משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום לחברי הפורום ישנה בעיה ב CELL-FACTOR שאני בא להפעיל את קובץ הפעלת המשחק הוא אומר שבגלל שאין לי כרטיס פיזיקה אני לא יכול להריץ אותו והבנתי שכן אפשר לשחק אותו ב8800 איך??? תודה. ארי[br]פורסם בתאריך: 16.05.2007 בשעה 21:46:11 סליחה הוא פועל ורץ חבל על הזמן
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
סוף סוף עוד פרטים! http://www.gamespot.com/pc/rpg/elderscrollsivshiveringisles/news.html?sid=6165504&tag=topslot;title;3&om_act=convert&om_clk=topslot
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122526_1946e71b.jpg http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122536_cdbd140c.jpg http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122547_07808560.jpg http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122602_f09c3c95.jpg http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122621_05d1f2c4.jpg http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122630_313c1733.jpg http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122700_95cb1b83.jpg http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122714_f2a9e9de.jpg http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122724_e2788e14.jpg http://file.thisisgame.…
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
מה אתם חושבים על Rainbow Six: Vegas<? ;D
-
- 6 תגובות
- 594 צפיות
-
-
למי שעוד לא מכיר את The Ur-Quan Masters: זו הגרסא החופשית (עדיין בפיתוח) של StarControl II - אחד מהמשחקים היותר מוצלחים שיצאו אי-פעם (לעניות דעתי). הגרסא מכילה את כל קטעי הדיבוב, הגרפיקה והסרטים של גרסת ה- 3DO, בתוספת פיצ'רים חדשים (חיפוש במפת הכוכבים, רימיקסים חדשים של המוסיקה). אתמול (19/12) יצאה גרסא 0.6, שהפיצ'ר המרכזי שלה הוא משחק אחד-על-אחד ברשת. לינק להורדה
-
- 2 תגובות
- 593 צפיות
-
-
עוד פרק של Mw2 Co Op Sub & Like & Comment ! :DDD ---
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
איזה משחקים יש ברשת כאילו אקשן אני משחק ב WARROCK וגם ב TACTICAL OOPS אבל מה עוד יש ברשת משחקעם אקשן ?
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
לא הבנתי איך הורגים אותו, כאילו הבנתי שעם הרובה החשמל הזה נותנים בוא יריה ואז הוא "מחושמל" כזה ואז מזיזים אותו לאחד הכדורים ואז דוחים אותו לשם ואז זה מוריד לי את כל הHP ונשאר לו ממש קצת. אבל אני לא מצליח להרוג אותו, איך בדיוק מנצחים ועוברים את השלב הזה ? כל מי שסיים את זה שיענה לי בבקשה תודה רבה לעוזרים והמשך גלישה נעימה, טימור .
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
ברגע שאני מפעיל את ההתקנה הוא אומר לי שאין לי דירקט X למרות שכן יש איך אני מתגבר על זה?
-
- 6 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום לכולם...אני רוצה לשאול מתי יגיעי לחניות המשחק spellforce 2 החדש שיצא כי לפי מה שראיתי באינטרנט הוא הגיע לארץ ב15 ביוני אבל הייתי כבר כמעט ברוב חנויות המחשב שהן אופיס דיפו ובאג ולא היה להם בכלל...עכשיו אני גר בחדרה ולא אכפת לי לנסוע כיאלו אני מת כבר לקנות תמשחק אני לא רוצה להוריד זה כבר החלטתי שאני רוצה לקנות אז באמת אם מישו יודע איפה אני יכול לקנות בבקשה שיגיד לי איפה. תודה
-
- 2 תגובות
- 593 צפיות
-
-
אני ניכנס למישחק הכול עוד אבל אין סאונד ובאוטו רן של הדיסק יש מישהו יודע מה הסיבה לזה תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
מישהו יודע איפה נמצאות השמירות של המשחק הזה? הייתי באמצע והייתי צריך להתקין ווינדוס מחדש ועכשיו אני לא יכול למצוא את הפרופיל שלי שם ואת השמירות
-
- 2 תגובות
- 593 צפיות
-
-
אני מנסה לפתוח משחק רשת ואנשים לא רואים את המשחק שאני פותח... יש לי ראוטר אבל כתוב לי שה-Listen port הוא 80 ועד כמה שאני יודע זה האינטרנט אז סביר להניח שהוא פתוח לא? מה יכולה להיותהבעיה פה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
אני נמצא בהתקנה, וכשזה מגיע בערך לחצי מההתקה, מופיעה לי הודעת שגיאה, שיש "פונקציה שגויה". זה מעצבן כי בדיוק לפני 10 דקות הבאתי מחבר את הדיסקים והוא התקין אותם אצלו והמשחק פעל! מה יכולה להיות הבעיה? תודה לעונים
-
- 4 תגובות
- 593 צפיות
-
-
התקנתי תמשחק ויש כמה בעיות במשחק שרציתי לשאול לגביהם: מה הסיפור עם השמירות ואיך מתקנים את הבעיה? למה שיורים במשיהו הדם נראה לא אמיתי כזה שחור אדום כזה לא ריאליסטי..? מה עושים עם הבאגים שזה יוצא מדי פעם מהמשחק? יש תיקון? תודה לעזורים.
