עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by sd1,

    יש לי קרבון 6 דיסקים עכשיו פתחתי את הדיסק הראשון יש שם מלא קבצים ואני לא יודע מה לעשות עם מישהו יכול לעזור לי אני יודה לו בבקשה שמישהו יעזור לי

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  2. קניתי את הכרטיס וקיבלתי עימו 2 משחקים. ברצוני לדעת אם Ghost Recon Advanced Warfighter נותן לי שם אפשרות לשחק ברשת או פשוט חשבון מוגבל? אני פשוט לא מצליח ליצור שם חשבון או כאשר אני יוצר חשבון דרך game spy אין לי אפשרות להכניס אותו במשחק, תמיד רשום שאני צריך שם משתמש לא פחות מ-3 אותיות ולא יותר מ-20 בתודה מראש

    • 3 תגובות
    • 618 צפיות
  3. Started by KermitShor,

    הראשון זה Joint Task Force אני מתקין את המשחק ואז שם קראק (ניסיתי גם קראק אחר ולא עובד) זה רושם הודעת שגיאה: the aplication has failed to start because the aplication configuration is incorect.reinstalling may fix the problem לא מצאתי "הגדרות" או משהו בסגנון המחשב עצמו חזק. גיגה זכרון, 6600GT PCX. דרייברים מעודכנים והמשחק השני: riddick : escape from butcher bay מתקין את המשחק שם קראק, וכשאני מנסה להפעיל הוא מעלה רושם שהוא מעלה את המשחק , נהיה מסך ואז 2 הודעות שגיאה שגיאה שצריך גרסת Open gl 1.3 או יותר מתקדמת(ויש לי אני מניח...) והשניה אחריה: Visual C++ runtime win32_x86_sse2\sbzengine... abnormal program termination מה עושים...?

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  4. Started by dani,

    איזה יום היה לי משעמם אז התקנתי CS 1.0 מהדיסק הישן. וכשאני רוצה לשחק באינטרנט זה אומר לי שחייבים לעדכן אותו... יש איזושהי דרך לשחק בלי לעדכן? [ וגם אם למישהו יש לינק לעידכון ל 1.3...

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  5. Started by ^alon^,

    מישהו יודע מתי יוצא המשחק? לפי מה שאני יודע הוא יוצא ברחבי אירופה ב-24 באוקטובר.... מישהו יודע מתי הוא יוצא בארץ????

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  6. Started by ofeky1,

    יש לי קובץ rar שבתוכו יש איזה 66 קבצים ואני לא יודע מה עושים איתם!! משהו יכול לעזור??

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  7. Started by avivlevy,

    האתר IGN חשף את מחירו של קונוסלת המשחקים החדשה של סוני המחיר בין 2800-3400 שקלים באירופה! :screwy:

    • 4 תגובות
    • 618 צפיות
  8. לפעמים יש שרתים שיש להם סיסמא. ואני רוצה להרשם לכת איזשהי. ראיתי שיש תנינים וכו'. בקיצור, איך אני נרשם או משיג סיסמא לשרתים? אני חייב את זה כי בשרתים פומביים יש מלא RADARIM וAIMBOT. וזה ממש באסה לשחק נגדם. עיצות אנשים. בבקשה...

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  9. Started by lader,

    כשאני לוחץ על הסמל של ההתקנה מייד מופיעה לי השגיאה הבאה: כל פעם שאני לוחץ שוב על ההתקנה מופיעה השגיאה של הקובץ IS ואיזה מספר אחריו נקודה tmp כמו שרואים בתמונה למעלה. ניסיתי לאחר מכן להתקין בSAFE MODE ושם השגיאה הזאת לא הופיעה וזה נכנס להתקנה אבל פתאום הופיעה השגיאה הבאה: בבקשה צריך עזרה דחוף תודה לכל העוזרים!!!

