עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. מישהו יודע אולי אם אפשר לעשות שהמשחק יהיה בעזרת כפתורי המספרים עם החצים, ולא רק עם אלה של החצים? פעם אפשר היה, אבל בפיפ"א הזה ה-Numpad משמש לקבוע טקטיקות וכאלה... זה אפשרי לדעתכם? מקווה שהבנתם, תודה.

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  2. Started by dragon772,

    הוא עושה לי שגיאה באמצע התקנת משחק אחרי הדיסק השני מופיע ההודעה הזאת: http://img205.imageshack.us/img205/6218/5082uc1.jpg לחיצה על נסה שנית מופיעה עוד פעם ההודעה הזאת ולחיצה על התעלם מביאה את ההודעה הזאת: http://img205.imageshack.us/img205/1687/sddddme7.jpg שאני לוחץ אישור אז מופיעה זה: http://img207.imageshack.us/img207/211/sdfffdsn7.jpg מה לעשות?? תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  3. Started by liordavid,

    :hi: תודה על העזרה לעוזרים...

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  4. Started by @_esc_@,

    טוב ככה כול פעם שאני מפעיל את המשחק RollerCoaster Tycoon גם הטויסטר טיים וגם RollerCoaster Tycoon 2 בתעינה של המשחק זה מופיע תיבה כזאת של error שרשום בה ככה : error trapper exception raised - access violation error location: windows unknown driver !!!! ואני כבר לא יודע מה לעשות !!!!!!!!!!!! עזרה בבקשה אנשים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ???

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  5. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    איך זה שמישהו,נגיד שמוליק,יכול להיכנס לכל סרבר עם אנריל לא מקורי אך רק גיימר הם יודעים שלשמוליק יש סי די קי לא מקורי?

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  6. Started by avi.hagit,

    אני מעונין לקנות את המשחק Need For Speed איפה אני יכול לקנות אותו בזול +קישור לחנות תודה לכולם

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  7. Started by SAOD,

    בנסיון התקנת משחק. הודעת השגיאה מציינת כי יש צורך בהתקנה של DIRECTX מעל 0 או גבוה יותר. לאחר בדיקה ע"י הרצה של dxdiag ב-RUN מצויין כי יש DIRECTX 9.C ואין שגיאות. גם לאחר התקנה מחודשת של DIRECTX, לא עזר... מישהו נתקל בבעיה זו? אגב המשחק הוא NFS C...

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  8. Started by Oranili,

    שלום קניתי את המסך היום ורציתי לדעת אם זה ה FPS שאני אמור לקבל? 30-57 4XAA HIGH DETAIL 1680X1050 מפרט בצד תודה

    • 6 תגובות
    • 610 צפיות
  9. BF2-Warzone.com פתחו שרת חדש של ראנק אייפי: 212.199.163.204:16569

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  10. Started by ex_,

    זאת הכוונת או שיש בעיה? אפשר להחליף את זה? תודה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 610 צפיות
  11. Started by johnwoo,

    יש אפשרות ליצור פרופילים, כך ששני שחקנים יוכלו לשחק, כל אחד עם השמירות שלו?

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  12. Started by Mercenary51,

    כשאני נכנס להתקנה הוא תוקע את המשב ולא נכנס. מה אני יכול לעשות?

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  13. יוני 2024 מביא עמו מספר כותרים מצופים ומגוונים שיכולים לרגש כל חובב משחקיםלכתבה

  14. שלום יש לי בבית מחשב ישן עם וינדווז 98 ומידי פעם אני משחק בו משחקי DOS,עכשיו יש לי בעיה במסך שברזולוציה נמוכה הוא חשוך,שאני מעלה את הרזולוציה אז זה מסתדר...(בשולחן עבודה) עכשיו במשחקי DOS הרזולוציה נמוכה ואני לא יכול לשחק.. :-[.. האם יש דרך להעלות את הרזולוציה.?? תודה לעונים

    • 4 תגובות
    • 610 צפיות
  15. קניתי את המשחק לפני שבוע, המפרט של המחשב בצד. הייתה לי בעיה שהמשחק בכלל לא היה נכנס לרשימת השרתים, אבל אחרי שעידכנתי את המשחק לגרסה האחרונה הבעיה נפתרה. אני רואה את רשימת השרתים, והיא מצליחה להתעדכן. בעיה ראשונה טיפה זניחה, אני לא יכול לסמל V בתוך הפילטר של השרתים! אם למשל אני לא רוצה שיהיה שרתים מוגני סיסמה ברשימה, אני לא מצליח לסמן ב-V בתוך הריבוע של PASSWORD! הבעיה היותר רצינית היא שברגע שאני מתחבר לשרת, אני רואה שהחיבור הצליח, ויכול לשמוע את הקולות של השחקנים ברקע, רק שכל מה שאני רואה הוא מסך כחול או אפור! אני לוחץ ESC וזה פשוט מחזיר אותי לרשימת השרתים במשחק! הדרייברים של הכרטיס מסך הם הכי אחרונים מאתר הבית של NVIDIA. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  16. Started by neogod,

