משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
איך אני מבטל את שתי הסרטים בכניסה למישחק C&C Zero את ה EA games ואת הסרט.(איזה קבצים צריך למחוק) כאילו שזה יגיע ישר ל-LOADING.
-
- 1 תגובה
- 616 צפיות
-
-
לילה טוב, בגלל העבודה והלימודים, זוהי השעה היחידה שבערך יש לי זמן לשאול אתכם. אני יודע שאי אפשר להעביר שמירות משחקן לשחקן, אבל בכל זאת, יש איזה משהו, SAVEGAME, טרייניר, WHATEVER שפותח לי את כל המכוניות במשחק? אין לי זמן למצב קריירה ואני רוצה למבורגיני! תודה לכם ולילה טוב!
-
- 1 תגובה
- 616 צפיות
-
-
הפלטפורמה המקוונת של EA מציעה כמה מכותריה הבולטים של המפיצה בהנחות של עד 60 אחוזים במידה ועדיין שמורה לכם פינה חמימה בלב למשחקיה של המפיצה האמריקאית EA Games, ובעיקר לפלטפורמת ה-Origin שלה שנדרשת להפעלה של רובם, כנראה שתשמחו לשמוע כי נותרו עוד כמה ימים של מחירי מבצע נאים לרגל סוף השנה האזרחית, במסגרתם ניתן לקבל כמה מהכותרים העדכניים ביותר שלה. לא כל המבצעים המוצעים ב-Origin כרגע משתלמים, אך יש כמה שבהחלט ראויים לציון: FIFA 16 העדכני בעבור 36 דולר (או יורו, בתלות באיזור שממנו מוגדרת כתובת ה-IP שלכם), FIFA 15 הוותיק יותר ב-15 דולר/יורו, Battlefield 4 בעבור 10 דולר/יורו בלבד, או בעבור 20 דולר/יורו לחבילת ה-Deluxe שלו, Battlefield Hardline הטרי עם תג מחיר של 15 דולר…
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
אני לא מוצא אותו בחיפוש ושאני מנסה להכנס דרך IP זה אומר לי שהחיבור לא טוב. וגם הכינוי שלי רשום באתר הזה למטה, למה?
-
- 2 תגובות
- 616 צפיות
-
-
בשלב של הרכבת אחרי שאני נלחם בסוכן סמית' והוא נדרס מהרכבת השלב ממשיך עוד קצת ואז הוא נופל לחור שחור ואז המשחק עושה LOADING ואז נתקע הוא לא מפסיק לטעון זה נתקע הטענה בלי הפסקה ואי אפשר לצאת מזה. מה הבעיה???
-
- 1 תגובה
- 616 צפיות
-
-
שלום! מחפש לקנות את המישחק JOHNNY MNEMONIC תודה מראש לכל העונים 0546651473 דוד
-
- 1 תגובה
- 616 צפיות
-
-
אני מחפש DEMO של משחקים שירצו לבד - כלומר שהמשחק ישוחק בעצמו במין לופ שחוזר על עצמו, מאיפה ניתן להשיג DEMO שכזה ??
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
איך לעזאזל אני מפעיל את הקודים במישחק Kelly Slater's Pro Surfer ???
-
-
המשחק שוחרר בדקות האחרונות.. המשחק שוקל קרוב ל8GB. כמה חיכתי למשחק הזה!
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
ואין לי אפשרות לצאת ממנה!.. איך יוצאים מהבניין? אם מישהו יודע? תודה.
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש משחק בסגנון של SNIPER ELITE , שניתן להלחם בכמה סוגיי נשק וניתן גם לשחק ברשת. תודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
שלום לכולם !! הורדתי את המשחק Tom.Clancy's.Rainbow.Six .Vegas.2 ברוסית ולא ידעתי שזה ברוסית משהוא יכל להביא לי לינק להוריד רק את שפה האנגלית לא את כל המשחק או משהו תודה לעוזרים !!!
