משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
התקנתי ויסטה. הורדתי משחק (חוקי לגמרי) שלא תומך בווינדוס ויסטה. יש איזושהי דרך לעלות אותו על ויסטה ? ( אין מחיצה של XP)
-
- 3 תגובות
- 600 צפיות
-
-
טוב,נכנסתי למשחק ואני בוחר בקמפיין חדש הבעיה שזה לא מגיב!אני לוחץ ולא קורה כלום..כנ"ל בחלק מהדברים האחרים,אני לוחץ על הVIDEO ולא מופיע שום מסך. מישהו יודע מה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
סתם רוצה לדעת למה אני כבר חורק שיניים מרוב ציפיה..
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
השאלה בכותרת...
-
- 2 תגובות
- 600 צפיות
-
-
הנה רשימה של כל השחקנים הישראלים של BF2: http://forum.vgames.co.il/ranks.php?id=1&p=1 כינוי: kfirlion15 מקום: 65 הרשימה מעודכנת לתאריך ה-29/9/07.
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
פירקתי פה את כולם אין שוטר או אף אחד אני יכול ללכת לכל מקום בחופשיות אבל אני לא יודע מה אני צריך לעשות! המשימות אומרות למצוא מקרופילים בתוך תכשיטים אבל אין לי מושג איפה זה ! סרקתי יותר משעה את כל הבית וכל אזור אחר ! משהו יכול להגיד לי איך להגיע למיקרופולים בהסבר מפורט?
-
- 2 תגובות
- 600 צפיות
-
-
משחק יפה?! שווה הורדה \ קניה? ואיך המולטיפלייר שלו?! תודה..
-
- 3 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום, התקנתי אתמול את המשחק וניסיתי לשחק, אבל חלק מה HUD נעלם, ואני לא יכול לראות את הHealth Bar אין לי מושג איפה זה נמצא או היכן אפשר להעלות את זה, אני רק יודע שכשהדמות שלי חלשה אז יש דפיקות לב נמרצות כאלו כאילו הוא הולך למות.. מישהו מכיר את הבעיה?
-
- 3 תגובות
- 600 צפיות
-
-
מישהו משחק בCrashDay? כי לא ממש הבנתי את המטרה במשחק...
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שמעתי על המשחק הזה לפני רבע שעה, מאחד המשתמשים בפורום הזה. החלטתי להוריד אותו ולהתחיל לשחק בו. אז הורדתי את קובץ ההתקנה, התקנתי את המשחק וההתקנה הסתיימה בהצלחה. אחרי זה ניסיתי להפעיל את המשחק, אבל הודעת השגיאה הזאת הופיעה לי: http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/p/l/a/y/a/a/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200408111312031834/200409041227367699/untitled.JPG מה זאת אומרת? מה אני אמור לעשות? עריכה: בבקשה תתעלמו מההודעה הזאת לבנתיים. קיבלתי לינק לגריסה שונה של המשחק, ואני מוריד אותה עכשיו. אז אולי השגיאה לא תופיע אחרי שאני אתקין את הגריסה החדשה שאני מוריד.
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
התקנתי את הפאטצ' לפיפא 2005 שמוסיף את הליגה הישראלית והנבחרת במקום הליגה הדנית (מי צריך אותה..) , אבל דבר מוזר קרה, והמדים של הקבוצות לא השתנו. ז"א ,למרות שאני רואה בתפריט בבחירת התלבושת את התלבושת שאמורה להיות, במשחק עצמו מופיעות תלבושות של הקבוצות מדנמרק במקום...והשוער נראה כמו ליצן עם התלבושת שלו שם.... מה הבעיה של זה? אם אני יתקין מחדש זה יעזור? (מחקתי לפני זה את התקיה של FIFA 2005 מהמסמכים שלי, כי שמעתי שזה דופק הכל אם לא עושים את זה). עריכה: עכשיו זה עובד טוב.....התקנתי מחדש (הייתי צריך למחוק את השמירות לפני, וגם לתת לחלון שחור שנפתח אחרי ההתקנה להמשיך להתקין ולא לסגור אותו.....)
