עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני מתקין את המשחק ומנסה להפעיל אותו ופשוט הוא לא עובד אני לוחץ על הקיצור דרך הוא כזה נפתח לשתי שניות ואז נסגר ויש לי גם בעיה ב- X-Men Legends2 Rise of Apocalypse אני מנסה להתקין אותו וזה אומר לי גם שאני מנסה להתקין ulimate spiderman זה עושה לי את אותה הבעיה... מישהו יודע איך אפשר לסדר את זה? וד"א עשיתי ריסט וזה לא עזר...

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  2. Started by carock,

    יש כמה דברים לא ברורים.. 1. אחרי כמה זמן במשחק הקול של החרב נעלם לי.. כאליו אם אני מרביץ עם החרב אני לא שומע אותה.. 2. איך אני מוציא דברים מהתיק 3.בלשונית של הWEAOPS יש ציורים למעלה של לב חרב ראש ועוד משהו מישהו יכול להגיד לי מה כל דבר אומר

    • 1 תגובה
    • 603 צפיות
  3. Started by miky,

    חברה למי שמכיר את gunbound יודע שאחרי שאתה כותב את שם המשתמש ואת סיסמה ולוחץ אנטר מופיע לך לואד של תוכנת ההגנה ונכנס לצשחק אצלי זה לא קורה אני כותב את הסיסמה את השם לוחץ אנטר ושום דבר לא קורה תוכלו לעזור לי?

  4. Started by Spider76,

    הי, רק אתמול הסתכלתי ולא מצאתי כלום.. היום פתאום אני רואה את העידכון הרישמי בגרסאת 1.2 לאובליביון. מישהו ניסה את זה ? מלבד הפרטים המועטים שרשומים בפרטי העידכון האם מצאתם שהוא תורם בדברים נוספים למשחק ? ???

    • 3 תגובות
    • 603 צפיות
  5. Started by PoHuisT,

    המולטי עולה ממש אבל ממש לאט,הוא נתקע זמן רב במסך פתיחה ו הסינגל פשוט עף לא מבין את זה יש לי עוד מחשב בבית שהוא יותר חלש ושם זה רץ חלק. Help please

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  6. Started by danield51,

    אני מריץ את המשחק ורק אחרי משהו כמו 15 דקות הוא פותח לי אותו... מישהו יודע מה הבעיה או איך לתקן דבר שכזה

    • 3 תגובות
    • 602 צפיות
  7. מישהו? ??? תודה

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  8. Started by Shadowman,

    סתם משהו שעלה לי לראש... לאלה שראו את הסרט ושחקו במשחק... מה אתם אומרים.? אז הרעיון לא כזה מושלם.

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  9. Started by RS4,

    רציתי להזמין משחק מהאתר PLAY ASIA עכשיו איך אני אמרו להזמין? צריך להרשם קודם? יש פה מישהו שניסה תזה כבר זה בטוח? תוך כמה זמן זה מגיע לפה וכמה עולה משלוח? אני מקבל תזה בדואר רשום?

    • 0 תגובות
    • 602 צפיות
  10. Started by RGod,

    חיפשתי ולא מוצא למשחק PATCH עידכון ,יש לי את הגירסה 1.0 ,מישהו מכיר איזה אתר ? אא כן לא הרבה מכירים את המשחק ,אז כן זה אחד המשחקים הכי מוצלחים שיש לדעתי ,משלב הרבה דברים ,הייתה פה ביקורת באתר לזכרוני על SPACE RANGERS 2 ,קיצר תעזרו

    • 0 תגובות
    • 602 צפיות
  11. Started by poltergeits,

    היי . אני בדיוק סיימתי את השלב על התורן כשהוא קופץ עם הבחורה מראש הספינה ואז מתחיל שלב שבו אני אמור להעביר אותו לאיזה שהוא צד בתחתית הספינה אבל אני לא מבין איך .......ממש מבוי סתום בנוסף לכל אין מקש לקפיצה בכלל כלומר צריכה להיות איזה שהיא כניסה או מעבר .... עם מישהו שיחק אתהמשחק או מכיר מישהו שמכיר אז אשמח לקבל מענה בכל אופן תודה וחג שמח

    • 0 תגובות
    • 602 צפיות
  12. בבקשה טריינר שעובד ולא סתם מששהו שמצאתם ברשת. תודה

  13. Started by haimon_v,

    התקנתי את S.T.A.L.K.E.R המשחק נפתח לי נהדר אני רואה את הסרטון וכו וכו בפעם הבאה כשאני רוצה לשחק הוא נותן לי הודעת שגיאה cannot open file "fsgame.ltx" check your working folder מה זה אמור להיות? יכול להיות שזה קשור להגדרות גרפיקה ששיניתי? חייב עזרה דחוף.........

