משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
במשימה הראשונה אומרים לי שאני צריך להגיע לקומה הראשון באזור של החניה, ואחרי שהרגתי את כולם בדרך, בכניסה שאני ממשיך לרדת יש כמו מחסום כזה, וחרשתי את כל החניה 700 פעם, אין שום דרך אחרת, איך עוברים את זה? תודה מראש, קורל.
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
אני במשחק והכל פועל מצוין ואני לא מצליח לירות = \ אחרי שחזרתי שנתיים בזמן לאימונים ואני מגיע לאימוני מטרה ואני לא יכול לירות למישהו יש מושג מה הבעיה?? תודה לעוזרים..
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום לכם!, מי מאיתנו לא שיחק בסדרת המשחקים הנפלאה הזו?... איפה אפשר להשיג מודים רציניים ועדכניים?... אני יודע של-3 יש (ועליו אני מחפש המלצות למודים). אבל מה לגבי 4 ו 2?... כל טוב!, חג שמח.
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
אהלן לכולם, הורדתי לאחותי הקטנה את המשחק מאיזשהו בלוג. חשבתי שהוא יהיה כבר מפוצח או שלפחות אני אקבל את הקרק בפנים. הוא היה על ISO. חילצתי אותו עם Isobuster והוא מבקש ממני להכניס את הדיסק... יש למישהו דרך לעקוף את זה ? איזה המלצה על אתר טוב שאני יכול להוריד ממנו קרק של זה או משהו ? תודה מראש לעונים ושבת שלום, רוסטר.
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
אז ככה יש לי תמשחק היטמן BLOOD MONEY עכשיו שאני מתחיל תמשחק בהתחלה הוא נותן לי רק תמצ'קו הזה להלחלם איתו עכשיו איך אני אמרו להשתמש בו לאחר שאני בוחר בו אם איזה כפתור אני מכה איתו? כי השתמשתי בכל הכפתורים ולא הצלחתי...
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום, המשחק עצמו פועל טוב מאד, אבל כשניסיתי להפעיל אותו על 1600x1200, הוא יצא, ומאז, לא נכנס, ומציג את אותה השגיאה כל פעם, אני רוצה שזה יהיה על 1024x768, אבל לפני שאני עוד יכול להכנס ל-Options, הוא יוצא לי. מישהו אולי יכול לעזור לי? :s05: תודה!
-
יש לי בעיות FPS ב- Dark Messiah of Might and Magic. בהתחלה המשחק עבד חלק על ההגדרות הכי גבוהות ב- 35-40 FPS. אחרי כמה זמן הFPS פשוט נפל ל-5 ולא עולה מעל 10. הורדתי את ההגדרות להכי נמוכות ועדיין הFPS תקוע ב5-10 ראיתי את הנושא הזה באתר של יובי, כמובן שהדרייברים האלה מותקנים כבר בגלל בעיות אחרות שהיו לי עם המעבד ומשחקים. יש משהו אחר לעשות או שאני פשוט יצטרך לסבול את המשחק על 10 FPS? * המשחק מעודכן לגרסה 1.02
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-
-
השאלה בכותרת הבנתי שהוא כבר יצא. אז למה אין שום דבר עליו ברשת? אפילו לא דמו?
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-
-
אני הורדתי את המשחק ןרציתי לישאול למה תמיד הוא רושם לי הכנס דיסק..!!!!!!? אמרו לי שצריך לשים קראק ואני לא יודע מה זה?
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
האם אי פעם חלמתם לקפץ בין משאיות דוהרות בדרך אל המטרה שלכם? גם אם לא, Clustertruck עשוי לשנות את דעתכם לכתבה
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
איך Warhammer_40000_Dawn_Of_War קשור לFull Spectrum worrior??? תיראו מה קיבלתי בסוף ההתקנה של Warhammer! [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום. אני וחבר שלי קנינו היום את המשחק סבבה הכל טוב ויפה יש לו את הבעיה המשחק עושה מסך שחור ויוצא אבל זה רק אחריי שהוא מנסה להתקין את הפאצ' החדש 1.12 משהו כזה וזה עושה לו ארור ולא נותן לו להתקין בלי הפאץ' המשחק עובד ואם הפאץ' זה עושה בעיה (האפץ עצמו מכמה מקורות שונים שעובדים)
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
טרילוגיית משחקי הפשע המסקרנת מציגה את השיפורים הגראפיים שצפויים לנו במעמד ההשקה - שיגיע בעוד קצת פחות משלושה שבועותלכתבה
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
- 1 follower
-
-
-
עברתי את האימונים של החובש וכשאני משחק יש לי אפשרות לרפא אנשים. אז השאלה היא האם אני יכול לרפא את עצמי???
