עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שברתי כזה פסל גדול ועמוד ענק ועדיין שום דבר מיוחד לא קרה.

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  2. Started by nore0,

    מה האפשרות הזאת אומרת (באדום)

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  3. Started by n9555,

    (ea מפוצצים אז אי אפשר בכלל להוריד מהם) (3d gamer המשחק שלהם פגום משום מה)

  4. Started by ZorD,

    שלום לכולם. אני מחפש סירטוני FLASH מצחיקים על המשחק CS, משהו בסיגנון הזה: http://www.superjer.com/index.php http://www.pwned.nl/ חיפשתי עוד ולא מצאתי, בתור מישהו ששיחק במשחק הזה יותר מידי ושכבר נימאס לו, הסירטונים האלו מחזירים את החיוך לפנים בכל הנוגע ל-CS אם מישהו מכיר אתרים עם סירטונים כאלו בבקשה לשתף אותי *אם נושא זה אינו קשור לכאן, אנא סילחו לי.

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  5. משחק הפעולה שהושק לצד הבטחה לכך שלא יהיו בו תוספים שמשפרים את הביצועים והיכולות בתמורה לכסף אמיתי - מוסיף אפשרות לקנות תוספים שמשפרים את הביצועים בתמורה לכסף אמיתילכתבה

  6. -------------------------------------------------------------------------------- בבקשה אני צריך דבר שגורם ל : Need For Speed Under Ground 2 ול- הנסיך הפרסי 2 לעבוד בלי דיסק.... בבקשה אני חייב את זה דחוף תודה לכל העוזר

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  7. Started by davidcohen,

    אהלן, רציתי לדעת אם יש שחקנים למוד הזה? כאילו ישראלים בגלל שהפינג בסרברים אחרים מאוד גבוהה תודה

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  8. Started by Born2Kill,

    מישהו מכיר אתר שאני יכול להוריד ממנו מודים יפים ל-Company Of Heroes?

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  9. מה אתם אומרים על האון ליין של Medal Of Honor: Pacific Assault???

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  10. Started by Axel Foley,

    מבחינת 1.4 1.41 וכו'...

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  11. Started by slimshady21,

    יש לי את המשחק Dawn Of War והתקנתי אותו, וכשבאתי לשחק ברשת הוא רושם לי שהוא מתקין את הפאטץ', ובסוף ההתקנה (שהייתה איזה חמש דקות בלי להגזים) הוא רושם לי שהפאטץ' לא טוב, כאילו מקולקל או משהו.... ניסתי לאתחל ולהתקין שוב ולא הלך.... מישהו יודע למה זה לעזאזל?? אהה, וחשוב לציין- המשחק מקורי תודה

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  12. Started by rk666,

    אז ככה יש לי פה עכשיו רשת ואני רוצה לשחק במשחקי רשת טובים (רצוי ל עד 2 שחקנים) רצוי ב coperative מוד זאת אומרת אני ועוד מישהו נגד איזה חיילי המחשב אפשר 3dshooter או אסטרטגיה רצוי 3dshoort\first person shooter. יש לכם המלצות ספצפיות אולי גם איזה משחק ספורט טוב ? (שיש אופצייה LAN בדקתי NFSUG וeuro2004 ולא היה בהם אוצפיית לאן EA המסריחים ביטלו :\ ) אז מה ההמצלות שלכם?

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  13. האם Enemy Territory: Quake Wars הוא רק משחק רשת ? או שיש גם משחק ללא רשת ? כלומר SINGLE PLAYER

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  14. Started by darkdude,

    שלום, יש לי מעבד כפול ליבה והוא מריץ לי משחק רשת מסוים מהר מאוד... שאלתי את אותו שאלה לפני שבוע בערך על FARCRY ואמרו לי להכנס למנהל המשימות, ו"לכבות" ליבה אחת... ניסיתי ותהליך זה פעל גם בעוד כמה משחקים שלא עבדו כראוי... אתמול הורדתי משחק רשת מסוים, הוא פעל גם כן במהירות כפולה כזאת ושנכנסתי למנהל המשימות ראיתי שאין תהליך על שמו... מה אפשר לעשות? :nixweiss:

    • 4 תגובות
    • 590 צפיות
  15. Started by PeaceMan,

    קניתי לפני כמה ימים מחשב חדש. כל הדרישות של המשחק הם על ההכי גבוה. עכשיו אני מוריד את הדמו ואז אני לוחץ על ההתקנה... לחצי שניה זה כאילו העכבר הופך לשעון חול והופ חוזר להיות רגיל ושום דבר לא קורה. חשבתי אולי בעיה בקובץ אז מחקתי והורדתי ממקום אחר, אבל לא, אותה בעיה! יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה? אני מיואש! תודה רבה רבה לעוזרים!!!

