משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי משחק בדיסק של DVD ואני רוצה להתקין את זה במחשב הישן שלי שאין לו כונן DVD. אני יודע איך להפוך את הדיסק DVD לפורמט BIN בתוך המחשב[דרך ALCOHOL 120%] אבל אני לא יודע איך אפשר לפצל את זה למספר של דיסקים רגילים בפורמט BIN (אני יודע איך לצרוב קבצי BIN אז אל תרשמו איך לצרוב את זה) תגידו לי איך אפשר לעשות את זה ובאיזה תוכנה עדיף בתוכנת ALCOHOL או NERO או MAGICISO תודה לכל העוזרים
-
- 0 תגובות
- 618 צפיות
-
-
השאלה בכותרת, פשוט פעם היה אפשרי להוריד למשחק מכוניות.
-
- 0 תגובות
- 618 צפיות
-
-
הורדתי את המשחק בפורמט ISO הפעלתי אותו עם דימון טולס והתקנתי את המשחק כולל העתקת הקראק בסוף. לאחר שאני מפעיל את קובץ ההפעלה המסך חוזר לWINDOWS עם ההודעה: ERROR COMPILING VERTEX SHADER VSTERREIN מה עושים? בבקשה תעזרו לי ... ותודה לכולם
-
- 5 תגובות
- 618 צפיות
-
-
-
אני פשוט לא מצליח להבין מה לעאזאל אפשר לעשות שם על מנת להבקיע........ מישהו כאן אולי השתלט על הנושא ויכול להסביר? אציין שלא שיחקתי באופן רציני בפיפא מאז גרסת 2002
-
- 1 תגובה
- 618 צפיות
-
-
מישהו יודע אם יש את SUPER MARIO 1 להורדה ? זה לא ווארז כה? כי כבר לא מוכרים... מצאתי ב DOWNLOAD.COM אבל זה ה2...
-
- 2 תגובות
- 617 צפיות
-
-
אני בעיקרון רוצה את המשחק המדהים הזה בגלל המולטי שלו אבל אני מתלבט בגלל שאין לי מושג אם יש בכלל קהילות. מישהו אולי יודע ??
-
- 0 תגובות
- 617 צפיות
-
-
כשאני מפעיל את המשחק אז אחרי הסרטונים אני מקבל שגיאה שאומרת error creating pixel shaderinges:pixelShaders \General\CarGlassInternal.pso משהו כזה מישהו יודע למה??? יש לי Ge Force 4 440 MX
-
- 4 תגובות
- 617 צפיות
-
-
''קניתי'' תמשחק הכול עובד טוב ויפה אבל איך אפשר לעשות מירוצים איך שאני מגיע למסלול הראשון הוא נתקע וצריך להתחיל מחדש.. מה עושים?? ואל תגידו לקנות מקורי.. אני בטוח שיש עוד אפשרות..
-
- 3 תגובות
- 617 צפיות
-
-
שאני רוצה לפתוח את הקובץ autorun.exe אני מקבל הודעה של : " קובץ המערכת אינו תואם להפעלת יישומים של ms-dos ושל windows . זה לא קרה לי כשהתקנתי את המשחק אצלי במחשב. מה לעזאזל עושים?
-
- 7 תגובות
- 617 צפיות
-
-
מתי יוצא ההבא, ומה הפואנטה של הסרט האחרון ה"קונטרקס" (ראיתי אותו איזה 10 פעמים ולא הבנתי מה קורה שם, חוץ מזה שאשת הקשר של 47 עם הסוכנות יושבת מאחוריו... אגב, יצאתי פרופשיונל בשלב האחרון 8)... הריגה הריגה לא נחוצה אחת, ויותר מידי התראות...)
-
- 3 תגובות
- 617 צפיות
-
-
מישהו כבר שיחק ויודע אם כדאי להתקין כי רק אתמול מחקתי את המשחק ואת ההתקנה =\
-
- 2 תגובות
- 617 צפיות
-
-
לפי מה שהבנתי שזה MMORPG כזה, סטייל ל-Everquest. שווה להוריד ולנסות לשחק? הגרסה האחרונה שהוציאו היא 0.3.011...כלומר, קצת מוקדם לא? מישהו משחק בזה?
-
- 0 תגובות
- 617 צפיות
-
-
הבנתי שזו מין טרילוגיה של 3 משחקים ו-WARHEAD היה רק הרחבה.
-
- 1 תגובה
- 617 צפיות
-
-
משהו כמו בסגנון של COD 4 , היה איזשהו שלב שבהיינו במסוק ופיצצנו יעדים בקרקע. יש משחק שמבוסס כולו סביב המטוס?
-
- 0 תגובות
- 617 צפיות
-
-
טוב אז ככה .. כל פעם שאני מגיע ל80 אחוז התקנה של המשחק עולה לי החלון הבא : מישהו יודע אולי מה העיה :s05: תודה לעוזרים... [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 617 צפיות
-
-
בין התאריכים 25-27/02 תתקיים באוניברסיטת ת"א תחרות ארצית בין 768 מתחרים. הזוכה מקבל כרטיס טיסה לאמסטרדם. התחרות לא רק לסטודנטים וכולם יכולים להשתתף. פרטים: www.student.co.il
-
- 0 תגובות
- 617 צפיות
-
-
שלום שיחקתי במשחק הזה לא יודע למה אבל האבתי אותו כי זה מעביר לי את הזמן בטירוף והייתי רמה 43 ואיזה מישהו פרץ לי :'(ולקח לי הכול הוריד אותי הרבה רמות הרס לי את השחקן לגמרי והשתמש לי בדברים שאי אפשר להשיג במשחק הבקשה שלי זה אם יש מישהו ששיחק והפסיק ולא צריך את השחקן שלו אז אני מבקש שיביא לי בבקשה כי אין לי כוח שוב להתחיל מאפס תודה רבה לכול העוזרים :)
-
- 0 תגובות
- 617 צפיות
-
-
קבלו מה ראיתי: http://www.mediagame.co.il/details.asp?id=2017 מזה?
-
- 2 תגובות
- 617 צפיות
-
-
-
יש לי שלב כזה עם מרוץ סוסים ובאמצע הנסיך דוחף אותו לאיזה חור ואז יש שתי בוסים שאי אפשר להרביץ להם הם כל הזמן מגינים... איך מנצחים אותם? איך גורמים להם לתקוע את החרבות ברצפה?
-
- 1 תגובה
- 617 צפיות
-
-
ישנם שלבים מסוימים - שהטעינה לפניהם נתקעת....ואז אני לוחץ על ESC וזה פותח לי חלון אקספלורר. שם כתוב שיש בעיה בDX9. מה זמוזר זה שיש לי DX9 מעודכן. רק כשאני משנה את ההגדרות של המשחק לDX7 אז זה לא נתקע. מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 617 צפיות
-
-
:itschy:
-
- 3 תגובות
- 617 צפיות
-
-
אהלן לכולם. אז ככה,יש לי 2 שאלות על UT2004. שאלה ראשונה זה בקשר לאדרנלין. כשיש לי אדרנלין מלא איזה אופציות יש לי? אני יודע שיש speed וזה כאשר לוחצים על 4 פעם על W את שאר האופציות לא הצלחתי למצוא. מישהו יודע ?? שאלה שנייה זה על השלב האחרון של assult מי שזוכר השלב האחרון זה השלב עם החלליות. לא הבנתי איך אני מנחית את החללית ? איפה המנחת ? מישהו יכול לשים תמונה ? תודה לאלה שעוזרים
-
- 0 תגובות
- 617 צפיות
-
-


