עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by koraal,

    במשימה הראשונה אומרים לי שאני צריך להגיע לקומה הראשון באזור של החניה, ואחרי שהרגתי את כולם בדרך, בכניסה שאני ממשיך לרדת יש כמו מחסום כזה, וחרשתי את כל החניה 700 פעם, אין שום דרך אחרת, איך עוברים את זה? תודה מראש, קורל.

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  2. אני במשחק והכל פועל מצוין ואני לא מצליח לירות = \ אחרי שחזרתי שנתיים בזמן לאימונים ואני מגיע לאימוני מטרה ואני לא יכול לירות למישהו יש מושג מה הבעיה?? תודה לעוזרים..

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  3. Started by gimipex,

    שלום לכם!, מי מאיתנו לא שיחק בסדרת המשחקים הנפלאה הזו?... איפה אפשר להשיג מודים רציניים ועדכניים?... אני יודע של-3 יש (ועליו אני מחפש המלצות למודים). אבל מה לגבי 4 ו 2?... כל טוב!, חג שמח.

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  4. Started by atomic rooster,

    אהלן לכולם, הורדתי לאחותי הקטנה את המשחק מאיזשהו בלוג. חשבתי שהוא יהיה כבר מפוצח או שלפחות אני אקבל את הקרק בפנים. הוא היה על ISO. חילצתי אותו עם Isobuster והוא מבקש ממני להכניס את הדיסק... יש למישהו דרך לעקוף את זה ? איזה המלצה על אתר טוב שאני יכול להוריד ממנו קרק של זה או משהו ? תודה מראש לעונים ושבת שלום, רוסטר.

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  5. אז ככה יש לי תמשחק היטמן BLOOD MONEY עכשיו שאני מתחיל תמשחק בהתחלה הוא נותן לי רק תמצ'קו הזה להלחלם איתו עכשיו איך אני אמרו להשתמש בו לאחר שאני בוחר בו אם איזה כפתור אני מכה איתו? כי השתמשתי בכל הכפתורים ולא הצלחתי...

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  6. Started by mrsph666,

    שלום, המשחק עצמו פועל טוב מאד, אבל כשניסיתי להפעיל אותו על 1600x1200, הוא יצא, ומאז, לא נכנס, ומציג את אותה השגיאה כל פעם, אני רוצה שזה יהיה על 1024x768, אבל לפני שאני עוד יכול להכנס ל-Options, הוא יוצא לי. מישהו אולי יכול לעזור לי? :s05: תודה!

    • 1 תגובה
    • 622 צפיות
  7. Started by IlanF,

    יש לי בעיות FPS ב- Dark Messiah of Might and Magic. בהתחלה המשחק עבד חלק על ההגדרות הכי גבוהות ב- 35-40 FPS. אחרי כמה זמן הFPS פשוט נפל ל-5 ולא עולה מעל 10. הורדתי את ההגדרות להכי נמוכות ועדיין הFPS תקוע ב5-10 ראיתי את הנושא הזה באתר של יובי, כמובן שהדרייברים האלה מותקנים כבר בגלל בעיות אחרות שהיו לי עם המעבד ומשחקים. יש משהו אחר לעשות או שאני פשוט יצטרך לסבול את המשחק על 10 FPS? * המשחק מעודכן לגרסה 1.02

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  8. השאלה בכותרת הבנתי שהוא כבר יצא. אז למה אין שום דבר עליו ברשת? אפילו לא דמו?

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  9. Started by Rrafi,

    אני הורדתי את המשחק ןרציתי לישאול למה תמיד הוא רושם לי הכנס דיסק..!!!!!!? אמרו לי שצריך לשים קראק ואני לא יודע מה זה?

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  10. האם אי פעם חלמתם לקפץ בין משאיות דוהרות בדרך אל המטרה שלכם? גם אם לא, Clustertruck עשוי לשנות את דעתכם לכתבה

  11. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    איך Warhammer_40000_Dawn_Of_War קשור לFull Spectrum worrior??? תיראו מה קיבלתי בסוף ההתקנה של Warhammer! [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  12. Started by Quickly,

    שלום. אני וחבר שלי קנינו היום את המשחק סבבה הכל טוב ויפה יש לו את הבעיה המשחק עושה מסך שחור ויוצא אבל זה רק אחריי שהוא מנסה להתקין את הפאצ' החדש 1.12 משהו כזה וזה עושה לו ארור ולא נותן לו להתקין בלי הפאץ' המשחק עובד ואם הפאץ' זה עושה בעיה (האפץ עצמו מכמה מקורות שונים שעובדים)

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  13. טרילוגיית משחקי הפשע המסקרנת מציגה את השיפורים הגראפיים שצפויים לנו במעמד ההשקה - שיגיע בעוד קצת פחות משלושה שבועותלכתבה

  14. Started by yotam360,

    עברתי את האימונים של החובש וכשאני משחק יש לי אפשרות לרפא אנשים. אז השאלה היא האם אני יכול לרפא את עצמי???

