משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 26 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. שלום למאזינים ולמאזינות! ינאי סופסוף חזר אלינו בריא ושלם (בריא – סבבה, שלם – שנוי במחלוקת) מטיול ארוך ומעניין בחו”ל. כמו כן, י ש לנו אורח מיוחד מאוד, איתמר ויסברג מפודקאסט המשחקים הותיק – המשחקיה. יחד, כולנו עושים ליוגי את המוות, ומושכים את ההקלטה ככל האפשר. (עבור איתמר זמן ההקלטה שקול ל3 פרקי המשחקיה לפחות LoL) היה ממש כיף ומצחיק, כיסינו הרבה נושאים ומשהם נגמרו נפרדנו בצער רבה (עד הפעם הבאה..) בפרק ניתן לשמוע מעט חוויות מחו”ל של ינאי, סיכום פרוייקט המשחקיקון של איתמר, סקירות של כמה משחקים (אינפאמוס 2, WOW, גולדן אקס ומשחק דפדפן ישראלי חדש) סקרנו מעט דמואים (לימבו, דד…
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
התקנתי FAR CRY ואת כל הפאטצים כולל 1.33 ואני עדין לא רואה HDR :[[ יש לי X1800XT :-[ והבנתי שיש 64 BIT PATCH ל FAR CRY, יש לי מעבד AMD 64BIT אבל XP 32 BIT... אני יכול להתקין את ה PATCH הזה?
-
- 4 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום, שמתי לב שב-WIC יש לי בעיות פינג, הפינג מתחיל מ-360 ונגמר ב-800. מישהו שם לב לזה? (בדקתי פינג אצלי וזה בסדר גמור)
-
- 2 תגובות
- 593 צפיות
-
-
יוביסופט מפתיעה ולוקחת את מותג הפעולה שלה אחורה בזמן, במטרה להפוך את העולם הפראי ובעלי החיים למאפיין משמעותי יותר מאי פעם זה לא תמיד עובד כמתוכנן, אך אי אפשר להכחיש את העובדה שביוביסופט מנסים לספק לנו חוויות שונות ומגוונות במשחקים שלהם – מתקופות היסטוריות שונות, ממקומות שונים ואקזוטייםברחבי הגלובוס ואפילו מעולמות פנטזיה מקבילים. הדוגמה החדשה לכך היא Far Cry Primal, הפרק החמישי המרכזי בסדרה המצליחה שלוקח את ההישרדות בעולם זר ופראי כמה צעד קדימה, או אחורה – אל תקופת האבן הפרהיסטורית. מבלי להסביר יותר מדי, פשוט צפו בסרטון החשיפה הרשמי להלן: ב-Primal השחקנים יגלמו את Takkar, ציד שמוצא את עצמו לגמרי לבד, ללא ציוד או נשק, בחבל ארץ בדיוני שעונה לשם Oros ומדמ…
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
לפני הכול: שני המשחקים חוקיים יש לי דרייברים מעודכנים 2 המשחקים עבדו לי כבר פעם. כשאני מנסה רק לראות את רשימת השרתים בCSS - זה כול הזמן מחפש ולא מוצא ואפילו לא אומר שאי אפשר להתחבר לשרת המרכזי. למה זה? (האינטרנט דולק כמובן ואף משחק אחר לא רץ ברקע) 2)כשהתקנתי את DARK MESSIAH - ההתקנה עברה חלק. עידכנתי את המשחק וכשניסיתי להפעיל אותו אני שמעתי רק את הצלילים (ומסך שחור) כשבאתי ללחוץ CTRL+ALT+ DELETE כבר בכפתור של הCTRL הופיעה לי ההודעה הבאה. (המשחק מקורי+דרייברים מעודכנים וגם ניסיתי להתקין מחדש) [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום, חבר שליהביא לי את המשחק GTA San Andreas התקנתי ושיחקתי בו חודש בערך והכל היה טוב ויפה(עבד על רזולוציה הכי High בלי להתיקע - GeForce 7600 GT) לא יצא לי לשחק במשחק שבוע בערך ועכשיו אחרי שאני נכנס הוא מעלה את הכל ושהוא צריך לעלות את התפריט הראשי הוא פותח חלון שגיאות. ניסיתי למחוק את התיקייה של השמירות אבל זה לא עזר אז הסרתי והתקנתי שוב וגם זה לא עזר... בבקשה תעזרו לי, הנה התמונות של הדוח שגיאות: וזה אחרי שאני לוחץ על: To view technical information about the error report, click here מה הבעיה בכלל?! איך אפשר לסדר אותה... אם אתם יודעים מה הבעיה אבל לא איך לסדר תכתבו עדיין מה הבעיה...
