עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Guyn,

    עדיין לא יצא לי להתנסות בסדרת משחקי CIV וחשבתי שהגיע הזמן... 8) אני מבקש מחובבי המשחק לספר בקצרה מה אהבו במשחק, בנוסף יש לי כמה שאלות: * הבנתי שהמשחק בתורות- הכוונה כמו ב-Heroes? כלומר ביצוע פעולות, סיום תור והעברת התור לעם הבא? * כיצד מתבצעים ונראים הקרבות במשחק? * בתור שחקן חדש, כדאי לי להתחיל דווקא ממספר 4 בסידרה?

    • 4 תגובות
    • 628 צפיות
  2. כל מה שצריך זה קצת קריאטיביות וכושר עיצוב: https://www.facebook.com/groups/BackInTheGame/permalink/1656135424645606/

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  3. Started by RDS,

    אפשר בבקשה דמו של המשחק Microsoft Flight Simulator X? אני מדגיש שאני רוצה דמו... כל הדמויים שמצאתי עולים כסף... תודה

  4. Started by xXaXdXaXrXx,

    אני היתקנתי מייפל לא מיזמן ובהתחלה הכול פעל טוב ואחרי כמה ימים הוא כבר לא ניכנס לי למייפל זה נעצר בכונקט מה לעשות

    • 4 תגובות
    • 628 צפיות
  5. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    יש לי מין בעיה כזאתי שכל פעם שאני נלחם באיזה מישהו ואני בורח לחדר אחר ואז חוזר, לפעמים הם נבלעים לתוך הקיר ואני לא יכול לראות אותם או להרוג אותם,אני רק רואה נקודה אדומה בקיר יש למישהו מושג מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  6. Started by Bam65,

    הורדתי טורנט של כול הסדרה של CALL OF DUTY מי BLACKCATS וכרגיל כמו כול הטורנטים שלהם ירד על 250KB + כול הדרך... עכשיו הבעיה שמתיי שאני עושה EXTRACT לקבצים אני מקבל קובץ UHA של המשחקים :s05:. ניסיתי לפתוח אותו עם כול תוכנה שידוע לי עליה בלי הצלחה.. מישהו יודע איך לפתוח תקובץ הזה? זה פעם ראשונה שאני נתקל בקובץ כזה מבלאק קאטס.

    • 3 תגובות
    • 628 צפיות
  7. Started by Ido.G,

    שלום, לחבר שלי יש את המשחק PES5 (משחקים הרבה ביחד באינטרנט). התחילה לו בעיה מוזרה: לוקח למשחק המון זמן (כמה דקות) לעלות. כאשר נכנסים ל settings.exe או לאפשרויות בקרת מקשים במשחק המשחק נתקע ל 20 שניות. מפרט: P-D 920 1 GB RAM Gigabyte 945P-RH GB 7600GT 2x Logitech Dual Action ניסיתי לנתק את הגיים פאדים- לא עזר. דרייברים של כרטיס מסך- לא עזר. יש רעיון? תודה

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  8. Started by Axel Foley,

    כאשר אני מנסה להכנס להגדרות שליטה בתוך המשחק (ג'ויסטיק/מקלדת) אני מקבל הודעת שגיאה והמשחק נסגר. הבעיה לא נפתרה גם אחרי התקנה מחדש של המשחק. תודה לכל העוזרים [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  9. Started by Psy_Hunt3R,

    טוב ככה אני כבר לאדע מה לשחק אפשר המלצות למשקים נורמליים? בעיקר ירייות,הרפתקאות מלחמה אבל לא תפקידים ואסטרטגיה תודה מראש ד"א משחק שיעבוד על 6600GT 1024 RAM

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות
  10. על ה-Shaders אפשר ללחוץ אבל על שאר האפשרויות אי אפשר http://img161.imageshack.us/img161/7809/fxaf3.jpg ושמתי את זה על Custom Settings

    • 7 תגובות
    • 628 צפיות
  11. Started by liordavid,

    שלום שלום חבר שלי הביא לי מלא משחקים ישנים. משום מה כולם בפורמט *.D64 ..... מישהו מכיר איך פותחים/משתמשים בהם ?

