עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Vidati,

    אני דיי בהתחלה אני מניח... הגעתי לאי עם הבחורה על הספינה ונכנסנו למקדש ועכשיו אני נלחם עם מפלצת מעופפת בתוך המקדש ואין לי מושג מה לעשות... הבחורה אומרת לי לכוון לכיוון מסויים אבל אני לא מצליח להבין לאן.

    • 2 תגובות
    • 617 צפיות
  2. P4 2.8 ghz 800mhz Radeon X800GTO 256MB SAPPHIRE 1000MB DDR samsung 400mhz באיכות גבוהה ? (1024 עם HIGH) תודה על כל מענה

    • 3 תגובות
    • 617 צפיות
  3. Started by Meir787,

    מישהו יודע איך הורגים את האורקים לגמריי ? אני נלחם והורג אותם אבל הם פשוט קמים.. עכשיו, אני יודע שאפשר לנעוץ בהם את החרב כשהם נופלים, אבל איך עושים את זה לעזאזל ?! עזרה, מישהו :-[ ?

    • 2 תגובות
    • 617 צפיות
  4. Started by Shavoigen,

    אהלן,אני מחפש דריברים ל8800GT WIN XP למשחקים (ואת הדריבר שמשפר את קריסיס) מה יהיה הכי טוב להוריד?

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  5. Started by yotam360,

    ....???

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  6. אני מנסה להיכנס לסרברים שיש במשחק וזה לא נותן לי כי הוא אומר שהם משחקים בפרוטוקול 7 והפרוטוקול שלי נמוך יותר...הורדתי עידכונים של הפרוטוקול הזה אבל אני לא יודע מה לעשו איתם ואיך לסדר את זה מי שיוד מה לעשות אני ישמח לקבל עזרה תודה אחים שלי מראש..

    • 6 תגובות
    • 617 צפיות
  7. Started by 9raviv9,

    כשאני מתחבר לתוכנה ולוחץ על המשחק BATTLEFIELD 2 (משחק מקורי) אני מקבל את ההודעה הבאה ולא יכול לשחק.

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  8. Started by UltraManII,

    אני בשלב הראשון באיזה ספינה,ובסוף אני מגיע לאישה עם שיער קצר והיא מתחילה להכות אותי,שמעתי שיש כפתור שנותן לי הגנה ואני צריך להשאיר אותו כל הזמן לחוץ,איזה כפתור זה?

    • 3 תגובות
    • 616 צפיות
  9. האתר הרשמי - http://assassinscreed.us.ubi.com/index.php טריילרים - http://www.gametrailers.com/player/25538.html http://www.gametrailers.com/player/19861.html http://www.gametrailers.com/player/13564.html http://www.gametrailers.com/player/10406.html יוצא ל - Xbox 360 , PS3 , PC תאריך יציאה - נובמבר 2007 נראה עוד משחק מבטיח מיוביסופט,שילוב של הנסיך הפרסי וספלינטר סל עם גרפיקה סוף הדרך! מה אתם חושבים על המשחק ?

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  10. Started by Xilver,

    הגיוני?..

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  11. http://www.1pstart.com/call-of-duty-4-debut-trailer/ נראה ממש טוב, מוזר שהם עזבו את הג'אנר הזה של מלחמת העולם, הם היו ממש טובים בזה.

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  12. איתי משחק במשחק Grey שהוא מוד של Half Life והוא כמעט חוטף התקף לב זה בינתיים הפרק הראשון. כדי להמשיך לעקוב אחרינו: פייסבוק - http://www.facebook.com/Ofekfor טוויטר - https://twitter.com/OfekForeigner

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  13. Started by RealKPHx,

    תנו לייק אם אהבתם!

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  14. קניתי היום תמשחק אז דבר ראשון קיבלתי 2 דיסקים שכתוב עליהם DISC2 ודיסק אחד DISC3 ניסיתי להכניס אותם בכל זאת עכשיו במקרה נורמלי זה יפתח לך תפריט התקנה.........עכשיו לי זה פותח תדיסק עצמו בחלון נפרד כזה ובשתי דיסקים DISC2 האלה יש קובץ ווינזיפ MANHUNT1 בדיסק השלישי יש קובץ ווינזיפ MANHUNT2 תיקיה PROGRAMFILES ותיקיה של directX ניסיתי AUTOPLAY ולא עושה כלום ניסתי לעשות EXART לקבצי ווינזיפ וזה כל מיני קבצים של המשחק כאלה מוזרים ולבנים.......ואף אחד מהם זה התקנה או המשחק עצמו... WTF?!?!?!?! מחר אני שוב בקניון אז אני אנסה להחליף אם לא תוכלו לעזור לי....... אבל שמעתי שזה משחק פצצה אז בבקשה תעזרו לי!