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  15. אחרי חשיפה שלא ממש הרשימה את המעריצים הוותיקים, סרטון חדש מנסה להוכיח ש-Quake Champions יהיה יורש ראוי בהחלט עבור סדרת המשחקים לכתבה

  16. Started by domiel,

    ולל אני רואה שאף אחד לא פתח על זה דיון משום מה... מישהו נכנס לבטא של D&D ONLINE? (נפתחה בשני לפברואר) אני כבר ארגנתי לעצמי חבורה אבל אני אשמח לשחק גם עם ישראלים...(יותר נוח לשחק עם אנשים שיש להם את אותם הלאגים D: ) נארגן רשימה כדי שיהיה קל למצוא אותכם...פשוט תנו את השרת שאתם משחקים את שם הדמות והמקצוע... domiel: domiel lightbringer-humen paladin lvl1 r4 aureon

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  17. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אני רוצה ליקנות סרבר ל COD אבל לא יודע איפה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  18. Started by eliil1,

    אני צריך FIND A WAY OUT OF THE REPLICA TRAINING ARENA משו כזה אני הרגתי את כל החיילים האלה, ואז אני לא מצליח למצוא שום יציאה מהמקום הזה.. ניסיתי איכשהו להיכנס לדברים האלה שמהם הם יצאו חחח אבל לא הצלחתי ממש...

    • 4 תגובות
    • 622 צפיות
  19. ניסיתי וניסיתי דרך המולטיפלייר ולא הצלחתי! האם מישהו שמכיר את הבעיה יכול להדריך אותי?? תודה

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  20. Started by igal_nazar,

    את המשחק אני מתחיל כשיש לי את המכונית bmw ואז אני מתחיל את ה career מנצח כמה תחרויות ואז כשזה מגיע לתחרות על הרכב (מי שמפסיד מאבד את הרכב ) אני תמיד מפסיד - כאילו שהמחשב רוצה שאני יפסיד תמיד... אחרי זה אני צריך לבחור מכונית אחת מבין 3 מכוניות גרועות ולהתחיל את ה black list ... עם המכונית הגרועה . ואם אני רוצה (אחרי שניצחתי וצברתי כסף) לקנות מכונית ולהמשיך איתה את התחרויות זה לא אפשרי ... תסבירו לי מה קורה במשחק הזה ומה אני צריך לעשות :s05:

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  21. התקנתי את המשחק על מחשב חזק. VISTA 32 + 4 GB זיכרון + כרטיס מסך ATI RADEON 3650 המחשב מחובר לפלזמה ברזולוציה 1360/768 הגסרתי בCONFIG של המשחק את הרזולוציה. המשחק מתחיל לעלות בסדר, מעלה את הלוגואים של החברות, אבל לאחר מכן עובר למצב שרואים שני משולשים לאורך המסך. 1 כהה 1 לבן. שומעים מוסיקה אבל לא רואים. ניסיתי להוריד רזולוציות אבל כלום לא עוזר. התקנתי על מחשב אחר עםם XP ןNVIDIA 7600GS וזה משחק בסדר גמור! האם הבעייה בכרטיס? או במערכת ההפעלה? תודה! אשמח לעזרה!

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  22. Started by אבי11,

    אשמח לקבל תשובה אם קיימים המשחקים looney tunes space race ו- looney tunes racing בגירסא המתאימה לפי סי או שישנו איזה אמולטור המאפשר לשחק אותם על פי סי?

    • 1 תגובה
    • 621 צפיות
  23. Started by yoyo_shir,

    אולי תצליחו לזהות את האימלטור הזה: תודה!!!!

  24. שמעתי שיצא גירסה חדשה למשחק.... אולי משהו יודע מאיפה אפשר להוריד אותה?

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות

דיונים חדשים בפורומים