עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. היי לפני כמה שנים היה משחק שדומה למשחק ALPHA PRIME שבו רובוטים השתגעו והתחילו להשתלט על כוכב מסוים אם אני לא טועה המשחק היה מבוסס על מנוע של MONOLITH או LITHTECH משחק FPS

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  2. שלום לכולם, אני משתמש כבר יותר מ- 7.5 שנים במחשב מסוג אינטל פנטיום 3 450 עם 256 מ"ב זיכרון, מערכת ההפעלה היא XP HOME SP2 וכרטיס המסך הוא Voodoo 3 3000 עם זיכרון פנימי של 16 מ"ב. אין בעיה של מקום על ההרד דיסק (29 ג"ב פנויים מתוך 40 ג"ב). אני מחפש המלצות למשחקי מירוצי מכוניות, בסגנון Need For Speed. אשמח להמלצות ואפילו לתמונות מהמשחקים. תודה מראש, גיא.

    • 1 תגובה
    • 608 צפיות
  3. Started by ben060,

    ניסינו הכול אני מהמחשב שלי, הוא מהמחשב שלו. יש מקרים שאנחנו רואים את המחשב שעושה HOST אך לא מצליחים להיכנס אליו יש תחליף להאמצי? הבנתי שהוא כבר לא בחינם אז אולי זה הבעייה. אשמח לכל הצעה לפתרון בקשר לפורטים- הם פתוחים

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  4. Started by Meir787,

    אני תקוע במשימה, בקזינו של woozie. אחרי שאני גונב את התוכנית של הקזינו שנקרא קליגולה, אני אמור ללכת לשדה התעופה, לקחת מטוס, ולהטיס אותו באיזור כלשהו מעל הסכר. אני מגיע לאיזור ההוא, ושום דבר לא קורה. למישהו יש מושג מה צריך לעשות ? תודה מראש..

    • 1 תגובה
    • 608 צפיות
  5. Started by yossi-R,

    הורדתי תמשחק ואני לא מצליח לפתוח אותו..הוא img וניסתי באמצעות D-T אבל עדיין לא הצלחתי השם המלא שלו הוא True.Crime.New.York.City.CLONECD.CD1-ExAuST.(Osloskop.net).img בבקשה עזרההה!!! :s05:

    • 2 תגובות
    • 608 צפיות
  6. Started by mosh18,

    אני מנסה כבר כמה זמן להתקין עותק חוקי של המשחק ותמיד צצה לי בקשה כזאת יכול להיות בעיה עם הדיסק???? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  7. Started by DS,

    אז ככה, נתקעתי בעולם הראשון במקום הזה שצריך למצוא את המפתח ואני לא מוצא. הנה תמונה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  8. Started by Xardas,

    במחשב של אחותי... כל פעם שהיא נכנסת למשחק כל המסך מתמלא קוורים ואי אפשר לעשות כלום ומתי שעושים Ctrl+Alt+Delete זה ממזער תמשחק וחוזר לשולחן עבודה ללא הקווים האלה ואז שחוזרים למשחק הקווים חוזרים, רק אחרי ריסט הקווים האלה נעלמים וארי כמה דקות שוב חוזרים פעם הם חזרו אחרי חצי שעה עכשיו הם חוזרים אחרי 2 דקות. המסך זה BenQ FP71G+ (דק 8MS) הכרטיס מסך Albatron geforce 5200 128mb מעבד amd athlon xp 1500 זיכרון 512SDR המשחק זה סימס2+אוניברסיטה+חיי לילה התקנתי את זה גם אצלי וזה עובד מצויין בלי שום בעיה. מותקנים הדרייורים הכי חדשים, אין סיכוי לוירוס כי המחשב לא מחובר לאינטרנט ניסיתי לחבר את המסך לDVI ולחיבור הרגיל אותו דבר בשניהם ניסיתי לשחק עם ההגדרות של הדרייור, גם לא עזר עם ההגדרו…

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  9. Started by bm1125,

    סיימתי את המשימות של העיר השנייה והשלישית ועכשיו חזרתי לעיר הראשונה. לא עשיתי שום צי'ט אבל לא יודע למה נראה כאילו כולם פה השתגעו... כל האנשים הולכים מכות אחד עם השני וגם כל הזמן המכוניות של השוטרים עולים באש. זה אמור להיות ככה ? אולי זה באג ? מישהו יודע למ זה?

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  10. Started by liav12,

    יש איזשהם תוספות להורדה למשחק? מפה חדשה מכוניות אופנועים וכו'...?

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  11. Started by ben_20,

    אני תקוע בשלב it's time to left הרגתי את כול החיילים סרקתי את כול המקום ומה עכשיו אין לאן ללכת מישהו שיחק במשחק הזה ?