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
מה קורה? אז הנה הסרטון שהבטחתי להעלות! הלינק:http://www.youtube.com/watch?v=_EPz1ctDJU0 דרך אגב סליחה על האיכות של המיקרופון. אם נהנתם ואתם רוצים לתמוך ולעזור בבקשה תעשו לייק ואם אתם רוצים לראות עוד תירשמו לערוץ. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום. התחלתי לשחק בהרחבה הנל בגלל שמאוד אהבתי את המשחק המקורי. הבעייה היא שמאז שנכנסתי לעיר, המלווים שלי לא עוקבים אחריי ולהוליך דמות דמות באופן עצמאי זה פשוט בלתי אפשרי. בחרתי בתפריטים שיעקבו אחרי ואפילו קרוב, לא עוזר. הקשתי מקש ימני על הדמות ובחרתי COMMANDS-FOLOW ME, עדיין לא עוזר. למישהו יש מושג למה?
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום אני יחסית חדש באתר.. אני לא בטוח שזה בידיוק מתאים לפה או לחומרה.. אז סליחה מראש.. ועכשיו העיקר.. : יש לי כרטיס מסך רידון 9800 פרו של MSI .. והורדתי את המשחק .. הדמו הבעיה היא שהמשחק לא עובד ממש חלק.. גם על גרפיקה פחות טובה.. אז השאלה שלי מה ההגדרות הממומלצות שאני יכול להשים שהמשחק יהיה ברפיקה טובה ויעבוד טוב.. או אם כדאי לעשות אוור קלוק לכרטיס .. ? תודה לעוזרים.. ויום טוב..!
-
- 5 תגובות
- 599 צפיות
-
-
אחרי שהתקנתי את זה ונכנסתי כדי לשחק כל התפריט של המשחק היה מחורבש כזה (אחד על השני, והמילים הלא מתאימות ללחצן..) וגם שהתחלתי משחק אחר כך היו כמה חלקים של התפריט למטה שהיו קצת מעוותים או הבהבו באופון מוזר...זה אפילו תקע לי את המחשב אחרי כמה דקות... אם מישהו יודע איך לפתור את זה או יודע למה זה קורה אז שיגיב בבקשה.
-
המשימה הראשונה מה צריך לעשות???????????????
-
- 3 תגובות
- 599 צפיות
-
-
עזרה לא מצליח לשחק ברשת את המשחק החדש של ליגת האלופות ניסיתי הכל גם דרך התוכנה Hamachi למרות שאין לי רשת וכלום לא עזר איך שאנחנו מסיימים לבחור קבוצות זה מתנתק יש למישהו מושג איך לתקן את זה??
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
מה הסיבות שיכולות להיות...? אני וחבר שלי מנסים לשחק פיפא ביחד ברשת..direct ip זה נכנס והכל למשחק עד שמגיע למשחק זה עושה LOST CONNECTION ???????????למה???????
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
תגידו, איזה הרחבות יש ל-BF2??? ומה כל אחת נותנת??? והאם ההרחבות האלה הן גם בשביל ה- SINGLEPLAYER.
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
COD4 החדש עובד ב DIRECTX 10 ? כי התקנתי VISTA ULTIMATE 32 BIT וה DIRECTX10 ולא מצאתי שום הבדל בינו לבין ה DIRECTX 9 שהיה לי ב XP כרטיס מסך שלי תומך גם רואים במפרט תודה
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
שלום רב, אני משחק כשנה במשחק:Counter Strike Source ולא מצאתי שום תחרות... אשמח אם מישהו יוכל לידע אותי בקשר לאיזה תחרות בתודה מראש yosda-boy
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
התקנתי תכל החבילה של משחקי Command & Conquer Command & Conquer The First Decade עכשיו רציתי לדעת איך אני משחק במשחקים רד אלרט יוריס 2 וג'נרלס ברשת... מה אני אמור לעשות בהגדרות? תודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
התקנתי את הדמו אבל שאני מנסה להפעיל את המשחק המחשב כאילו מפעיל אותו אבל המשחק לא עולה ראיתי שהוא מופיע בתהליכים ואז נסגר לבד למה? מפרט: amd 2800+ 1gb ram 7600gt
-
- 3 תגובות
- 599 צפיות
-
-
אני צריך עזרה. התקנתי את המחשק והכל עובד פיקס אבל התפריט של ההתחלה לא רושם לי כלום. במקום אפשרויות, משחק חדש וכו זה רושם לי >NULL< . מישהו נתקל? מישהו יודע....... HELP
-
- 0 תגובות
- 598 צפיות
-
-
אחרי חמש שנות עבודה, אחד מהמודים המושקעים והמקיפים ביותר עבור The Elder Scrolls 5 זמין להורדה ללא עלות לכל דורש לכתבה
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-


