משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
אני קונה מחשב חדש ואיתו אני רוצה לקנות גם ג'וויסטיק (אשמח אם תעזרו לי גם בבחירת ג'וייסטיק ראוי), איזה משחק מחשב אתם ממליצים לתעופה? לא חייב להיות קרב אבל גם קרב יתקבל. תודה.
-
- 3 תגובות
- 619 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מעוניין להודיע לכולם על רעיון לפתיחת שרת ישראלי למשחק הריאליסטי וייטקונג פיסט אלפא. אם יש ביניכם שחקנים רציניים (לא ילדים בבקשה...) אנא תרשמו חוות דעת פה ורעיונות. אני בשמחה הייתי פותח שרת עם הDSL שלי אך כברירה אחרונה אם לא יימצא שרת עם חיבור יותר טוב. אשמח לשמוע דעות.
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
זה קורה רק בCRYSIS יש לי 9600GT הכרטיס נמצא על סביבות 70 מעלות [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
-
איפו אוכל למצא סרטונים של BF2? בעיקר ארוכים מעל 1 MIN
-
- 3 תגובות
- 619 צפיות
-
-
המשחק אומר לי שאני צריך להכניס דיסק והעלתי דרך דיימון וגם שמתי קראק מה עושים ?
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
יש שרתים שאני לא מצליח לשחק בגלל שהפינגים גבוהים יותר מ 100! משהו מכיר פקודות שיורידו לי קצת את הפינגים?
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
יש לי איזה 10 משחקים צרובים שלקחתי מחברים שלי והם פועלים ממש טוב, וכשאני מנסה לצרוב אחד מהם או משחק שהורדתי (The Warriors), הפלייסטיישן לא מזהה אותם. מה לעשות???
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
מישהו יודע איזה כלים אני צריך כדי ליצור נשק חדש? או לפחות לשנות אחד קיים?
-
- 4 תגובות
- 619 צפיות
-
-
לפני שאתם קונים משחק אתם יכולים לבדוק אם תריצו אותו אני רוצה להציג את האתר ** אתר לבדקית דרישות מערכת באתר תוכלו למצוא דרישות מערכת לכל המשחקים חדשים וישנים בנוסף תוכלו למצוא גם באתר כתבות וסיקורים על משחקים אז שלא תקנו סתם משחקים
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
חרשתי כל מה שאני יודע וכלום לא הצליח ועוד משהו איך אני שומר???
-
- 4 תגובות
- 619 צפיות
-
-
חיפשתי איך בונים צי ימי במשחק ולא מצאתי. מישהו יודע?
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
אני נכנס למשחק בד"כ דרך XFIRE, נכנסתי ואז בדיוק כשהוא נכנס לסרבר (לפנישהוא מציג את ה loading ) >> מסך שחור ויוצא אוטומטית מהמשחק ניסיתי להכנס בלי כלום אלה מהתפריט של המשחק, אותו הדבר מה עושים?
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
כידוע המשחק מכיל הרבה אלימות ודברים כאלה ולכן הרבה הורים מתלוננים על המשחק החברה יצאה בשאלה לציבור אם להוציא את המשחק, כל מי שרוצה שהמשחק יצא צריך להירשם פה http://www.petitiononline.com/soldier3/
-
- 4 תגובות
- 619 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
כאשר מקבלים משימה מהcommander ומבצעים אותה אני פשוט יודע שהפשר לשדר לו לתת לי משימה חדשה אבל אני לא הבנתי איך
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
היי הורדתי את גרסת ה DVD והבנתי שלא צריך לעדכן אותה יש רגעים בהם המשחק קופצ וניתקע ליפעמים יש לי הודעה שיש בעיה ב C+++ משהו כזה וזה מוציא אותי מהמשחק! למי שיש פיתרונות להזרים!! אני מת כבר לסיים את יצירת המופת הזו... xp3000 5700U 512mb
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
בעולם הרביעי אחרי הבוס הראשון יש קטע שצריך לקפוץ על משהו כמה פעמים כדי להגיע למטה מישהו יכול לעזור לי בזה?
-
- 4 תגובות
- 619 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך 8600 ולא מפעיל לי טוב את ה- DMC 4 זה עושה את כולו בצבע ירוקקק משהו דפוקק.. אצל חבר שלי זה עובד ויש לנו אותו כרטיס מסך .. מה עושים ?! תודה רבה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
פעם ב.. פתאום אני יכול לשחק. אבל לרוב זה יוצא לי אחרי כמה שניות שנכנס למשחק. לא נגעתי בכלום. האמת עברתי מברק ל014 אבל הייתי איזה שבוע עם 014 והמשחק לא יצא. ועכשיו זה שבוע וחצי זה ככה עם הבעיה הזאת.
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
?? אני רוצה לשנות את המקשים ב-6 PES.. כמו שב FIFA 2007.. אני יכול?? תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
בטירה החדשה של הגמדים, יש את הקסמים של ה RUNE, אבל במהלך קרב כשאני מנסה להפעיל את רובם הוא כבר כותב לי Used ואי אפשר להפעיל אותם. רק ה Rune of Charge פועל בערך! איך מפעילים אותם?? תודה
-
- 2 תגובות
- 618 צפיות
-
-
המשחק על ההגדרות הכי טובות 75 FPS כרטיס מסך: Geforce 7900GT מה צריך לשנות בהגדרות כדי לראות את המים נורמלי? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 618 צפיות
-
-
לחבר שלי יש כזה ואני ממש מכור לדבר הזה ולפרוג'קט גוטם 2 הוא אמר לי שאם אני משקיע 2600 שקל יהיה לי אקס בוקס עם צ'יפ לצרובים 2 שלטים ו15 משחקים שהוא יצורב לי (אני יקנה לו דיסקים לצריבה והוא יצרוב לי בצורב די וי די שלו) מפתה לא?? אני רק צריך לדעת מאיפה לקנות... יש איזה אתר קוראים לו מושי אבל אני לא זוכר איך כותבים את זה באנגלית, אז אם תוכלו לכתוב לי תשם של האתר זה יהיה סבבה לאלה.
-
- 4 תגובות
- 618 צפיות
-


