עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    ליפני יומיים הורדתי את המישחק.(אפשר להוריד אותו חוקיתי מ FilePlanet להירשם ולקבל CD KEY) אם מישה פה משחק תנו שמות ובאיזה סרבר אתם משחקים. השם שלי: Smon ואני משחק בסרבר של אירופה. ועוד שאלה:האם אני צריך לשלם לאתר בישביל שזה לא יהיה מישחק ל 7 יום? אלה מישחק פתוח? נ.ב: אני עכשיו ב Hossin (המבין יבין.)

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  2. איזה משחק מחשב טוב אתם מכירים שאפשר לשחק במצב של 1 על 1 באינטרנט? חוץ מWORMS . ולא מרוצים\ אסטרטגיה.

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  3. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    ok i got radeon 9800 pro and my pc speed is 1.2 ghz (i think intel)!!1. so if i put evreything on high will it work fast or slow cuse i got only 1.2 ghz? oh i meen the game prince of persia:sends off time!(like this?)1

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  4. Started by dark_zero,

    בבקשה למשחק הראשון תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  5. Started by David Ell,

    שלום לכולם, כרגע יש עדכון חדש, קיימת בעיה של התחברות ל-BL זה אומר שהסיסמה לא טובה, וזה קורה גם במשחקים אחרים ששם אי אפשר לשחק ברשת. לא להילחץ

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  6. Started by MacGyver,

    מה אני עושה?? אחרי שהתקנתי את המשחק אחרי שהורגתי את השומר הראשון-הוא פשוט יוצא מהמשחק...! אין לי מושג מה לעשות??? יש סיכוי שזה קשור לזה שהוא שרוט קצת?? איתן

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  7. Started by 888,

    אני במשימה האחרונה אני עברתי את כל החיות הענקיות והגעתי לאחת המעליות לחצתי כל הזמן על המעלית והמעלית לא ניפתחה מישהו יודע מה אני עושה?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  8. Started by Aviko,

    חח איך זה נשמע עלוב בעיברית... תענו בבקשה!!, תודה לעוזרים, אאבביי

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  9. Started by kfirlion,

    אני לא יודע איך עושים תמונה כזאת בבאטלפילד 2 , אז תעזרו לי! תלחצו על הקובץ untitled.bmp להגדלה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  10. Started by haim652,

    אז ככה רציתי לשאול כמה שאלות: 1. עם אני קונה את המשחק פה בארץ מחנות פה בארץ, אני יוכל לשחק באון לין? (הרי בישביל מה אני קונה את זה, בישביל לשחק באון ליין). 2. עם יש לי חבר שקנה את המשחק מחו''ל (ארה''ב) אני יוכל לשחק איתו באון ליין (שלי שיש את המשחק מחנות פה בארץ)? 3. אני צריך לשלם כדי לשחק באון ליין? תודה רבה.. מקווה שכל השאלות הם כן

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  11. Started by penny1,

    שלום לכולם, אני מאוד מתעניין במשחק הזה, אך שמעתי שיש לו דרישות ממש כבדות בשביל לשחק בהגדרות גבוהות אני אשמח לשמוע פרטים מי שכבר שחק בזה

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  12. Started by megastorm,

    אז ככה אני הגעתי לשלב האחרון (אני חושב) ויש מין חור ענק למטה וחור מגעיל למעלה ויש מפלצת ענקית שיורה עליי מליון טילים ומלא מפלצות יוצאות מהחר למטה . ב pda או איך שקוראים לזה רשום לי שם " ditroy the hell gate" משהו כזה עכשיו לא משנה כמה אני מפוצץ את המפלצץ מליון טילים לא קורה לה כלום וגם ניסיתי לחפש בסיביבה אין כלום שאני יורה למטה לחור של הגהנום גם לא קורה כלום מה אני עושה איך אני עובר את זה ? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  13. Started by Swed,

    לקראת סוף הרבע הראשון פתאום יש לי טיימאוט של הקבוצה השניה ואז יש לי את השגיאה של אל שלח !! למה זה ויצא רק קראק 1 למשחק !! האם הבעיה היא הקראק !?

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  14. יש לי מחשב נייד מחפש משחקים שיעבדו עם הכרטיס כרטיס מסך: ATI Radeon® Xpress 200M

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  15. איך הורגים את הבוס הראשון במשחק INFERNAL

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  16. Started by Impreza,

    הגעתי בערך לשלב ה3 והמשחק קרס ומאז הוא לא פועל אני מקבל את ההודעה הזאת: "A problem occurred while trying to initialize the Direct3D device. The default video options have been restored. If the problem persists, please make sure your drivers are up to date or contact your hardware vendor" מישהו נתקל בזה?