-
- 0 תגובות
- 592 צפיות
-
-
אני רוצה שיראו את המשחק LIVE FOR SPEED ב2 המסכים שלי כמו פה http://www.metacafe.com/watch/322287/live_for_speed_on_3_monitors/ אבל רק אצלי יש 2 מסכים אז מסך אחד יראה לי את האמצע ומסך אחר יראה לי את הצד איך אני עושה את זה? ניסיתי לחפש בהגדרות וגם בגוגל ולא ממש מצאתי
-
- 0 תגובות
- 592 צפיות
-
-
היי לכולם ... תגידו מישהו יכול לומר לי איך אני מוצא שרתים לדבר הזה ? כאילו כל מה שהוא מוצא לי זשה שרתים עם פינג של 200 + וה GAMESPY החדש פשוט נורא לשימוש גם כן אני מבקש רק שרתים מארץ מוצא לי שרתים של ארהב ?! ... בקיצור עזרה בבקשה!... עוד שאלה קטנה לאחר התקנה של הPUNKB עדיין הוא כותב כאילו אין לי :\? גם לאחר שאמרתי לו איפה המשחק נמצא ,אז למה הוא לא מוצא אותו? :'( תודה אסף
-
- 1 תגובה
- 592 צפיות
-
-
צריך המלצה למשחק אסטרטגיה...מישהו יכול לתת לי משחק טוב?
-
- 1 תגובה
- 592 צפיות
-
-
הוא יצא בעולם לפני איזה ארבע חודשים אבל לא ראיתי אותו בחנויות?
-
- 0 תגובות
- 592 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק ועכשיו כשאני ניכנס אליו הוא יותר מידי איטי ויש לי כל מיני סימנים שמופיעים לי על המסך.. עכשיו שאלתי חברים וזה אמרו לי שהבעיה בכרטיס מסך שהוא חלש מידי והכרטיס הוא: geforce fx5200 הינה שאר המפרט: פנטים 4 2.60 ג'יגה הרץ. לוח אם של אסוס p4v800-x זכרון 512 מגה
-
- 2 תגובות
- 592 צפיות
-
-
המשחק בלעדי לPSP ואלי יצא לPS2 אחרי כמה חודשים (אולי כי גם LCS יצא והצליח אז יש מצב). טוב אז הנה האתר : http://www.rockstargames.com/vicecitystories/index.html אפשר לראות תטרילר באתר או פה: http://www.gametrailers.com/player.php?id=12904&type=wmv&pl=game אני מחכה למשחק ! תהנו!
-
- 2 תגובות
- 592 צפיות
-
-
אנשים בבקשה זאת הודעה דחופה מאוד אני הורדתי את csi הראשון בסדרה שבועיים בערך אני התקנתי אותו ואיך שהפעלתי אותו אני גיליתי שהמשחק בספרדית המשחק הוא csi 1 זאת האומרת המשחק הראשון בסדרה ומשהו יכול להציל אותי ולתת לי איזה קובת או משהו שיחליף את השפה במשחק מספרדית לאנגלית בבקשהההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 דחוף ביותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- 1 תגובה
- 592 צפיות
-
-
היי הורדתי את הטריינר לBNA2005 התקנתי אותו בתיקיית המישחק, אני מריץ את המשחק דרכו אבל זה לא עובד, עכשיו שמתי לב שכתוב על לשונית הטריינר כפתורים, אבל מתי לוחצים עליהם? תודה מראש Install [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
היי יש לי הגה למחשב ... לא ממש מוכר משהו סיני כזה של 150 שקל והוא מאוד מאוד רגיש וכל סיבוב קטן של ההגה וכל האוטו מסתובב יש אפשרות לשנות את הרגישות ?! מתוך המשחק או מחוץ לו ... תודה ד"א יש הגה מקצועי שממש יש יכולת להרגיש תחושה של מכונית אמיתית ?
