עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by eladh16,

    שלום לכולם. התקנתי Crysis במחשב החדש, והמשחק עובד ממש טוב. בהגדרות לחצתי על optimal settings והוא הגדיר לבד את ההגדרות האופטימליות. הוא הגדיר ב advance הכל על high. המשחק עובד חלק, ואני רוצה להעלות את הגרפקיה עוד , אבל כשאני בא למסך ה advance האפשרות very high לא נלחצת, כלומר אי אפשר ללחוץ עליה. אפשר איכשהו להעלות את הגרפקיה, ולמה הוא לא נותן לי להעלות? המפרט: מעבד: Intel E8400 כרטיס: Nvidia Geforce 260GTX

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  2. Started by David_Beckham,

    למה אי אפשר לטעון משחק ששמרתי .. אני רוצה להמשיך והמשחק לא נותן לי יש לזה פתרון ? ...

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  3. Started by arikez,

    יש לי XP חוקי עם עדכונים, אני מוריד משחקים באימיול בקובץ WINRAR אחרי שאני פותח את הקובץ נפתחים לי כל הקבצים של המשחק, אני מנסה להתקין ע"י לחיצה על אייקון SETUP או AUTORUN אבל הם לא נפתחים, יש הודעת שגיאה, לפעמים הוא כותב שלא ניתן לפתוח את WINDOWS INSTALLER ולדעת אם הוא חוקי(משהו בסגנון הזה), איך אני מתגבר על הבעיה הזאת ומצליח להתקין משחקים (מדובר במחשב חדש וחזק) בבקשה תעזרו לי.

  4. Started by uzana2004,

    http://www.bestgames.co.il/duo.html

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  5. Started by RoyShefy,

    מעצבן ובלתי אפשרי לשחק ככה. פשוט מתקדמים ממש לאט וזה עולה על העצבים. אם מישהו יכול לעזור.. תודה.

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  6. Started by Mesatla,

    אני היום התקנתי ויסטה והכל עובד טוב כל המשחקים עובדים אבל משום מה הסורס שהוא על HL2.EXE לא עובד עולה המסך פתיחה של SOURCE ואז מתכבה ונותן הודעה בויסטה "hl2.exe has stopped working" בבקשה עזרה תודה.

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  7. Started by ROTEMan,

    אני לא מצליח לראות מהכוונת של הסניפר. כלומר אני מחזיק את הסניפר ויורה בוא אבל לא דרך הטלסקופ שלו . מישהו יכול להגיד לי על מה אני צריך ללחוץ?

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  8. אני חושב לקנות את המשחק אבל אני לא יודע אם המחשב שלי יפעיל את המשחק בצורה טובה. (אני עוד כמה שבועות מוסיף 1GB זיכרון למחשב). וגם רציתי לדעת באיזה סגנון המשחק. למשל אם הוא אונליין וסינגלפלייר או רק אחד מהם. או אם יש משימות לבצע ודברים כאלה.

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  9. Started by Jules Winnfield,

    אני לא מוצא אפשרות להגדיר את הגיים פאד, לא במשחק ולא בתיקייה של המשחק( כמו בPES לדוגמא) עזרה בבקשה.

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  10. בדקתי בכמה אתרים מה צריך לרשום בקונסול אך אינני מצליח להפעיל את הצ'יטים במשחק. אודה לעזרה.

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  11. משום מה הוא נותן הודעת שגיאה לאחר התקנה

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  12. Started by eladbu,

    חברה אני חייב עזרה הורדתי את הגרסה של טוקה דרייבר 2 גרסת ה.2.4 ג ההתקנה עברה ללא באגים רשמתי סיריאל הוספתי קראק והחלפתי גם את קובץ הדלל הרצוי ואני משתמש בדמון טולס אך משום מה הוא חוזר על ההודעה כי זה דיסק לא מקורי מה אתם חושבים שעלי לעשות