    • 7 תגובות
    • 618 צפיות
  10. Started by SuperStyle,

    בבקרי המשחקזה מראה שיש לגיטרה 10 לחצנים: '>http://www.zix.co.il/viewer.php?id=495176715.JPG"] אבל יש רק 7: כל הצבעים START ו BACK כל השאר זה תנועה. אז מה זה 8,9,10 ??? ואחרי STAR ו BACK יש מקש של חצים ואז יש מקש אם סימן של הבוקס אבל הוא לא עושה כלום במשחק ולא בהגדרת הבקר. וגם יש שני חיבורים: 1.'>http://www.zix.co.il/viewer.php?id=485320835.jpg"] זה חיבור מהמודם אבל מה זה עושה? 2.'>http://www.zix.co.il/viewer.php?id=23970954.jpg"] של מה החיבור הזה ומה הוא עושה?? בבקשה תענו אל כל השאלות תודה

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  11. Started by sofix4,

    ניסיתי להתקין פלייט דימולטור X וגם NFS CABRON, ובשניהם, אחרי אמצע ההתקנה, מופיעה שגיאה דומה: מה זה? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  12. הבנתי שיש The Matrix map אז הורדתי de_thematrix ולא עובד המשחק נטען ואז הוא זורק לי שגיאה אז הבנתי שצריך קובץ nav או Waypoints מה זה הקבצים האלה מהיכן אפשר להוריד אותם ? אני חייב לשחק במפה הזאת

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  13. למי שיש COD1 מקורי ובא לו להחליף איתי בCS,CZ ועוד כמה משחקים בסטים שידבר איתי בפרטי

    • 3 תגובות
    • 618 צפיות
  14. Started by בני סלע,

    אתם יכולים בבקשה להביא לי שמות של משחקים שירוצו על המערכת שלי? (מפרט בצד <<<) אני משחק על 1024X768 ולא אכפת לי לשחק בלי פילטרים. אין העדפה לז'אנר מסויים. תודה רבה (אני לא צריך רשימה ארוכה...3-4 משחקים יספיקו לי )

  15. Started by GanJaval,

    למי יש מידע על הפאץ' שאמור לצאת מתי הוא יוצא מה הוא יתקן יוסיף יש למישהו מידע עליו תודה

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  16. Started by nehmia,

    אסטרטגיה או משהו לא כל כך משנה הזאנר רק לשרוף זמן(לפני גיוס מרץ..) אחד שיוכל לעבוד על המחשב שלי..מפרט למטה

    • 3 תגובות
    • 618 צפיות
  17. Started by yosizach,

    העם אני יכל לשחק בוא עם הcd key קיבלתי שקניתי את המשחק קונטר סטריק זירו ? כי אני יכל לשחק קונטר סטריק 1.6 עם הcd key של זירו .

  18. אירוע The Game Awards היוקרתי סיפק לנו נקודת מבט נוספת על המובחרים של השנה הזו בתחום המשחקים - אבל בעיקר סיפק לנו עוד חשיפות והכרזות עבור הכותרים הגדולים והמעניינים של השנים הקרובותלכתבה

  19. התקנתי את המשחק עידכנתי פאטצ עידכנתי דיירקט איקס יש לי ראדון x800 xt pe עם מעבד 2.8 גיגה זיכרון מחשב סביר לכל הדיעות והמשחק מקרטע בהתחלה חשבתי שניסחפתי עם ה aa וה af (שהיו על מקסימום) הורדתי לחלוטין הכל אפילו רזולוצייה והמשחק עדיין קופץ בחלק מן המקומות מישהוא מכיר את התופעה או פיתרון לה?

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  20. איפה הם נשמרים? אני לא מוצא אותם

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  21. Started by nehmia,

    אני צריך משחקי rpg בסגנון muonline ו diablo וכו'.

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  22. זה אולי משהו כמו GTA? http://www.gamespot.com/pc/action/driver3/screenindex.html

    • 4 תגובות
    • 618 צפיות
  23. Started by GW,

    יש לי steam ויש רשימת שרתים אבל לאלה שאני יכול להיכנס, ואין הרבה ,מעיפים אותי הרבה בגלל הפינג, מישהו יכול לתת לי שרתים ישראלים או אחרים שמקבלים פינג שראלי, צריך להחליף ת steam או שזה לא קשור? דרך הגב source

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  24. Started by shon,

    הורדתי את המשחק דרך ה ביטורנט מסופרנובה, ואין בו קובץ קראק. חיפשתי ב cdcopywor וב MEGAGAMES ועדיין לא מצאתי פתרון. אגב ראיתי בליונט בתגובות למשחק שעוד חברה לא הסתדרו עם הקראק וגם להם זה אומר להכניס שוב את ה cd תודה לעונים!!!

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  25. המשחק החדש מבית יוצרי Dark Souls מצליח להתעלות גם על הציפיות הגדולות ביותר ממנו, כך נדמהלכתבה

דיונים חדשים בפורומים