-
- 1 תגובה
- 592 צפיות
-
-
הורדתי את המשחק Battlefiled 2 הכל טוב ויפה התקנתי וזה עכשיו הורדתי קראק ושאני נכנס למשחק אז הוא מריץ לי את המשחק ומראה את הסרטון הזה של EAGAMES אחרי זה יש עוד סרטון וישר הוא נתקע וגם המוזיקה נתקעת עכשיו אין לי מושג אם זה בעיה בקראק או שהדרישות של המשחק לא מתאימות עכשיו ברגע שזה קורה הדבר היחיד שאני יכול לעשות זה ריסט וזהו אז מה אתם חושבים הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 592 צפיות
-
-
יש לי את המשחק LOTR: RETURN OF THE KING המשחק רץ יפה עד לשלב מסוים בו התחיל לקרטע. הורדתי את דרגת הקושי ואיכשהוא הבעיה נפתרה, אבל לאחרונה עוד פעם התחילה הבעיה, עד כ"כ שהמחשב נתקע. ניסיתי לשחק עם המאפיינים במשחק (וידאו,קול וכו') ושום דבר לא עוזר. מבמחינת חומרה יש לי סלרון 1100 384מ"ב זיכרון עם כרטיס geforce4 mx עם 128 זכרון. יצרתי קשר עם ea אבל גם מהם לא הגיע ישועה. תודה לעוזרים!
-
- 4 תגובות
- 592 צפיות
-
-
בימים האחרונים שמתי לב שהסאונד נשמע ממש שונה במשחקים... שחסר משהו... וגיליתי מה לא שומעים- ב GRID למשל, כמעט ולא שומעים את הרעש של המנוע, רק אם מסתכלים מהזווית... ב AC כמעט לא שומעים את הדיבור... ב CALL OF JUAREZ כנ"ל, לא שומעים את הדיבור... אני די בטוח שהבעיה קשורה לזה שיש לי סראונד אבל לא בטוח איך... ואיך לסדר את זה...
-
- 0 תגובות
- 592 צפיות
-
-
אני מעלה את המשחק, ואז כתוב לי שאנ יחייב להוריד איזה פאצ'. לא חייב אבל אם אני בוחר ב"לא כעת" אז לא קורה כלוום. הורדתי את הפאצ', התקנתי, אבל זה חוזר על עצמו. שוב ההודעה שעלי להוריד פאצ'. בקיצור ככה זה תקוע לי. מה עושים?
-
- 2 תגובות
- 592 צפיות
-
-
שלום! רציתי לבדוק אם הבעיה רק אצלי או לא תגידו במשחק ראינבוי שיקס ויגאס שתים כעבור כול כמה שניות שהולכים הוא עוצר ואז צריך ללחוץ שוב או שזה רק אצלי? תודה מראש!!!
-
- 1 תגובה
- 592 צפיות
-
-
NARNIA אחלה משחק. משחק הרפתקאות. השליטה במשחק קצת קשה אבל מתרגלים. גרפיקה מעולה, סאונד מעולה... אני ממליץ בחום לכל אוהבי הזא'נר. סקירה הורדות וכו'..... http://www.gamespot.com/pc/action/thechroniclesofnarnia/index.html?q=NARNIA
-
למישהו אולי במקרה יש את זה??..והוא יכול לעשות לי את זה ISO ולשלוח לי?? או מאיפה אפשר לקנות?
-
- 0 תגובות
- 591 צפיות
-
-
חנות הגיימינג המקוונת מציעה את Fallout 4, ועוד כמה כותרים גדולים וטריים, במחירים טובים במיוחד שנת 2016 כבר כאן, אבל המבצעים על משחקי PC בחנות המקוונת של Steam ממשיכים לעוד מספר ימים – ואיתם גםמבצעיה של חנות ה-Green Man Gaming הפופולרית. בכדי שלא תסתבכו, אספנו עבורכם עשרה דילים חמים שכדאי לשקול במסגרת המבצעים הנוכחיים: Fallout 4 הנהדר והפופולרי במיוחד מוצע בעלות של 39.85 דולרים בלבד, עם הנחה מובנית של 17 אחוזים והנחה נוספת של 20 אחוזים על היתרה בעת שימוש בקוד הקופון 'NWYEAR-20PERC-WTHGMG'. Assassin's Creed Syndicate הטרי והמוצלח (יחסית) עדיין מוצע במחיר נהדר של 30 דולרים בלבד – עסקה שווה מאוד לכל חובבי הסדרה של יוביסופט. Borderlands 2 בגירסת ה-Game …
-
- 0 תגובות
- 591 צפיות
-
-
אוקיי אז שאני רוצה לשחק CSS אני נכנס לסרבר ואז פתאום מופיע חלון של פרסומות איך אני מסיר אתזה ...?!?!?!
-
- 0 תגובות
- 591 צפיות
-
-
שלום, הביאו לי מהולנד את המשחק NFS:PS ואחרי שהתקנתי המשחק לא היה באנגלית, רציתי לדעת אם יש איזו דרך לשנות לו שפה..? במידה ואפשר לשנות במשחק, אשמח שתגידו לי בדיוק איפה ללחוץ כי אין לי מושג מה זה מה.. תודה.
-
- 0 תגובות
- 591 צפיות
-


