משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום, סיימתי כבר את כל המשחקים על המחשב שלי פעמיים ואין לי כבר במה לשחק. למישהו יש רעיונות למשחקים טובים? אני פתוח להכל חוץ מלמדע בדיוני כאלה כמו אנריל וזה...,ומפחידים. תודה "שימו לב שלא ציינתי קנייה
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
כנסו ללינק הבא ותקראו את התרד הראשון! רק למי שבאמת מעוניין לשלם על משחק!!!(דבר שכמעט נכחד כבר לצערי!) עריכת אחראי הפורום - פרסום ומכירה על גבי הפורום אסורים, לינק צונזר
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
איך אפשר לשבש הוצאה מחודשת של משחקים בני יותר מ-15 שנים? ל-Rockstar יש כעת הדגמה מאלפת שגורמת לאינספור מעריצים לזעום באופן מקווןלכתבה
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
- 1 follower
-
-
מה קורה? אז אחרי המון זמן שלא פתחתי פה דיון אז הנה (אני מניח ) הגיימפליי הוא MOAB של TYPE 95 הלינק: אני הולך להעלות עוד כמה ימים גיימפליי מטורף (double MOAB triple fail and 100+) אז אם אתם רוצים לראות את הגיימפליי הזה מהר תעשו לייק? דרך אגב אני נכנסתי היום לפורומים של HWzone (מן הסתם) ואני רואה את הגיימפליי שהעלתי לפני משהו כמו חודש עדיין בטופ (אז זה היה דיי מטורף חחח) תודה בכל מקרה לכולם יום נעים - - - תגובה אוחדה: - - - סליחה על הדאבל פוסט אבל אני פשוט לא מצליח לערוך את הפרסום אז הנה הלינק:http://www.youtube.com/watch?v=N_rFQu0elts סליחה על כל הבלאגן
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
http://spazioinwind.libero.it/linoma/ideas.html בדקתי כמה מישחקים והיתקדמות מאוד גדולה אפילו הצלחתי לשחק בבוקר קצת במאריו RPG לDS (לא זוכר שם אמיתי) כרגע אין מוזיקה וזה לא מושלם אבל המהירות טובה והגרפיקה יותר נכונה התמונה מהאתר שלהם לא ממני
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
כשאני מפעיל פילטרים (AA ו AF) דרך הדרייברים כי אי אפשר דרך המשחק אז המשחק ניהיה איטי-נתקע בקטעי מעבר במשחק (בסרטונים שיש קרן או בעיטה חופשית) אבל במשחק זה עובד חלק זה בעיה במשחק או מה? יש לי X800GTO דרך אגב מה ההבדל שאני משנה בדרייברים של אומגה ביין DIRECT3D לבין OPENGL? שאלתי תשאלה הזאת כמה פעמים בפורום תצוגה ואף אחד לא ענה! תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
התקנתי את גריד וכאשר אני רוצה להפעיל אותי הוא מבקש ממני להכניס את הדיסק..כל פעם..מה עושים? וגם התקנתי את קרייסיס וכאשר אני מפעיל אותו המסך נהיה שחור ולא אומר כלום רק אחרי כמה זמן הוא אומר לי שהוא נאלץ להיסגר..מה עושים? מפרט בצד.. תודה רבה מראש לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
ניסיתי למצוא דרכים להפעיל את DIRT ..יש לי GTO2 SHADER 2 .... מצאתי דרך לביטול ה SHADOWS - הולכים שם לקובץ INI ןמשנים מ SHADOWS TRUE ל FALSE אז למה עדיין זה לא עובד !? הרי ביטלתי את כל מה שקשור לצללים [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
ממליץ בחום המישחק הזה פשוט שולט! הביקורת ב Vgames: http://www.vgames.co.il/website/vgames_title_page.asp?seqTitleID=2886&platform=main [אגב התמונות ש באיכות גרוע אז לא לשים לב.]
-
*כותרת*
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
https://www.gog.com/ מהרו !נשארו עוד פחות מיומים... באיזה עשור אנחנו נמצאים??
