משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
Supreme ruler 2010 משחק האסטרטגיה !!! שלום לכולם לאחר העידכון של המשחק כל היחידות והמבנים מופעים לי כקוביות לבנות ניסיתי להתקין מחדש את המשחק ולאחר העידכון זה שוב קורה וניסיתי גם עידכונים של דרייברים אבל כלום לא עוזר נתקלתי בעוד מקרים כאלה לאנשים אחרים מישהו אולי מכיר את המשחק ויכול לעזור לי?? :s05:
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
אנשים , אני צריך עזרה ומקווה שהדבר אפשר במקרה הנתון התקנתי תמשחק לפני מלא זמן כבר ושיחקתי איזה בו הרבה זמן , וכבר ניראלי שהגעתי דיי רחוק עם המשחק ואז נאלצתי לפרמט תמחשב עקב פריצה למחשב , :s05: ולפני שבוע החלטתי שאני חייב להתקין ולפצח תמשחק אבל לא בא לי לעשות את כל המשימות שכבר עשיתי מחדש מישו יודע אולי על קוד שאפשר לקפוץ משימות ?
-
- 6 תגובות
- 621 צפיות
-
-
אני כרגיל מעדכן אותכם על דברים מענינים ... בבקשה http://forum.vgames.co.il/forumdisplay.php?f=87 הטורניר ל - BF2.
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
התחלתי לשחק במשחק ויש אלמנטים במשחק שכל הזמן משתנים מדובר על סלעים וחלק מהעצים ניסיתי לשחק בהגדרות אבל לא עזר אני ינסה תדריבר האחרון ליראות אם זה יפתור תבעיה אבל בגלל שהמשחק כבר הרבה זמן בשוק אז אם זה בעיה מוכרת בבקשה תגידו לי אני על ויסטה 32 ביט
-
- 5 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלושת היצירות הדיסטופיות של קן לווין מגיעות אל הדור החדש ומזכירות לנו למה הן זכו לאינספור פרסים ושבחים לכתבה
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שכחתי איך אני מעלה נקודות ציון חדשות בחדר תיכנון עם העכבר הוא לא נותן לי לסמן אולי צריך לשנות משהו?
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
חברים יש לי PS1 רציתי לחבר אותו למחשב דרך ה VIVO של ה-7800GT שלי .. איך עושים את זה?
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
שלום אני מברר לאחי... מישהו נתקל כאן בבעיות וניתוקים שונים במשחקים: Stronghold kingdom Anno online The settlers online ? יש לו בזק בינלאומי. הוא טוען שהוא הריץ tracert ואיפשהו בנתיב אחרי שזה עובר את השרתים של בזק בנלאומי זה נתקע לא פעם...
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
יש לי תקיעות מעצבנות כאלה בזמן המשחק ... זה באג ידוע או שזה רק אצלי? יש לי P-4 1.6MHZ R9800NP 512 RDR צריך להספיק למשחק כמו פיפה... אבל משום מה יש תקיעת מעצבנות ..
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
אני צריך בבקשה הסבר מ א'-ת' איך אני מתקין CS כולל כל התוספות שצריך.. תודה.
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
היי יש לי בעייה, אני לא מצליח לראות את המקשים שלי בקרייסיס כאילו במקום להראות לי מה זה FIRE RELOAD וכד' הוא פשוט מראה לי ריבוע ריק כנראה בעייה של פונטים או משהו כזה? אני על ויסטה 64 בכ"א. תודה מראש למי שיודע או יוכל לתת כיוון כלשהוא. אבי.
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
אני מתחיל בחושך בשלב בתוך מחסן כזה ויש כפתור לפתוח את השער או להכנס דרך הדלת ומצד ימין יש 2 אנשים ועוד כמה ישר ועוד משאית אחת שנוסעת על הגשר ושאני הולך עד הסוף הגשר שבור ל 2 ואני לא יודע איך לעבור מישהו הבין?
-
- 4 תגובות
- 621 צפיות
-
-
משחקי אסטרטגיה, משחקי פעולה וגם כאלה שמשלבים בין השניים מוצעים במחירי מבצע קורצים ממש עכשיו לכתבה
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
Overlord Raising Hell מה זאת ההרחבה הזאת? ולמה לא דובר עליה בשום מקום?
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
במהלך ההורדה כמעט בסוף מופיעה הודעה שגיאה: FEATURE TRANSFER ERROR הבעיה היא עם הקובץ DATA.CAB חייב עזרה תודה
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
-
http://www.gamespot.com/pc/adventure/globalconflictspalestine/index.html?tag=result;title;0 בתמונות הוא נראה מעפן אבל בכל זאת מעניין אותי אם מראים רחובות מדוייקים של ירושלים וכו'. (יש כמה תמונות של ירושלים בגיימספוט) מישהו שיחק?
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
חבר שלי אמר לי שאם הכרטיס מסך שלי אינו תומך ב-DirectX10 אז Crysis לא יעבוד לי על הכי High או שלא יהיו כמה אפקטים (למשל: שאתה עובר דרך השיחים אז הם זזים), זה נכון? הכרטיס מסך שלי הוא X1900XT עריכה: צריך מפרט? הרי זה נראה לי שקשור רק לכרטיס מסך
-
- 3 תגובות
- 621 צפיות
-
-
בשלב הראשון אחרי שמשחקים עם גאנדלף, נותנים לי לבחור את ארגורן,גימלי או זה שיורה תחיצים..עכשיו לא משנה מי מהם אני יבחר הוא נותן לי בכלל את סאם, שלא אמור לשחק בכלל בקטע עם השדים (שארגורן מביא את החרב אל שר השדים הזה) זה קרה לעוד מישהו? כי זה נראה ממש מטומטם
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
-
-
אני מנסה לשמור את המשחק והוא כותב לי הודעה כאילו אין לי מקום בארד דיסק ויש לי 50 ג'יגה פנוי מה עושים? צירפתי תמונת מסך..
-
- 0 תגובות
- 620 צפיות
-
-
:'(מה הקוד למישחק מרובי מישתתפים אני חייב אותו דחוף בבקשה :'(
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
-
-
זה משחק שפשוט כיף לעביר איתו פה ושם את הזמן אבל הוא מתחיל להיימאס מזה להאימס ולהיות באסה חבלז אפשר להוסיף למשחק מכוניות וכאלה דברים כיצד אפשר לעשות את זה ומאיפה אפשר להוריד תודה תודה תודה ! ועם יש לו מולטיפלייר אני ישמח כדי לשחק עם חבר
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 620 צפיות
-
-
אם אני לא טועה gamespot עושים בנצ'ים לכרטיסי מסך על כל משחק אבל אני לא מוצא את זה באתר. אם מישהו יוכל להדריך או להביא קישור בכיוון (לא משנה המשחק) אשמח. תודה.
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
-
-
אז ככה אני מחפש את המשחק פולאאוט אם מישהו יוכל איכשהו להביא לי אותו וגם את 2 בהזדמנות אני מאד אודה לו..... צרו איתי קשר בבקשה... ggdb_il@yahoo.com
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
-