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  17. Started by Mindistortion,

    שלום לכולם.... אני בטוח שכולם זוכרים את המשחק מקס פיין הראשון (אני ביליתי שעות רבות עם המשחק בגיל 9 עם חברים) לקחתי את העותק מחבר ילדות (בשביל הנוסטלגיה) והמשחק לא פועל... אני פותח את המשחק ומופיעה לי האייקון של מקס פיין (המלבן הקטן הזה) ומשמה זה נעלה ולא ממשיך. אני משאר שזה כי המשחק לא אמור לעבוד על XP יש איזו דרך לתקן את זה? יש איזה פאטצ'? תודה.

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  18. Started by yotam360,

    איך אני יכול להשיג את המטוסים של חיל האויר הישראלי??

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  19. Started by Jeka90,

    בתחילת המשחק אני עובר אימון ע"י המפקד. בשלב של הזריקת תפוחי האדמה הוא אומר לי לזרוק אותם לתוך האמבטיה. אני זורק ושום דבר לא קורה! הוא ממשיך להגיד לי כל הזמן שאני צריך לזרוק לתוך האמבטיה אבל אני זורק לתוך האמבטיה ותפוחי האדמה נכנסים. מה לעשות? תודה. [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 619 צפיות
  20. Started by 007,

    תנו לי באן בבקשה!!!!!!!!!

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  21. Started by longhorn,

    אלה לא הוראות מחייבות אך משפרות בצורה משמעותית את ההנאה במשחקי רשת ופותרת כמה מבעיות בעת המשחק 1.יש לנקות את המחשב מרוגלות למינהים ad-ware 2.יש למחוק את התיקיה prefetch שנמצאת בתיקיה של הwindows שם מתווספים כל מיני קבצי אגירה שלא נחוצים 3.יש להגדיר בתוכנת הפיירוול את קובץ המשחק ולתת הרשאה לחיבור תמידי לאינטרנט 4.יש למחוק את cookis עשו זאת לפני כל התחברות לשרת ותראו את ההבדל

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  22. אני יודע שטיפה מאוחר לקנות אותו חחח אבל לקראת ההרחבה אמרתי לעצמי שאני יקנה אותו יש מישהו מהפורום אולי שיכול לעזור?? או שהוא לבל נמוך ורוצה לשחק ביחד??

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  23. אוקיי , אז נכון בוייס סיטי שאני מסמן את הFRAME LIMITER ל OFF , אז רואים הכל כמו שצריך , אבל משחקים על 20FPS , ושמורידים אותו , אז פתאום הכל עובד חלק לגמרי(יותר מ100FPS) , אבל לא רואים את האופק לפעמים , ויש עיוותים רציניים בגרפיקה , ולפעמים פתאום אתה נתקע בקיר שבכלל לא ראית(אבל קיים במשחק בעיקרון , פשוט הוא לא הציג את האופק) , כאילו DRAW DISTANCE... , בקיצור , איך מסדרים את זה? , זה משגע אותי , ניסיתי הכל ואף פעם לא העזתי לשאול כי חשבתי שזה אמור להיות ככה , אבל עכשיו שיחקתי עוד פעם(היה לי מאוד מאוד משעמם) , והבנתי שזה לא אמור להיות ככה... , אז , למישהו יש פתרון?

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  24. Started by asdasdasd,

    יש דרך לעשות לכל אחד מגרסאות הקאונטר סטים משלו ?? מן "מולטי סטים ACCOUNTS" כזה ? כי תודו שזה דיי מעצבן כל פעם להעביר מ אקואנט של סורס ......לזרו .....חזרה ל סורס .....ל 1.6 .....סורס ....וכו, יש דרך ליצור לכל סוג משחק סטים משלו ככה שלא צריך להחליף כל שניה בין 3 אקאוונטים ?

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  25. אהלן, (מדובר בGears of War ולא בGod of War) ראיתי איזה בוט שמחזיק 2 רובים, איך זה? ויש שלב מסויים שראיתי שכולם עושים טלפורט ממקום אחד לאחר, לא מקומות ספציפיים - פשוט עושים טלפורט. איך עושים? והאם יש טריקים מסויימים במשחק, יש לאסוף כל מיני שטויות, מאמין שזה בעיקר תחמושת אבל אין פה איזה תוספות לנשקים? כמו שאמרתי, כל מיני טריקים שאני פשוט לא יודע שאפשר לעשות. תודה רבה! עריכה: הסתדרתי עם הטלפורט היו לי גם 2 רובים למרות שאני לא בטוח איך עשיתי את זה

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות

דיונים חדשים בפורומים