משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
היי, יש לי בעיה במולטי פלייר של call of duty 2. אני מנסה להיכנס לאחד השרתים הישראלים דרך the all seeing eye, וזה כותב AWAITING CONNECTION ורצים מספרים.... ואז כלום לא קורה.... * הסינגל עבד לי וסיימתי אותו. * יש לי ראוטר בבית (הוא לא במחשב שלי.) תודה רבה לעוזרים! casio.
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות הגה מירוצים אבל יש לי שאלה... בכל משחקי המירוצים הנורמלים אפשר להשתמש בהגה ובכל הפונקציות שלו כמו רטט וכוח נגדי אנערף? או שיש משחקים ספציפיים מיוחדים בשביל זה?
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
הורדתי משחק מהאינטרנט וזה ירד שלי בקבצים של mdf ו- mds מישהו יכול לעזור לי ולהגיד לי איך לצרוב אותם?
-
- 4 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שלום. רכשתי מחשב חזק מאד. האם תוכלו להמליץ לי על מחשקי מחשב עדכנים. הסגנון הוא Cod5, NFS,VT3? נ.ב, האם קיים משחק בסגנון של Sniper Elite??
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אהלן, התקנתי שוב אחרי מלא זמן את הירוס 3 כי התעגעתי :] עכשיו,המשחק טוב כמו תמיד אבל במשך השנים העיניים שלי התרגלו לגראפיקה "קצת" יותר טובה חח. בקיצור,יש איזושהי דרך לשנות רזולוציה + הגדרות גראפיקה לטובות וגבוההות יותר? דרך פאצ' או הגדרות שלא דרך המשחק..כי דרך המשחק אין Options אפילו. ?? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
אני צריך משחק חדש שיעביר לי את הזמן... אני אוהב משחקים בסגנון GTA ו NFS ו TRACK MANIA ... רצוי משחק אונליין ממכר כזה ... אז יש לכם משהו להמליץ לי ? תודה
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
אני מתכוו לShivening Isles יש לי אותה התקנתי אבל איך אני מגיע לשם תודה
-
- 4 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שאלה שבטוח עלתה בפורומים אבל אני לא מוצא אז אם מישוה יביא לי לינק או משהו זה גם מספיק והשאלה: מה צריך בשביל לשחק אונליין עם הגירסה הפרוצה.. הבנתי שצריך להתחבר לשרתים מזופיים או משהו בסיגנון בנוסף אם מישהו יודע איך אפשר לשחק במפות של ההרחבות : ARMOR FURY ןEURO FORCE אני אודה לו מאוד על העזרה..
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
אין לי כוח לעשות אותה והיא היחידה שחסרה לי בשביל להיות צלף. המרקסמנשיפ שלי זה על 35 אבל עשיתי את המשימה האחרונה כבר 5 פעמים ואין לי יותר כוח לעשות. יש איזה דרך לעבור אותה בלי ממש לעשות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
צריך למצוא תחרטה הזה...ומצאתי את לכ חלקי המפה וזאת המפה http://img201.imageshack.us/img201/5880/9773fd5.jpg הבעיה מה אני עושה עם זה? אני מגיע לשם וכלום לא קורה..איך אני לוקח תחרטה הזאת? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
דיווחים עדכניים שונים מציירים תמונה עגומה משהו לכל חובבי הגיימינג שקיוו והאמינו כי פרקים חדשים בשתי סדרות מהמצליחות ביותר בתחום יוצגו בתוך זמן קצרלכתבה
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
- 1 follower
-
-
1) איך הגרפיקה? 2) יש עלילה יפה? 3) הקרבות כפיים? 4) המשק בכללי שווה? תודה
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
אחי סיים את המשחק כבר כמה פעמים,הוא הפסיק לספור. אז יש את הבונוס הראשון שאתה משחק את הבחורה זה כולם מכירים. בפעם הרביעית אולי שאחי סיים את המשחק פתאום הוא ראה באחת השמירות ,שורה מהבהבת שכתוב שיש בונוס. הוא נכנס והמשחק מתחיל ממהתחלה רק שלליאון יש כבר הרבה כסף (כל מה שצבר במשחק האחרון) לא מעט נשקים וארגז ענק . את ליאון הלבישו במדים מיוחדים ופתאום נפתחו עוד נשקים חדשים ,שעולים הון אגב. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
למי שלא יודע בסוף החודש אמורה לצאת חבילת ההרחבה של gw.. עכשיו...הבנתי שרק דמויות ברמה 20 יוכלו לעבור לחבילת ההרחבה ואני רוצה לדעת אם יהיו בה שיריונים/נשקים חזקים יותר?יהיו סקילים חדשים?אם לא אז זה ממש מבאס כי הרי הרוב המוחלט של האנשים יבואו עם דמויות שיש להם כבר שריון ונשק מקסימאליים..אז מה?יהיה אפשר רק להשיג סקין יותר טוב? ועוד שאלה...יש לי רק את הgw הראשון...האם תהיה אפשרות ליצור בהרחבה עוד שתי דמויות(כמו שהיה כשיצאו המשחקים הקודמים..)ואז אני אבנה לעצמי עד דמויות מקלאסים שלא היו במשחק הראשון(דרוויש פאראגון אססין וריטואליסט...)? וגם...תחלקו במידע לגבי המשחק... תודה!
