עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by wow,

    כל הזמן כל כמה זמן נתקע לי המשחק. גם אחרי חצי דקה של משחק וגם לאחר כמה מסלולים - הוא פשוט קופא ואני צריך לכבות את המחשב כי כלום לא עובד. יש לי כרטיס מסך 9600XT,ג'יגה זיכרון ומעבד AMD 3200 64BIT,אני עם הדרייבר האחרון הכי חדש אבל ניסיתי גם גירסה קודמת (5.5). אצל חבר שלי עם מחשב ישן יותר זה לא נתקע וגם לו יש את אותו סוג כרטיס מסך אז התחלפתי איתו בכרטיס ועדיין המשחק נתקע לי ככה שזה לא הכרטיס מסך שלי. אפילו פירמטתי את המחשב אבל זה לא עזר ואני כבר מיואש - אגב משחק מקורי. מה זה יכול להיות?

    • 3 תגובות
    • 606 צפיות
  2. Started by ofeky1,

    פתחתי את כל השחקנים והשאלה שלי היא: מה צריך לקרות אחרי שאני מנצח את המלך עם הסגן שלו? ניצחתי אותו ולא קרה כלום! המלך לא אמור להיפתח לי? נ.ב כל השחקנים כבר פתוחים מה זה ה DEVIL משהו זה?! שמשחקים כמו במשחק גוף שלישי מה קורה שאני מסיים אותו? תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  3. Started by sahargt,

    צריך עזרה במשחק במישמות של הקוסמים צריך לדעת מה לעשות במבחן האש תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  4. אני חולה על זה ואני מת כבר לפוצץ גולגלות ולבתר גפיים! http://www.gametrailers.com/player/22862.html

    • 2 תגובות
    • 606 צפיות
  5. Started by FireFlash,

    כל פעם שאני מנסה להתקין need for speed most wanted מייד אחרי מסך ההסכמה לחוזה , ההתקנה טוענת שאין לי directx 9c ונופלת !!! כמובן שיש לי directx הכי מעודכן על המחשב, וליתר ביטחון חזרתי ועידכנתי אותו, יש לציין שבמסך ההסכם לא מופיע כל כיתוב התוכנה מקורית מה שמוזר לי שלפני מס שבועות התוכנה דמו היתה מותקנת ועבדה ללא בעיות, הסרתי אותה ולאחר מס ימים נסיתי להתקין את התוכנה המקורית וללא הצלחה נסיתי שוב להתקין את הדמו ( בהנחה שהתוכנה המקורית לא טובה) ולא עזר ממש אותה התופעה [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 606 צפיות
  6. Started by TaMiRn2,

    אחרי שדיברתי עם הבן ההוא של המלך בקווצ' אני הולך לשומר ליד השער מדבר איתו גם... ואז אני נכנס לשער ומוצא את ההוא בכלוב מה אני צריך לעשות?

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  7. Started by חן וייסמן,

    • 4 תגובות
    • 605 צפיות
  8. Started by moonjib,

    Leipzig Games Convention 2006 (21-27 AUG) הערה: מה-21 עד ה-23 מתקיים כנס המפתחים (GC Developer Conference), וב-23 (למדיה בלבד, כל היום) עד ה-27 מתקיימת תערוכת המשחקים (שפתוחה גם לציבור הרחב מה-24). כל הסיקורים: GameSpot: http://www.gamespot.com/events/leipzig06/index.html 1UP: http://www.1up.com/do/minisite?cId=3152968&did=1 CVG - Computer and Video Games.com: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=145114 EuroGamer: http://www.eurogamer.net/gc_index.php GameInformer (אני לא מאמין שהכתב צילם את האוכל במלון. כאילו חסר מה לצלם שם (*אהמ פורטל אהמ*) והוא מצלם אוכל): http://www.gameinformer.com/News/Story/200608/N06.0824.1750.59693.htm GameSpy: http://www.games…

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  9. Started by Bone-Breaker,

    לפני כמה ימים התקנתי מחדש את קאונטר סטרייק והכל פעל בסדר אבל עכשיו התחילה בעיה מוזרה עם הפינג. מתי שיש 100 FPS הפינג בסדר אבל ברגע שזורקים רימון עשן או שהאפ פי אס יורד מאיזושהי סיבה הפינג פתאום משתגע ועולה ל400-500. ניסיתי להתקין מחדש את הדריברים של הכרטיס מסך והלוח אם וגם זה לא עזר. החיבור שלי זה כבלים 1.5 עם מודם Terayon TJ715x תודה.

