משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
הורדתי את המשחק בגירסה של רילודד ואחרי השלב הראשון המשחק קורס.. מה לעשות איך אפשר לתקן את זה? אה וכל החנונים פה שחושבים שאני יקנה את זה שבו בשקט!!
-
- 5 תגובות
- 584 צפיות
-
-
שלום אני תמיד שיחקתי במשחקי מחשב ולא הזדמן לי לשחק בps2 1.האם המשחקים טובים כמו משחקים למחשב? 2.אפשר המלצה על חנות שמוכרת בזול יחסית?
-
- 2 תגובות
- 584 צפיות
-
-
או שבנו את כל הגרפיקה מחדש? אני מתכוון בעיקר לגרסת ה 360 אבל כנראה שזה אותו דבר
-
- 1 תגובה
- 584 צפיות
-
-
אם יש והיא חוקית אז תגידו לי בבקשה כי התוכנה עושה לי בעיות(לא עם הסיריאל). תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 584 צפיות
-
-
יש לי כמה שאלות nba 2k9 living rosters יש את האופציה הזאת גם בגרסאת ה PC? כי אני לא רוא האת זה בשום מקום אין לי בכלל אופציה של אונליין! ועוד משהו באופציה של החוזים מה זה ה team option clause או player option clause ו NO TRADE וכו
-
- 0 תגובות
- 584 צפיות
-
-
המשחק סבבה גרפיקה נחמדה נראה משחק ארקייד כיפי אבל מה זה קשה להשתלט עליו כזה...אני מרגיש כאילו המחשב משחק במקומי כזה...עוד מישהו חושב ככה?
-
- 2 תגובות
- 584 צפיות
-
-
התחלתי לשחק splinter cell chaos theory והעלילה לא ממש מובנת. מישהו יכול לספר לי בקצרה על מה היא?
-
- 0 תגובות
- 584 צפיות
-
-
האם ניתן לשנות לחצנים של ג'ויסטיק בפיפה 2005 ????????? ואם כן איך ?
-
- 0 תגובות
- 584 צפיות
-
-
הבעיה שלי היא כזאות: הגעתי למסימה האחרונה (אני חושב) אחרי שניטרלתי את הפצצה במערה הזאות המשחק פשוט... לא יודע איך להסביר את זה, המשחק לא מגיב אבל כשאני נכנס למנהל המסימות הוא מראה לי שהוא פועל בסדר. איך שאני מנטרל את הפצצה זה מה שאני רואה : [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 584 צפיות
-
-
מה זה אומר ? http://img146.imageshack.us/img146/725/hl2jh1.jpg מעבד: AMD SEMPRON 64 2800+ Thermaltake BigTyphoon לוח אם: Gigabyte GA-K8VM800M כרטיס מסך: Gigabyte 6600GT 128MB AGP ZALMAN VF700 זיכרון: 2048 MB RAM
-
- 1 תגובה
- 584 צפיות
-
-
הגעתי לפרק השמיני, הוא מתחיל ואז נתקע, כאילו יש טיסת מסוק של שעה. יש סאונד וגם זז לאט אבל לא מגיע לשום דבר... קרה למישהו? ניסיתי להוריד את הביצועים אבל זה לא עזר. :s05:
-
- 4 תגובות
- 584 צפיות
-
-
שלום, הורדתי את פאטצ' v.68 ואני מנסה להיכנס למשחק לחצתי על play ואז מופיעה התמונה עם הפיטריה שנטענת זה נטען ומסתיים ואז לא קורה כלום שום מסך לא מופיע הכל נשאר כאילו לא הדלקתי את מייפל וככה זה גם במשחקים אחרים מה לעשות? תודה לעוזרים!!
