משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
מתי? אה... ובDEMO של AGE OF EMPIRES 3 יש MULTIPLAYER?
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
אני ממש בהחלה אחרי שהמלך מת ואני יוצא החוצא.... איך אני שם נשק? אני יכל בכלל ? יש לי בחפצים נשקים אבל אני לא יודע איך שמים אותם!. ועוד משהו יש איזשהי דרך לשים AA+HDR?
-
- 4 תגובות
- 580 צפיות
-
-
כפתור הdunk\lay up אף פעם לא מייצר לי דאנק. מה הסוד?
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
פתחנו ערוץ גאטרם חדש במירק של CSS Gathers-4Ever.IL# אז בבקשה אם אתם יכולים להיכנס לערוץ שלנו להישאר ולתמוך.. אפילו אם אתם לא משחקים תודה לכל מי שנכנס ועוזר !!!
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
בדיוק כמו בכותרת אני רוצה לדעת דרישות מערכת מומלצות ומינימום למשחק NHL 2006 תודה מראש לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אז ככה... הביאו לי את המשחק.. הכל טוב ויפה. ניסיתי להפעיל את המשחק וכשלחצתי על משחק חדש הוא תחיל הלריך למעטה שהוא יוצר משחק חדש ואז פתאום הוא קפא... הסמן עובד... הכל טוב ויפה - אך ב- Task Manager המשחק Not Responding!!!! משהו יודע איך אפשר לפתור את זה? האם יש Patch או משהו? בתודה אדי
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אני צריך עזרה במשחק. אחרי שהוצאתי את בריאן (אני חושב שככה קוראים לו) מהכלא של אינסמית' והבאתי אותו למכונית הוא מסיע אותי במכונית ואחרי זמן מה המכונית נעצרת (מחוץ לעיר אני חושב) ובאים אנשים ויורים עלי והוא אומר לי לצאת החוצה עכשיו אני לא יודע מה עושים אם נשארים במכונית ומתגוננים או אם יוצאים אז איך?
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
כתוב בREADME שיש בעיה עם DRIVERS מתחת ל4.4(יש לי רדאון 9800 פרו) אבל החדשים דופקים לי את המחשב אז יש מישהו ששיחק בזה עם דרייברים מתחת ל4.4?
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
אני תקוע שם בתוך החללית חייזרים או מה שזה לא יהייה קצת אחרי שמגלים אותה לראשונה שההר הענק מתחיל להטמוטת אני לא מבין לאן ללכת שם אני אוכל סרטים... אולי מישהו מכיר אתר עם SAVE לאחר היציאה משם?
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
התקנתי לאחותי סימס 2 חיי לילה וכשעובר 20 דקות מאז שהיא משחקת אז המשחק נתקע ולא זז המשחק פשוט תקוע ובכלל לא זז יש פיתרון?
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
ממש בהתחלה איך שאני מקבל את האקדח והולך בשביל יש שומרים שכבר מרחוק יורים בי וכמובן יריות שלי לא ממש מזיזות להם. איך אני עובר את זה ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
תהנו!!! http://rapidshare.com/files/50626580/Far_Cry_2.rar תודה לכל המורידים!!
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום לכולם, האם מישהו מכיר את המשחק הזה? שיחק? יש לי כמה שאלות: 1.האם יש דרך במשחק להפריד את החיילים? או הדרך היחידה שאני מכיר לשלוח את החיילים למקום מסויים הוא להסתכל עליו. האם יש שיטה אחרת? 2. האם ניתן לתת לחחילים פקודה כמו "זרקו רימון" או משהו בסגנון? 3. האם ניתן לאבזר את החיילים בנקודות האיבזור? 4. איפה ניתן לקרוא קצת על הנשקים? (מה טוב, מה טוב יותר).
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
יש לי בעיה אני כבר בתוכנית המירוץ לחלל במשחק ואני אל יודע איפה בונים עוד חלק המעטפת של החללית... בניתי כבר את כל השאר אבל את זה אני אל יודע איך בונים הוא אומר אני שאני מריך 650SHILED איך אני יודע כמה יש לי? עזרה אני כבר מת לעבור את זה
-
אני משחק בגרסא האירופאית ואני רוצה לחזור לשחק,מישהו בבקשה יכול להפעיל עליי Scroll of Resurrection כך שאוכל לשחק ואז אני אשלם לעוד חודש. אני ממש אשמח עם מישהו יפעיל את זה עליי תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה עם המשחק ורק מי שמכיר את המשחק יוכל לעזור העניין הוא שנדירים האנשים שמכירים או שיש להם אותו האם מישהו מכיר אותו???
-
- 4 תגובות
- 579 צפיות
-
-
אני מנסה לפתוח את המשחק אבל הוא רושם לי ככה.. Conflict with Emulation Software Detected. מה זה אומר? בבקשה עזרה דחוף אני רוצה לשחק במחשב כבר.
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-
-
היתקנתי את Ghost Recon Advanced Warfighter 2 והוא איטי מאוד ממה זה יכול להיגרם?
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
הגעתי לשלב 7 במישחקק במשימה האחרונה אתה צריך לפוצץץ תטנקק ולהרוג 3 אנשים אני עושה את זהה ואז אמור להיות סירטון מעבר לשלב הבא ואצלי אין את זה ניסית להתקין תמישחק מחדש לא עזור ניסיתי להתחיל תמשימה כמה פעמים מחדש כי חשבתי שאוליי עשיתי משהו לא נכון במשימה אבל כלום לא עוזרר תעזרוווו בבקשה
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
שלום :] יש לי נייד של גיגבייט דואלקור 1.8 גיגה זיכרון אני מנסה להעלות את המשחק סימס 2, הוא מעלה את התחלה אבל לא נכנס למשחק עצמו :\ מה עושיםם?
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
התחלתי את המישחק ואני בתוך הבית . אחרי שהייתי בכל החדרים אני רוצה לצאת מהדלת הראשית אך הידית נעלמה ואין לי מושג איך לצאת מהבית.
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
אני תקוע ממש בהתחלה. יש לי אבן כזאת שדורשת 10 שדונים בשביל להזיז אותה, אבל יש לי אפשרות לשלוט רק על עד 5 שדונים. יש לי באותו שלב גם בתוך הים מין אבל כזאת שיש מעליה את המספר 3 שאין לי מושג מה היא עושה ואיך מגיעים אליה. קיצור מישהו יודע איך אני ממשיך הלאה??
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
חזרתי לימים הטובים של WARCRAFT3 ואני רוצה לשחק ברשת.. מישהו מכיר שרת פרוץ?
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק SUMMONER וכל כמה זמן הוא סתם ככה פתאום נתקע לי ... זה ממש מעצבן במיוחד אם שכחתי לשמור... עכשיו לא רק זה... שאני עושה CTRL+ALT+DELETE כדי לצאת מזה בכוח המשחק נשאר על המסך ואני לא עובר למסך של וינדוס שבו אני יכול לצאת מהמשחק וזה אומר שאני צריך לעשות ריסט למחשב כל פעם שזה קורה... מישהו יודע איך לסדר את זה? הפאטצ' היחידי שמצאתי הוא לV1.1 וכתוב שהוא מתקן בעיקר דברים של המולטי פלייר ולא זמוכר הבעיה הזאת הדרייברים של הכרטיס מסך מעודכנים. אני לא יודע מה עוד לעשות... בבקשה אם מישהו יודע אני אודה לו תודה
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-