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות פרינט סקרין ואני מקבל תמונה שלא מבינים ממנה כלום.. אין מישהו שיודע מה הבעיה ?? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
אני רואה את השחקן עם חולצה סגולה ב OPTIONS ויש גרפיקה כזאת כאשר אני מסתקל על הים מרחוק קו האופק כזה עקום הדרייברים מעודכנים מה זה?
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-
-
תראו פעם שיחקתי גאנז ועשיתי הפסקה עכשיו אני רוצה שוב לשחק אז הורדתי והתקנתי את הקובץ שמתקין גם את כל הUPDADES ויש בעיה תראו מה זה רושם: http://i6.tinypic.com/1zed1nd.jpg בבקשה תעזרו לי
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
איפה אני יכול ליקנות HL שיהיה שם קוד שאוכל לשחק ב CS ברשת! אבל שיהיה הכי זול!
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-
-
אני מחפש את הדרישות של שני המשחקים האלה כדי לדעת עם הם יעבדו אצלי אז מישהו ממכם יודע אותם , תודה .
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-
-
ראיתי וגם הורדתי חבילות הרחבה של משימות שהם עשו למשחקים שונים של GTA. איך הם עשו זאת? יש למישהו מדריך?
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
התקנה קטנה של 12 מגה .... lf2.net
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-
-
בזמן האחרון יש לי בעיות עם המשחק, או שהוא נתקע וסוגר את עצמו או שהמסך נכבה ואני ממשיך לשמוע את המשחק, וזה פשוט כבר הפך להיות בלתי נסבל אני באמצע משחק ופתאום זה נתקע ונסגר. בכל מקרה מה יכול להיות המקור לבעיה ? חשבתי שחום אז שמתי את היד על הכרטיס והוא לא חם ומתחתיו גם יש מאורר 8 ס"מ ככה שהוא לא אמור להתחמם יותר מידי והוא גם לא בOC. המערכת יחסית חמה אבל אמורה לעבוד עם טמפ' כאלו המעבד במאמץ מגיע לסביבות ה55 והמערכת לסביבות ה40 ובמנוחה המעבד בסביבות ה40. בכל מקרה יכול להיות שגם הדרייברים עושים את הבעיה אבל ניסיתי להחליף כבר להרבה מאוד סטים ולא ממש עזר. אני עם הOC של המעבד כבר למעלה משנה זאת אומרת עובד איתו על 3200+ כבר הרבה זמן עם מתחים סטוק יכול להיות שפתאום הוא הפך להיות בל…
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום, חיפשתי מידע על זה בפורום ולא מצאתי.. יש לי דיסק מקורי של המשחק והוא מתקין טוב אבל אחרי כן הוא מתקין איזה תוכנה קטנה שאמורה לבדוק אם הדיסק מקורי או לא ואחרי הRESTART הוא מוציא שגיאה שהתוכנה שבודקת את הדיסק היא לא תואמת VISTA.. האם יש למישהו מושג איך פותרים את זה? תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום, לא הייתי פה איזה 3 חודשים ככה ואני ממש לא יודע איזה משחקים יצאו בזמן האחרון אני ממש אשמח אם תשימו לי פה איזה רשימה של משחקים יפים שיצאו שיצאו ב3 חודשים האחרונים שימו לי פה שמות של המשחקים (היפים) אני כבר אעשה חיפוש בשביל לדעת מזה כל משחק דרך אגב, COD4 יצא?
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-


