עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by YinnoN,

    אני די חדש במשחק ואני משחק בפאץ' הכי חדש שלו (לא זוכר איזה מספר). אני צריך ips לסרברים טובים עם פינגים נוחים ושיש בהם שחקנים. ד"א, בbf2 עד איזה פינג המשחק יזרום לי בצורה נורמאלית ? תודה. תיקון טעות ! - הגרסא שלי היא לא זאת שיצאה לפני כמה ימים אלא פאץ' אחד לפני.

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  2. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    איך אני מבטל את שתי הסרטים בכניסה למישחק C&C Zero את ה EA games ואת הסרט.(איזה קבצים צריך למחוק) כאילו שזה יגיע ישר ל-LOADING.

  3. Started by badmama,

    לילה טוב, בגלל העבודה והלימודים, זוהי השעה היחידה שבערך יש לי זמן לשאול אתכם. אני יודע שאי אפשר להעביר שמירות משחקן לשחקן, אבל בכל זאת, יש איזה משהו, SAVEGAME, טרייניר, WHATEVER שפותח לי את כל המכוניות במשחק? אין לי זמן למצב קריירה ואני רוצה למבורגיני! תודה לכם ולילה טוב!

  4. הפלטפורמה המקוונת של EA מציעה כמה מכותריה הבולטים של המפיצה בהנחות של עד 60 אחוזים במידה ועדיין שמורה לכם פינה חמימה בלב למשחקיה של המפיצה האמריקאית EA Games, ובעיקר לפלטפורמת ה-Origin שלה שנדרשת להפעלה של רובם, כנראה שתשמחו לשמוע כי נותרו עוד כמה ימים של מחירי מבצע נאים לרגל סוף השנה האזרחית, במסגרתם ניתן לקבל כמה מהכותרים העדכניים ביותר שלה. לא כל המבצעים המוצעים ב-Origin כרגע משתלמים, אך יש כמה שבהחלט ראויים לציון: FIFA 16 העדכני בעבור 36 דולר (או יורו, בתלות באיזור שממנו מוגדרת כתובת ה-IP שלכם), FIFA 15 הוותיק יותר ב-15 דולר/יורו, Battlefield 4 בעבור 10 דולר/יורו בלבד, או בעבור 20 דולר/יורו לחבילת ה-Deluxe שלו, Battlefield Hardline הטרי עם תג מחיר של 15 דולר…

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  5. אני לא מוצא אותו בחיפוש ושאני מנסה להכנס דרך IP זה אומר לי שהחיבור לא טוב. וגם הכינוי שלי רשום באתר הזה למטה, למה?

    • 2 תגובות
    • 616 צפיות
  6. Started by PRODIGER,

    בשלב של הרכבת אחרי שאני נלחם בסוכן סמית' והוא נדרס מהרכבת השלב ממשיך עוד קצת ואז הוא נופל לחור שחור ואז המשחק עושה LOADING ואז נתקע הוא לא מפסיק לטעון זה נתקע הטענה בלי הפסקה ואי אפשר לצאת מזה. מה הבעיה???

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  7. שלום! מחפש לקנות את המישחק JOHNNY MNEMONIC תודה מראש לכל העונים 0546651473 דוד

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  8. Started by fleshbone,

    אני מחפש DEMO של משחקים שירצו לבד - כלומר שהמשחק ישוחק בעצמו במין לופ שחוזר על עצמו, מאיפה ניתן להשיג DEMO שכזה ??

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  9. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    איך לעזאזל אני מפעיל את הקודים במישחק Kelly Slater's Pro Surfer ???

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  10. Started by eegg,

    משחק מעולה מי קונה את המשחק?

    • 4 תגובות
    • 615 צפיות
  11. Started by Vidati,

    המשחק שוחרר בדקות האחרונות.. המשחק שוקל קרוב ל8GB. כמה חיכתי למשחק הזה!

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  12. ואין לי אפשרות לצאת ממנה!.. איך יוצאים מהבניין? אם מישהו יודע? תודה.

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  13. Started by פינוקיו,

    שלום, אני מחפש משחק בסגנון של SNIPER ELITE , שניתן להלחם בכמה סוגיי נשק וניתן גם לשחק ברשת. תודה מראש...

