משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
טוב רשמתי כבר באשכול אחר שיש לי בעיה עם המשחק איך שאני לוחץ על המגילה הראשונה הראשונה במשחק הוא עושה לי רסטרט למחשב עדכנתי דרייברים התקנתי מחדש ושום דבר. טוב אז יש לי בקשה... כדי להמנע מללחוץ על המגילה הזו אפשר סייב של המשחק בשלב הכי מוקדם שלו למי שיש ממש תחילת המשחק (אחרי שלוחצים על המגילה הזו.. ) אני מקווה שזה יעבוד icq 107686686 nitzan2222@walla.co.il בבקשה כי כרגע.. אין לי אפשרות לשחק בכלל במשחק הוא כל פעם עף לי ממש בהתחלה(המגילה שאני מדבר עליה- ישר אחרי שמסבירים לי איך לסובב את המצלמה ולזוז מסבירים על המגילות - כסף זהב וברונזה.. ואז אומרים לי ללחוץ על המגילה.. וברגע שזה קרה המחשב עושה ריסטרט
-
- 0 תגובות
- 595 צפיות
-
-
יש מודים שמשחקים ב-Quake 3 Arena וב- Unreal Tournament 2003 2004 עם הדמויות מ-Mortal Kombat מאיםה אפשר להוריד את המודים ??? הנה התמונות שתבינו על מה אני מדבר Quake 3 Arena Unreal Tournament 2003 2004 http://myweb.tiscali.co.uk/mkprojects/gallery.htm
-
- 0 תגובות
- 595 צפיות
-
-
למי שיש את ההרחבה (חוקית כמובן) שירשום פה ונתכנן משחק רשת.
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
עבד לי אחלה בXP היום התקנתי את הויסטה ... :]] הכל מצויין רק שהמשחק לא עולה למהההההההההההה???
-
- 4 תגובות
- 595 צפיות
-
-
-
שלום חברים יש לי בעיה מעצבנת ואני לא יודע אם זה רק אצלי או שאצל כולם יש לי מין בעיה הבעיה היא כזאת זה קרה לי גם במשחק Prince Of Persia The Two Thrones כשאני משחק נדמה לי שהמשחק זז במין פריימים קופצים כאלו ולא חלק אולי ככה זה בגלל המשחק או שאולי זה העכבר האופטי שלי של מיקרוסופט אני לא יודע ניסיתי להוריד פילטרים וכאלו אבל לא עזר צריך ממכם חוות דעת אחים שלי תודה רבה....
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה במשחק הזא, התקנתי אותו וכאשר שאני נכנס למשחק הוא עושה לי ישר הודעת - "אל תשלח", בלי להיכנס עוד למשחק. ניסיתי להתקין פאצים ודברים כאלה ושום דבר לא עוזר , אפילו הסרתו והתקנתו שוב פעם לא עוזר. הדיסק הוא מקורי שגם פעל במחשב אחר מעולה מאותו הדיסק. לפי מה שקראתי בדרישות המערכת של המשחק המעבד שלי לא תומך בדרישות, אבל כל שאר הרכיבים כן תומכים, כולל כרטיס המסך שהוא על המינימום בדרישות. אבל שמעתי שהוציאו גירסא להורדה שמתקנת את בעיית הבדיקת חומרה. אני לא יודע מאיפה אפשר להוריד את העידכון הזא, מישהו שמע ויכול לתת לי את העידכון הזא? המפרט שלי - amd 2600 + athlon\over clock to-2064mhz msi kt4av\ agp disk drive - 80 giga nvidia 6800 gt 256…
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/103130.html כל כך נכון... אה, והוא מדבר מהר... מאוד ! ראיתי תרטון פעמיים כדי להתחיל להבין משהו, אבל מה שהבנתי היה פשוט נכון ! מצטער אם כבר פרסמו את זה, לא מצאתי את זה בחיפוש.
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
זה ככל הנראה הנגרם כתוצאה מהעדכון האחרון שהשתחרר לבטא... האם מישו נתקל בתופעה זהה (במקום סמלים, מוצגות אותיות)? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
למישהו יש מושג מתי בדיוק יוצא ה ORANGE BOX? או לפחות בקרוב..? תודה.
