משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
עם מספר? ולא קופסא, חוץ מזה אפשר להשיג דמו?
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
לחבר שלי יש מחשב: P-4 2ghz Gforce 4 TI4200 128mb 245DDR מתי שמפעילים את המשחק אצלו אז הכל כזה מגעיל הכל ריבועים לא רואים כלום !! הכל לבן כחול כזה ! אתה מזיז את העכבר אבל אתה לא יודע מה אתה עושה אתה יכול ללחוץ ולהיכנס לכל מיני מקומות אבל כלום !!! מישהו יודע מה הבעיה ? מה אפשר לעשות ?
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום, יש כמה משחקים שלא מצליחים לרוץ על מחשבי, כל הדרישות שלי מתאימות למומלצות אך המעבד לא עומד במינימום, הוא רק שני גיגה הרץ. רציתי לברר: אם אני יעשה אובר קלוקינג המשחק יזהה את השינויי וייתן לי להריץ אותו? תודה רבה מראש .
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
אני עושה פרמאט ואני רוצה לשמור את מה שהגעתי במשחק איפה זה נמצא ניד פור ספייד החדש
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
לאחורנה , כל המשחקים החדשים ( מהחודשים האחורנים ) נתקעים באמצע ופשוט יוצאים לווינדוס . מופיעה הודעת שגיאה send/dont send . יש לציין שמשחקים מתקופות קודמות עולים . מה יכולה להיות הבעיה ? אגב המפרט שלי : amd d.c 4600 ocz 2g 667 gf 8500 512m מערכת הפעלה xp sp2
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
היי לכולם! יש לי כמה שאלות על המשחק: 1) למה אני לא שומע צליל? שיניתי הגדרות (גם במחשב וגם במשחק), ופשוט אין צליל.. הצליל עובד במשחקים אחרים, אבל לא פה. אני משתמש באוזניות ללא מיקרופון. מישהו יכול לעזור לי? 2) איך משחקים ברשת? כל הזמן שאני מנסה זה כותב לי שאין לי את הגרסה הנכונה, אז ניסיתי להוריד פאצ'ים אבל זה עדיין לא עובד..
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
אחרי יממה בה כל הרשת גועשת בשל מגוון עצום של סרטוני משחקיות וקטעי קוד מוקדמים שהודלפו מתוך הדור הבא של משחק העולם הפתוח המפורסם והמצליח מכולם - אנחנו מקבלים אישור לכך שהכל אותנטילכתבה
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
- 2 followers
-
-
זה השלב הזה ששני אנשים קופצים מגשר ומישהו מצלם אותם על פסי רכבת. איפה נמצאים שני האנשים שקפצו מהגשר ועם מה אני מחלץ אותם. תודה
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
יש לי כמובן מקורי שקיבלתי עם הכ"מ ומאז שעברתי לויסטה הוא מבקש ממני דיסק כדי לשחק, התקנתי את כל הפאצ'ים דרך gpgnet ועדיין הוא מבקש.. בxp הוא היה נותן לי לשחק, מה הולך פה? יש לויסטה בעיה בדברים האלו?
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
-
אם אני עושה משחק רשת בין 4 מחשבים ב TITAN MOD האם יש לי אפשרות להוסיף למשחק 44 BOTS?
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
יש לי בתקייה 2 קבצי הפעלה, דרך hl2 אי אפשר להפעיל את המשחק ודרך הלאנצ'ר אפשר אבל הבעייה היא שבמשחק לא יורד הכח כשיורים עלייך.. ואין שם (בקובץ לנצ'ר) שום דבר שמצביע על חסינות או משהו כזה... מישהו נתקל/מכיר? תודה...............
-
- 5 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אני וחבר שלי מחפשים כל מיני אנשים שמשחקים במשחק הזה ככה מידי פעם בשביל הכיף. רמת המשחק שלנו בינונית +\- (מנצחים בערך שני ארד, ברוטל אחד.., כל אחד מאיתנו) אייסיקיו למי שיש את המשחק ורוצה לשחק מידי פעם(בקבוצות של 2..) - אבל אפשר גם אחד על אחד.. 394947300
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שאלה : אפשר לשחק HL2: Episode One בלי המשחק HALF LIFE 2 ?
