עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. ניסיתי להכניס תמונה, דרך המשחק הלכתי לקובץ JPEG ועשיתי OK זה לא העלה לי את התמונה למשחק למרות שבאפשרויות של הספריים התמונה נראית לעין... יש שיטה שונה להעלות ספריי??

    • 2 תגובות
    • 634 צפיות
  2. Hd4870X2 Q9550 Crosair 4gb Ep45-extreme\ Thermaltake QFAN 650W windows vista 64bit למה ניתקע תמיד??(ה FPS נמוך) מה הבעיה יכולה להיות?

    • 3 תגובות
    • 634 צפיות
  3. יש לי בעיה מוזרה במחשב. אני לא רואה את הסמן של העבר במשחקים כגון FIFA ו-NBA, במשחקים אלה העכבר מהבהב. במשחק RAIL SIMULATOR אני לא רואה את העכבר בכלל. בהפעלה רגילה של המחשב אין כל בעיה. מותקנת מערכת הפעלה ויסטה מעבד ADM 5200 וכרטיס מסך ATI 1950 PRO. מה עשוייה להיות הסיבה?

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  4. Started by puuma,

    שלום יש לי בעיה עם האופציה של השמירה במשחק. אני לוחץ על שמירה וזה לא נותן לי אפשרות לשמור... אולי חסר לי קובץ או שזה יכול היות באג? אם מישהו יכול לעזור תודה :s05:

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  5. Started by David_Beckham,

    עוד פעם נדחה .. הוא היה אמור להגיע אלינו בספטמבר .. אבל כנראה שיגיע בסוף אוקטובר .. מה אתם חושבים על המשחק . ? משו חזק הולך להיות אה.. מעניין מה הדרישות שיהיו לו לא נראה לי גבהות במיוחד כמו לCRYSIS או משו בסגנון אני מקווה לטוב ..

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  6. שלום האנגלית שלי לא משהו והייתי שמח אם הייתה אופציה לעצור את המחשב בעת שיחה עם דמויות כדי לקרוא בקצב שלי... תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  7. רק מי שיודע תשובה ודאית שיענה תודה

  8. Started by klayton,

    http://www.gametrailers.com/player/32351.html Release Date: June 03, 2008 לדעתי ניראה נחמד מאוד אבל הרבה מאוד משחקים שיוצאים במקביל לסרטים בסופו של דבר נכשלים :-\

    • 2 תגובות
    • 634 צפיות
  9. Started by talisman,

    סיימתי את gta: san andreas (כן.. באיחור של כמה שנים.... אין הרבה זמן לשחק כשאת הסטודנט ) יש טעם לשחק גם ב vice city?

    • 5 תגובות
    • 634 צפיות
  10. Started by evy,

    חבר'ה,אני צריך שתעזרו לי למצוא את המיקום של השמירה במשחק...כדי שאוכל להחליף אותה באחרת,כי נמחקו לי השמירות.. ולפני שאתם מתחילים להשתגע,אז עשיתי חיפוש ולא מצאתי...וגם בדיון של המשחק התייאשתי מרוב דפים... אז בבקשה..

    • 4 תגובות
    • 634 צפיות
  11. לפני שבוע התחלתי לשחק במשחק,הבעיה התחילה אחרי שהמליצו לי להתקין את התוכנה ATI TRAY -תוכנה חלופית לCCC של ATI ניסיתי התוכנה ופעלתי בדיוק לפי ההמלצות פה באתר : http://www.tweakguides.com/ATICAT_9.html עשתה לי רק בעיות התוכנה הזו,הסרתי אותה . היום אני לא מצליח להפעיל את המשחק בכלל ומקבל הודעת שגיאה (תמונה מצורפת) הסרתי והתקנתי את המשחק מחדש,לא עוזר. מישהו מבין מה ההודעה הזו? :s05: תודה [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  12. Started by fc2,

    שלום לכולם לפני כשבועיים רכשתי מחשב חדש והשבוע התקנתי קרייסיס. האם יש כאן מישהו שיכול לעזור לי בהגדרות, רזולוציה ועוד.... קצת פרטים: המחשב שלי מעבד: אינטל E8500.זיכרון: 2G.לוח: אסוס P5QSE P45.כרטיס מסך: MSI 4850 512 MB DDR3 מסך: LG 2284F חלונות ויסטה הבעייה היא שהוא נתקע הרבה.... אמרו לי: להוריד רזולוציה להוריד AA להגדיל זיכרון מחשב. להתקין את המשחק מחדש. מה אתם אומרים ??

    • 2 תגובות
    • 634 צפיות
  13. אהלן. קניתי את Borderlands2 לאחרונה (מבצע אחרון של סוף השבוע) בהתחלה התלבטתי אם לקנות את המשחק כי אין לי הרבה חברים (ישראלים) בSTEAM שמשחקים במשחק ובמחשבה שעם אנשים שאני לא מכיר (שסתם יצטרפו) תהיה לי בעיה לשחק (ככה גם אמרו לי בפורומים אחרים). נחשו מה? הצטרפו כמה ארופאיים והיה מאוד כיף לשחק איתם. אחד אפילו לימד אותי הכל על המשחק והיה מאוד סבלני. ואז מצאתי מישהו (ישראלי) ברשימת החברים שלי שקנה גם את המשחק במבצע והתחיל לשחק. הצאתי לו לשחק ביחד. ונחשו מה? ההפך הגמור מאלה ששיחקתי איתם בחול. חפצים? לוקח הכל. אולי כשהמצפון מתחיל לנגן אצלו פעם ב- משאיר לי קופסא עם כמה דולרים. חפצים? על כולם E E E E E ואני מוצא רק ארגזים רקים אם אני מתעקב קצת באיזו פינה והוא רץ קדימה. לשחק בצוות? …

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  14. Started by davidcohen,

    היי אנשים, אני חדש בכל הקטע של המודים לHL אני סיימתי ממש הרגע את המוד ROCK 24 - ממש קצר אבל מוד יפה ואני רוצה למחוק אותו איך מוחקים את המודים ?