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
אחרי חשיפה שלא ממש הרשימה את המעריצים הוותיקים, סרטון חדש מנסה להוכיח ש-Quake Champions יהיה יורש ראוי בהחלט עבור סדרת המשחקים לכתבה
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
ולל אני רואה שאף אחד לא פתח על זה דיון משום מה... מישהו נכנס לבטא של D&D ONLINE? (נפתחה בשני לפברואר) אני כבר ארגנתי לעצמי חבורה אבל אני אשמח לשחק גם עם ישראלים...(יותר נוח לשחק עם אנשים שיש להם את אותם הלאגים D: ) נארגן רשימה כדי שיהיה קל למצוא אותכם...פשוט תנו את השרת שאתם משחקים את שם הדמות והמקצוע... domiel: domiel lightbringer-humen paladin lvl1 r4 aureon
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
אני רוצה ליקנות סרבר ל COD אבל לא יודע איפה? תודה.
-
אני צריך FIND A WAY OUT OF THE REPLICA TRAINING ARENA משו כזה אני הרגתי את כל החיילים האלה, ואז אני לא מצליח למצוא שום יציאה מהמקום הזה.. ניסיתי איכשהו להיכנס לדברים האלה שמהם הם יצאו חחח אבל לא הצלחתי ממש...
-
- 4 תגובות
- 622 צפיות
-
-
ניסיתי וניסיתי דרך המולטיפלייר ולא הצלחתי! האם מישהו שמכיר את הבעיה יכול להדריך אותי?? תודה
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
את המשחק אני מתחיל כשיש לי את המכונית bmw ואז אני מתחיל את ה career מנצח כמה תחרויות ואז כשזה מגיע לתחרות על הרכב (מי שמפסיד מאבד את הרכב ) אני תמיד מפסיד - כאילו שהמחשב רוצה שאני יפסיד תמיד... אחרי זה אני צריך לבחור מכונית אחת מבין 3 מכוניות גרועות ולהתחיל את ה black list ... עם המכונית הגרועה . ואם אני רוצה (אחרי שניצחתי וצברתי כסף) לקנות מכונית ולהמשיך איתה את התחרויות זה לא אפשרי ... תסבירו לי מה קורה במשחק הזה ומה אני צריך לעשות :s05:
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק על מחשב חזק. VISTA 32 + 4 GB זיכרון + כרטיס מסך ATI RADEON 3650 המחשב מחובר לפלזמה ברזולוציה 1360/768 הגסרתי בCONFIG של המשחק את הרזולוציה. המשחק מתחיל לעלות בסדר, מעלה את הלוגואים של החברות, אבל לאחר מכן עובר למצב שרואים שני משולשים לאורך המסך. 1 כהה 1 לבן. שומעים מוסיקה אבל לא רואים. ניסיתי להוריד רזולוציות אבל כלום לא עוזר. התקנתי על מחשב אחר עםם XP ןNVIDIA 7600GS וזה משחק בסדר גמור! האם הבעייה בכרטיס? או במערכת ההפעלה? תודה! אשמח לעזרה!
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
אשמח לקבל תשובה אם קיימים המשחקים looney tunes space race ו- looney tunes racing בגירסא המתאימה לפי סי או שישנו איזה אמולטור המאפשר לשחק אותם על פי סי?
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
אולי תצליחו לזהות את האימלטור הזה: תודה!!!!
-
- 3 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שמעתי שיצא גירסה חדשה למשחק.... אולי משהו יודע מאיפה אפשר להוריד אותה?
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-


