עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by overload,

    היום התקנתי את WARCRAFT 3 (כן כן בפעם הראשונה) והוא לא פועל. מופיעה לי שגיאה: המשחק לא מצליח לאתר את הDX שלך, אתה צריך DX 8.1 ומעלה...בלה בלה בלה. הבעיה היא שבדקתי בDX DIAGNOSTIC TOOL ויש לי DX 9.0B ודריברים מעודכנים 53.03 (אם אני לא טועה), בבקשה תעזרו לי. :-[ נב: גם הפעלתי מחדש את המחשב.

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  2. למה השמירות שלי בהיטמן לא נשמרות לאחר יציאה מן המשחק? למשהו זה קרה גם?

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  3. Started by taltola,

    מישהו פה משחק ב- PES 2016 ?

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  4. שיפנה אליי לאייסיקיו

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  5. Started by look-GOD,

    אם יש לכם את המשחק LOST PLANET תכתבו בבקשה איזה פיירמים אתם מקבלים בבדיקה הגרפית של המחשק ואיזה מחשב יש לכם...! (כרטיס גרפי ומעבד...) אני רוצה לדעת איזה מחשב צריך כדי להריץ את המשחק הזה סבבה

    • 3 תגובות
    • 604 צפיות
  6. עשיתי חיפוש על BF2 וקראתי חוקים ולא מצאתי אם אפשר לשחק BF2 ברשת. יש לי את המשחק אבל לא ברשת. אז השאלה היא האם אני יכול לשחק BF2 ברשת בחינם או שצריך לקנות?

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  7. Started by DeaglinG,

    רציתי לדעת אם יש פה אנשים שמשחקים DAOC - Dark Age Of Camelot ואם כן באיזה שרת ואיזה realm תודה

    • 4 תגובות
    • 604 צפיות
  8. הגעתי עד לשם והוא הרג אותי ומרוב טיפשותי לא שמרתי וחזרתי המון אחורה [br]פורסם בתאריך: 16.03.2007 בשעה 14:56:39 בבקשה בבקשה [br]פורסם בתאריך: 16.03.2007 בשעה 16:57:22לא צריך

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  9. http://img396.imageshack.us/my.php?image=untitled4rt.jpg http://img324.imageshack.us/my.php?image=untitled1pp.jpg ההוא נועל ת'דלת ואין לאן ללכת לא הבנתי מה צריך לעשות עם המנוף והצוללת

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  10. ראיתי באיזה חנות ולפי מה שהם אומרים 2.01 יותר טוב מ 1.51,אז זה איזה שהוא שידרוג ל 1.5 או שלא להתעסק עם זה, בכ"א קרובת משפחה שלי קנתה 2.01 ובדיסק שהיא קיבלה הופיעה שנה גירסה ל 2 (אני מקווה שלא ל 2.01 והם לא רשמו עד הסוף)

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  11. Started by lmlm,

    השתחחר עידכון הכולל את השיפורים הבאים: * Play Computer tab now fully functional in main menu. * Don't report LAN servers to the master server. * Sniper Scope fixes. * Fixed overlapping icons on level load screen. * Allow support for either EXT or ARB texture_rectangle. * Fixed exploit where Anansi could block SSM on third objective. * Fixed bug where Titan view would go crazy if FOV is higher than 90. * Base player speed returned to original. Upgrade tweaked מקור http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/108 מי שלא הספיק לשחק אתמול או היום שיכנס יוריד ויראה את השיפור (הם פתחו גם את ה SINGLE PLAYER )

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  12. Started by ashtarot,

    יש פה אנשים שאוהבים civ ויודעים איך משחקים בו ברשת? תפרטו לגבי אם זה בכלל כיף וכמה זמן לוקח לחכות בין תור לתור ואיך פתרו את הבעיה הזאת אם פתרו אם יש אנשים שיודעים איך לשחק ברשת והם לא משתמשים בpower play מטורף כמו שראיתי בזמנו בstarcraft אז הם מוזמנים להגיב ולקבוע משחק

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  13. שלום לכולם. א. לפי דעתי זה המשחק מכות הכי טוב שיצא איי פעם לפלטפורמת PC . עכשיו ראיתי באינטרנט כמה משחקים של מורטל קומבט שהם לא מורטל קומבט 4 (שהוא היה האחרון לPC אם אני לא טועה) השאלה שלי היא אם צפוי מתישהו בעתיד הקרוב איזה mortal kombat לפלטפורמת PC???

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  14. Started by BoRiS.K,

    הורדתי את הדמו של המשחק XIII וכשאני מפעיל אותו יש לי בעייה יוצא לי מין טווית כזאת של המסך והוא רושם OUT OF FREQUENCY ולמטה יש זמן ורשום POWER MANEGMENT 20 SEC והא יורד וכשניגמר ה20 שניות המסך מיתכבה מה הבעייה??? הבעייה רק במשחק הזה!!