  10. Started by t d,

    חבריה, אחרי צפיה בלתי נסבלת... tony hawk pro skater 4 מחליט לקפוץ לביקור במחשב! :clapper: http://www.gamespot.com/pc/sports/tonyhawksproskater4/news_6073486.html

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  11. Started by LazyBurger,

    הגעתי למשימה שאני אמור לפרוץ מחשב ואז ללכת לפתוח סכר או משהו, אבל לא משנה מה, שנייה אחריי שאני מגיע למחשב זה רושם שלא פתחתי את הסכר בזמן... מה לעזאזל?!

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  12. אני כבר לא יכול לחכות לכותר השלישי בסדרה האדירה הזו! ללא ספק זה אחד המשחקים היחדים שניתן לאמר עליהם "מרגשים", עלילה עשירה, דרמטית ומציאותית ממדרגה ראשונה, משחק שגורם לך לחשוב על מה שקרה לאיש הזה כאילו הכרת אותו במציאות...

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  13. Started by eranmor,

    לאחרונה יצא לי לשחק במשחק TrueCrime - Streets of LA ונורא אהבתי את השירים שהם שמו במשחק. מישהו יודע איפה אני יכול למצוא רשימה של השירים שיש במשחק הזה?

  14. ממש ממש שיעמם לי אז החלטתי להתחיל לשחק מחדש.. פעם ראשונה ששיחקתי הפנס לא עבד לי לא יודע למה אבל השתמשתי בראיית לילה לפצות על זה אבל עכשיו גם הפנס וגם הראיית לילה לא עובדים לי מסיבה כלשהי... ויש מלא מקומות חשוכים כאלה שאני פשוט לא יכול לעבור דרכם כי אני לא רואה כלום עזרה בבקשה

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  15. שלום לכולם, ברצוני לרכוש את המשחק במחיר הכי זול שקיים נכון לעכשיו בארץ..רצוי חנויות מאזור המרכז ואם אפשרי לקבל לינק ופרטים יהיה טוב..רק בשביל לדעת איפה אני עומד מבחינת המצב הכספי כי מחר אני הולך לקנות אותו רק לא יודע מאיפה.תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  16. מחפש סרברים ללא פאנקבאסטר, עם פינגים סבירים... תודה ! השם שלי במשחק זה NAVK8787 ויש לי שאלה, איזה פורטים (TCP UDP) צריך ליפתוח באוטר ?

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  17. Started by high-voltage,

    שלום לכם אנשים וואלה נתחיל ככה התפריט של המשחק בן זונה שירים מהזה יפים הרבה אפשרויות בחירה והכל.. המשחק ממש ממש ממש לא התלהבתי פשוט ניראה כמו אנ בי איי 2000 לא יודע למה מהזה מגעיל \= .. הרבה זמן לוקח לו לטעון תמשחק... ממש הרבה.. לא מרוצה ממנו... נ.ב אני מת להוריד קצת משחקים לסוני למישהו יש המלצות למשחקים יפים מכוניות , מלחמה מודרנית,משחקים לשתי שחקנים.. תציעו אני פתוח להצעות

  18. אחותי ממש רוצה את המשחק של הסנטה קלאוס שקופץ מגג לגג ואוסף מתנות.. אם מישהו יודע איפה אני מוריד דחוף תודה!

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  19. Started by yossia23,

    התקנתי כמה פאצים עם גרסאות שונות של KITSERVER אבל במסך הטעינה לפני המשחק עצמו המחשב כאילו נתקע וצריך לחכות בערך 5 דקות עד שמשחקים זה קרה לי גם בPES 2008 בלי KITSERVER המשחק לא נתקע עשיתי עידכונים לא עזר כלום מה לעשות? בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  20. Started by IlyaN,

    הגיע לידי עותק של DEUS EX האגדי... ללא ספק קלאסיקה אבל הגראפיקה בהתאם. אני ממש לא ז*נת גרפיקה אבל כל הדמויות הקרטוניות האלה עם האווירה הקלסטרופובית משהו די מורידות מהimmersivness של כל העניין. מה שאני רוצה לדעת,ולא מצאתי בעצמי, זה האם יש מוד כלשהוא שקצת מוסיף קצת ice candy למשחק כמו שאני יודע שעשו לקלאסיקה אחרת, הלא היא SystemShock 2.

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  21. Started by The Ball,

    אני רוצה לפרמט את המחשב, אבל אני באמצע עונה במשחק. אני חיפשתי את השמירה בתיקיות, אבל לא מצאתי. חבל לי לאבד אותה אז החלטתי לחכות עוד קצת עד שמישהו פה יוכל לעזור לי... יש מישהו כזה? ???

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  22. מפרט בצד

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  23. ניסיתי, ניסיתי וניסיתי - אני אפילו לא מצליח להוציא לו את העיניים... (cheat גם יתקבל בברכה...)

  24. Started by Coca Cola,

    יש תמונה, הוא לא נותן לי לעשות I Accept, למה? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות

דיונים חדשים בפורומים