עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by *Roe.S,

    יצא GTA- Liberty City Stories למחשב?

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  2. Started by bg1987,

    יש פה חברה שמשחקים בבטא של BF:H? עריכה: אם אפשר להעביר את זה לפורום משחקים (לא שמתי לב שאני בOT)

    • 0 תגובות
    • 611 צפיות
  3. Started by orsadan,

    שלום , כשאני נכנס למשחק CS , CZ ואני לוחץ על אחד מהמספרים שבצד ימין של המקלדת המשחק יוצא ונותן לי את השגיאה הזאת : http://img230.echo.cx/img230/329/1236qn.jpg איך ניתן לפתור את הבעיה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 611 צפיות
  4. Started by wow,

    בזמנו היו לי שלושה מחשבים בבית. לשניים מהם היה כרטיס מסך מסוג 9600XT - אחרי התקנת המשחק איך שהייתי לוחץ על האייקון עלמנת לשחק הייתי מקבל הודעת שגיאה (SEND/DONT SEND) וזהו. במחשב השלישי היה לי כרטיס מסך מסוג TI4200 שבו המשחק היה עולה בלי שום בעיות. לאחרונה החלפתי למחשב חדש עם כרטיס מסך X1800GTO ושוב הבעיה חוזרת על עצמה - הודעת שגיאה ואין לי אפשרות לשחק במשחק. למה רק על כרטיס מסך של NVIDIA המשחק היה עולה לי ? אולי יש איזשהי בעיה עם הכרטיסי מסך של ATI במשחק הזה ? אולי יש איזשהו קובץ תיקון או מה בכלל יכולה הבעיה כי זה כבר מתסכל אותי ואני מת לשחק במשחק הזה. אגב,כל הדרייברים שלי מעודכנים.

    • 3 תגובות
    • 611 צפיות
  5. Started by triple_maxim188,

    נתקתי בשלב שצריך להרוג את העד מדינה אני לא מוצא את המיקרופילים

    • 3 תגובות
    • 611 צפיות
  6. Started by SupeRnovA,

    תאריך יציאה, תמונות משהו? תודה

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות
  7. Started by DXter,

    שלום רציתי לדעת איך אני יכול ומה צריך לעשות כדי שאני אעתיק את השמירה שלי ככה שאני אוכל להמשיך לשחק במחשב אחר...

    • 1 תגובה
    • 611 צפיות
  8. Started by Mortar,

    http://redorchestramod.gameservers.net/ אחד המודים הבולטים לUT2K4... היום אמורה לצאת הגירסא החדשה 3.1 בגרסה האחרונה (3) הם שילבו טנקים ועוד כמה נשקים ועכשיו התמיכה בטנקים וכלי רכב הרבה יותר מתקדמת ומושקעת... בכל אופן המשחק הזה הוא אחד היותר ריאליסטים מבין משחקי הFPS ומלחמת העולם השנייה בפרט, אני אישית ממליץ לכל מי שיש לו UT2k4 לנסות אותו. אתם מוזמנים להתרשם מהTRAILER באתר.

    • 0 תגובות
    • 611 צפיות
  9. Started by LeftRight,

    התקנתי את המוד סבבה אבל הוא לא עובד לי בתוך המשחק.. (שרת ביתי) ואיך אני עושה את עצמי אדמין? ועוד שאלה... אני לא מליח לדבר במיקרופון..הוא לא פועל לי..וגם שלפעמים הא פועל אז שומעים ממש חלש.. יש פתרון לזה?

    • 0 תגובות
    • 611 צפיות
  10. Started by Oranili,

    תראו , שאני נכנס לסרבר ... עם 10 אנשים ה FPS נע בין 40- 70 ולפעמים 10 FPS עכשיו עשיתי בדיקת FPS יש בנצמארק במשחק והוא נותן לי 192 FPS ... למה זה ? ... הסרבר שאני נכנס ישראלים .. בלי לאגים ונכנסתי לעוד סרברים והוא עשה את זה .. יכול להיות הוא לא מקבל מספיק חשמל מהספק?

    • 8 תגובות
    • 611 צפיות
  11. Started by DGZYoutube,

    http://www.youtube.com/watch?v=a5LqntlWj-cתיהנו

    • 1 תגובה
    • 611 צפיות
  12. Started by Xilver,

    לא שמעתי עליו הרבה בביקורות ברשת, אבל הוא עושה רושם של משחק מעולה. הגראפיקה שלו מדהימה! מזכירה קצת את Assassin's Creed http://www.2-worlds.com/#

    • 3 תגובות
    • 611 צפיות
  13. Started by RS4,

    שאני משחק במשחק הזה עוברים כאלה קווים, ריצודים על המסך גם במהלך המשחק וגם שאני נכנס אליו בתפריט וזה נהיה ברור יותר על רקע בהיר זה לא קרה לי בשום משחק... אני מדבר על כרטיס מסך X1800XT למה זה קורה בדיוק? יכול להיות שזה משהו ברזולוציה, בהגדרות של המשחק?

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות
  14. למרות שנותרו עוד חמישה חודשים על ליריית הפתיחה המיועדת שלה, מארגניה של E3 לא לוקחים סיכונים ומכריזים - גם השנה לא יהיה צורך להגיע ללוס אנג'לס בכדי להתרשם מכל המשחקים החדשים והחמים ביותרלכתבה

  15. Started by TNAfan,

    האם גם לכם הפריימים יורדים בחצי כאשר אתם פותחים את הפנס ? אשכרה אני מקבל איזה 100 פריימים ולא משנה איפה שאני פותח את הפנס הפריימים יורדים ל-50-60.. מה זה????

