משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
התקנתי את המשחק.. אבל כשאני מעלה אותו.. אז לא רואים תמונה... וזה בכל רזיולוציה.. מה הבעיה ?? ואיך פותרים אותה??
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
אני יודע שזה ישן אבל התחשק לי לשחק בזה עוד פעם אבל זה מעצבן בגלל האיטיות. יצא איזה משהו שמתקן את זה? אם אפשר להביא לי פה, ואם אסור להביא פה אז פשוט תגידו לי אם יצא משהו או לא ואני כבר ימצא לבד. תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 627 צפיות
-
-
אני צריך שתיתנו לי את התוכנה הטובה ביותר להורדת משחקים תודה רבה על העזרה ;D
-
- 2 תגובות
- 627 צפיות
-
-
הרזולוציה הכי גבוהה שמפיעה לי 1024 על 768 ? איך משנים ליותר אני עובד עם 1360על 768 עשיתי עידכון וזה עדיין
-
- 4 תגובות
- 627 צפיות
-
-
שלום, לפני כמה ימים נכנסתי לסטים וניסתי להפעיל משחק הוא הראה שהוא טוען את המשחק אבל אחרי הטעינה הוא לא הראה את המשחק, ניסתי משחק אחר וגם הוא לא עבד. מחקתי את הסטים ע"י "הוספה והסרה של תונכה" והכנסתי את הדיסק להתקין אותו מחדש, הגעתי עד החלון שאני בוחר איפה להתקין את המשחק השארתי את זה על הברירת מחדל ואז קיבלתי את ההודעה הזאת: זהו לא כתוב שום דבר אחר אחרי שאני לוחץ OK לא קורה כלום ניסתי להחליף מיקום לא קרה כלום חיפשתי ב FAQ של VALVE לא מצאתי אולי אם מישהו אחר יכול למצוא או לעזור לי לומר לי מה הבעיה אני מאוד יודה לו. וזה דיסק DVD עכשיו שמעתי איפה שהוא שדיסקים כאלה שיושבים הרבה זמן בארון מאבדים מידע או משהו כזה יש מצב שזה מה שקרה פה? על הדיסק אין שריטות אין כלום הוא הוכנ…
-
- 2 תגובות
- 627 צפיות
-
-
אני ניסיתי להירשם למשחק מהאתר וזה רושם לי שהוא לא מזהה את האזור .. זאת אומרת שאי אפשר להירשם מארץ ישראל .. מישהו יכול לעשות לי משתמש ? או להגיד לי איך אפשר לפתוח משתמש ? בבקשה תעזרו לי .. !!
-
- 2 תגובות
- 627 צפיות
-
-
לקח לשלב הראשון לטעון אולי דקה.. נ.ב. איזה משחק מוזר...מה הקטע צריך לרסס גרפיטי ולהלחם בכנופיות מתחרות?
-
- 2 תגובות
- 627 צפיות
-
-
כמו בכותרת, הפעלתי תמשחק וזה מה שכתוב /= ! המפרט שלי בחתימה . תודה מראש =) [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 627 צפיות
-
-
אני צריך אינפורמציה על מה זה הפטצים האלה בדיוק? יעני זה למי שיש את המשחק המלא והפטצ מתקן כל מיני בעיות או מוסיף דברים? או מה??? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 627 צפיות
-
-
טוב ככה אני כבר לאדע מה לשחק אפשר המלצות למשקים נורמליים? בעיקר ירייות,הרפתקאות מלחמה אבל לא תפקידים ואסטרטגיה תודה מראש ד"א משחק שיעבוד על 6600GT 1024 RAM
-
- 1 תגובה
- 627 צפיות
-
-
רק בשביל ידע כללי, אני מריץ את המשחק עם Radeon 9000 PRO עם ViewSonic P220F גודל 21 אינץ'. התחלתי את המשחק, והוא כולו חשוך כמו לא יודע מה.... כל הזמן אני עם הפנס וגם זה בקושי עוזר... נכסתי להגדרות, שיחקתי עם הGamma ("כתוב שצריך להזיז את המד עד שרואים את ה3 שורות של הטקסט, שמתי על הכי בהיר ועדיין לא רואים כלום) ניסיתי גם לשחק עם ההגדרות של המסך, לא עוזר... אגב, ראיתי שהכי בהיר לעשות זה שהgamma תיהיה על 1.6, אז בטח יש פקודה בקונסול שאפשר לקבוע איתה בהירות יותר גבוהה, או שאני טועה? תודה מראש לכל העוזרים. נ.ב: מה הפקודה שאיתה קובעים את הMax FPS? tnx ahead.....
-
- 4 תגובות
- 627 צפיות
-
-
יהיה משחק יפה? קבלו טרילר http://www.fileshack.com/file.x?fid=7579 (לאתר צריך להרשם,אבל זה שווה כי יש שם גם פאצ'ים מודים ועוד כמה דברים למשחקים)
-
- 3 תגובות
- 627 צפיות
-
-
טוב קניתי את beyond divinity ואיבדתי את הדיסק אז בשביל להפעיל את המשחק אני צריך לעשות את הדבר הבא::: you need to dissable all IDE cd/dvd drives. Pulling out the power connectors will do. איך אני עושה את זה??