  14. שלום לכולם !! הורדתי את המשחק Tom.Clancy's.Rainbow.Six .Vegas.2 ברוסית ולא ידעתי שזה ברוסית משהוא יכל להביא לי לינק להוריד רק את שפה האנגלית לא את כל המשחק או משהו תודה לעוזרים !!!

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  15. המוזיקה הכל טוב אבל המשחק לא זז חלק יש לי ראדון 9700 פרו 2.53 אניטל דריברים חדשים אוינדוס xp שתי זכורנות 256

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  16. לאחר הפסקה של מספר שבועות אנחנו מקבלים אוסף משחקים מוזל חדש, הפעם עם שישה כותרים במחיר שמתחיל מדולר בודד ויותר מ-13 כותרים וחבילות תוכן בעבור 15 דולר בלבד לכתבה: http://hwzone.co.il/מיזם-ה-humble-bundle-חוזר-ובגדול-עם-חבילת-משחקים-ש/

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  17. בעידן בו המודעות לחשיבות של שימור דיגיטלי עבור משחקים היא גבוהה יותר מאי-פעם - נראה כי משיקי המירוצים הם אלו שסובלים לכתבה

  18. היי , תגובה ראשונה שלי פה כמעריץ גדול של סדרת בטלפילד אני תמיד מנסה להגדיל את הקהילה הישראלית. רציתי לדעת אם מישהו כאן מתכוון לקנות את בטלפילד 2, אני מקווה שרוב התשובות יהיו חיוביות ומי שלא מכיר את סדרת בטלפילד חייב לנסות כי אין ספק שזה משחק המולטיפלייר הטוב ביותר שיצא עד היום! אשמח לשמוע את דעתכם על המשחק

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  19. Started by totah,

    למישהו יש מידע מתי בערך יצא המשחק?. השנה?, שנה הבאה?.

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  20. Started by davidcohen,

    שלום! התחלתי לעשות את המשימות(ברמה איזי) ב CZ ... אני במשימה השישית בערך ואני צריך להרוג אויב אחד עם נשק שנקרא "Pistol" אבל אני לא יודע איזה נשק זה... ניסתי עם הנשק הזה אבל אחרי שאני הורג איתו זה עדיין לא מסמן COMPLETE

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  21. Started by tidan26,

    שלום! התקנתי את המשחק הנ"ל יש לי מערכת הפעלה ווינדוס פרימיום 64 ביט אני משחק במשחק ולפעמים הוא פשוט יוצא לי החוצה לווינדוס בלי שום הודעה מוקדמת מה הסיבה לתופעה וכיצד אני פותר אותה?... ??? נ.ב. הדרייברים של הכרטיס מסך מעודכנים.

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  22. Started by alex125,

    שלום לכולם אני משחק בהירוס 5 במשימות אני בשלב 5 עם האלפים במשימה 3 שהיא המתים כובשים לי את ממלכה אני כובש אותה בחזרה אחרי זה גם את כל ממלכות אחרות אני כובש וכל כמה זמן הסגולים (המתים) באים לכבוש לי את ממכלה אני מנצח אותם כמה פעם וגם אני מוצא את שני גבורים אחרים ועכשיו אני לא יודע מה לעשות כל מפה שלי רק המתים כל כמה זמן באים ואני לא יודע מה לעשות אך לסיים את משימה ?? תעזור לי בבקשה תודה!!

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  23. אני משחק במשחק GETTING UP ואחרי שהתחלתי משימה אחת כתוב לי LOADING... וככה זה רבע שעה. זה מעצבן! זה כותב טוען ולא עושה כלום. יש תמונה זזה של הLoading אבל לא קורה כלום אגב עכשיו נתקעתי בשלב השני איך אני מגיע לסימטה?(אם מישהו קנה את זה חוץ ממני)

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  24. Started by MDK,

    מישהו שיחק במשחק? יש לי אותו, נראה חביב, אבל יש המון ג'אגיס.. :גם כשמופעל AA דרך ההגדרות של המשחק הנה תמונה

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  25. יש לי קובץ של אצטדיונים חדשים למשחק אבל אין לי מושג איך להתקין אותם. יש לי את התוכנות שאפשר דרכן לשנות את הקבצים של המשחק אבל אני לא מוצא שם משהו שקשור. תודה רבה לכולם

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות

דיונים חדשים בפורומים