משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
משחק דיי כיפי לדעתי בסגנון '"ירה כפי יכולתך" תוך כדי המשחק משחקים ב3 דמויות שלכל אחד מהם סוגי נשקים שונים, יש אפשרויות לשידרוג. כמו כן משחקים באחד החלקים האחרונים של המשחק ברובוט. בהחלט מומלץ בתור משחק קליל שמעביר את הזמן בכיף.
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
אני מדגיש שוב סימולטור. לא היה לי ממש נסיון עם משחקי מירוצים והגה לכן אני רוצה המלצות ממי שמכיר ושיחק. המשחק היחיד ששיחקתי זה היה מסדרת NFS אך הוא לא היה ארקייד זה היה PORSHE האגדי ... ולשחק איתו עם הגה היה מעוד מהנה.. אין שום הגבלה של דרישות מערכת אז תרגישו חופשי
-
- 0 תגובות
- 624 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך Radeon 9600PRO עם הדריברים הכי אחרונים של Catalyst. במשחק הכל טוב ויפה חוץ מהצל, היא מרובעת - איך פותרים את זה? תמונה (קצת כבדה - 834KB): http://img132.imageshack.us/img132/9928/nfsmwai8.png תודה רבה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 624 צפיות
-
-
התחלתי לשחק ב The Elder Scrolls IV Oblivion וכשזה כותב לי שאני מלא בחפצים (ואני לא יכול לזוז) אני מצליח להוצי חפצים כשאני מעבר לגופה אבל אם אין אני לא מצליח איך אני מוריד חפצים ? תוד לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 624 צפיות
-
-
שלום, היה לי את המשחק קרייסיס במחשב הקודם ובפילטר בלשונית "Grafichs" היה לי את כל ה: 2X - 4X - 8X -8XQ - 16X - 16XQ קניתי מחשב חדש מעולה, והתקנתי את כל הפאצ'ים אבל הוא מראה לי רק את : 2X - 4X - 8X מישו יכול לעזור?... ???
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
התחלתי שבוע שעבר לשחק במשחק, עכשיו, אני עשיתי משימה שבה אני נכנס למשאית ונוסע לבית לגנוב כמה ארגזים, אחרי המשימה היה רשום שכשאני לא באמצע משימה אני יכול לפרוץ בשביל הכיף לבתים של אנשים, כלומר, אני צריך את המשאית הזאת, אבל אין לי מושג איפה המשאית הזאת נמצאת, מישהו יכול בבקשה לעזור לי?
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
אני תקוע כאן ולא יודע מה לעשות....אני רק יודע שמתוך האש אמור לצאת לי מפלצת אש אבל היא לא יוצאת למה? http://planet.nana.co.il/moshe_ha/riddik.JPG
-
- 4 תגובות
- 623 צפיות
-
-
בפרק של הסירה אחרי פיצוצה איך מחסלים את ההליקופטר או מתחמקים ממנו אודה על כל עזרה
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
קניתי את המשחק Pro Evolution Soccer 2009 ואני עושה קרירה של שחקן אחד ועברתי עונה שלמה ואני רוצה להכנס לשמירה שלי וזה עושה לי דוח שגיאות (אל תשלח ) מי שיכול לעזור לי בבקשה דחוףףף :{
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
התקנתי את XIII ואחרי הקטע הראשון שרואים כזה מטוטש והוא מתעלף זה יוצא לי מהמשחק וכתוב משהו כמו INT.EROOR.CDCOPIE משהו דומה לזה... אז הבנתי שזה בא להגיד inernal error on cd copie אז מה זה אומר? שצרבו לי את זה לא טוב???? זה צרוב לי על 4 דיסקים ככה זה אמור להיות לא??? תדוה רבה רבה מראש, ניר.
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
קיבלתי את המשחק המקורי אם הלוח אם שלי(Asus Striker II Formula) ואני רושם את הקוד שיש על העטיפה של הדיסק וזה אומר Invalid Key
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
זה לא חדש...אני פרסמתי ת'רד מזמן על זה אבל מאז זה עבר ועכשיו פתאום זה חזר שוב.. : לא משנה מה אני עושה: מפעיל את זה על HIGH \ EXTREME משחק עם הרזולוציה \ פרטים\ VSYNC, יש קטעים שיש הרבה דמויות באותו אזור או ירייה אינטנסיבית של מכונות ירייה או משהו כזה שפשוט גורמים למשחק לצנוח מ50 פריימים שהוא טס בהם ב1600X1200 ל10 פריימים ופחות וזה ממש מעצבן בנוסף, מדי פעם, כשהמשחק מתעייף זה פתאום נתקע לרגע, פשוט קופא... נוסף להכל, כשאני יוצא לWINDOWS, הPEAK על 200 יותר ממה שאמור ...זה זולל לי את הזיכרון ....למרות שיש לי 512 :-\ ואז זה גם מאט את המחשב לכמה זמן יש גם מפות שהוא פשוט זוחל ויש מפות שהוא פשוט טס זה ממש מוזר... יש לי axp 1800 , 512mb DDR, geforce 4 ti4200 ולי מה שהבנתי…
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
היי לכולם, טוב אז עכשיו אני משחק במשחק Bad BoysII וזה די אחלה משחק, רק שעכשיו אני תקוע בשלב שאתה צריך למצוא בו מסכת גז ואם אתה לא מוצא תוך 60 שניות את המסכה מין הסתם אתה מת... אז ניסיתי למצוא אותה איזה 5 פעמים ולא מצאתי למישהו יש מושג איפה היא? מישהו יכול לעזור לי באיזשהיא דרך ..? אניי ממש רוצה להמשיך לשחק אבל אני פשוט נתקעתי :'( תודה.