  12. Started by sniper434,

    יש לכם פה חבילה גדולה של סקינים של נשקים דמויות והרבה תוספות ושינויים למשחק בשביל שימחיש לכם כמה שיותר את המציאות . כל הסקינים של הנשקים פה מותאמים לנשקים שיש לנו בצה"ל,רובי צלפים,אקדחים,רימונים,נק"ל-(נשק קל),הוראות,ועוד הרבה.. יש פה דמויות של חיילי צה"ל עם שיפצורים והשאר (CT),ויש לכם חבילה של מחבלים בכל מיני סוגים של לבוש שאותם תוכלו לגוון במשחק ,כמו חמאס והשאר (T) .. בנוסף לזה יש פה כוונות צלפים ,רקעים,קונפיג'ים,מאוס פיקס-משפר את הדיוק של העכבר לhead shots,ועוד... http://rapidshare.com/files/12053498/skins_for_counter_strike_1.6___cz_by_GivaTi_UniT_IDF_S_peR_.rar.html לינק רזרבי http://rapidshare.com/files/12053541/skins_for_counter_strike_1.6___cz_by_GivaTi_UniT…

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  13. Started by chris_u16,

    למחשב ושיהיה אפשר להפעילו במסך מלא! זהה בדיוק למשחק הזה שנמצא פה http://www.webpacman.com/mspacman.htm רק שאני מחפש אחד במסך מלא

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות
  14. Started by talisman,

    היי אני מחפש משחקי פעולה שיהיו חדשים יחסית .... תודה למי שייעזור

    • 3 תגובות
    • 628 צפיות
  15. Started by athi,

    מה תאריך היציאה של Crysis אל תגידו לי באיזה ריבעון תגידו באיזה חודש

    • 2 תגובות
    • 628 צפיות
  16. סוף סוףף.. http://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&questionID=38664 מצטער אם לא קשור לפורום..

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  17. גרסה 1.0 מלאה בבאגים. עברו כמעט 4 חודשים מאז יציאת המשחק לשוק, אם לא יותר.

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות
  18. Started by PTTM,

    היי. מצאתי באינטרנט הורדה לוורלד בילדר של קומנד אנד קונקר 3. אני מתקין, הכל הולך סבבה, ואז שאני מנסה להפעיל הוא מגיע לבערך 90% ואז מגיע לNot Responding. בבקשה תעזרו לי, אני מת לבנות מפות! תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  19. Started by mosh18,

    כל פעם שאני מפעיל זה עושה לי את הבעיה הזאת

  20. Started by Vatos-Locos,

    בערך מאז 99 לא שיחקתי הרבה במשחק אחד (כל הג'נרלס והניד פור ספיד שעברו אצלי הצליחו להחזיק שבוע-שבועיים של משחק וגמרנו), אין משהו איכותי??? אה כן, דווקא בהלף לייף 2 שיחקתי מעל שבועיים, אבל לא היה לי כוח להתמיד ולגמור אותו עד הסוף... :

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  21. Started by bluemail,

    נתקעתי בקטע השני שאני צריך ליצור יחסים דיפלומטים עם 5 אזורים איך אני גורם לזה ?

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות
  22. Started by יהונתן,

    היי יש לי בעיה במשחק סימס 2,התקנתי את המשחק סימס 2 ואחרי ההתקנה אני מנסה להעלות את המשחק ומיד עולה לי מסך כחול ומאתחל לי את המחשב... לפעמים זה פשוט נתקע וזהו...יש לי מחשב חזק ואין סיבה שלא יעלה משחק מ2004. אשמח לעזרה... יהונתן.

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  23. Started by jenia1989,

    הבעיה שלי הוא שאני לא יודע איך להוריד משחקים חדשים+מלאים אני מקווה שתעזרו לי icq 346468469

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות

דיונים חדשים בפורומים