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
ממש מוזר לא קרא אף פעם אני עדין בשלב הראשון תקוע במעלית אחרי שיש איזה הפרעה כלשהי תקוע שם כבר איזה 20דק' זה לא נורמלי בבקשה עזרה
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
אני תקוע בשלב שאני נילחם בולדי הזה שהוא מתחבא לי למעלה וזורק עליי דינמיות שמתפוצצות קיצר אין לי מושג מה עושים.. הצלחתי להפיל אותו כבר שיריתי על החוטים אבל עכשיו הוא נפל וממשיך לזרוק תודה
-
- 4 תגובות
- 594 צפיות
-
-
כל מי שמעוניין icq 164931364 מסנג'ר sheff2k1@yahoo.com
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
בבקשה תעזרו לי..יו אני משתגע...איך מכבים את המוסיקה ואת הצלילים של כל המשחק בכלל ב GOTCHA? איפשר לכבות?!? ב AUDIO יש איך לכבות מוסיקה , כיביתי אבל אני רוצה לכבות לגמרי גם את הצלילים של המקשים של היריות והציפורים והכול! מישהו יודע איך??? ???
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
קודם כל תודה למנהל פה שנתן לי אחלה אתר של רמזים לקווסטים .. דבר שני, פרמטתי היום את המחשב כי הי בו בערך מליון תוכנות ריגול אחרי שאחיין שלי שיחק בו... וכל השמירות של סיביריה 1 הלכו לי אני מחפש שמירה שקרובה לאיזור של המשימה בעיר הרוסית ההיא, שצריך לחפש את הלנה... כל דבר באיזור יעזור לי.. ממש בעסה, נכנסתי כבר למתח מהמשחק הזה... כבר נהיו לי חלומות ממנו ועכשיו הלכו השמירות בשיא המתח למי שיש את זה מותקן ולא יודע איפה השמירות.. זה בתיקייה בMY DOCUMENTS בבקשה עזרה ?
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/pc/rpg/warhammeronline/news.html?sid=6186104&tag=topslot;title;1 הכתבה כוללת ראיון וידאו עם הCreative director של המשחק.
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
אבל שהם יהיו בלי תשלום חודשי אם אפשר, אלה רק את ה200-250 שקל הראשונים וזהו?
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
מה זה אומר האם בגלל זה אני לא יכול לשחק ברשת כי אני חדש בזה ואני רוצה לשחק ברשת עד הכשיו שיחקתי נגד המשב מה אני צריך לעשות תודה לכל העוזרים
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
תאריך ספציפי לא חודש!!! תודה לעונים...
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
אני בשלב לפני האחרון בו אני צריך לזהות את הבוס הרע עם המזודה עם הוירוס ושני שכרי החרב שאיתו ( בעזרת המשקפת הטרמית ). אני אמור להכנס לחדר שמאחורי עם שתי מעליות שבו ולעלות לקומה העליונה עלמנת לחסל אותם,אבל אינני מצליח כלל להשתמש במעליות ( מקבל הודעה שהמעליות לא מחוברות למתח ). נסיתי לחפש איזה מתג הפעלה אך אינני מוצא. בבקשה עזרה.
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
ראיתי אצל חבר שלי משחק לPS2 בשם FlatOut2. זה משחק מרוצים, בין היתר, אבל בעיקר לרסק מכוניות (AKA להיכנס אחד בשני). מישהו מכיר משחקים כאלה למחשב? תודה
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
שלום, אני משחק כבר 10 חודשים במשחק, את לאחר לחיצה על LOG IN, אני מקבל את ההודעה: "Could not connect to the bacend server" אני לא התקנתי שום דבר חדש, הפיירפוול במצב כבוי. מה עושים - חייב עזרה!!!
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי 3 שאלות: 1. מי מכאן משחק במשחקי WEB (כגון ARMY COMMANDER ) ואם כן מה שמו והאם המשחק מומלץ? 2. מה סגנון המשחק? 2. שאלה למנהל - האם ניתן לפרסם כאן לינק למשחק חדש שהתחלתי לשחק בו? (לא ראיתי איזכור לכך בתקנון אך יכול להיות שטעיתי) תודה מראש על התשובות
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
ממש שאני נכנס למשחק המשחק עובד לאט, בתפריט המרכזי ובכלל איפה שאני לוחץ. לוקח לו ממש הרבה זמן להגיב. עכשיו גם אם אני מנסה להתחיל משחק רגיל , הוא עושה לי מסך וורוד כזה עם נקודה שחורה איפה שאמור להיות העוגה של ה LOADING, אני שומע את ה loading נגמר, ואז כשאמור להתחיל המשחק אני מקבל מסך שחור לגמרי , שומע את המחשב נלחם, אבל לא רואה כלום... מה עושים ?? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-


