עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    איפה אני מוריד ET שבא כבר אם כל העידכונים ואם הכל בגירסה האחרונה? :-\

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  2. Started by WarMachine,

    אז ככה, דבר ראשון המשחק רץ חלק לגמרי כאשר כל הפרטים על מקסימום ועם AA ו AF מופעלים והרזולוציה היא 1280X1024. הבעיה היא שלפעמים באמצע המסלול פתאום המשחק נהיה מהיר בטירוף ללא שום סיבה, ואני בטוח שזה לא אמור להיות חלק מהמשחק, זה כאילו עושים FF למשחק, משהו מוזר בטירוף, ואז כמובן אי אפשר לשלוט במכונית וככה מאבדים לפעמים נצחונות, מוזר גם שזה קורה תמיד באותם מקומות ברחבי המפה. מישהו נתקל בזה גם או שמע על משהו דומה?

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  3. Started by xxdragonxx,

    שאני לוחץ על אייקון של המשחק מופיע מסך שחור ויש קול של ההתחלה ושל המקשים אבל לא רואים כלום חוץ מהחץ של העכבר ומסך שחוררר ניסיתי מה שנתנו פה אבל זה לא עוזר מה לעשות?? :nixweiss: :nixweiss:

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  4. Started by chaim_f,

    טעות, חוזר בי

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  5. Started by SpEcToR,

    חבר שלי צריך עזרה.. יש לו בעיה..

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  6. Started by HaEsrimVeArba,

    http://www.steampowered.com/ati_offer1a/

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  7. Started by uzi_sch,

    זהו את המשחקים הבאים מבלי להציץ בלינקים של התמונות: 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8 ) 9) 10)

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  8. Started by davidcohen,

    מישהו יכול לכתוב לי מה עושה כל מקש? משולש - H : ריבוע - A : איקס - X : עיגול - D : C - R2 : E - R1 : Z - L2 : L1 - / : תודה

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  9. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    אני תקוע עכשיו ואני מחפש את אזור המדע משהו כזה היצור הקטן הזה נכנס בתוך אנה ואני אמור להציל אותה... עכשיו אני מנסה להגיע לשם אבל הגשר לא שלם אני לא יודע מה לעשות זה מתסכל פאקינג מאוד!!

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  10. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    באמריקה. תגידו זה אמין: http://cgi.ebay.com/PC-GAME-BATTLEFIELD-2-AUTHENTIC-CD-KEY-ONLINE-CODE_W0QQitemZ8222460907QQcategoryZ62053QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  11. Started by liav12,

    אני במשימה שאני מקבל את ה Low Rider. אומרים לי להכניס אותה ל MOD GARAGE אבל הוא סגור..! פשוט יש לי סימון על המפה להכנס לשם ואני לא יכול, אין לי מושג מה עושים מכאן.. אודה לכם אם תעזרו...

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  12. שלום יש לי בעיה עם UT3 כל פעם שאני מקטין את המשחק וחוזר אליו יש מסך שחור או שרואים את הדסקטופ - לא רואים כלום מהמשחק רק שומעים אותו. כרטיס מסך Asus 8800GTS הורדתי אתמול את הדרייברים האחרונים ונמשכה הבעיה זה קורה רק במשחק הזה תודה מראש למי שיעזור =]

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  13. Started by hilik,

    system : amd 2200+ 256 winbond ddr (400/3200) a7n8x deluxe rev 1.04 winXP זה פחות או יותר המפרט שלי יש לי את העדכון האחרון של nvidia של הלוח אם אבל אני כמעט בטוח שזה בגלל הדרייברים בכל מקרה אם מישהו יודע לסדר את זה שיעזור לי וזה לא רק במשחק הזה זה קרה גם בenter the martix ובעוד משחקים אם יש דרך כלשהי לסדר את זה תעזרו לי בבקשה

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  14. Started by RDS,

    1) איך משחקים ברשת ללא תשלום נוסף ל-gamespot? 2) איזה מרכונית כדאי לקנות במחיר של עד 270 אלף, ובאיזה חנות היא? תודה

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  15. Started by matan101010,

    שלום, יש לי pro evolution soccer 6, ואני קניתי גויסטיק לשחק מול מקלדת קבוצה מול קבוצה וברגע שאני מנסה להגדיר במשחק אחד מול השני הוא נותן לי לבחור רק צד אחד, חשוב להגיד שהוא מזהה את הגויסטיק לגמרי. אבל לא נותן לי לעשות אחד מול השני... תודה רבה למי שעוזר..