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
- 1 follower
-
-
-
אני וחברים שלי רוצים לשחק במשחק ברשת וזה עובד סבבה וזה, רק שאי אפשר לשחק עם כל הצבאות, ואפשר רק עם שניים, מישהו יודע למה? ואולי איך אפשר לשחק עם כולם? כי הרי ברגיל(לא ברשת) אפשר לשחק עם כולם.. תודה רבה =]
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
היי אנשים. אני בעוד כשעה שעתיים , נוסע למישהו להתקין לו מחשב חדש שהוא קנה ממני. (מערכת הפעלה דרייברים) הבחור ביקש ממני גם משחקים לילדים שלו. יש לו ילדים בני 9 ו 10. המחשב שהוא קנה זה amd 3100 \ 256mb \ 64mb sis כרטיס מסך נורא חלש , וקצת זכרון... אני אמור להביא לו משחקים פשוטים מאוד... כמו worms , דמואים של need for speed 3\4 ילדים קטנים ... לא צריכים יותר מזה. משהו שגם יהיה פשוט להפעלה. אני צריך אתר של דמואים \ המלצות על דמואים שיחסבו על המחשב הזה. (אני הולך להוריד את הגרפיקה הכי למטה כדי שהמשחק ירוץ) אני נוסע אליו בקרוב , אז אני רציך גם להספיק להוריד\לצרוב. זאת הסיבה שזה דיי דחוף. תודה
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
היי, רציתי לדעת אם זה אפשרי עדיין לשחק unreal 1 באנטרנט.. חיפשתי בGOOGLE על פאצים ועוד אבל אמרו שזה נגמר או משהו כזה.. מישהו יודע משהו??? תודה
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
קיצר הורדתי את החבילת הרחבה החדשה..... ואני לא מצליח להתקין אותה ... מה צריך לעשות כדי להתקין את החבילה על המשחק ? מה לא ניסיתי.. רשום משו שחייבל היות מותתקן PRIOR אבל אני לא מבין מה זאת המילה הזאת חחחחח קיצר תודה לעוזריםם
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
דבר מוזר בטירוף העכבר עובד במניו אבל במשחק עצמו לא מגיב וזה מוזר בטירוף אם מישהו יודע איך לעזור אני ישמח עד שבא לי לסיים את המשחק הזה אחרי חצי שנה ניראה לי חחח פתאום זה קורה והעכבר עובד בכל המשחקים ווינדוס בלי בעייה
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
לפי מה שכתוב באתר נענע הגרסה הצרפתית והכנראה המושלמת פרצה לידיעה http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=152609&sid=10
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
מי שעוד לא שמע.... בקיץ עומד לצאת תוספת למשחק הכי טוב השנה... והם עומדים להוסיף איזה 6 עמים... :smile1: אני הייתי מוסיף את : ישראל ויקינג הולנד יוון יפן (אני לא בטוח אם יש את העם הזה כבר) מדינה דרום אפריקאית
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אני ב-81 אחוז ואני במקום כזה שיש בו פסל שדומה לזאתי שאיתי שרה או טרה היא הלכה לאיבוד כנראה והוא כל הזמן שואל איפה את והיא עונה אני כאן זה נמצא בכזה מקום עגול עם מלא דלתות וכל פעם שאני נכנס לאחת הדלתות אז אני או שחוזר לאותו מקום או שיוצא מדלת אחרת. מישהו זוכר איך עוברים? תודה רבה למי שעוזר
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
-
אנשים עזרה אני נואש כבר serious sam 2 לא מצליח לעבור קטע כזה אם עכבישים והם מופיעים כל הזמן אני לא יודע מה לעשות במשימה רשום שצריך להיכנס לעיר אבל אין לי מושג איך ניסיתי הכל אני על כלי רכב מרחף שיורה, משמיד עכביש באים עוד 2 אין לי מושג מה לעשות קודים יתקבלו בברכה והסבר להפעלתם תודה לעונים מראש
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
שלום הפעלתי היום את הסטים בשביל לשחק הלף לייף ברשת ופתאום המחשב עשה מין רעש מוזר כזה רהההה רהההה רהההה רההההה במהירות וממשיך לעשות אותו ואי אפשר לעשות כלום המחשב לא מגיב פעם אחת כשניקיתי את המארז מבפנים ובטעות ניתקתי קצת את החוט של ההארד דיסק וכשהפעלתי את המחשב הוא עשה גם רעש כזה אז חיברתי והוא עבד ואני לא יודע בכול המשחקים ובהכול עובד רק בסטים לא יכול להיות שנמחק קובץ והמחשב לא מוצא אותו אז הוא עושה את הרעש ? ומה אני יכול לעשות תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-