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
המוזיקה הכל טוב אבל המשחק לא זז חלק יש לי ראדון 9700 פרו 2.53 אניטל דריברים חדשים אוינדוס xp שתי זכורנות 256
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
לאחר הפסקה של מספר שבועות אנחנו מקבלים אוסף משחקים מוזל חדש, הפעם עם שישה כותרים במחיר שמתחיל מדולר בודד ויותר מ-13 כותרים וחבילות תוכן בעבור 15 דולר בלבד לכתבה: http://hwzone.co.il/מיזם-ה-humble-bundle-חוזר-ובגדול-עם-חבילת-משחקים-ש/
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
בעידן בו המודעות לחשיבות של שימור דיגיטלי עבור משחקים היא גבוהה יותר מאי-פעם - נראה כי משיקי המירוצים הם אלו שסובלים לכתבה
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
- 1 follower
-
-
היי , תגובה ראשונה שלי פה כמעריץ גדול של סדרת בטלפילד אני תמיד מנסה להגדיל את הקהילה הישראלית. רציתי לדעת אם מישהו כאן מתכוון לקנות את בטלפילד 2, אני מקווה שרוב התשובות יהיו חיוביות ומי שלא מכיר את סדרת בטלפילד חייב לנסות כי אין ספק שזה משחק המולטיפלייר הטוב ביותר שיצא עד היום! אשמח לשמוע את דעתכם על המשחק
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
למישהו יש מידע מתי בערך יצא המשחק?. השנה?, שנה הבאה?.
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
שלום! התחלתי לעשות את המשימות(ברמה איזי) ב CZ ... אני במשימה השישית בערך ואני צריך להרוג אויב אחד עם נשק שנקרא "Pistol" אבל אני לא יודע איזה נשק זה... ניסתי עם הנשק הזה אבל אחרי שאני הורג איתו זה עדיין לא מסמן COMPLETE
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
שלום! התקנתי את המשחק הנ"ל יש לי מערכת הפעלה ווינדוס פרימיום 64 ביט אני משחק במשחק ולפעמים הוא פשוט יוצא לי החוצה לווינדוס בלי שום הודעה מוקדמת מה הסיבה לתופעה וכיצד אני פותר אותה?... ??? נ.ב. הדרייברים של הכרטיס מסך מעודכנים.
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
שלום לכולם אני משחק בהירוס 5 במשימות אני בשלב 5 עם האלפים במשימה 3 שהיא המתים כובשים לי את ממלכה אני כובש אותה בחזרה אחרי זה גם את כל ממלכות אחרות אני כובש וכל כמה זמן הסגולים (המתים) באים לכבוש לי את ממכלה אני מנצח אותם כמה פעם וגם אני מוצא את שני גבורים אחרים ועכשיו אני לא יודע מה לעשות כל מפה שלי רק המתים כל כמה זמן באים ואני לא יודע מה לעשות אך לסיים את משימה ?? תעזור לי בבקשה תודה!!
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
אני משחק במשחק GETTING UP ואחרי שהתחלתי משימה אחת כתוב לי LOADING... וככה זה רבע שעה. זה מעצבן! זה כותב טוען ולא עושה כלום. יש תמונה זזה של הLoading אבל לא קורה כלום אגב עכשיו נתקעתי בשלב השני איך אני מגיע לסימטה?(אם מישהו קנה את זה חוץ ממני)
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
מישהו שיחק במשחק? יש לי אותו, נראה חביב, אבל יש המון ג'אגיס.. :גם כשמופעל AA דרך ההגדרות של המשחק הנה תמונה
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
יש לי קובץ של אצטדיונים חדשים למשחק אבל אין לי מושג איך להתקין אותם. יש לי את התוכנות שאפשר דרכן לשנות את הקבצים של המשחק אבל אני לא מוצא שם משהו שקשור. תודה רבה לכולם
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-