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  16. שלום לכולם נתקעתי במשימה שאני צריך לפרוץ איזה מייל בעזרת פיצוח קוביה לסדר מספרים לפי סדר מסוים .. אני ממש נסיתי הכול ואין לא מצליח לסדר את זה לפי הסדר הנכון מישהו מכיר את השיטה?

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  17. Started by taurus007,

    יש לי משחק x-com apocalypse יש לי כרטיס מסך ATI RADEON 9600 PRO וכרטיס קול Live 5.1 עכשיו כמעט הכל תקין , אני מתקין את המשחק אבל אין סאונד במשחק , יש תוכנה אחת ששכחתי את שמה שעושה אמולטור לסאונד וברוב המשחקים היא פותרת את הבעיה אבל במשחק הזה לא , ניסיתי לשחק עם התאימות אבל ללא הצלחה למישהו יש עוד רעיון ?

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  18. Started by STRENGTH,

    למה ה STEAM אצלי ב OFLINE MODE איך מחזירים אותו ל ONLINE זה דחוף אני רוצה לשחק..

  19. Started by lazy-bones,

    מישהו עדיין משחק במשחק הגאוני הזה?! נמאס להשפיל את המחשב, זה כבר נהיה משעמם... אם יש מישהו שעדיין משחק בזה, אשמח להחליף פרטים ואולי מדי פעם לשחק ברשת.. אגב אני משתמש בתוכנה שנקראית AMACHI לדימוי LAN. מי ייתן ונרים משחק של שמונה צבאות!!!! בברכה..

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  20. יש לי פיפא 2007 ויש לי ראוטר אבל אני מנתק אותו כדי לשחק בצורה פשוטה במולטיפלייר בלי להסתבך אז עכשיו יש לי אינטרנט יחיד רגיל במחשב וכל פעם שמישהו מביא לי את האייפי שלו או שאני מביא לו את שלי הפיפא אומר לי שההתחברות נכשלה וגם שיש לי ראוטר אני לא מצליח לשחק עם אף אחדד מישהו יכול להביא לי מדריך ולא מהאתר gamer מדריך טוב שיסביר לי טוב איך לשחק מול מישהו בלי שיעשה לי conection failed

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  21. Started by Slavikik,

    הנה הגעתי למקום הזה שאני צריך לפתוח תשער אבל אבל זה לא נותן לפתוח לא מבין מה לעשות הנה תמונה.. ב M כתוב לי שאני צריך להגיע לכאן וגם החץ מביא אותי לכאן אבל אני לא יכול לפתוח תשער..

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  22. Started by stone cold,

    http://www.gamepro.com/gamepro/domestic/games/features/97928.shtml

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  23. Started by No-way,

    אז ככה לפני כמה זמן רציתי לשחק BF2 כרגיל כמו כל יום אז התחשק לי לשחק BF2 אני נכנס הוא פותח לי אותו ופתאום נסגר לפני שמתחיל הסרטון אפילו. אכשהו הגעתי לאימייל שלי וקיבלתי מכתב כזה יש קשר בינהם נראה לי שזה בגללם יכול להיות? Hey fellas(and some girls?) Anyway, its Snow8oard101. I have been talking to Heli0s and decided to move over to artificialaiming.net I don't know what you have heard in the past, but I currently use the hacks and they kick ass. I often get scores of 50-0 with the PUNKBUSTER SCREENSHOT PROOF AIMBOT and bounding boxes. The detection rate is 0, meaning it has NEVER been detected. For example, he has had his CSS hack out for over a year. As you all see …

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  24. יש לי fx5200 עם 128 זיכרון (כרטיס חדש ליפני שבוע ) אני מנסה להפעיל את המשחק וההקול עובד טוב ורצוף אבל במסך אני רואה כמו שיש שלג בטלויזיה רק בצבעים למה זה לא עובד לי???? :s05:

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  25. המשחק עובד סבבה, רואים טוב והכל אבל רק דבר אחד מעצבן והוא: המקשים!!!!! המקום המקש האמיתי אני רואה ]'[ או ]/[ ואני לא יכול לשחק ככה.... כל המקשים השתנו לי... אני מגדיר מחדש וזה עדיין נרשם כככה למישהו יש רעיון מה לעשות? (נסיסית קאפסלוק גם ולא עזר) תודה

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות

דיונים חדשים בפורומים