משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אני לא מוצא את תקית השמירות של Need for Speed Underground 2 חיפשתי בכל מקום על ההרדיסק בבקשה עזרה אני חייב לפרמט תודה
-
- 3 תגובות
- 625 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק ועל הסרט הראשון הוא עושה לי בעיות. הפריים רייט נמוך והסאונד מקפץ ומתעוות. מישהו מכיר את הבעיה ואיך לפתור אותה? יש לי Intel C2D E6600 nVidia GeForce 8800gts 2GB Ram
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם קיים משחק AND 1 כזה סטריטבול לPC???? אני מדבר על משו שדומה לאחד של הPS2 (הVOL3) עם גרפיקה טובה ולא ישן כזה. תודה
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
ניכנסתי למישחק ואני לא יכול לשים יותר מ 800 600 זה פשוט לא נותן לי יותר מזה מישהו ניתקל בזה יודע למה? אני מישתמש בדריבר 71.25 6800 של לידטק מסך mag 17 786 pfs אויי בבקשה שיהיה פה מישהו שיודע למה זה כולי באסה על המישחק הזה תודה לכול העונים
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
קניתי מחשב והתחלתי לשחק במשחק, בהתחלה הוא עבד בצורה מקוטעת מעין slow motion הורדתי את הפאטץ האחרון וזה עזר מעט אבל עכשיו המשחק לא תמיד עולה לי ולפעמים הוא עולה ואחרי 20 דקות של משחק הוא זורק אותי. עד עכשיו הופיעו לי שתי הודעות לגבי זה. ההודעה הראשונה: InteractionMaster Transient.InteractionMaster0 ( Function Engine.InteractionMaster.Process_KeyEvent:0062) Runaway loop detected (over 1000000 iterations ההודעה השנייה: Microsoft Visual C++ Runtime Library Runtime Error! Program: Cell Double Agent\SCDA-Offline\system\SplinterCell4.exe This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application's support team for more informati…
-
- 4 תגובות
- 625 צפיות
-
-
מה זה ההודעה הזאת שעולה לי כשאני מנסה להפעיל את ההאלף לייף 2: http://www.cya.co.il/up02/05/10/16/half.JPG הוא כאילו עושה שאפשר רק לקנות את המשחק ולא לשחק בו... מה זה בכלל STEAM??? כל פעם שאני מריץ את המשחק הוא מראה לי אפשרויות רכישה של משחקים ואז נגיד אני הולך ללשונית MY GAMES והוא מראה לי שהמשחק הוא כאילו DEMO.... מה לעשות???
-
- 3 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אהלן, הגיע לידיי עותק של HALO 2, כשאני מנסה להתקין אותו זה כותב לי שגיאה בסגנון של enry point not found. זה אומר שהמשחק לא רץ על XP?
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
בחלק הזה http://www.geocities.com/adlanmenny/traodf.jpg
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
חברת Ubisoft החליטה לחגוג כהלכה את יום ההולדת ה-20 של מותג האקשן הטקטי שלה, מבית היוצר של הסופר המנוח טום קלנסי, עם חלוקה חינמית של הכותר הראשון שהפך את המותג למה שהוא - לצד הכרזה על משחק חינמי חדש שגורם למעריצים הוותיקים לזעוםלכתבה
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום. חבר שלי קנה מחשב חדש. מעבד CONROE E6600 ו 2GB זיכרון ויש לו כרטיס מסך 7900GT. עכשיו הבעיה שהמישחק לא רץ לו חלק - יש עצירות קטנות מידיי פעם. יש עוד מישהו עם בעיה כזאת? קראתי בפורום שצריך לשנות ב TASK MANAGER שמעבד אחד יעבוד אבל זה לא עוזר
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-
-
שלום לכולם. האמת היא שאף פעם לא הייתי (וכנראה לא אהיה) גיימר ממש אבל פעם הייתי משחק ומאוד אהבתי - בעיקר משחקי אסטרטגיה (רד אלרט וכו'). בשעה טובה קניתי מחשב חדש עם מעבד 6750 וכרטיס וידאו 3850. אני מתכוון להתקיו ויסטה על המחשב שמחובר לטלויזיית lcd 40 fhd. אשמח מאוד לקבל המלצות למשחקים בעיקר אסטרטגיה ויריות ודווקא מעט יותר ישנים (הם בטח יהיו זולים יותר) שירוצו טוב על המפרט שלי . דרך אגב - האם קיימת בויסטא תאימות לאחור ויכולת להריץ משחקים שנבנו ל-XP? ??? תודה.