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  13. Started by DAIVIS,

    שלום לכולם. אני הורדתי את UT2004 ובהתקנה הוא רושם לי שהוא לא מצליח לקרוא את המפה DM-Leviathan.ut2.uz2. וההתקנה מתבטלת מישהו יכול להעלות רק את המפה הספציפית הזאת ולשלוח לי לינק אני אודה לו מאוד תודה מראש לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  14. Started by Tanya,

    ראיתי שבעטיפה כתוב CD-ROM הכונן שלי הוא DVD, המשחק יעבוד, נכון? סליחה על הבורות. http://www.pcgames.co.il/products/product.aspx?productid=1864

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  15. Started by bennnn,

    אני בשלב בראשון שצריך להשתמש בטלפורט שלוחצים על האות q במקלדת בשלב שיש הרבה אזעקות והוא שואל אותי מה הסטטוס שלי.....ושהכוח הזה מסוכן מה עושים שם.......... תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  16. מצאתי אתר נוסטלגיה מצויין !!! עם כל המשחקי וידאו הישנים ,שרובנו גדלנו עליהם :yelclap: וזה בחינם הנה תהנו http://www.everyvideogame.com/

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  17. Started by ben060,

    שלום, הגעתי לשלב ה control כתוב לי שצריך לצאת מהניין, איך אני יוצא ממנו? כול פעם שאני נוגע במשהו אני מת. ומה זו הסוללה הזו למה צריך אותה?

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  18. Started by abo,

    שבת שלום לכולם, המשחק הזה : היטמן, קיים גם בגירסה לPSX?

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  19. אני מצליח לגרום לו לרדת על הברכיים, ואז מתחיל לתת לו מכות כמו משוגע(+אנדרנלין) והוא פשוט עומד שוב, וחוזר חלילה. אני משתמש בחרב אז אל תציעו לי קשת. ד"א אם נמאס לי לנסות להרוג אותו, לאן אני הולך כדי להמשיך במשחק?

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  20. Started by id3232,

    שלום אני מצליח לשחק את המשחק חלק עד שמגיע הקטע שאני רוצה לשמור. אני מנסה והוא אומר שאין דיי מקום בכונן בשביל לשמור. כמובן שיש מספיק ויותר, אני חושב שזה קשור לבעייה מסיבה שאין לי מושג-שאין לי גישה ל"מסמכים שלי". מה אוכל לעשות? איך אוכל לאתר את התקייה של השמירה ולשים אותה במקום אחר שיש לי גישה אליו כדי שאוכל לשמור?! תודה

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  21. Started by TimoTy,

    חיפשתי בגוגול וגם באתר של EA ולא מצאתי ......... אם תוכלו להביא לי לינק בבקשה תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 596 צפיות
  22. שלום אז ככה יש לי סיריאל מקורי לגמרי של אנריל ואני מעוניין להחליף עם סיריאל של גנרלס זירו או הרגיל לא משנה אם מישהו רוצה שישלח הודעה בפרטי

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  23. Started by lmlm,

    בדרך חוקית. כולל את 98. בארץ ולמחשב תודה

    • 2 תגובות
    • 596 צפיות
  24. Started by yuraxp,

    מתי המשחק צפוי לצאת?

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  25. Started by shainov,

    שלום לכולם. כמו כן התקנתי את המשחק..גרסא 1.45 אם אני לא טועה..זה מה שהיה בדיסק..וכשאני מגיע עם האוודי לנקודת התחרות ה1 הוא נותן לי SINGLE RACE או ONLINE וכשאני בוחר להתחרות בSUNGLE על כסף הוא פשוט עושה לי CONFIRM ומתחילה המצלמה להסתובב על עצמה..המשחק לא נתקע או משהו פשוט רואים את הרחוב ומכוניות עוברות ואת הרכב שבחרתי הכול והוא פשוט מסתובב בעד עצמו..יש פתרון כי נראה לי משחק ממש ממש כיפי.

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות

דיונים חדשים בפורומים