-
- 0 תגובות
- 584 צפיות
-
-
אני רמה 18.5 W/R הבילד שלי הוא HAMMER מקסימלי ו 8 של החיה,אשמח להצטרף ל קבוצה רצינית שמוכנה לעזור לי וגם להיעזר לי. כמו כן הדרישה היחידה שלי זה שקבוצה תהיה מעל גיל 17. לפרטים נוספים צרו קשר ב אי סי קיו 227651622
-
- 0 תגובות
- 584 צפיות
-
-
-
הפרק השלישי בעלילותיו של ריקו רודריגז יגיע אל החנויות בעוד כמה ימים, וכעת תוכלו לבחון האם המערכת שלכם מוכנה להתמודד עם כל הבלאגן הוא עומד ליצור לכתבה: http://hwzone.co.il/המחשב-שלכם-מוכן-לזרוע-הרס-הנה-הן-דרישות/
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
זה גם קרה לי בהרחבה של BFME2 שבנוי על אותו תכנות... אפילו שהתקנתי את הקראק ואף ניסיתי לעדכן לגרסאות שונות, המשחק מסרב לעבוד.... מזתומרת מסרב לעבוד? כשאני לוחץ על הEXE או נכנס למשחק בכל דרך אפשרית, אכן אולה מסך הטעינה שלו, הריבוע שעליו לוגו המשחק, זה יכול לטעון עד מחר והמשחק לא יעלה, ובנוסף אם אני יוצא ממנו בקונטרול+אלט+דיליט אני מקבל ארור שהקובץ game.dat פגום. המוזר הוא שבC&C: TB זה לא קורה.
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
אנחנו סקוואד ישראלי בבאטלפיד 2142...שמי ZIV.ISRAEL וחברי ,MJR.MCLOUD אנחנו מאוד רצינים משחקים עוד מבאטלפילד 1942, בשיטת המשחק שלנו אנחנו הרוב עסוקים בלחימה ב GUNSHIP ורכבים כבדים. הרוב משחקים בטיטאן ויורדים להגנה או התקפה כשצריך ולוקחים כל הפסד אישית!. אנחנו מחפשים שחקנים ישראלים לסקוואד ...מנוסים עוד מבאטלפילד 2 בעל יכולת שליטה מצוינת עד מעולה בלפחות 4 קיטים שונים עדיפות גבוהה למיומנים בטיסה ובשליטה ב TV MISSILE בחור שיודע לעבוד בקבוצה ולתת גיבוי, חייב להיות מעל Chief Petty Officer Gold מעל גיל 16 עם חוש הומור ועם מיקרופון.(שפה ראשית עברית משנית רוסית). ליצור קשר באיסיקיו 74673977 או בבאדיליסט במשחק.
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
אני וחבר רוצים להתערב מי ינצח אבל אני לא יודע איך אפשר לשחק שניים אז בבקשה תעזרו לי
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
טוב אז ככה.. אני נכנס למשחק ואז מתחיל לשחק.. בלה בלה בלה..ניצחתי! מקום 1! ואז אני רוצה לשמור ולצאת ואין לי אפשר כזאת... אם אני יוצא הוא אומר לי "אם אתה יוצא אז זה לא ישמור.. רוצה לצאת?" ככה קיצר איך שומרים ?
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
יש לי חשבון SOURCE . התקנתי את HL2:DM והיה חסר בו מודלים (הייתי רואה חלק מהדברים בשחור). חשבתי שזה קשור לזה שלא התקנתי את HL2 לפני אז התקנתי אותו אבל הוא לא פעל לי. כשאני מנסה להפעיל אותו הוא עושה מסך שחור ואז יוצא לשולחן עבודה. מה שמוזר זה ש-HL2:DM עובד בסדר (חוץ מהבעיה של המודלים..) וכל המשחקים האחרים אצלי עובדים בסדר. יש למישהו מושג מה הבעיה ו\או איך אני יכול לסדר אותה ?
-
- 5 תגובות
- 583 צפיות
-
-
הסיסמה לקובץ ראר של nba 2005
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
צריך את המישחק הזה דחוף כדאי לשחק ברשת זה היה החלום שלי ! תודה רבה מי שיעזור אין אליכם אתם 10
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
האם ישנם חברים בפורום המשחקים CS:S והם אחרי הצבא לדוגמא? אני יודע שאולי זה ישמע מוזר אבל אני אחרי שחרור משחק את המשחק (אחלה משחק), אבל מוזר לי לשחק עם ילדים בני 13, מה גם שקצת קשה לסבול את ההתנהגות הילדותית (טוב זה טבעי), בכל מקרה אשמח לראות תגובות של כאלו שכן.
-
- 3 תגובות
- 583 צפיות
-
-
אני צריך עזרה אני ניסיתי לצרוב מדיסק של חבר לדיסק שלי (play station2) בnero7 עשיתי copy cd לאותו צורב\כונן dvd ואני לא מצליח לצרוב הוא כותב לי מלא מלא שגיעות.. איך אני יכול לצרוב את המשחק מההדיסק שלי חבר שלי לשלי? תוכנות שיש לי nero 7 וalcohol 120% אלקוהול לא הגירסא ההכי חדשה...
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-


