOOM 3, QUAKE 4, PRO EVOLUTION 6, NFS CARBON ועוד מלא... המחיר: 1=30, 4=100. למי שמעוניין שישלח לי אימייל ל- ozeini@walla.com
-
- 2 תגובות
- 578 צפיות
-
-
הבעיה שלי היא כזאת, המשחק מתרסק בדיוק כאשר צריך להציל את הדוקטור הזאתי, לא משנה מה אני עושה אי אפשר לעבור את הקטע הזה, התבאסתי רצח אבל לא הכל אבוד, מי שכן הצליח לעבור את הקטע הזה או סיים את המשחק אני אודה לו מאוד אם הוא יעלה לי לכאן Save או ייצור איתי קשר. למי שלא יודע תיקיית המשתמש של המשחק ממוקמת ב-Documents and Settings\Username\My Documents\Ubisoft\R6Vegas בתודה מראש. השלב המדובר הוא: Vertigo Spire , tower bar
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
אוקי אז לאחר שרכשתי את המשחק, Test Drive Unlimited, גיליתי שבכדי לשחק אונליין אצטרך לרכוש מנוי של gamespy... יש אפשרות להרשם ל-gamespy בחינם? יש אפשרות לשחק אחרת באונליין? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
לאחר עצומה ענקית שבפורום גיימר בטלפילד שכולם ביקשו מחשב חזק יותר לשרת מאשר המחשב החלש שהם שמו,מה שגרם גם ללאגים..בסוף החליטו להשאיר את אותו מחשב ולקוות שלא יהיה לאגים בכל מקרה השרת חזר לתמיד עכשיו אם אני לא טועה. וגם אני צריך עזרה שטחנתי את הנושא אבל היא לא עוברת :( אני משחק בטלפילד 2 עם OC כמובן,אני יתן דוגמא..אני בתוך מטוס בWAKE ISLAND טס גבוהה פתאום חצי מפה שאני רואה (רק הרצפה לא המים) נהיה תכלת לשנייה ועובר..דאגתי והורדתי את הOC ובדקתי שוב.....שיחקתי קצת בSTRIKE AT KARKAND ופתאום אני רואה ריבוע לבן בהיר מאוד (כמו המשחק) אז זה נראה משתלב...בכל מקרה מה שאני כן יכול להגיד שהכרטיס גם במשחק אחרי שעה של משחק הטמפ' לא עוברת את ה50!! יש לי ספק של טרמלטייק 400WATT ובמשחקים א…
-
- 3 תגובות
- 578 צפיות
-
-
חלק אמרו לי שהמולטיפלייר שלו לא טוב האם זה נכון?
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
המשחק הותקן בסדר בלי שום בעיות התפרית עולה כמו שצריך אבל כשאני מתחיל מרוץ אז אני לא רואה את כל הטקסטורות... הבעיה הזאת הייתה לי גם בדמו של CRYSIS. הדרייבר שלי זה 7.11 החדש. יש גם תמונה. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
אמא שלי התחילה לשחק קצת במחשב, ב-Luxor 2 ליתר דיוק - היא משחקת הרבה במשחקים דומים בטלפון הסלולרי שלה. בגלל זה אני מחפש עוד משחקים בסגנון, כאלה שלא דורשים יותר מדי כפתורים ורצוי אפילו לשחק רק עם העכבר. תודה!
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
טוב,נתחיל עם העובדה הבסיסית-יש לי עותק מקורי[!!!] אז זה לא ווארז ומכיוון ואתם גם לא תאמינו,הנה תמונות שצילמתי ביחד עם כל קולקציית הסדרה: [YEAP,IM A GTA ADDICT ] http://img220.imageshack.us/img220/2641/cimg08048cj.jpg http://img220.imageshack.us/img220/9007/cimg08055ch.jpg ועכשיו נחזור לנושא- לפני איזה שנתיים נתתי את העותק של GTA:VC לחבר שלי,כמובן,הגאון החזיר לי את הדיסק סדוק...לשמחתי הוא עדיין פועל,אבל למען עתיד טוב ובריא יותר של הדיסקים שלי,ושל GTA:SA בפרט,רציתי לדעת האם זה אפשרי ליצור עותק גיבוי לDVD של GTA? האם אני פשוט יכול להוריד את הקבצים מהדיסק ולצרוב אותם על DVD חדש?או שיש הגנה שתמנע את זה? אודה לכל מי שייתן תשובה בענין. ד"א,אם אתם ממש רוצים,רק תבקשו-אני אתן עוד ת…
-
- 2 תגובות
- 578 צפיות
-
-
הי כולם הגעתי למשימה הראשונה(לא יודע אם יש עוד) בצרפת(אחרי שמטילים את הפצצת אטום הראשונה Cascade Falls) ואומרים לי Secure Fire Base. אני שובר שם את כולם, ולא קורה כלום, אבל ברגע שאני הורס את הביצור האחרון שלהם שם, שבינתיים הוריד לי מסוקים אני מקבל DEFET כי לא הקשבתי להוראות של המפקד שלי. WTF?? אני לא אמור לכבוש את השטח? וכדי לכבוש את השטח אני לא צריך להרוס להם את הביצורים? מה לא טוב? אה כן, קצת לפני שאני מסיים שם זה שהקריב את עצמו עם פצצת האטום אומר לי לא לעזור לו, אבל אין עוד משהו שאני יכול לעשות כדי לסיים חוץ ממה שכתבתי למעלה. עזרה? מישהו?