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  15. ^ כותרת. והאם יש לכם סיבות להעדפה.

    • 3 תגובות
    • 604 צפיות
  16. Started by Lethal_Acid,

    אני תקוע במסך CRAVED IN SAND מסך 9 עם החיזרים. אני בסופו של המסך אומרים לי להגן על עמודים לבנים כאלו, הרגתי את כולם אין לאויבים LZ יותר. אומרים לי לפוצץ את כל ה מכונות תקיפה אויר קרקע אני לא מוצא אף אחת נוספת אותם והמסך לא נגמר. מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  17. Started by RDS,

    כאשר אני מעלה את הדיסק, קופצת לי הודעה (ראו תמונה): Shot at 2007-06-27 חיפשתי את הפתרון לבעיה בגוגל, ומצאתי בעיה שדומה לשלי, אך השגיאה שבתוך ה"סוגריים", מצויין קובץ הפעלה אחר... בכל זאת ניסיתי את הפתרונות שהם ציינו. לפי מה שהבנתי יש קשר בין הבעיה ל-windows defender, אז הסרתי אותו. הבעיה לא נפתרה. לכן פעלתי בדרך שונה, והורדתי את הקובץ המבוקש בשגיאה, והתקנתי אותו ב-windows/system32, לאחר ביצוע פעולה זאת, וניסיון הפעלה חוזר של ההתקנה, הופיעה לי השגיאה הבאה: Shot at 2007-06-27 לכן חיפשתי את הבעיה המדוייקת שלי בגוגל, והאתרים שמצאתי היה רק בצרפתית... מה הפיתרון? תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 603 צפיות
  18. או שאפשר לשחק במשחק ולהנות מה DX10 גם בXP בהנחה שיש כרטיס מסך שתומך בזה כמובן.

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  19. Started by zivi99,

    יש לי את המשחק סימס 2. הורדתי את ההרחבות של המחשק, את כל ההרחבות. ברגע שאני מנסה להיכנס למשחק זה טוען ונכנס למשחק, ואז יש סרט פתיחה ובסוף הדרת זה עושה לי הודעה שכתוב בה: the application has crached. the application will now terminate בלי ההרחבות המשחק עובד מצוין. תודה...

    • 1 תגובה
    • 603 צפיות
  20. http://www.gamespot.com/news/6183718.html?tag=latestnews;title;1 מעניין איך הם פספסו את זה בשלב הבטא :-\

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  21. אם כן: messenger sheff2k1@yahoo.com icq 164931364

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  22. הכירו את המשחקים שיהנו מהטכנולוגיות העדכניות של כרטיסי סדרת GeForce RTX 3000 - ובראשם God of War שמגיע בקרוב אל עולם ה-PC באופן רשמי בפעם הראשונהלכתבה

  23. הכותרת די מסבירה את עצמה... איך אני עושה שתהיה לי אפשרות לקנות נשקים יותר מתקדמים מ Ammu-Nation? זה פשוט תלוי בכמה אני מתקדם במשחק, או משהו אחר?

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  24. היי חברים, אני צריך המלצה למשחק מולטי חביב (דמו או חינמי) לרשת ביתית שכוללת פנטיום 4 עם X550 (רחמנא ליצלן) ופנטיום D עם 8600GT. שניהם עם 2 ג'יגה זיכרון. ה 8800GTX נותר בודד וגלמוד בירושלים הקרירה, גם ככה אני לא משחק בו בזמן האקדמיה.

    • 1 תגובה
    • 603 צפיות
  25. לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 16 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. מה קורה, חבר’ה? אצלנו הכל דבש, טוב נו, לא ממש: אמנם אנחנו אוכלים סרטים ומתכננים להשתלט על העולם אבל מעבר לזה באמת שאנחנו בסדר. יש לנו פרק שווה לאללה בשבילכם ובו: סקירה על סינגולאריטי, 2 משחקי אייפון (4 בשורה וטטריס תלת מימדי). חדשות גיימניג לוהטות (ה-PSN חזר, STARHAWK הוכרז, פרטים נוספים על MW3, מייקרוספט קינקט ועוד..). יש לנו כמה שאלות מאזינים ולקינוח, תחרות לייקים שווה נושאת פרסים (טוב נו, פרס אחד, אבל שווה לאללה – באדיבות אתר ALLGAME). לפרטים נוספים האזינו לפרק ו/או גשו לדף הפייסבוק שלנו. מישהו ראה…

דיונים חדשים בפורומים