-
- 3 תגובות
- 623 צפיות
-
-
איפה נמצאות כל השמירות שאני שומר? אני שואל בגלל שקניתי מחשב חדש והתקנתי את הWIC אבל יש איזה בעיה עם המחשב וצריך לפרמט, ולא בא לי להתחיל את כל הקמפיין מחדש. האם יש דרך למצוא את השמירות שלי ולהעלות אותם על דיסק, דיסק און קי וכדומה? תודה לעוזרים עריכה: לא משנה כבר הסתדרתי... אפשר למחוק
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
נקעתי ב HL2, יש תמונות מצטער על האיכות, ככה זה שיש לך 9200SE : http://img292.imageshack.us/img292/8498/hl22007041517210954bl4.png http://img292.imageshack.us/img292/791/hl22007041517213904rz0.png http://img292.imageshack.us/img292/410/hl22007041517215725wq0.png http://img292.imageshack.us/img292/2959/hl22007041517212103pp5.png כולם מאותו שלב, פשוט מכמה מקומות. תודה רבה למי שעוזר
-
- 7 תגובות
- 623 צפיות
-
-
אני יכול להעביר לחבר את המשתמש של הsteam שלי שהוא יוכל להוריד את המשחקים שאני כבר קניתי? אין פה בעיה של חוקיות אני חושב כי זה כמו שנגיד קניתי דיסק אז אני מעביר את זה למשהו, לא?
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
-
לכל אוהבי משחקי הTOMB RAIDER למיניהם: באפריל אמור לצאת משחק TR חדש ה7 בסידרה הנקרא Tomb Raider Legend פרטים וSCREENSHOTS בhttp://www.tombraider.com/ תהנו
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
? מה אתם אומרים עליו? שיחקתי בו כמה דקות די היסתבכתי.....
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
-
שלום אחים שלי, הורדתי לפני יומיים AMERICA'S ARMY ואמרו לי שצריך לעשות אימונים לפני שמשחקים ברשת. התקנתי את המשחק והתחלתי לעשות את האימונים עשיתי את האימון הראשון שצריך לצלוף בעמדות גוף של בן אדם ושגמרתי אות האימון, המחשב כתב לי שאני מוסמך ולמטה יש לי או לעשות שוב פעם או לשמור ועוד משהו אני לא זוכר. עשיתי לו שישמור והוא לא גומר לשמור מעל חצי שעה השארתי אותו שישמור והמחשב פשוט לא גומר. בבקשה תענו לי מה הבעיה תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
לרגל המסך שקניתי, וזה שלא שיחקתי כלום מאז יציאתם לאור של COD4 ; PES08 אני מחפש משחקים חדשים ומעניינים.. יש המלצות? כל הז'אנרים מתקבלים..
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 21 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. סאפ, ביצז’? בשבוע שעבר התקיימה תערוכת טכנולוגיה (מסכי D3 וגיימינג) בנמל ת”א. לוני וינאי הלכו לדפוק נוכחות וחזרו עם רשמים (מדיה גיים – שאפו!). יש לנו פרק עמוס בכל טוב עבורכם השבוע: יש לנו סקירות של משחקים חדשים (קאמפר סליחה סנייפר: גוסט ווריור, אאוטלנד, מורטל קומבט ועוד..) סקירות של דמואים מבישים (דנג’ן סיג’ 3 ומאג’יק 2012) משחק שווה לאייפון (ארמי אוף דארקנס: דפנס), סקירת מאזין ל-L.A. Noir, המלצות על סרטים חדשים, שאלה שבועית חדשה בפורום הפאנבויז, המון חדשות חמות וים של שאלות מאזינים. מאוד …
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
סוף סוף מישהו נותן ביקורת נורמלית למשחק הזה במקום להציף אותו בציונים מושלמים כאילו ישו עשה אותו בעצמו... http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/zeropunctuation/2304-Zero-Punctuation-Halo-3
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
הגעתי לירידה לפני שאני מגיע לאזור של הנסיכה בACT 2 ואני לא מצליח להבין את החידה הזאת עם הסמלים...איך פותרים אותה?
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-