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  15. אל תצחקו עלי בבקשה,באמת שאלה תמימה. הכוונה שלי בשאלה האם לאחר שהתקנתי משחק מסויים במחשב אני צריך להכניס כל פעם את ה cd/dvd לכונן. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 634 צפיות
  16. The Witcher מגיע לחנויות באירופה ב26 לחודש - 4 ימים לפני ארה"ב. http://www.gamespot.com/news/6181303.html?tag=latestnews;title;3 אני מת לראות את המנוע הגרפי של המשחק. להזכירכם - הם משתמשים באותו מנוע שNWN2 משתמש בו, ולא בהצלחה יתרה אני חייב לציין. בקיצור, השוואה בינהם היא בלתי נמנעת.

    • 2 תגובות
    • 634 צפיות
  17. Started by evy,

    אני יחסית ממש בהתחלה של המשחק,שיצאתי מהכלא דרך צינור הביוב אל העולם הפתוח.. עכשיו לאן אני צריך להמשיך?? אין לי מושג לאן ללכת..

    • 3 תגובות
    • 634 צפיות
  18. צריך את המלצתכם למשחקים שיעבדו עם שלט של XBOX לפי סי אני לא אוהב לשחק עם המקלדת והעכבר המחשב שלי יריץ כמעט כל משחק על הגדרות מקסמיליות תודה

    • 4 תגובות
    • 634 צפיות
  19. Started by parker8,

    הבעייה היא בדיסק השלישי... מספר השגיאה היאה ERROR 1305 בקובץ הזה: SOUND.gfc משהו כזה... תודה מראש לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 634 צפיות
  20. Started by lielb16,

    שלום לכולם!! יש ברשותי GAME PAD מסוג Logitech Precision , זהו GAME PAD נחמד שעושה את העבודה כמו שצריך, אך יש לי בעיה קטנה שצצה בחודש האחרון והיא שהשלט מגיב לאחר זמן רב יחסית . אני נוהג לשחק איתו רק פיפא ובמהלך המשחק (בעיקר ברשת) ברגע שאני לוחץ על מקש כלשהו עובר זמן מה יחסית ארוך עד אשר מתבצעת הפעולה המתבקשת, יש לציין כי זה נגרם גם במשחק יחיד. הדבר הזה גורם לי לתסכול רב וחשבתי שאולי מישהו מכם ינסה למצוא לי פתרון - אולי אפשר לעדכן אותו, או לשנות את הגדרותיו בלוח הבקרה(ששם לא מצאתי כלום) בקיצר אני אובד עצות...

    • 5 תגובות
    • 634 צפיות
  21. Started by kill_b7,

    אם מישהו מעוניין לשחק במשחק הזה דרך הרשת(בחיבור ישיר)אז שישאיר כאן הודעה/ישלח לי הודעה לפרטים. מומלץ להתקין את הROSTER המעודכן מפה: http://download.nba-live.com/pafiledb.php?action=file&id=1207

    • 2 תגובות
    • 634 צפיות
  22. Started by KOBRA CHOPER,

    why the israeli ranked server crach up with problem conactions? and why so laggy thare?

    • 2 תגובות
    • 634 צפיות
  23. מישו יכול בבקשה לעלות את כל קבצי ה .INI שיש בתיקיה SADA-OFFLINE/SYSTEM כי שיחקתי שמה בקבצים כדי לעשות WINDOWED ובטעות נחקתי אותם :\ ועכשיו המשחק לא עולה ואין לי כוח להתקין מהתחלה אז מישו יכול בבקשה ?[br]פורסם בתאריך: 19.12.2007 בשעה 15:03:00 תודה על העזרה חברה !!

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  24. Started by gidon90,

    שלום אני זקוק לכמה עצות...אם אפשר 1. מארה"ב WORLD OF WARCRAFT-לאחרונה קיבלתי את המשחק ועכשיו אני מעוניין להרכיב מחשב שיהיה מספיק חזק ( וכמה שאפשר לא יקר) בכדי .להריץ את המשחק. האם תוכל להמליץ לי על מספר חנויות רציניות שהן אמינות ולא יקרות ודבר אחרון אם אתם מכירים את המשחק (שכרגע הוא היחידי אצלי, אני לא מתכוון להיכנס למשחקים כבדים יותר) איזה מפרט הייתם ממליצים לי ???? שוב אני לא חושב שאני צריך משהו מפלצתי ויקר המינימום כדי שהמשחק ירוץ מעולה. 2.כרגע אני משחק אותו על לפטופ HP 8000 שהוא נחשב מאד חזקת האיטרנט הוא אלחוטי מה לדעתכם הסיבה לזה שהמשחק עובד דייי לאט??????? (לכן אני רוצה לעבור למחשב נייח) תודה רבה לכם על כל עזרה שהיא.

    • 3 תגובות
    • 633 צפיות
  25. Started by id3232,

    שלום אני מריץ את המשחק WIC חלק ברוב השלבים אבל הרבה פעמים יש שלבים שהמשחק מרקטע ואז מופיעות הודעות מהווינדוס שאין מספיק זכרון ווירטואלי,אני לוחץ אישור, ואחרי כמה שניות מופיעה FATAL ERROR שאומרת שבכלל אין מספיק זכרון להריץ את המשחק (למרות שהמערכת שלי מעל הדרישות הממולצות!) והמשחק קורס!! מה אפשר לעשות?? תודה ???

    • 4 תגובות
    • 633 צפיות

דיונים חדשים בפורומים