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  12. Started by אמנון,

    אחרי שאספתי את הנשקים בתחילת המשחק. אך אני עובר לשלב של לחימה מול אויבים (נגד המחשב. לא עם שחקנים אחרים) ובכלל . אני ממשיך לשחק ולא קורה כלום מבקש עזרה ..........................................

    • 3 תגובות
    • 607 צפיות
  13. Started by ma4351,

    מה החלון הזה אומר ולמה הוא קופץ כל פעם שאני מפעיל את המשחק? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 607 צפיות
  14. משחק קוד פתוח מבוסס TA האגדי, דומה ל SC (נראה לי) מבחינת הרמות האסטרטגיה והיתרון שהוא חינם/חופשי ומאפשר משחקי רשת (כולל תוכנת לובי למציאת משחקים): להורדת המשחק: http://spring.clan-sy.com/ להורדת טורנט עם כל מפות המשחק: http://spring.unknown-files.net/file/2254/Torrent_All_maps_UF/

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  15. אחרי שאני לוחץ על login בתחילת המחשק המחשב נתקע על "connecting to the servers". מה יכולה להיות הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  16. Started by tania131,

    טוב אז ככה, ידיד שלי קנה את המשחק , והספיק לשחק בו כמה ימים, ועכשיו יש לו בעיה שכשהוא לוחץ על PLAY המחשב עושה לו RESTART ..מה יכולה להיות הבעיה ? המשחק עבד לפני כן בסדר ופתאום זה לא עובד לו...

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  17. Started by andrey12341,

    מאז שעברתי oblivion התקנתי מורווינד אבל הגרפיקה כל כך דוחה יחסית לoblivion אז שמעתי שיש מוד שמשפר תה טקסוטורות ואת הגרפיקה עצמה אבל אני לא מצליח למצא אותו מישהו יכול להביא לי לינק? תודה למי שיעזור.

  18. Started by guitarsuite,

    כותרת

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  19. אהלן אנשים... עוד מעט מתקרב עלינו חודש אוגוסט חודש עם משחקים טובים... ובניהם המשחק Stranglehold מה אתם אומרים על המשחק הזה? משחק טוב צריך להיות? אתם יודעים אולי גם עם זה מנוע DX10 או רק DX9 ? אני מקווה 9 כי יש לי X1950XT כע אני יודע מעפן.. ותגידו השליטה תהיה נוחה בעיקרון יענו כמו שהיה מקס פיין כי ראיתי שיש תאפקט החזק הזה.... ? תודה מראש לעוזרים/ לעונים

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  20. Started by yotam360,

    יש לי תקציב של 2300 ש"ח. ואני רוצה לקנות את ה-PSP עצמו עם נרתיק כרטיס זכרון 1G איפה הכי שווה לקנות אותו?

    • 3 תגובות
    • 607 צפיות
  21. האם dx9.L ( שאמורה לאפשר הרצת מישחקי dx10 תחת xp ) תאפשר להנות מרוב השיפורים המשמעותיים של dx10 גם על xp וכרטיס מסך שתומך חומרתית רק ב- dx9 ?

    • 3 תגובות
    • 607 צפיות
  22. Started by Grim Reaper,

    לאחרונה החלטתי לחזור למקורות אבל לא משנה מה אני עושה אני לא מצליח להפעיל את המשחק נורמאלי. המשחק עובד אבל בגראפיקה שבורה, המסך מחשב שלי מחולק ל- 20 ריבועים והטקסטורות מתנגשות. הייתי רוצה שמישהו שיודע איך לסדר את העניין שיסביר לי. AMD 2400, NF7, ATI 9700 בנוסף לכך אם מישהו יכול שיתן לי הסבר איפה המקשים של הירי? או בכלל שיעלה מדריך תודה.

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  23. Started by Elevation,

    האם התקנת מוד צ'יפ על קונסולת PS2 שנקנתה בארה"ב תאפשר מולטי זון? כאילו משחק במשחקים מיפן, ישראל/אירופה וארה"ב? והאם כל משחק יוצא גם בפורמט של ארה"ב ואירופה? ובכל מקרה, כמה אמורה לעלות שם קונסולה? ואיזו מומלצת? אם אתם לא יודעים את התשובה לכל השאלות, אם תענו על מה שאתם כן יודעים יעזור לי מאוד. בתודה, גבריאל. (או שבכלל עדיף לקנות את הXBOX 360? כמה הוא עולה? או הPS3?)

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  24. Started by stone cold,

    http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7604 בקיצור זה כניראה יגיעה מובנה בזיכרון של הWII ויפעל תוך כמה שניות

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  25. מה ההבדל בין רמות הקושי של המסטר ליג? אני לא מדבר על רמת הקושי של המשחק כמו TOP PLAYER וכד' אלא על רמת הקושי של המסטר ליג ששואלים אותך כמה אתה רוצה כשאתה מתחיל מסטר ליג. תודה

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות

דיונים חדשים בפורומים