    כל פעם שאני יוצא לעשות משימה כלשהי אחרי כמה זמן אני מקבל הודעה שהמשימה נכשלה מה אני אמור לעשות בשביל להצליח במשימה ? ועוד שאלה, איך אינ מתמצא במפה הזאת, אני לא מבין בה כלום אני בוחר משימה וזה מקפיץ אותי כל הזמן למקום אחר ולפעמים הוא לא מעביר אותי לשום מקום ואין לי מושג מה רוצים ממני

  17. Started by Predator_ISR,

    שלום, אני וחבר משחקים HEROES III הרבה , MULTYPLAYER , אחד נגד השני . בזמן האחרון המשחק עף החוצה עם שגיאה . השגיאה היא : Microsoft Visual C++ Runtime Library Runtime Error ! Program : c:\program files\3do\heroes 3 complete\heroes3.exe abnormal program termination יש לי את המשחק המקורי , קניתי אותו , וגם לחבר יש . השאלה היא אם הבעיה היא במשחק עצמו, במפה או אולי במחשב . אם מישהו נתקל בזה ויכול לעזור אני אשמח לקבל עזרה . תודה , אסף .

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות
  18. Started by alfus73,

    שלום, שאני בוחר את האופציה של Interactive League בתפריט הראשי, מערכת מכניסה אותי באופן אוטומטי לאינטרנט לביצוע רישום ראשוני. לאחר הרישום, מערכת מבקשת ממני להקיש את ה- Serial Number שאיתו התקנתי את המשחק. שאני מכניס את אותו Serial Number של ההתקנה (..או אפילו אחר..) מערכת מבצעת בדיקה מול השרת ומודיעה שלי שכנראה הקוד Is Not Valid. חוץ מזה, אין לי בעייה לשחק במשחק עצמו... מישהו יודע מה הבעייה ועל איזה SN מדובר?

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  19. הי! לפני כמה ימים התקנתי אובליביון, באמת אחלה משחק ואני עוד לא חובב משחקי תפקידים. אבל אם אני משחק כמה זמן אני מקבל הודעת שגיאה מסוג דוח שגיאות. זה לא זמן מוגדר, אני יכול לשחק שעתיים ולקבל או שעה ולקבל. מה אני עושה? הדרייברים שלי מעודכנים (Nvidia 84.21) וגם של הכ. קול. :: עריכה :: אני מקבל את ההודעה הזאת גם כשאני יוצא מהמשחק. כלומר הוא עושה את התהליך של השנייה שהוא צריך, ורואים שכבר עוד שנייה הדסקטופ נקי, ואז פתאום ההודעה.

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  20. Started by RoyShefy,

    שיחקתי במישחק במשך בערך 3 חודשים יום יום... לא רציתי להיפרד ממנו כבר הייתי בסוף המשחק ופשוט התחלתי לחיות בתוכו המשחק הטוב ביותר ששיחקתי בו בחיי אני חייב לצין... רק בבעיה אחת ניתקלתי... אני לא יודע איך אני מחליף בין השחקנים שלי.. למישהו יש מושג איך אני עושה זאת כי הם עולים רמות ובוחרים קסמים איך שהם רוצים... ונגיד יש לי שחקן עם קריזמה עד השמיים אבל אני לא יכול לשחק איתו כה"דברן" שידבר עם אנשים וישיג את מבוקשו במקום זה אני משחק עם הOGRE הבריון שלי שגם היא התגלה כאינטילגנט יחסית כן יש לי אוגר מחונן.... אז למישהו יש מושג איך להעביר בין השחקים??

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  21. Started by davidcohen,

    מנשמע אנשים לפני חודש בערך פירמטתי את המחשב והוספתי ראוטר ועכשיו המחשב לא מוצא לי סרברים ב soldier of fortune 2 ... פתחתי את הפורט 1080 וזה עדיין לא מסתדר ... מה לעשות? תודה

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  22. לאחר שאני מתקין את WOW במחשב החדש להלן מיספר שאלות 1. איך אני מתקין את כל הפאטשים שהורדו ? במהלך השנה? האם אצטרך להורידם שוב ??? 2. ברגע שאני ניכנס עם הסיסמא והמשתמש לאינטרנט>>למישחק זה מזהה אותי רגיל נכון? אפילו שזה מחשב חדש? מאוד דואג מהעיניין הזה>>> שהאבד את כל הדמות ומה שבניתי תודה לכל מי שעוזר

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות
  23. אפשר המלצה למשחקים כמו Crysis בבקשה? ואם למישהו יש מושג מתי יוצא הcrysis המלא? תודה

    • 2 תגובות
    • 609 צפיות
  24. Started by ilay22,

    אני מפעיל אותו, מקבל מסך שחור והמשחב עושה את עצמו עובד (נורת HDD דולקת) ואז הוא מפסיק לעבוד ולא קורה שום דבר, המסך נשאר שחור יש לי את catalyst 7.10 ודירקט X נראה לי הכ מעודכן.. מישהו יודע איך פותרים את זה?

    • 2 תגובות
    • 609 צפיות
  25. חבר'ה אני עושה save game ב-company of heroes, המשחק נשמר אבל אחרי שאני יוצא מהמשחק וחוזר יותר מאוחר לא מופיעים לי שום משחקים שמורים! יש לי גרסה 1.4 ד"א. למישהוא יש מושג למה?? :s05:

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות

דיונים חדשים בפורומים