עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by approx,

    המלצה לסימולטור טיסה אבל משהו של מטוסי קרב אני רוצה מישחק שהוא חדש משנת 2002 ככה ועד היום ומשהו אם קרבות אוויר וזה

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  2. Started by tamar,

    שלום אנשים. למי ששיחק במשחק הזה - מה עושים שמגיעים למערה של גובלני המים? יש מסביב לכניסה שלה ערפל ירוק רעיל שלא נעלם ולא מאפשר כניסה.

    • 3 תגובות
    • 624 צפיות
  3. Started by xonox,

    אני משחק לי להנאתי בshogun: total war וכול פעם מחדש, בשלב מסויים במשחק (בד"כ משמ בהתחלה, לפעמים רק אחרי כמה תורות) מתקבלת לי ההודעת שגיאה "debugger detected - please close it down and restart" עכשיו זה shogun:TW Gold edition אני משתמש בwin XP home ובחיי שאני לא מפעיל שום debugger מה אפשר לעשות?

    • 2 תגובות
    • 624 צפיות
  4. Started by AB,

    מישהו יודע מה המטרה במשחק ואיך עוברים שלבים????

    • 2 תגובות
    • 624 צפיות
  5. משהו בסגנון Global Operation או Ghost Recon פעם הייתי חולה על הגלובל... פשוט אני לא ממש מעודכן... אז אם יש למישהו איזה המלצה על משחק יריות כזה מרובה משתמשים (כאילו ברשת) אז בבקשה..! בתודה. אלעד

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  6. Started by Aurora Borealis,

    מסתבר שהשלט של הwii לא מסוגל להתמודד עם אור חזק מנורות הלוגן... ולכן מי שיש לו נורות הלוגן, וירצה לשחק בwii, יהיה חייב לשחק בחושך. http://www.theinquirer.net/?article=31945

    • 3 תגובות
    • 624 צפיות
  7. Started by Shizel,

    כאשר אני לוחץ על איקון המשחק הוא מופעל משמיעה קולות אבל מראה משך שחור מה עושים ??? חשוב לציין ב AMD של אחי זה עובד

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  8. Started by arcticEEE,

    עשיתי גיבוי למשחק חדש שקניתי ויש לו הגנה כזאתי (SAFEDISC או STARFORCR משהו כזה) והבנתי שהדרך היחידה שאני אוכל להפעיל את הגיבוי זה לנתק את הכוננים שלי של IDE.. מישהו יודע אם אני חייב לעשות זאת פיזית או האם יש דרך לעשות זאת דרך המחשב או משהו ? ניסיתי דרך המחשב שלי ל DEVICE MANAGER ומשם עשיתי DISABLE לכל הכונני CD DVD אבל זה עדיין לא עבד. תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 624 צפיות
  9. Started by The Dom,

    נכנסתי למשחק ואז יצאתי ממנו כדי להחליף מצב ב x-fi למצב של משחקים ונכנסתי שוב-אין צליל... מחוץ למשחק יש... איך אני מסדר?

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  10. Started by eladsh,

    יש לחבר שלי מחשב נייד Acer Extensa 5200 זה המפרט: מעבד Mobile Intel Celeron M, 1866 MHz זיכרון kingston 1525 MB דיסק קשיח 64.8 GB (34.4 GB free) כרטיס מסך Mobile Intel® 945 Express Chipset Family (256 MB) מערכת הפעלה Microsoft Windows Vista Home Edition והוא מעוניין במשחקים בסגנון של max payne,half life,far cry,halo בקיצור יריות מגוף ראשון(FPS) אם אפשר שתעשו רשימה של המשחקים שהוא יכול להחזיק על HIGH ומשחקים שהוא יכול להחזיק על MEDIUM אבל תעשו את זה בנפרד בבקשה תודה

    • 9 תגובות
    • 624 צפיות
  11. Started by kip,

    שיחקתי ב ROME עד שיצא עשן... המלצות למשחקים דומים יתקבלו בברכת הרב חנוכה!! צורת המשחק ב ROME נהדרת, הקרבות והשליטה המופלאה בהם.... תענוג (עור ברווז....) עד שאניח ידיי על עותק של הברברים, מי יצילני, מי?

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  12. כשאני נכנס למשחק לאחר סצנות הקומיקס, במשחק או בקטעי הסרטים הקצרים שלו, הסאונד מוזר לחלוטין, או שחלק מהאפקטים מושמעים בfast motion או שיש כל מיני תיקים וקליקים ברקע, כל שנייה. ואם אני רואה סצנת קומיקס עד הסוף, איך שמתחיל המשחק עצמו - קורס היישום. ניסיתי לעדכן את המשחק. ככל הנראה הבעייה החלה מאז שעידכנתי לדרייברים החדשים של nvidia 175.16 אשמח לרעיונות, תודה מראש!.

