משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. התקנתי Crysis במחשב החדש, והמשחק עובד ממש טוב. בהגדרות לחצתי על optimal settings והוא הגדיר לבד את ההגדרות האופטימליות. הוא הגדיר ב advance הכל על high. המשחק עובד חלק, ואני רוצה להעלות את הגרפקיה עוד , אבל כשאני בא למסך ה advance האפשרות very high לא נלחצת, כלומר אי אפשר ללחוץ עליה. אפשר איכשהו להעלות את הגרפקיה, ולמה הוא לא נותן לי להעלות? המפרט: מעבד: Intel E8400 כרטיס: Nvidia Geforce 260GTX
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
למה אי אפשר לטעון משחק ששמרתי .. אני רוצה להמשיך והמשחק לא נותן לי יש לזה פתרון ? ...
-
- 2 תגובות
- 597 צפיות
-
-
יש לי XP חוקי עם עדכונים, אני מוריד משחקים באימיול בקובץ WINRAR אחרי שאני פותח את הקובץ נפתחים לי כל הקבצים של המשחק, אני מנסה להתקין ע"י לחיצה על אייקון SETUP או AUTORUN אבל הם לא נפתחים, יש הודעת שגיאה, לפעמים הוא כותב שלא ניתן לפתוח את WINDOWS INSTALLER ולדעת אם הוא חוקי(משהו בסגנון הזה), איך אני מתגבר על הבעיה הזאת ומצליח להתקין משחקים (מדובר במחשב חדש וחזק) בבקשה תעזרו לי.
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
-
מעצבן ובלתי אפשרי לשחק ככה. פשוט מתקדמים ממש לאט וזה עולה על העצבים. אם מישהו יכול לעזור.. תודה.
-
- 2 תגובות
- 597 צפיות
-
-
אני היום התקנתי ויסטה והכל עובד טוב כל המשחקים עובדים אבל משום מה הסורס שהוא על HL2.EXE לא עובד עולה המסך פתיחה של SOURCE ואז מתכבה ונותן הודעה בויסטה "hl2.exe has stopped working" בבקשה עזרה תודה.
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-
-
אני לא מצליח לראות מהכוונת של הסניפר. כלומר אני מחזיק את הסניפר ויורה בוא אבל לא דרך הטלסקופ שלו . מישהו יכול להגיד לי על מה אני צריך ללחוץ?
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-
-
אני חושב לקנות את המשחק אבל אני לא יודע אם המחשב שלי יפעיל את המשחק בצורה טובה. (אני עוד כמה שבועות מוסיף 1GB זיכרון למחשב). וגם רציתי לדעת באיזה סגנון המשחק. למשל אם הוא אונליין וסינגלפלייר או רק אחד מהם. או אם יש משימות לבצע ודברים כאלה.
-
- 4 תגובות
- 597 צפיות
-
-
אני לא מוצא אפשרות להגדיר את הגיים פאד, לא במשחק ולא בתיקייה של המשחק( כמו בPES לדוגמא) עזרה בבקשה.
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
בדקתי בכמה אתרים מה צריך לרשום בקונסול אך אינני מצליח להפעיל את הצ'יטים במשחק. אודה לעזרה.
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-
-
משום מה הוא נותן הודעת שגיאה לאחר התקנה
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-
-
חברה אני חייב עזרה הורדתי את הגרסה של טוקה דרייבר 2 גרסת ה.2.4 ג ההתקנה עברה ללא באגים רשמתי סיריאל הוספתי קראק והחלפתי גם את קובץ הדלל הרצוי ואני משתמש בדמון טולס אך משום מה הוא חוזר על ההודעה כי זה דיסק לא מקורי מה אתם חושבים שעלי לעשות
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני הורדתי את UT2004 ובהתקנה הוא רושם לי שהוא לא מצליח לקרוא את המפה DM-Leviathan.ut2.uz2. וההתקנה מתבטלת מישהו יכול להעלות רק את המפה הספציפית הזאת ולשלוח לי לינק אני אודה לו מאוד תודה מראש לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
ראיתי שבעטיפה כתוב CD-ROM הכונן שלי הוא DVD, המשחק יעבוד, נכון? סליחה על הבורות. http://www.pcgames.co.il/products/product.aspx?productid=1864
-
- 3 תגובות
- 597 צפיות
-
-
אני בשלב בראשון שצריך להשתמש בטלפורט שלוחצים על האות q במקלדת בשלב שיש הרבה אזעקות והוא שואל אותי מה הסטטוס שלי.....ושהכוח הזה מסוכן מה עושים שם.......... תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 597 צפיות
-
-
מצאתי אתר נוסטלגיה מצויין !!! עם כל המשחקי וידאו הישנים ,שרובנו גדלנו עליהם :yelclap: וזה בחינם הנה תהנו http://www.everyvideogame.com/
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-
-
שלום, הגעתי לשלב ה control כתוב לי שצריך לצאת מהניין, איך אני יוצא ממנו? כול פעם שאני נוגע במשהו אני מת. ומה זו הסוללה הזו למה צריך אותה?
-
- 3 תגובות
- 597 צפיות
-
-
שבת שלום לכולם, המשחק הזה : היטמן, קיים גם בגירסה לPSX?
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
אני מצליח לגרום לו לרדת על הברכיים, ואז מתחיל לתת לו מכות כמו משוגע(+אנדרנלין) והוא פשוט עומד שוב, וחוזר חלילה. אני משתמש בחרב אז אל תציעו לי קשת. ד"א אם נמאס לי לנסות להרוג אותו, לאן אני הולך כדי להמשיך במשחק?
-
- 4 תגובות
- 597 צפיות
-
-
שלום אני מצליח לשחק את המשחק חלק עד שמגיע הקטע שאני רוצה לשמור. אני מנסה והוא אומר שאין דיי מקום בכונן בשביל לשמור. כמובן שיש מספיק ויותר, אני חושב שזה קשור לבעייה מסיבה שאין לי מושג-שאין לי גישה ל"מסמכים שלי". מה אוכל לעשות? איך אוכל לאתר את התקייה של השמירה ולשים אותה במקום אחר שיש לי גישה אליו כדי שאוכל לשמור?! תודה
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
חיפשתי בגוגול וגם באתר של EA ולא מצאתי ......... אם תוכלו להביא לי לינק בבקשה תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
שלום אז ככה יש לי סיריאל מקורי לגמרי של אנריל ואני מעוניין להחליף עם סיריאל של גנרלס זירו או הרגיל לא משנה אם מישהו רוצה שישלח הודעה בפרטי
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
בדרך חוקית. כולל את 98. בארץ ולמחשב תודה
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
-
שלום לכולם. כמו כן התקנתי את המשחק..גרסא 1.45 אם אני לא טועה..זה מה שהיה בדיסק..וכשאני מגיע עם האוודי לנקודת התחרות ה1 הוא נותן לי SINGLE RACE או ONLINE וכשאני בוחר להתחרות בSUNGLE על כסף הוא פשוט עושה לי CONFIRM ומתחילה המצלמה להסתובב על עצמה..המשחק לא נתקע או משהו פשוט רואים את הרחוב ומכוניות עוברות ואת הרכב שבחרתי הכול והוא פשוט מסתובב בעד עצמו..יש פתרון כי נראה לי משחק ממש ממש כיפי.
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-