    • 1 תגובה
    • 602 צפיות
  14. המשחק הראשון יצר לפני הרבה זמן ועוד אז אמרו שיוציאו המשך, אבל מעז אני לא שומע כלום על ההמשך. מישהו אולי יודע לגבי ההמשך? אני ממש מחכה לו

    • 1 תגובה
    • 602 צפיות
  15. התקנתי את הפאטץ' 1.40BETA אבל קיימים שם רק שרתים של BF2142 עצמו והחיבור אליהם נוראי PING בסביבות 130 כאשר כל רגע אני מתנתק מהם והשרתים עצמם גם נופלים, הקיצר בלאגן שלם ואני רוצה לחזור ל-1.25 האם יש דרך קלה יותר מהתקנה מחדש של המשחק והפאטצ' 1.25

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  16. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם ביום שני קיבלתי את המחשב החדש שלי [מפרט בצד] וחשבתי שכבר תוך 3 ימים אני מסיים להתקין עליו את כל המשחקים שלי [cnc 3\rct 3\nfs carbon\all the sims 2] וחשבתי שזה כבר יעמיס עליו וחלק מהמשחקים [cnc3] לא בטוח יפעלו על חלק על MAXIMUM. ועכשיו הסתבר שאני בכלל לא מזיז לו... ואני בכלל לא מנצל אותו אפילו טיפה... :s05: אני יכול להכנס למשחק למעזר לדבר עם 300 אנשים במסנג'ר להכנס לתוכנות [כמו של הכרטיס טלוויזיה וכו'] ועוד להסתכל באינטרנט להוריד דברים הכל הכל הכל למעזר הכל להכנס למשחק ועדיין לשחק על ההכי חלק ועל ההגדרות הכי טובות ואפילו קירטוע אחד אין אפילו קטן כזה... בקיצור... יצאתי טמבל קיצר אז עכשיו סוף סוף שיש לי מחשב חזק מאוד [ ;D ]אני רוצה משחקים טובים של אסטרטג…

    • 1 תגובה
    • 602 צפיות
  17. הורדתי pes6 וזה לא עובד אז אם יש למישהו קראק אז האיסי שלי הוא 256670175 תודה רבה מראש

    • 4 תגובות
    • 602 צפיות
  18. Started by danield51,

    אתמול ירד לי המשחק ..התחלתי לשחק ואחרי איזה שעה פתאום נסגר לי המשחק והחלון של התשלח ואל תשלח הופיע הורדתי את הפאץ V1.2 שיחקתי ושוב אחרי שעה יצא לי מהמשחק וזאת לא בעיה שיש לי בכל המשחקים כך שזה רק במשחק הזה...מישהו יודע מה אני יכול לעשות?!

    • 1 תגובה
    • 602 צפיות
  19. גמרתי את COD2 (שוב) ובקרדיטס המוזיקה היא לא פחות ממדהימה. בכלל, המוזיקה במשחק היא אחת המוזיקות הכי טובות ששמעתי אי פעם במשחק וידאו. למישהו יש לינק איפה אפשר למצוא את הפס קול? תודה

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  20. Started by sh_idan,

    שלום לכולם ! התקנתי אתמול פיפא ויש לי בעיה מעצבנת בטירוווף ! כל פעם שיש תפריטים במשחק, אפילו התפריט בחירת שפה בהתחלה, הם מתחילים לרוץ לי כאילו אני לוחץ ימינה בלי הפסקה. הייתה לי תבעיה הזאת גם בדמו ואני לא יודע מה לעשות עם זה !! למישו יש פיתרון ??? תודה !

    • 0 תגובות
    • 602 צפיות
  21. Started by davidcohen,

    שלום! יש לי את המשחק ופתחתי ליגה ספרדית....עכשיו יש לי הודעה על מישחק גביע אבל אני לא יודע לאן להיכנס כדי לעשות אותו איך נכנסים למשחק הזה? תודה

    • 1 תגובה
    • 602 צפיות
  22. Started by weamir,

    אתמול ניסיתי להיכנס למספר סרברים בכדי לשחק counterstrike,אך בכל פעם שנכנסתי הופיע loading ואז מיד נזרקתי החוצה. יש לציין שהבעייה התחילה לאחר עידכון אוטומטי של cheatingdeath. האם מישהו יכול לעזור לי

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  23. Started by LIOR42,

    האם יש אפשרות לשחק לא רק בתור המפקד אלא גם בתור אחד החיילים האחרים?

    • 0 תגובות
    • 602 צפיות
  24. Started by EdenC,

    מישהו יודע איך עושים? איך משתמשים בתוכנה?

    • 0 תגובות
    • 602 צפיות
  25. Started by R0ck,

    אתן לתמונות לדבר... להורדה (44.3 מגה)... [ftp=ftp://largedownloads.ea.com/pub/misc/bf1942_battleofbritain_map.exe]ftp://largedownloads.ea.com/pub/misc/bf1942_battleofbritain_map.exe[/ftp]

    • 0 תגובות
    • 601 צפיות

דיונים חדשים בפורומים