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
הגעתי לאיזה שלב כזה שאחרי הכלב הזה של השקרח הענק הזה קיצר יש מקום אים הרבה קומות עשית את כל המישימות סיימתי הכל כל מה שאפשר ועדיין יש דלת אחת בקומה הראישונה שלא רוצה להיפתח היא כולה מכוסה באש הוא כותב לי כידי שהיא תיפתח אני צריך לעשות משהו אני לא מבין מה כבר עברתי על כל החדרים פעמייים ניסית הכל עדיין לא מצליח ליפתוח תחדר תודה לעוזרים ;D
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
ראיתי פעמיים כבר תיבה שנקראת: crystal chest. אבל אני לא מצליח לפתוח אותה כי הוא רושם שאני צריך מפתח. משהו יודע איך פותחים את התיבות האלו?
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
חשבתי לארגן פה משחק ב-Company Of Heroes. 8 שחקנים ישראלים בסרבר 4vs4 (כמובן שיהיה פינג נמוך, זה מה שהכי כיף פה ;D). כל אחד יירשום פה את הדרישות: *כינוי במולטי *מס' אייסיקיו/מסנג'ר *ה-Level שלו (זה כדיי לאזן בין הקבוצות). לגביי- כינוי: XCrossFireX מס' אייסיקיו/מסנג'ר: 279188637/kfirlion15@walla.com דרגה: 2 Axis Level 1/Allies Level. (65 הפסדים/46 ניצחונות) המשחק יהיה ביום שהשחקנים פה ייקבעו בייחד.
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
לא מצאתי מידע ב widescreengamingforum הרבה פעמים אני משנה ידני בקבצי ה engine או Config אבל אני לא מוצא שום קובץ כזה בתקיית המשחק
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
שלום רב לכולם! את המשחק Thief -Deadly Shadows , קניתי לפני 5 שנים, והתקנתי אותו על המחשב הישן שלי ברזולוציה 800X600 למחשב המדובר היה מעבד AMD Athlon 1.83 Ghz וכרטיס מסךNvidia 5200 fx 5 שנים אחרי יש לי מחשב חדש, בו התקנתי את המשחק שוב, רק שהפעם המשחק על רזולוציה 1600x1200 ועל ההגדרות הכי גבוהות של המשחק. Intel 2 Core Q6600 8M, NVIDIA 8800GT G92 512M הבעיה היא שאין קול פתאום לא במשחק ולא בתפריט, ונעלמו לי כיתובים מהמסך (לשים לב לתמונות). הוספתי תמונות כדי להמחיש, שלושת התמונות הראשונות הם מהמחשב הישן, ושלושת התמונות הבאות הן מהמחשב החדש. תודה לכל העוזרים, דרך אגב הורדתי את ה Patch 1.1 וזה לא עזר. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
מחפש אתר שאפשר להוריד משחקי פלאש למחשב... תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
שלום, אני נמצא בקמפיין של מלחמע -2 בפרק 7, שבו אני אמור לגלות מפעל ליצור נשק גרעיני. מצאתי איפה הוא, ונכנסתי לאותו בסיס, אולם השער למפעל סגור, ויש בו מדען אחד שכניראה אני צריך להורג אותו, אולם הוא כול הזמן בורח לי, מה אני אמור לעשות כדי להרוס את המפעל?
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
-
הכוונה שהוא תמיד פועל זה לא שאני לא יכול לבטל אותו, אני יכול אבל זה לא משנה, ה- FPS לא עובר את ה 60 ב CZ . ולא עובר את ה- 70 ב- 1.6 . ובדרייברים הוא גם מבוטל,זה משנה אם יש לי של אומגה ? ומישהו אמר לי שאפשר לשם מודולים של סורס על הקודמים, זה נכון ? אם כן איך אני עושה את זה ? זה בכלל מומלץ ? ותגידו זה רק אני או שב - 1.6 וב- CZ הורגים הרבה יותר בקלות עם אקדחים מאשר בסורס ?
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
-
אתמול שיחקתי והגעתי לרמה 11... לא שיחקתי כל היום היום(שבת) נכנסתי בצהרים למחשב הידלקתי PB עשיתי check for updates נכנסתי למשחק והכל הלך הייתי צריך שוב לרשום שם והכל
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-