    • 5 תגובות
    • 616 צפיות
  15. אפשר כמה טיפים במחשק PES4 ... אני לא ממש מצליח לעשות דברים יפים... איזה מהלכים יפים או הכנסות כדור בהגבה איכשו לרחבה... משהו יכול אולי גם ללמד אותי איך לבטוע כדור חופשי???(אני לא רוצה למסור אותו) ולמה המד של הבעיטה רץ כל כך מהר??!!

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  16. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אני צריך את השמירה השניה של ה MINI COOPER (עשויה),פשוט המישחק קורס לי כול 7 דקות אז בדיוק כסיימתי את ה MINI המישחק קרס ואין לי כוח לעשות שוב~! אא ושאוכל לעשות תמירוץ שבשלג! ואיך אני שומר תמישחק?

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  17. Started by coorva,

    אני די בהתחלה של המישחק והגעתי לשלב שאני צריך לעבור איזה שדה חשמלי על הריצפה, ולא ניתן לעבור מעליו בקפיצה בלי להתחשמל. כניראה צריך לסגור איזה שאלטר אבל אני לא מוצא אותו. מישהו יכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  18. Started by GamerWith7900,

    תראו את הסרטון המדהים הזה , איזה גראפיקה מדהימה וצל מדויקת ,מי חושב שלא? חבר שלי טוען שהגראפיקה של סאן אנדרס יותר טובה מהגראפיקה הזאת מי חושב ככה? ושאלה אחרונה איזה גראפיקה יותר טובה של project8 או של SanAndreas ? תודה לעוזרים. והוא גם טען שהצל של סאן אנדרס יותר טוב ? מה דעתכם של איזה משחק הצל יותר טוב? http://youtube.com/watch?v=vXFpJRg4ZaE&mode=related&search=tony%20hawk%20%20project%208

    • 3 תגובות
    • 616 צפיות
  19. Started by sd1,

    יש לי בעיה במשחק קול אוף דיוטי5 אני עושה לו RESUME GAME ואז הוא טוען ואחרי זה הוא רושם לי את הדבר הבא: http://www.siz.co.il/my.php?i=vimyztztcwk2.jpg יש פיתרון?

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  20. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    ניתקעתי במישחק Chicago 1930 במשימה הראשונה,עכשיו עשיתי הכול חוץ מדבר אחד שזה: אני צריך לימצוא את האיש שאמור להגן על האיש שנירצח,אבל ניסית לדבר אם כולם אבל אני לא מוצא שום דבר!!!

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  21. Started by Jack_g,

    איפה המידע הזה נשמר איך אני יכול להעביר את הפרופיל של החבר שלי למחשב שלו עכשיו שהוא התקין את המשחק לעצמו. תודה.

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  22. יש לי מפרט כזה .... amd athlon x2 64bit 3800+ socket am2 2.0ghz 90nm evga 7300gt 256mb ddr2 tv dvu pci-e abit kn9-s am2 nforce 550 ddr2800 pci-e hd audio gbl hynex ddr 2 667mhz 512x2 המשחק עובד לי ממש ממש ממש לאט ברזלוציה בהגדרות נמוכות ברצוני לדעת מה לא טוב במפרט הזה ולמה המשחק ככה איטי ???המחשב דיי חדש...

    • 5 תגובות
    • 616 צפיות
  23. שלום רב, רק רציתי לדעת האם אני יכול להתקין את המשחק וישר לאחר מכן להתקין את הפאץ האחרון??? 1.08 משום שחיפשתי באינטרנט ולא מצאתי שהוא מכיל את הקודמים לו...

    • 2 תגובות
    • 616 צפיות
  24. Started by Yuron,

    שלום לכולם אני לא מצליח לעבור את המשימה השלישית של המשחק ששם צריך להפוך את ה VW Beetle למכונית שתצוף על המים אני כבר ניסיתי הכל ואפילו מצאתי אתר איפה שאומרים מה לעשות ואת השלבים אבל זה לא עוזר כי ברגע שאני מגיע ליום האחרון הוא כותב לי שהמכונית לא מוכנה..... מה עושים? מישהו שיחק או עברת את השלב הזה?? תודה מראש לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  25. Started by daniel89,

    מישהו יודע מתי אמור לצאת הניד פור ספיד פרו סטריט??? דניאל.

    • 2 תגובות
    • 616 צפיות

דיונים חדשים בפורומים