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  13. Started by FresH-MeaT,

    בעע... טוב אז יש לי VISTA 64 Q6600 8800GTS 640 4 גיגה זיכרון אחרי שהיתקנתי את המשחק... ועידכנתי אותו עם העידכון האחרון כשאני ניכנס למשחק... הכל כזה מטושטש... אני לא יודע איך לעשות צילום מסך כי הפרינט סקרין לא עובד.. אבל הכל מטושטש ואי אפשר לראות שום דבר.... גם עם גראפיקה מקסימלית או מינימלית הכל אותו דבר... מישהו יודע?

    • 3 תגובות
    • 624 צפיות
  14. Started by cold fire,

    ישנם הרבה מאוד מקומות במשחק שאני יכול לדוג אך אנני יודע איך דגים כבר טחנתי את המשחק ובדקתי הרבה פורמים של המשחק אך אין תשובה/תגובה בנושא זה ואם יש או שהתגובה לא מובנת או לא עובדת

    • 3 תגובות
    • 624 צפיות
  15. Started by messi,

    אני צריך המלצה למשחק מלחמה משהו אמיתי ומציאותי יש המלצות?

    • 4 תגובות
    • 624 צפיות
  16. היי, לא מזמן נזכרתי בסדרת המשחקים הישנה של legacy of kain, ומאחר שלא שיחקתי בה אני רוצה לשחק עכשיו, אבל אני רוצה להתחיל את כל הסדרה מהתחלה בסדר הנכון. ( אני יודע שהגרפיקה מחורבנת והכול אבל המשחק גדול ) אני יודע שהמשחק הראשון הוא blood omen שיצא בשנת 1997, אבל אני לא מתכוון לשחק בו כי הוא כבר ממש ממש ישן, הוא שונה מכל שאר המשחקים בסדרה בסגנון שלו, רואים הכול ממבט על והכל פשוט שונה ומיושן. המשחק השני הוא legacy of kain- soul reaver שיצא בשנת 1999, אבל זה מוזר, כי במשחק הזה אתה משחק עם הערפד הכחול הזה, ולפי מה שהבנתי הוא נראה כזה מעוות בגלל מה שקיין עשה לו, ואני חושב שקודם כל צריך לשחק במשחק שבו אתה קיין ואתה עושה לערפד הכחול ( לא זוכר איך קוראים לו ) את מה שהוא עשה לו, …

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  17. Started by LazyBoy,

    איזה הפתעה.. כרגיל blizzard לא עומדים בלוחות הזמנים שלהם. http://www.gamespot.com/news/6160380.html?tag=lastword;link

  18. WarCraft 3 התקנתי את המשחק הנ"ל ראיתי את הסרטון בהתחלה אך כאשר ניסיתי לשחק במשחק התמונות והרקעים לא עלו צילומי המסך מצ"ב :saint: :AR15: :asthanos:

  19. Started by DrowNz,

    שלומות - יש לי בעייה מאוד מעצבנת במשחק הנ"ל בסאונד, משום מה כל פעם שאני בתוך המשחק או כאשר ה"קריין" מקריא את עלילת המשימה לפני שנכנסים הסאונד מקרטע ויש כל הזמן קפיצות. בהתלחלה חשבתי שהבעיה היא בגראפיקה שגורמת למשחק לעבוד בצורה איטית ולכן הסאונד מקרטע אבל הורדתי ל Low Quality Video , רזולוציה ב 460X600 , Low Details Level עשיתי ועדיים זה מקרטע ואני רוצה להקשיב לעלילה ולדיבורים של הגיבורים\יחידות. אני ישמח מאוד למי שיוכל לעזור לי ולהגיד לי איך לפתור את הבעיה. בתודה - DrowNz

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  20. היי התחלתי לשחק COD 5 WAW במחשב ביתי. ושמתקדמים במשחק מקבלים XP [ נקודות ניסיון ] איפה המשחק שומר אותן? אם למשל אפרמט את כונן C הלכו כל הנקודות הללו? אם לא, איך והיכן נשמרות. תודה .

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  21. Started by neogod,

    אינ נמצא בחלק העליון של המפה בצד ימין ובכל מקום שאני הולך יש לי הודעה בחלק העליון של המסך שאינ נמצא באזור pri emission וזה מתחיל להוריד לי ת'חיים!!! מה אינ אמור לעשות באזור ההוא? ואיך אינ יכול לעשות שירדו לי חיים סתם?

    • 3 תגובות
    • 624 צפיות
  22. Started by ryu,

    המשחק כל הזמן מתנתק לבדו מהשרתים אני משחק בשרתים של WIGLE.... מישהו מכיר את המשחק בכלל? ויודע מה לעשות? פעם זה לא היה רק בחודש האחרון ;D

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  23. Started by ofeky1,

    יש הבדל בין המשחק: GTA Vice City Stories לבין ה GTA Vice City הרגיל?? אני מדבר על גירסאות ה PS2!! תודה!

    • 3 תגובות
    • 624 צפיות
  24. Started by ofekf,

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  25. Started by ברק2000,

    שאלה בכותרת אה וגם היה לי את כוכב כחול

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות

דיונים חדשים בפורומים