עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a1%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%98-cod-gta-%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%a0%d7%a7%d7%a8%d7%90%d7%a4%d7%98-%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%94/

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  2. Started by MisterL,

    יש לי מערכת: p4 2.8Ghz 1gb זיכרון ATI Radeon 9700pro ואני מנסה להריץ את המשחק ואחרי התפריט הראשי בזמן שהוא טוען את המשחק, המשחק קורס וזה רושם לי הודעה "Trying to install unsupported shader" או משהו...אני לא זוכר ממש... יש איזה fix לזה או משהו? או שפשוט הכרטיס שלי לא תומך במשחק? (כי הבנתי שכן..) תודה לעוזרים..

    • 4 תגובות
    • 613 צפיות
  3. קודם כל אני מקווה שזה המקום הנכון לשאול את השאלות בנוגע לבעיות למשחקים אם לא אז תעבירו לפורום המתאים. יש לי בעיה בהעלאת המשחק Pro evolution 2009 התקנתי אותו וניסיתי את כל הקראקים האפשריים ועדיין אני לא מצליח לעלות אותו כשאני בא לפתוח אותו הוא רושם לי The application failed to initialize properly (0xc0000005). click on OK to terminate to application מקווה לעזרה כי אני כבר משתגע.. תודה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  4. Started by MDK,

    ראיתי אצל האתר חומרה של טום שהיה רשום שהם בדקו ביצועים של היילו בBUILD IN אחד האם אני יכול לבדוק בלי תוכנות נוספות?

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  5. Started by meidan,

    כל פעם שאני יוצא מהמשחק. אני לא חושב שזאת בעיית חומרה, אבל זה המפרט שלי Athlon 64 3000+ GA-K8NS A-DATA 512 MB DDR 400 WD 160 GB Sata Pixelview 6800GT תודה.

    • 2 תגובות
    • 613 צפיות
  6. Started by penny1,

    לאחר שקניתי כרטיס מסך חדש (7600GT) החלטתי לחזור לשחק במשחק אבל משום מה המשחק כאילו עובד "מהר מדי" כלומר הסרטונים בהתחלה רצים מהר לפני שבכלל הקול מגיע...וגם המשחק עצמו רץ מהר מדי (לא בקצב נורמלי למשחק) חיפשתי באתר של EA קובץ עדכון אך לא מצאתי כלום... :-( למישהוא יש רעיונות לעזור????

    • 8 תגובות
    • 613 צפיות
  7. Started by irav,

    טוב אאז אחי הקטן משחק ברימן 3 והוא נטקע איפה שהוא עכשיו גם אני לא מצליח לעבור אתזה פעם הצלחתי עכשיו לא :lol: אז בקשה תעשרו לי: צריך לתת יריה על הסמל של היד הזה וצריך איכשהו לבוא בסיבוב|(והחץ שבתמונה הוא מהמשחק לא ממני)! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  8. אחר...הסאונד בסרטון בא בדיליי של איזה 5 שניות אחרי התמונה...וזה קרא לי בזמן האחרון במשחק אחר....זה מוזר כי המשחק עצמו פועל טוב... מה זה יכול להיות? זה קשור אוליי לחבילת מקודדים שהורדתי?,כי הרי זה סרטון ששיך למשחק...המקודדים לא קשורים לסרטונים ששיכים למשחקים נכון?

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  9. Started by RonCohen,

    אני מפעיל את הבאטל פילד 3 ואז כשזה בא להכנס לבאטל פורג' מופיע לי להכניס שם משתמש וסיסמה וכתוב : We are sorry something went wrong during your login please try again. ואז אני מכניס את השם משתמש וסיסמה וזה עדיין מראה אותה הודעה

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  10. שלום אז ככה בעיה ראשונה היא שקנתי לחבר מתנה פיפ'א עכשיו הוא היתחיל להתקין וב35% זה אמר לו שחסר איזה תמונה או משהו!! מה אני עושה?!?! עכשיו בעיה שנייה זה שיש לי חברים שיש להם פיפ'א ואני רוצה לשחק ברשת ולא יודע איך.. איך עושים זאת??

  11. Started by h-y-d-r-o-6-6-6,

    אני מחפש משחקי רשת תפקידים ואסטרטגיה לא כבדים למחשבים די חלשים תמליצו לי בבקשה

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  12. Started by or2077,

    שלום כמו שהבנתי ב30 לאוקטובר יוצא Need For Speed Pro Street ואני רוצה לדעת אם הוא ירוץ על המחשב שלי... על הגדרות נמוכות.. אין לי מחשב מדהים אבל בכל זאת: מעבד פנטיום 4 2.80 MHZ לוח אם Intel Eatonville D915GEV כרטיס מסך NVIDIA GeForce 7300 GS 256 MB זיכרון 512MB (DDR2-533 DDR2 SDRAM) אין בעיה של מקום בהארד דיסק...