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
קיבלתי המלצה מכם על המשחק אך שחכתם לכתוב שהוא רק לחלונות 98 ו95? מוזר... יש דרך לסדר את זה?.
-
- 2 תגובות
- 578 צפיות
-
-
יש לי בעיה בNFL STREET 2 מתי שאני משחק משחק ונגמר המשחק אז יש אחרי היציאה שלי מצב של טעינה ותמיד זה נתקע בטעינה ואני לא יודע מה לעשות למישהו יש פיתרון לבעיה הזאת אולי ? (נ.ב - זה קורה לי בכול המצבים של המשחק לא רק במשחק רגיל זה תמיד נתקע בטעינה!)
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
שלום.. התחלתי לשחק היום במשחק.. שמתי לב שבמשחק יש כמה אופציות (מהירות\ריפוי\קפיצה).. 1.האם לכל אופציה יש דבר אחד שהיא עושה? מהירות או קפיצה או להיות בלתי נראה או שיש פונ' שהיא יותר מפעולה אחת? 2.מה שמעצבן זה שאני מוצא את עצמי לא מעט משתמש במהירות (כמעט ולא נוגע בשאר האופציות) והולך להרביץ לאחרים על המהירות ולקחת להם את הנשק כי נגמר מהר הנשק..ככה אמור להתנהל המשחק? כי זה לא ממש מהנה.. אני אוהב לתפוס מיקום ולירות ולהתקדם כך.. 3.האופציה של ה"בלתי נראה" כמעט ולא ניתנת לשימוש היא אורכת פחות מ10 שניות ואינה כלכך יעילה..ואד שאני יעביר למהירות וינסה לברוח אני יהרג ככל הנראה.. יש לכם אולי כמה טיפים בשבילי? אני בשלב השני דרך אגה אחרי שרואים את היצור הזה הורג את חבר הצוות שלי..
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
שלום. זו ההודעה שקופצת: מדובר ב- Windows XP Pro SP2 מעודכן. תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
למישהו יש רעיון למה כל פעם שאני מתחבר אני לא מתחבר ל חדש של ישראל אלה של ארהב :\\ כל פעם מחשב ... כאשר פעם זה היה מתחבר לי לחדר של ישראל :\\.... מישהו יודע איך לסדר את זה ?
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
הורדתי את כל הפאטצ'ים של DAWN OF WAR מהאתר הזה: http://dawnofwar.filefront.com/files/Dawn_of_War/Official_Releases/Patches;4517 שסיימתי להוריד התקנתי את הפאטץ' הראשון. ואז התחלתי להתקין את הפטץ' השני, וזה התחיל להתקין והכל ואז פתאום הוא תוקע לי את ההודעה הזו: וכן, ניסיתי להוריד מחדש ולא הלך.... בקשה תעזרו זה חשוב...
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
-
בשלב הראשון לא הבנתי מה רוצים שאני אעשה... אני נעול בתוך חדר עם עם איזה בוט מטומטם ות'ריפיאו מחרטט לי בשכל כל פעם משהו חדש (בסגנון טוטרויל) וכשאני עושה את מה שהוא אומר, הוא חוזר על עצמו. מישהו יכול להסביר לי איך אני יוצא משם? :[ ד"א, רק לי זה קורה שאם אני עושה equip ולדוגמא unequip לא קורה כלום? המשחק מלא באגים...
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-