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
מחפש משחקים מהז'אנר הזה. כרגע לא משנה אם ישנים או חדשים
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
אחרי שאני מתקין את המשחק באחד המסכים בהתחלה זה פתאום קופץ בחזרה לשולחן עבודה. אתמול התקנתי את המשחק הזה לחבר שלי ושם הוא עבד עם FX5200 ולי עם ה-9600XT זה עושה בעיות. התקנתי את זה כבר 3 פעמים וכלום לא עוזר,יש לי את הדרייברים החדשים 3.1 יכול להיות שזה קשור?
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
הכותר החדש של בתסדה זוכה להתעניינות אדירת מימדים הן בפורמט דיגיטלי והן בעותקים פיזיים על גבי מדיות אופטיות לכתבה: http://hwzone.co.il/הצלחה-שוברת-שיאים-ל-fallout-4-מיליוני-עותקים-ו/
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
אז ככה המשחק עובד אצלי מצויין אני יכול להשים צללים ופילטרים והכל. כבר כמה חודשים שכל שרת במולטי הפינג הכי נמוך זה 312 ואני אפילו מוריד את כל הגרפיקה וההגדרות השונות למינימום, עדכנתי דרייברים, ניתקתי וחיברתי את המודם ואת הראוטר ועדיין כל שרת שאני נכנס המשחק זוכל ויש לי לאגים עצבניים! אגב מחובר דרך נט וויז'ן.
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
לפורום שלום , יש לי בעיה שמשגעת אותי כבר הרבה זמן , יש לי את המשחק quake 4 בהגדרות הגרפיות שלו אני שם מה שאני רוצה והכל בסדר אבל שאני שם את הanti alaising גבוה יותר מ4 (כלומר או 8 או 16) שאני עושה ריסטרט למשחק הוא נותן לי הודעת שגיאה שהגדרות הווידאו חזרו לברירת מחדל , כבר החלפתי 2 מחשבים לשניהם יש חלקים שונים , התקנתי את העידכון האחרון של המשחק וזה עדיין אותה בעיה. המפרט של המחשב שלי אינטל פנטיום 4 3.4 1 גיגה זכרון 667 כרטיס מסך ati x1900gt (דרייברים מעודכנים) מישהו יכול לעזור לי בבקשה... תודה...
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
יש לי שאלה על MGS1 ו MGS2 יש הבדל בין גירסת הPS2 לגרסת הPC (אני מתכוון עלילה וזה ) ? תודה!
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
מודים של HL2 עובדים גם על EP1 ? אם כן אז איך שמים אותם ?
-
- 3 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אספנו עבורכם עוד עשרה מבצעים מדליקים בפלטפורמה המקוונת של וואלב, יומיים לפני שהם מסתיימים באופן רשמי אם תקלת זכרון המטמון הביזארית של Steam בתחילת מיזם מבצעי סוף השנה הנוכחי לא הרתיעו אתכם, ודאי תשמחו לדעת שעדיין יש לכם הזדמנות לקבל משחקים עדכניים ונהדרים במחירי מבצע קורצים. הנה רשימת המלצות נוספת מאיתנו, אשר תהיה תקפה עד ליום שני, ה-4 בינואר, בשעות אחר הצהריים. קניות מהנות! The Long Dark, משחק ההישרדות בעל הסגנון הייחודי שנמצא כעת בתוכנית ה-Early Access וזוכה לשבחים מקיר לקיר, נמכר בחצי ממכירו – 10 דולר בלבד. משחק הפאזל והחשיבה הנהדר של יוצרי משחקי Serious Sam הברוטאליים, The Talos Principle, נמכר ברבע ממחירו המלא, 10 דולר. משחק ה-4X ה…
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת אם נפל לכולם השרתים של call of duty כי ממש נראה לי שאיזה פורץ הפיל את כול השרתים בארץ של המשחק
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אני יודע זה משחק עתיק! אבל הוא מחשק מצויין. מישהו יודע העם יש לו גירסה חדשה? תודה.-גיל.
-
אני תקוע בשלב של הבית סוהר... אני נופל מאיזה תיקרה לקומה של התאים של בית הסובר הזה ואחרי זה אני מוצא פטיש ואז קופצים אחרי עוד מה רוצחים... קיצר אני מתחיל להרוג אותם והרגתי כבר 20 רוצחים (ספרתי) ועדיין מגיעים עוד... מה אני עושה?!?! כמה עוד יש?!?!? אולי יש שם איזה משימה מיוחדת שאני צריך לעבור כי מגיעים עוד ועוד ואין לי כוח כבר להרוג אותם זה כבר לא מעניין :-\
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-