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  13. Started by fish,

    מאיפה ניתן להוריד safe mode למוסט וונטד?

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  14. Started by dark_zero,

    יש לי XIAH וGUNZ ובהתחלה הם עבדו טוב אבל אחרי כמה זמן זה התחיל להיתנתק בקביעות בXIAH זה כותב שזה התנתק מהשרת ויוצא ובGUNZ זה כותב איזשהוא EROR אבל לא בחלון במשחק וזה יוצא ניסיתי לעשות SCAN עם האנטי וירוס והAD WARE והANTI SPYWARE וזה מחקתי את כל הזבל אבל זה עדיין יוצא תעזרוו לי בבקשה

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  15. Started by lowlow1001,

    אם אפשר בעיברית (ההסבר לא הCHEAT) וכן שיחקתי קצת בלי צ'יטים קשה לי מדי קורה לא עכשיו בא לי לעבור כמה מסכים בקלות המשחק הזה טוען המון זמן ושנפסלים מתחילים בתחילת השלב אבל הוא פשוט נראה מדהים וגם הCUTSEEN יפים ומושקעים זהו בא לי להמשיך עם העלילה בלי להתאמץ בתודה מראש האיש שסיים את MONTEZUMA REVENGE את כל 9 השלבים עם 10 כובעים הנקודות התאפסו לפחות פעמיים (הנקודות הגיעו עד 1000000 ופסילה כל 10000 ) שזה לא דבר פשוט בכלל במיוחד שאין SAVE

  16. Started by IGk,

    רציתי לדעת העם הוא כמו rainbow six Lockdown או יותר דומה rainbow six 3 Raven Shield ויותר טקטי ועם שווה לקנות אותו? (אני שחקתי את הסדרות הראשונות של RAINBOW SIX ועכשיו AA וBF-2)

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  17. Started by moses_23,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3118127,00.html אני חושב שהם אמורים לתת לגולשים לבחור את הדירוג...

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  18. הוא רושם לי שאני לא מ-USA למרות שסימנתי בהרשמה ארה"ב http://img208.imageshack.us/img208/8781/farcryqn4.jpg חשבתי שהמשחק חינמי

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  19. Started by Tommy,

    שלום צריך עזרה... בריצ'רד בורנס ראלי אני נכנס לתפריט וזה נתקע וכל המחשב נתקע... בסולג'יר אני נכנס לסרבר וזה נתקע עושה שגיאה בחלון של הווינדוס ויוצא...זה אף פעם לא קרה לי...תודה רבה לעוזר..

  20. Started by CrazyMonkey,

    כל מי שמעוניין שיכנס לפה : http://gamescrew.co.il/index.php/community/viewtopic.php/f,28/t,675/ הטורניר הוא קבוצות לכן כל מי שרוצה להשתתף שיארגן לעצמו קבוצה שמכילה 4 אנשים וירשם . הפרס לזוכה הוא חבילת הרחבה של BFBC2V [= בהצלחה

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  21. Started by LeftRight,

    היו שמועות שיוצא MAFIA 2 לפני הרבה זמן מישהו יודע משהו? אם זה באמת נכון?

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  22. Started by KOBRA CHOPER,

    יש לי את המקורי עם 1.3 PATCH אז אשר אני לוחץ "PLAY NOW" המשחק פשוט נתקע ולא נכנס לשרת פנוי כמו שהוא אמור לעשות,כך כתוב במדריך. או כאשר אני מנסה להכנס לא דרך ה ICON הרגיל )PLAY BF2( אלה דרך PLAY BF2 ONLINE NOW! זה לא מתחבר למשתמש מה זה באגים של החברה? או מה זה? גם אצל חבר שלי ככה :

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  23. יש לי בעיה במשחק בהתחלה שהתקנתי אותו המשחק עבד כמו שצריך והכל היה סבבה אחרי שעברתי קצת מהמשחק קימת כלום ... יצאתי מהמשחק יום למכורת טענתי תה שמירה וראיתי את הדמות שלי בצורת חייזר חללית או איזה ספינה משו מוזר לא כמו שזה צריך להיות אז יש מצב שזה בגלל הדריברים כי מחקתי והתקנתי כמה דריברים אחרים (רציתי STEREO) אז קיצר היום התקנתי את המשחק מהתחלה ובחלון הזה שמראה אם המחשב שלי מספיק בשביל המשחק הוא הראה שחסר לי דריברים מעודכנים לכרטיס מסך שלי אחרי זה נכנסתי וזה עדיין היה ככה (הבעיה אם הדמות) יש לי 8800GTS אם זה קשור לדריברים מישו יכול להביא לי דריבר מעודכן וטוב ? ואם זה לא קשור לדריברים מה יכולה להיות הסיבה??

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  24. Started by MeTaLhAmMeR,

    מה נותן הדבר הזה בעצם? אני משחרר איתו עוד דברים? עוד אתגרים שצריך לעבור? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות

דיונים חדשים בפורומים