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות
  16. אבל אני מתקשה למצוא אותו ברשת. אשמח לקישור ממישהו, תודה.

    • 3 תגובות
    • 611 צפיות
  17. Started by gal_6,

    קניתי מחשב עם הכרטיס מסך x800gt התקנתי דום 3 כדי לראות את הגרפיקה הגרפיקה יפה באמת אבל מסביב לדמויות ולכל הדברים ששם כמו עמודים וכל זה רואים מפוקסל כמו ריבועים כאלה מסביב..וההגדרות על high מה עושים בבקשה תעזרו לי!!!

    • 4 תגובות
    • 611 צפיות
  18. Started by alex15,

    ה WARROCK עובדת על ויסטה או שלא ?

    • 0 תגובות
    • 611 צפיות
  19. Started by ofir38,

    המשחק לא נפתח.. ברגע שאני לוחץ עליו נפתח חלון ורשום windows היה צריך לסגור תוכנית זו.. ויש לי אפשרות ללחוץ על אל תשלח דו''ח שגיאות ותשלח דו''ח שגיאות.. ממה זה יכול להיות הבעיה הזו? המחשב שלי לא מספיק טוב בשביל להריץ את המשחק?

    • 3 תגובות
    • 611 צפיות
  20. דיי בהתחלה אחרי שאני אמור להביא לאי שלושה ראשי פשע מכמה מקומות בעולם ... צצה לי משימה חדשה שאומרת שמסתובב לי איזה אחד באי (אחד עם אפרו) ושאני צריך "to battering him" ניסתי את כל האפשרויות שאפשר ושום דבר לא מעביר אותי את המשימה הזאת ... מישהו יכול להסביר לי מה לעשות בדיוק ? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 611 צפיות
  21. Started by GAMEMAN,

    הורדתי את המשחק MAFIA דרך הביטורנט,פתחתי את המשחק דרך דמון טולס,התקנתי,והכל היה בסדר-עד הרגע האחרון. למזלי,שום קובץ לא היה חסר בהתקנה,והיא עברה בהצלחה,אבל כאשר אני מנסה לפתוח את המשחק,הוא מבקש דיסק.הפעלתי את הCD הוירטואלי שנמצא בדמון טולס,אבל זה לא עזר-הוא עדיין מבקש דיסק.כמה חברים נתנו לי NO CD למשחק,אבל בכל אחד מה NO CD, מופיעה אותה הבעיה,הוא טוען שהקובץ "LS3DF.DLL" חסר. תצלום מסך: http://www.silvup.net/images/0b0c2lwp1ynaxzh.jpg תודה לכל התומכים!!!!

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  22. היי, אני משחק ב-NBA06 כבר כמה זמן ורציתי להתחיל הכול מהתחלה, לכן מחקתי את השמירות שלי שיש בתקיה של המשחק בתוך התקיה של השמירות. רק הבעיה שבתוך התקיה יש עוד כמה תקיות בשם- couch וכאלה... רק שכמו טיפש מחכתי גם את כל התקיות שיש בתוך התקיה של השמירות ועכשיו המשחק לא פועל לי ואני בטוח שזאת הבעיה. לכן אני חיב ממש דחוף ( אני מת להמשיך לשחק ) שלמי שיש את המשחק ( או יכול לברר לי בדרך כלשהיא ) שיגיד לי איזה תיקיות יש בתוך התקיית שמירות של המשחק ( מה השם שלהן ) כדי שאני איצור אותן בעצמי ואז אני אוכל לשחק. נ.ב לפני שאתם תאמרו לי להתקין מחדש, אז אני צריך לומר שאיבדתי את הדיסק

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  23. Started by davidcohen,

    אני חייב עזרה אני התחלתי לשחק ממש לפני רבע שעה במשחק, אספתי את הקבוצה שלי והגעתי לדבר הזה שעולה לשמיים. עכשיו אני לא יודע לאן ללכת, כאילו שאני הולך לכיון של החץ הירוק אומרים לי שאני עוזב את האזור של המשימה... לאן ללכת , מה לעשות ?!

    • 4 תגובות
    • 610 צפיות
  24. Started by אמיר יצחקי,

    שלום,אני צריך רוצה לדעת איפה אני מסמן שהיה לי שם את אפקט השמיים כי כרגע כל מה שיש לי זה שמיים כחולים בלי שום דבר. תודה

  25. פלטפורמת הגיימינג מוסיפה סיבה נוספת למסיבה, עם מעל ל-9,000 כותרים שמוצעים בהנחות של עד 90 אחוזים אין וויכוח על כך שעבור Steam (ועבור חנויות מקוונות אחרות) כל סיבה לחגיגה היא לגיטימית – ועכשיו אנחנו מקבלים סיבה בלתי רגילה שכזאת, עם מיזם מבצעים והנחות חדש אשר נוצר לרגל השנה הירחית החדשה, שלפיה הולכים בסין. הכינו את המזומנים! כמיטב המסורת, גם הפעם החנות של וואלב מציעה מספר בלתי נתפס של כותרים בהנחות גדולות וקטנות, ועל כן בכדי לחסוך לכם כמה שיותר זמן ומאמץ – בחרנו בעשרה מבצעים בולטים ומשתלמים לטעמנו, שכדאי לכל גיימר שמכבד את עצמו לשקול: משחק הפעולה בעולם פתוח הנהדר Mad Max, שהושק לפני פחות מחצי שנה, נמכר בעבור שליש ממחירו – 20.4 דולר בלבד. משחק בנ…

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות

דיונים חדשים בפורומים