-
- 3 תגובות
- 627 צפיות
-
-
מה אתם אומרים, שווה משהו? Gameplay Trailer http://www.gametrailers.com/player/48230.html PREVIEW http://www.gametrailers.com/player/45267.html
-
- 1 תגובה
- 627 צפיות
-
-
יש לי משחק שהוא בקובץ bin ואני רוצה ליצרוב אותו אין בעיה עד קן הבעיה שcrak של המשחק מחוץ לקובץ bin אז איך אני צורב אותם ביחד לאותו דיסק? תודה :s05:
-
- 1 תגובה
- 627 צפיות
-
-
גרסה 1.0 מלאה בבאגים. עברו כמעט 4 חודשים מאז יציאת המשחק לשוק, אם לא יותר.
-
- 1 תגובה
- 627 צפיות
-
-
מה להתקין ? far_cry_v1.4_cumulative.exe 03-Oct-2006 15:20 181M או far_cry_v1.4_standalone.exe 03-Oct-2006 15:21 124M http://patches.ubi.com/far_cry/
-
- 2 תגובות
- 627 צפיות
-
-
וגם בגוגל. תעשו טובה חברה שימו כאן להורדה תודה . אפילו ב GamersHell אין.
-
- 4 תגובות
- 627 צפיות
-
-
http://www.eidosinteractive.com/gss/legacy/shellshock/main.html הוא שווה משהו? כדי לי לקנות אותו ב-199 ש"ח בבאג? הוא נראה טוב או שזה נראה גרוע אם רקע דהוי סטייל שנות ה-60 כאילו שזה מצלומם כאילו ממצלמה של איזה כתב שם...
-
- 3 תגובות
- 627 צפיות
-
-
אני צריך להתקין את מערכת הXP שלי מחדש והתקדמתי די יפה במשחק DIRT, כמובן אני מעונין לשמור על מצב המשחק שלי (מדובר בהמון שעות משחק עד עכשיו). בדקתי את ההתקנה (שנמצאת בכונן בו אין שום מערכת הפעלה) על מערכת הVISTA שמותקנת אצלי על מחיצה ניפרדת והמישחק התחיל ממצב של חדש ללא שום PROFILE וללא ההישגים שהשגתי עד עכשיו, אני חושש שזה מה שיקרה כשאתקין מחדש את מערכת הXP. כדאי לציין שבזמן ההתקנה הגדרתי את ספריית שמירת המשחק (SAVE) בתוך המחיצה שבה מותקן המישחק אבל זה לא עזר במיקרה של הVISTA. כיצד אני שומר על מצב המישחק שלי לאחר התקנת מערכת ההפעלה מחדש ? (ובלי שום קשר, למיקרה שאפספס משהו -חוץ משמירת הFAVORITS, דואר, סיסמאות לאתרים - יש עוד משהו ששכחתי שצריך לגבות לפני התקנה מחדש של הXP?)
-
- 0 תגובות
- 627 צפיות
-
-
מישהו זוכר או מכיר משחק רשת של גמדים אני חייב לדעת תשם או תאתר של זה כאילו משחק רשת שאתה משחק בתור גמד עם חץ וקשת אני חושב... בבקשה מי שיודע או זוכר תשם או תאתר בבקשה שיומר!!!!!!!!
-
- 0 תגובות
- 627 צפיות
-
-
הורדתי את המשחק אבל אני לא יודע איך אפשר לעשות שם ספינות ועוד כל מיני מסוקים, מישהו יודע? :s05: :s05:
-
- 1 תגובה
- 627 צפיות
-
-
במשחק Alone in the dark 5 אני מגיע לקטע שאתה מתרסק עם המכונית/מונית ואז יש לי הודעה של הווינדוס (vista 64bit) שיש בעיה במשחק והווינדוס סוגר אותו. ניסיתי להתחיל מהפרק הבא אבל זה עושה לי את זה בכל מקרה.. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 627 צפיות
-
-
אוקיי אני קודם כל יפרט את ההגדרות של המחשב שלי ואחרי זה את הבעיה. מעבד: Intel Pentium 4 2.66GHz 512K 533MHz לוח אם: GIGABYTE GA-SINXP1394 (GA-8SQ800 Ultra2) זיכרונות: GeiL 512MB PC3200 400MHz DDR Dual תוספת של עוד שני כרטיסי זיכרון של 256 (סה"כ 1024) כונן קשיח: Western Digital 7200RPM 8 MB Special Version. כרטיס מסך: Gigabyte ATi Radeon 9800 Pro פלוס ההגדרות הכי חדשות לכרטיס מסך. זהו זה בעצם מה שחשוב. הבעיה היא שמתי שאני משחק ה FPS שלי הוא 20-30 ומתי שיש יותר מתי אנשים או רימונים שעושים נזק לאזור הכל בכלל מתחיל להיות מקוטע. אני משחק על ההגדרות הכי טובות שאפשריות ועל רזולוציה של 1024X768. המחשב לפי ההגדרות האלו אמור להפעיל את המשחק בתורה הטובה ביותר שרק אפשר. תודה רבה לכל …
-
- 3 תגובות
- 627 צפיות
-
-
רק שלא יגידו שאני מלכלך רק על סוני ומיקרוסופט- http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9599 אני אישית מאמין שגם אם זה נכון יפתרו תבעיה מהר אבל זה בכל מיקרה שמועה מענינת
-
- 0 תגובות
- 627 צפיות
-