    • 3 תגובות
    • 590 צפיות
  16. Started by H A Q,

    עשיתי סט אב והכל בסדר , כאשר אני לוחץ על שחק מופיעה לי הודעה שקובץ עם סיומת dll אינו נמצא ואני לא יכול להתחיל את המשחק, מחקתי אותה ועשיתי סט אב חדש ואותה בעיה. מה לעשות? [br]פורסם בתאריך: 3.04.2007 בשעה 15:55:33 תודה פתרתי את הבעיה עשיתי סט אב לקובץ הדיריקטאקס שבא עם המשחק

    • 0 תגובות
    • 590 צפיות
  17. Started by Slick Pulla,

    שלום כשאני עושה LOAD GAME ומעלה משחק ששמרתי המשחק עולה במצב של GAME PAUSED. השאלה היא איך אני יוצא מהמצב הזה ומעביר למצב של משחק LIVE?

    • 1 תגובה
    • 590 צפיות
  18. Started by SheZiF,

    מישהו יכול להגיד לי איזה משחק מוזכר בסירטון כאן? בתודה מראש, דור.

    • 0 תגובות
    • 590 צפיות
  19. Started by mrsph666,

    שלום, הורדתי את הדמו של HL2 - לא היו שום בעיות לשחק בו, הכל היה סבבה! אחרי ששיניתי מ - 1024x768 ל - 1600x1200 רק כדי לבדוק משהו, הופיעה הודעת שגיאה - תמונה מצורפת! כל פעם שאני מנסה להפעיל מחדש את המשחק, אותה בעיה צצה! הבנתי שזה נובע מהרזולוציה, אולי אתם יודעים איך ניתן, ללא כניסה למשחק, לשנות את הרזולוציה (לפני שהוא עוד נכנס לתפריט הראשי, זה קורה) ? תודה רבה! הנה התמונה: [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 0 תגובות
    • 590 צפיות
  20. Started by mrbig,

    אני פותח חשבון במשחק והייתי שמח להכיר שחקן וותיק -אם יש לו טיפים לפני שאני קונה חבילת קלפים -מה מומלץ לקחת איזה חבילות קיימות וכאלה..

    • 0 תגובות
    • 590 צפיות
  21. Started by lmlm,

    http://www.bit-tech.net/news/2006/08/22/will_for_under_170/ ככל שיותר נמוך טוב לכולנו

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  22. Started by nehmia,

    למישהו יש סרבר טוב שעולים רמות מהר שעדיין עובד עדיף ישראלי...חיפשתי ולא מצאתי...

    • 0 תגובות
    • 590 צפיות
  23. Started by Gosha,

    אני מחפש משחקי חלל בסגנון Freelancer ו - Starlancer, לצערי אין הרבה משחקים בקטגורייה הזאת. ניסיתי את x2: the threat אבל המשחק בנוי יותר על המסחר ופחות על הלוחמה. למישהו יש רעיונות?

    • 3 תגובות
    • 590 צפיות
  24. Started by thegame998,

    סרבר חדש של חבר שלי : 80.179.149.120:27820 עם אתם רוצים תכנסו עם זה לא חוקי לפרסם פה אז אני מצטער.

    • 0 תגובות
    • 590 צפיות
  25. Started by ezx,

    הגעתי לקטע שצריך ללכת לחפש את המסכה שמחזירה אחורה תזמן עכשיו הלכתי לקחתי את חרב העקרב ששוברת קירות ואני תקוע בתוך החדר הזה לא יודע מה עושים מישהו יכול להסביר לי?

    • 1 תגובה
    • 590 צפיות

דיונים חדשים בפורומים