עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by overload,

    מישהו שיחק בWRC 3, איך המשחק? היה לי את קולין מקראי האחרון וממש התאכזבתי ממנו, בעיקר בגלל השליטה המעצבנת במכוניות והסאונד שהיה קצת מוזר ולא אמיתי. WRC 3 יותר טוב?

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות
  2. Started by paton1973,

    Battlefield -כל הסדרה היא רק למשחק ברשת ? או יש בה גם קמפיין לשחקן יחיד?

    • 3 תגובות
    • 586 צפיות
  3. לא נתת לי להגיב בכלל, המשחק היה כלול ביחד עם הלוח אם Asus Striker II Formula - אז איזה הד ארצי ואיזה נעליים??

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות
  4. Started by halo,

    באמצע ההתקנה זה עושה לי שגיאה בקשר לקובץ וידאו אחד ואי אפשר להמשיך את ההתקנה בלעדיו הקובץ נקרא: clip25.vp6 והוא נמצא בקובץ ראר בשם: 0compressed למישהו יש את הקובץ הזה או יודע באיזה דיסק הוא נמצא בגירסאת הדיסקים? תודה לעזורים

    • 3 תגובות
    • 586 צפיות
  5. הפרק החדש בסדרה שמהווה את אחת המתחרות הוותיקות והבולטות של GTA נראה כבעל פוטנציאל גדול לפני כארבעה חודשים קיבלנו הכרזה שללא ספק חיממה את הלב לכל מי שאוהב משחקי פעולה ואקשן בעולם פתוח – פרק חדש בסדרת Mafia, שש שנים אחרי Mafia 2, אשר יקח אותנו אל האיזור הדרומי של ארצות הברית, אותו אנחנו לא בדיוק רואים לעיתים קרובות בעולם המשחקים. עכשיו, אחרי זמן מה של שקט, האתר IGN מספק לנו וידאו משחקיות ראוי ראשון, כהמשך למספר הקטעים הקטן שראינו במעמד ההשקה. איכות הוידאו לא ממש מדהימה, אך ניתן לראות כי גם בדומה ל-Mafia 2 גם כאן ישנו דגש על בניית עולם משחק שיהיה מפורט מאוד ונאמן למקור ולתקופה, כשגם במסגרת המשחקיות לא קשה לראות את תשומת הלב לפרטים הקטנים. עדיין אין תאריך…

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  6. היי מי שמכיר את המשחק אז יש שלב בתוך בניין אופרה שבו צריך לתת לחילים פקודה לפרוץ את המחשב והפקודה הזאת משום מה לא עולה לי איך אני עובר את השלב המבעס הזה בבקשה תעזרו לי

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  7. מצאתי את כל המיניאונס עוד פעם הגעתי אליו אבל לא מצליח להזיז לו משהו יודע איך הורגים אותו?

    • 2 תגובות
    • 586 צפיות
  8. Started by חן מ,

    שלום נתקעתי בבעייה בבוס של שלב 7,ממש מרגיז אני יודע איך להרוג אותו ולא מצליח צריך כל הזמן לירות עליו נכון? תודה

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  9. האם משחקים מחו"ל יעבדו בPS2 ? ידוע לי שיש משחקים בפורמט DVD .האם זה שייך .או רק בסרטים? בתודה.

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  10. Started by Itzik 007,

    כל מי ששיחק במשחק Rainbow Six: Vegas והוא עדיין נמצא אצלו במחשב, משום מה אני לא יכול להיכנס לתפריט האפשרויות [OPTIONS] במשחק ולכן אני לא יכול לדעת את המקשים או איך משחקים יותר טוב... מישהו יכול להעלות לי צילום מסך של כל המקשים? [אני רוצה לדעת איך לוקחים נשקים, משתמשים במפה וכו'] דבר שני, מי שמכיר את המשחק יש את המשימה הזאת: http://guides.gamepressure.com/tomclancysrainbowsixvegas/guide.asp?ID=2093 עכשיו משום מה המשחק יצא לי תוך כדי, ממש בסוף, והשמירה האחרונה נדפקה ואני לא יכול להמשיך לשחק... נתקעתי בחלק שבו אתה עולה בסולם לעבר המסוק ממש בסוף! מישהו יכול לעלות את השמירה שלו במשחק, להגיע עד לשם או משהו קרוב ולתת לי את הקובץ של השמירה כדי שאני אוכל להמשיך??? (עדיף עם נשקים ב…

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  11. הכל נימצא בכותרת

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  12. Started by Kitt0s,

    יש לי בעיה, אני משחק ניד פור ספיד לתומי.. מנצח (כמובן במירוץ עושה continue, ועכשיו הגיע הזמן לבחור ספונסר! אני לוחץ על 'select sponser' וכלום.. ENTER כלום.. אני יכול לעשות back... אני לא יכול להמשיך במשחק בלי לבחור ספונסר [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  13. Started by napster15,

    אני יכול להביא לו חשבול של קונדישן זירו או אחד שש הרגיל וגימיילים זה מה שיש לי.. לא מצרתי מקום אחר לפרסם את זה

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  14. הקאמבק של סדרת האסטרטגיה המפוארת מתקרב בצעדי ענק - ובימים הקרובים יש לכם הזדמנות להשתתף בבחינת בטא פתוחה של שרתי המשחקלכתבה

  15. מישהו בכלל משחק במולטי של זה? מאחר ואין שרתים רשמיים של החברה, מדובר בשרתים שמוקמים ע"י גורמים פרטיים. ב-NWN1 יש טונה של שרתים כאלה (הייתי חבר באחד למשהו כמו שנתיים) - השאלה אם כבר יש שרתים של NWN2 ואם מישהו משחק באחד טוב.. -דרור

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  16. Started by amit27,

    בסיגנון ראלי

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  17. Started by benor,

    המפרט נמצא בצד, ומותקנים אצלי דרייברים בגירסא 81.89 . יש לציין שעל OPENGL המשחק עובד בסדר גמור , אבל חשוך. (לא ניתן לכוון את הבהירות דרך התפריט כשהוא נמצא על OPENGL) מה אני יכול לעשות בעניין? תודה

    • 4 תגובות
    • 585 צפיות
  18. Started by lowlow1001,

    תורידו ותהנו אחלה משחק רשת אני יוריד הלילה וישחק מחר בצהריים יאללא ביי שכחתי לצין מורידים מSTEAM

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  19. Started by razoli,

    מישהו יודע איך לעשות teleport במשחק? אם כן אתה יכול להדריך איך עושים?

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  20. Started by T-MacH,

    אבל אני רוצה משחק כמו: DBZ אם אפשר וגם קישור הורדה

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  21. נראה לי זה העולם הסופי בשלב לפני אחרון משהו כזה אני ניצב מול מכונה גדולה מוזרה כזאת כסופה, שבאמצע יש לה מין אור ירוק כזה מה אני אמור לעשות שם ?????? אין אף אחד שתוקף אותי ולא אומרים לי מה לעשות ניסיתי לתת מכות למכונה מלמטה אבל לא קורה כלום....

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  22. Started by Bam65,

    אם זה בכלל מעניין מישהו.. :-X http://www.fileshack.com/file.x/10947/Loki+Demo

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  23. אני צריך ללכת למכונת ירייה הראשונה לרסס את כולם ואחרי זה את הבוס מול. ואחרי זה לרוץ למכונת ירייה השניה ולרסס שום את אלה שבאים ואז את הבוס זה התהליך ? או שלא? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  24. יש לי גירסא שרשום שזה מולטי שפות אם אפשאר לסדר את זה אז איך

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות

דיונים חדשים בפורומים