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אני משחק במישחק יומיים אחרי יום אחד פיתאום המישחק טססססססססס הכול זז מהר כזה ואי אפשר לעשות כלום מה צריך לעשות תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
יש שם ארבעה אפשרויות לשחק ברשת מישהו יכול להפנות אותי למדריך או להסביר לי איך לשחק ברשת במשחק הזה?
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
שמעתי שאפשר להשיג cd key מקורי ב80 שקל השאלה שלי זה אם אתם יודעים מאיפה להשיג ,למה לא באלי להשקיע 200 שקל על משחק מחשב תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
שלום נתקעתי במשחק הנ"ל בכיכר האדומה ואני לא ממש מצליח לעבור אותה ולא משנה מה אני עושה האם יש משהוא שסיים את המשחק או/ ו עבר את הכיכר האדומה , אשמח לדעת איך לעשות זות תודה
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
כמו שכתוב בכותרת.... המון זמן לא הייתי בעסק חח ורציתי לקבל כמה המלצות למשחקי פעולה חדשים! עם גראפיקה טובה... משהו בסיגנון Half-Life 2 ,FAR CRY ,Call of Duty תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
עריכת המודר: קנייה ומכירה על גבי הפורום אסורים בהחלט , לשם כך יש את מערכת הטרייד-זון. ננעל.
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
מישהו יודע משהו עליו ? מתי הוא יוצא .. ? מה הדרישות ..? הולך להיות משחק אחד הכי חזקים שהולכים לצאת בהיסטוריה ...! דברו על המשחק אחים שלי! ראיתי את הסרטון שלו נדלקתייייייייייייייייייייייייי...
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
תודה לכל מי שניכנס השאלה שלי כזאת איך משיגים כסף? כאילו אני יודע שאפשר להרוג אנשים ויוצא כסף אבל זה לעיתים נדירות הכסף שיוצא וזה בעיה אין עוד דרך להשיג כסף? תודה רבה לכל העוזרים יום מהנה צהריים טובים ושבוע טוב
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
תיראו...המשחק מותקן לי על כונן עם ויסטה אבל שיחקתי בו על הכונן של הxp (שם הוא לא מותקן...),עכשיו אני רוצה להעביר את השמירות לכונן השני כדי להמשיך לשחק ממנו אבל אין לי מושג איפה הם נשמרו כי אין לי בכונן הזה תיקיה של המשחק והם גם לא במסמכים שלי(וגם לא בתיקיה של המשחק בויסטה-offline\saves עם אני לא טועה...לשם אני אמור להעביר את השמירות שאני רוצה כן?) תודה לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 625 צפיות
-
-
סדרה חדשה בערוץ ! אשמח לסאב לערוץ: https://www.youtube.com/user/AvielGames הסרטון:https://www.youtube.com/watch?v=EuY0VwCO3jo תהנו!
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
אני מתכוון לשם של המשחק שמופיע בסרטון אחרי assasion creed
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-
-
למישהו יש? המפרט של המחשב שאני מחפש להתקין עליו הוא כזה : פנטיום 4, 1.8GHZ 224 MB של ראם, כ. מסך של SIS עם 32MB כן, אני יודע, לא משהו.. גם ככה אני בקושי נמצא עליו :\ למישהו יש המלצה על משחק שיעבוד עליו טוב? תודה :]
-
- 7 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אני אשמח לקבל מידע איך להחליף בין סוגי הפלסמידות? יש לי עכשיו את סמי הכוחות [קרח,חשמל , טלקינסיס וכד'] ורציתי איך להפוך אותם לסמים הפיזיים או סמי יכולת ואחרים. נ.ב לא מצאתי את הפורום שנפתח על ביושוק ובגלל זה פתחתי את זה
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
המפרט של המחשב שלי הוא כזה 6600 gt מעבד 3.0 ו1024 DDR2 (זיכרון) אז ככה אני משחק call of duty ברשת ולאחרונה התקנתי את הדרייבר החדש של נוידה וה FPS שלי במשחק ירד יש מצב זה בגלל הדרייבר אם כן יש אולי דרייבר שיתאים יותר למשחק וזה call of duty הראשון ! ואם הנתונים של המחשב שלי מי שמבין קצת בקול אוף דיוטי יש מצב ל 333 FPS עומד ??
-
- 2 תגובות
- 624 צפיות
-


